Tere!
Küsimus siis selline, et kas 638 koonusfiltriga töötab ilusti või on mõistlik ikkagi originaal panna? Kui keegi on koonuse pannud, siis millise? Kuna ehitan Jawat hetkel vaikselt ja teen veits sportlikumaks välimuselt, siis koonusfilter oleks justkui rusikas silmaauku.
Ühtlasi küsiks ka summutajate kohta, et hetkel olemasolevad originaalid on mõlke täis ja räbalas seisus, tahaks sinna ka midagi sportlikumat, on kellegil mingit soovitusi, mis sobiks sinna?
Ärge siis rumalate küsimuste pärast näkku lööge
K: Jawa 638 koonusfilter
Re: K: Jawa 638 koonusfilter
See näeb väga hea välja, kas see on Jawa enda oma? Näeb vähemalt suht sarnane välja.
Re: K: Jawa 638 koonusfilter
[quote="fomoco"]Midagi sellist?
Samad MZ ETZ 250 resosumpsid ka minu 634 all. Muffleri sisu on originaalis klaasvillast ja traadist aretis, mis vajas ringitegemist perfotorule. Töötavad korralikult ja välimus on okei.
Koonusfiltreid sai eelmine hooaeg katsetatud mitut varianti. Madalas otsas kippusid nad 2928 karpaga kõik pooma. Eks muidugi koonuse pind (läbilase) on originaalist ka kordades väiksem ja see ei tahtnud ei väiksemate ega suuremate düüsidega hingama hakata. Loobusin. Originaaliga ei näe äge välja, kuid see-eest käib vähemalt edasi.
Samad MZ ETZ 250 resosumpsid ka minu 634 all. Muffleri sisu on originaalis klaasvillast ja traadist aretis, mis vajas ringitegemist perfotorule. Töötavad korralikult ja välimus on okei.
Koonusfiltreid sai eelmine hooaeg katsetatud mitut varianti. Madalas otsas kippusid nad 2928 karpaga kõik pooma. Eks muidugi koonuse pind (läbilase) on originaalist ka kordades väiksem ja see ei tahtnud ei väiksemate ega suuremate düüsidega hingama hakata. Loobusin. Originaaliga ei näe äge välja, kuid see-eest käib vähemalt edasi.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.