Jawa 634 1975a. sidur
Jawa 634 1975a. sidur
Tervist.
Sai ostetud 100 euriga jawa 634-1 aga hakkasin uurima et enamustel kõigil on automaat sidur aga minu isendil ei ole. Küsimus selline et kad oleks võimalik panna talle automaat sidurit. Ja kas see on haruldane mootor millel on tavaline sidur?
Sai ostetud 100 euriga jawa 634-1 aga hakkasin uurima et enamustel kõigil on automaat sidur aga minu isendil ei ole. Küsimus selline et kad oleks võimalik panna talle automaat sidurit. Ja kas see on haruldane mootor millel on tavaline sidur?
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Jawa 360 omab nii tavalist, kui ka automaat sidurit.
Käigu vahetusega liigutatakse süütemängu kaane all olevat siduri mehhanismi.
Tuleb lihtsalt paika reguleerida.
Jawa 634 peaks olema samamoodi.
Kuid arvestama pead sellega, et kohalt äravõtmiseks ja kiirendamiseks seda automaat sidurit kasutada ei tohi, pigem ikka vaikselt ja rahulikult, kuna vastasel juhul lõhub käigukasti ära.
Käigu vahetusega liigutatakse süütemängu kaane all olevat siduri mehhanismi.
Tuleb lihtsalt paika reguleerida.
Jawa 634 peaks olema samamoodi.
Kuid arvestama pead sellega, et kohalt äravõtmiseks ja kiirendamiseks seda automaat sidurit kasutada ei tohi, pigem ikka vaikselt ja rahulikult, kuna vastasel juhul lõhub käigukasti ära.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Mul ei ole seal kaaneall mingisugust mehsamidmi lihtsalt tross ja varras.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Käsisidur töötab? Tee piltikullese wrote:Mul ei ole seal kaaneall mingisugust mehsamidmi lihtsalt tross ja varras.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Mul ei ole sellist asja. Olen ise ka vaadanud netist igalt poolt aga sellist varjanti nagu mul on pole kusagil näinud.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Üks foto viiks asja kiiremini edasi.kullese wrote:Mul ei ole sellist asja. Olen ise ka vaadanud netist igalt poolt aga sellist varjanti nagu mul on pole kusagil näinud.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
634 esineb mõlemat varianti sidurit. Nendel, millel on "poolautomaat", siseneb siduritross karterisse karteri põhja alt, geneka taga teiseltpoolt vaheseina. Kui ava pole saab selle ka ise poolviltu põhja alla sisse puurida. Teisel variandil tuleb tross sisse karpa juurest põiki mootorit. Siduriplaadi kinnitused on samad.
Kui on poolautomaat, on tahtmise juures võimalik jalaga-käiguhoovaga kohalt ära minna, aga liikluses ei tasu sellega küll jännata.
Muidu, poolautomaat on kindlasti mugavam ja käikarile tervislikum.
Kui on poolautomaat, on tahtmise juures võimalik jalaga-käiguhoovaga kohalt ära minna, aga liikluses ei tasu sellega küll jännata.
Muidu, poolautomaat on kindlasti mugavam ja käikarile tervislikum.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Ah jätan selle sama siduri ei hakka midagi ümber leiutama.
Selline mure on ka et kui käiguhooba alla vajutada ei tule ta ise üles tuleb varbaga aidata.
Et kas mootor tuleb täiesti lahti võtta et käiguhoova vedru vahetada või saab kuidagi lihtsamalt.
Ja plaan masin teha igapäeva sõiduks palju küttekulu võib olla sellel.
Selline mure on ka et kui käiguhooba alla vajutada ei tule ta ise üles tuleb varbaga aidata.
Et kas mootor tuleb täiesti lahti võtta et käiguhoova vedru vahetada või saab kuidagi lihtsamalt.
Ja plaan masin teha igapäeva sõiduks palju küttekulu võib olla sellel.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Võimalik, et käiguvahetusplaadil on üks vedru välja tulnud v kadunud.kullese wrote:Ah jätan selle sama siduri ei hakka midagi ümber leiutama.
Selline mure on ka et kui käiguhooba alla vajutada ei tule ta ise üles tuleb varbaga aidata.
Et kas mootor tuleb täiesti lahti võtta et käiguhoova vedru vahetada või saab kuidagi lihtsamalt.
Ja plaan masin teha igapäeva sõiduks palju küttekulu võib olla sellel.
Õli välja ja vasak kaan tuleb maha võtta.
Käiguvahetuse võll koos vedru ja poolkuuhammakaga maha.
Siis on juba näha see tiftidega võll, käiguvalits, mis valitsaplaati/kahvleid liigutab - tiftidega (mille all on vedrud) valitsavõll tuleb välja tõmmata ja see istub omakorda 1 tiftiga valitsaplaadi sees ja mõlemalpool tifti on plaadis vedru, mis valitsat (ja hooba) keskel hoiab.
Kui vedru kadunud, siis uus asemele ning kokku tagasi. Igaks juhuks kindlasti kogu karter seestpoolt kõigist võõrkehadest puhastada.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Võimalik, et käiguvahetusplaadil on üks vedru välja tulnud v kadunud.
Õli välja ja vasak kaan tuleb maha võtta.
Käiguvahetuse võll koos vedru ja poolkuuhammakaga maha.
Siis on juba näha see tiftidega võll, käiguvalits, mis valitsaplaati/kahvleid liigutab - tiftidega (mille all on vedrud) valitsavõll tuleb välja tõmmata ja see istub omakorda 1 tiftiga valitsaplaadi sees ja mõlemalpool tifti on plaadis vedru, mis valitsat (ja hooba) keskel hoiab.
Kui vedru kadunud, siis uus asemele ning kokku tagasi. Igaks juhuks kindlasti kogu karter seestpoolt kõigist võõrkehadest puhastada.[/quote]
Suur tänu hea info eest siis olen vähemalt teadlik mida vaadata. Ise oleksin mootori täiesti laiali lõhkunud. Proovinmingiaeg ära teha siis annan teada milles viga oli.
Õli välja ja vasak kaan tuleb maha võtta.
Käiguvahetuse võll koos vedru ja poolkuuhammakaga maha.
Siis on juba näha see tiftidega võll, käiguvalits, mis valitsaplaati/kahvleid liigutab - tiftidega (mille all on vedrud) valitsavõll tuleb välja tõmmata ja see istub omakorda 1 tiftiga valitsaplaadi sees ja mõlemalpool tifti on plaadis vedru, mis valitsat (ja hooba) keskel hoiab.
Kui vedru kadunud, siis uus asemele ning kokku tagasi. Igaks juhuks kindlasti kogu karter seestpoolt kõigist võõrkehadest puhastada.[/quote]
Suur tänu hea info eest siis olen vähemalt teadlik mida vaadata. Ise oleksin mootori täiesti laiali lõhkunud. Proovinmingiaeg ära teha siis annan teada milles viga oli.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Kusjuures see automaatsiduri plaat aitab ka kaasa käiguhoova ülestulemisel.
Kui ma oma 360 lasen automaatsiduri vabaks, siis muutub ka käiguhoob lõdvaks.
Kui ma oma 360 lasen automaatsiduri vabaks, siis muutub ka käiguhoob lõdvaks.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Mis su mootori numbri esimesed 3 numbrit on?
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Mootori number on 633-4 ei ole tal poolautomaat sidurit ei tahomeetri kohta ja isegi vabakäigu andurit ei ole. Aga muidu käib ja igati ok. Hetkel mootor laiali kuna käiguhoob ei tule neutraali tagasi ja vahetan mõned simmerid ka ära et suvel hea sõita.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Jah, see ongi üks esimestest 634 tüüpi ratastest.
http://www.retrojawa.lv/viewpage.php?page_id=38
Kui vaja, siis mul on sellele veidi juppe, tagumine porilaud, karterid, silindrid, geneka juppe, nipet-näpet asju veel.
http://www.retrojawa.lv/viewpage.php?page_id=38
Kui vaja, siis mul on sellele veidi juppe, tagumine porilaud, karterid, silindrid, geneka juppe, nipet-näpet asju veel.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Seda ma arvasin et see üks esimesi siis suht hinnaline masin võibolla.fomoco wrote:Jah, see ongi üks esimestest 634 tüüpi ratastest.
http://www.retrojawa.lv/viewpage.php?page_id=38
Kui vaja, siis mul on sellele veidi juppe, tagumine porilaud, karterid, silindrid, geneka juppe, nipet-näpet asju veel.
Ma hetkel otsin originaal esituld koos spidoka ja lukuga ja originaal komplekset leistange.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Vaevalt ta hinnalisem on, kui 360 mudel.
Re: Jawa 634 1975a. sidur
Suure esitule leiab suht lihtsalt aga vat lenksud on omaette probleem. Sest päris esimesel 634-l on need madalamad kui järgmistel põlvkondadel ja ka natukese laiemad. Lenksudel on ju originaalis nn. vana jawa gaasirutska ka...
Kui selliseid sirgeid ja korraliku kroomiga rohkem ette jääb, võib mulle ka öelda
Kui selliseid sirgeid ja korraliku kroomiga rohkem ette jääb, võib mulle ka öelda
Sõidan nagu suudan.