Page 1 of 1

K: Nejataktilisel motikal sumpa ots õline

Posted: 29. Mar 2015 23:42
by iz350super
Tere,
kahetaktilistel kindlasti tuttav nähtus rikkas segu või palju kohapeal müttamist, sumpa ots veidike õline, kõik nagu korras, kuid mida tähendab see neljataktilisel masinal. Kas õlirõngad on juba nii kriitilise piirini kulunud et õli jõudnud juba pikki sumbutajat otsa juurde, ning kui õlirõngad on läbi siis suits on sinist värvi?
Kui õhufilter on umbes, siis suitseb.. mis värvi suits?
Kuid sumbutaja ots peaks jääma kuivaks ju?

Re: K: Nejataktilisel motikal sumpa ots õline

Posted: 30. Mar 2015 00:20
by iz350super
Või on klapid reguleerimatta või mängib rolli karpas mitteõige kütusekulu?

Re: K: Nejataktilisel motikal sumpa ots õline

Posted: 30. Mar 2015 18:52
by extinction
Õhufilter umbes = must suits
Sinine suits: õli satub põlemiskambrisse või väljalaskekanalisse. Kolb-rõngad, sooned silindriseinal, kulunud klapisääretihendid, mõnedel juhtudel võib olla ka silindrikaane tihend.

Re: K: Nejataktilisel motikal sumpa ots õline

Posted: 30. Mar 2015 23:19
by iz350super
Tänud selge vastuse eest.

Re: K: Nejataktilisel motikal sumpa ots õline

Posted: 30. Mar 2015 23:31
by iz350super
Aga kas seal on ka omaette vahe veel see millal tossab nt sinist?
Et ainult külmkäivitusel ja pärast enam ei tossa vb õli nii must et ei tule seintelt enam maha ja satubgi põlemiskambrisse?

Re: K: Nejataktilisel motikal sumpa ots õline

Posted: 31. Mar 2015 16:28
by Tafka
Külmkäivitus üldjuhul kulunud klapisääretihendid kui need olemas on. Tihendid kõvad...soojenedes muutuvad pehmemaks.