Tere!
Teen oma esimese teema siis raskete olude sunnil. Nimelt, sooviks teada mis valemiga saaks Stella leegitoru ja resokat korralikult omavahel ühendada. Mingi keermega süsteem nagu on olemas, aga see ei tee midagi olenemata kui palju kruttida. Veel on probleem leegitoru silindri kinnitusega (kraega?), logiseb teine hullupööra. Üleüldse on mul see väljalaskesüsteem väga vigane, tühikäigul käia lastes on näha, kuidas kõikjalt kinnituskohtadest tossu immitseb. Loodetavasti saab nende parandusega masina vaiksemaks ka.
Äkki oleks üldse mõeldav mingi vähe kaasaegsema süsteemi installimine? (teenib ehk paar murdosa kilovatti )
V-50 sumpa tihendamine
Re: V-50 sumpa tihendamine
Sumbuti ja leegitoru vahele mutri alla keera asbestinööri või summuti tihendusnööri. Mõnes motopoes veel müüakse ja seejärel pinguta mutter kinni. Leegitoru ja silindri vahele olen teinud kuumakindlast materjalist tihendi ja vajadusel ahjuhermeetikuga katnud (ca 1000*C), saab vaiksemaks ja tihedaks küll.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: V-50 sumpa tihendamine
Nobody, ahjuhermeetik ei ole hea sinna. See kivistub ära ja pudiseb vibratsiooniga vahelt välja. Asbestnööri tänapäeval kuskilt poest osta ei saa. Ma käisin ühe projekti asjus objekti üle vaatamas, siis sain sealt suure pooli asbestnööri. Endal oli sama probleem mopeedidega. Algusaastatel kasutasin sumbuti tihendamiseks klaasriide kiudu. Piisavalt paksult ühenduskoha vahele ja toimis kaa nagu asbestnöör.
Re: V-50 sumpa tihendamine
Hermeetikud määrin ise tihendi mõlemale küljele, et parem kontakt saavutada. Ilmselt ainult hermeetik ei jääks hoidma
Auto võib olla, tsikkel peab olema.