Page 1 of 1

K: d8 ja d8e võll

Posted: 11. Aug 2015 10:56
by Kaivo
Tere

Kas d8 ja d8e on sama väntvõll?

Tänan

Re: K: d8 ja d8e võll

Posted: 11. Aug 2015 19:12
by iceman
teoorias peaks sama olema , erinevus võimalik ainult magnetipoolse võlliotsa läbimõõdus, tähendab siis seda , et muidu d8 vända tunnustega asjal on võlliots 10 mm versus 12mm d8e-l kindlasti, on veel olemas d8 mingi muu tähega , mis momendil ei meenu. kui on vända-magneti komplekt , mis omavahel sobib , saab neid toppida nii d6-te kui 8-sse olenemata tähest .

Re: K: d8 ja d8e võll

Posted: 12. Aug 2015 12:26
by urmet48
D6 ja D8 magneti poolne väntvõlli ots 10mm. D8E ja D8M 12mm Väntvõlli ots. Olen veel kohanud D6U ja D4K markeeringuga mootorit.

Re: K: d8 ja d8e võll

Posted: 15. Aug 2015 19:08
by iceman
on olnud vänt , mis esmamulje järgi tavaline d8 käkk , kuid 10mm võlliotsaga , kahjuks puudub mälupilt sellest , mis number karteril kirjas oli .

Re: K: d8 ja d8e võll

Posted: 15. Aug 2015 19:11
by iceman
urmet48 wrote:D6 ja D8 magneti poolne väntvõlli ots 10mm. D8E ja D8M 12mm Väntvõlli ots. Olen veel kohanud D6U ja D4K markeeringuga mootorit.
d6 u on siis äkki ussilenõi (tugevdatud ) , kas äkki mope ketiga versioon ?
d4 k kavroovitehase d4 ?

Re: K: d8 ja d8e võll

Posted: 19. Aug 2015 23:41
by urmet48
D4K Kovrovi tehas jah. D6U on laia ketiga küll, kuid peale markeeringu muud erinevust sellel tavalisest D6 mootorist minu uurimise tulemusena küll ei olnud.

Re: K: d8 ja d8e võll

Posted: 20. Aug 2015 15:17
by iceman
ju ongi siis ketimõttes tugevam , niipalju peab erinevust olema , et laiemale ketile on rohkem ruumi jäetud .

Re: K: d8 ja d8e võll

Posted: 20. Oct 2015 14:30
by rainer
kas D6Uei tähistanud just kitsaketilist versiooni , tehasepoolsena ( kitsama keti veohammakas ) - "Uzkij"