IZ56 rootori eemaldamine
IZ56 rootori eemaldamine
Kuidas oleks kõige mõistlikum eemaldada IZ56 rootorit ilma seda vigastamata?
Re: IZ56 rootori eemaldamine
Tehasest kaasa tulnud keermestatud astmelise poldiga.raksike wrote:Kuidas oleks kõige mõistlikum eemaldada IZ56 rootorit ilma seda vigastamata?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: IZ56 rootori eemaldamine
Keermestatud raudlatt, teibiga kokku seotud laagripunt, suurem seib, mutter otsa.
Keerad selle kompunni rootorisse ning laagritega tõmbad vastu seibi tugevalt.
Paari laksuga tuleb ilusti ära.
Keerad selle kompunni rootorisse ning laagritega tõmbad vastu seibi tugevalt.
Paari laksuga tuleb ilusti ära.
Re: IZ56 rootori eemaldamine
Mis selle mõte on? Kui juba keermestatud polt rootorisse panna, võiks sisse poole panna 35...40 mm 4,5mm poldi ilma peata ja keerata polti sisse, kuni rootor ära tuleb. Ei pea midagi lööma ega rapsima.fomoco wrote:Keermestatud raudlatt, teibiga kokku seotud laagripunt, suurem seib, mutter otsa.
Keerad selle kompunni rootorisse ning laagritega tõmbad vastu seibi tugevalt.
Paari laksuga tuleb ilusti ära.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: IZ56 rootori eemaldamine
Et mitte rikkuda väntvõlli otsa keeret.
Re: IZ56 rootori eemaldamine
Selleks varras sinna lähebki ning ulatub keermepõhja.fomoco wrote:Et mitte rikkuda väntvõlli otsa keeret.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: IZ56 rootori eemaldamine
Kõik õige, kui vaid oleks selline pulk või treipink olemas :)
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: IZ56 rootori eemaldamine
Puitklots haamer ja tuleb lahti nagu nõiaväel, Annad väikseid lööke läbi puitklotsi haamriga. Samas peale igat lööki rootorit keerates. Kuna rootor asub koonuse peal tuleb ta sealt lahti üpris ruttu. Vältida lööke rootori otsale kus on harjad ja lakitud traatidele.raksike wrote:Kuidas oleks kõige mõistlikum eemaldada IZ56 rootorit ilma seda vigastamata?
Kuigi tõmmitsaga on kõige õigem
Re: IZ56 rootori eemaldamine
Kui peenemat polti ja rauasaagi kodus olemas ei ole, siis peaks ehk kudumisega tegelema hakkamafomoco wrote:Kõik õige, kui vaid oleks selline pulk või treipink olemas :)
Ehk rakis ei pea olema ühest poldist treitud vaid võib ka kaks erinevat juppi omavahel kokku panna. Kui rootor maha tõmmatud tavalise meetermõõdustikus poldiga, siis saab ka väntvõlli otsakeermest selle distantsvarda kätte, milleks võib olla sobiva pikkusega suvaline peenema poldi või varda tükk.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: IZ56 rootori eemaldamine
OK, sina võitsid, oled tubli
Selle sama tõmbamise rakisega saab ka mõlke välja tõmmata, simmereid eemaldada ilma mootorit lahti võtmata, 2.sil masinal kolvisõrme välja tõmmata, ilma teist silindrit maha võtmata.
Selle sama tõmbamise rakisega saab ka mõlke välja tõmmata, simmereid eemaldada ilma mootorit lahti võtmata, 2.sil masinal kolvisõrme välja tõmmata, ilma teist silindrit maha võtmata.
Re: IZ56 rootori eemaldamine
Saan selle posti valguses mõeldust täpsemalt aru. Enne jäi mõte pisut ebaselgeks.fomoco wrote:OK, sina võitsid, oled tubli
Selle sama tõmbamise rakisega saab ka mõlke välja tõmmata, simmereid eemaldada ilma mootorit lahti võtmata, 2.sil masinal kolvisõrme välja tõmmata, ilma teist silindrit maha võtmata.
Inertsil töötavad tõmberakised on tõesti tõhusad.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.