stella
Re: stella
Kui suur on sinu mass ja mida mõtled kinni poomise all?
1 käiguga kuni 20 suudab pea igas seisukorras mootor kiirendada.
2 käik peaks olema nö otsevedu ja siis vajab mootor juba head tihedust, korrektset süüdet ja õiges suhtes küttesegu.
1 käiguga kuni 20 suudab pea igas seisukorras mootor kiirendada.
2 käik peaks olema nö otsevedu ja siis vajab mootor juba head tihedust, korrektset süüdet ja õiges suhtes küttesegu.
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: stella
poomise all ma mõtlen seda et panen teise käigu sisse ja sure välja
Re: stella
Kaalus pole hullu - ega see nüüd hirmus polegi.
Aga kui kogu aeg nii on, siis suunaks tähelepanu käigukastile.
Võib olla on õli väga paks ja takistab... kui see on ok, siis liugpuksid kulunud ning see läbi pole hammakad heas hambumises.
Ega rohkem oskagi pakkuda
Aga kui kogu aeg nii on, siis suunaks tähelepanu käigukastile.
Võib olla on õli väga paks ja takistab... kui see on ok, siis liugpuksid kulunud ning see läbi pole hammakad heas hambumises.
Ega rohkem oskagi pakkuda
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: stella
Kuidas käivitub, külmalt/soojalt-kuumalt ? Neil ülekandes ka vahe suur 1. ja 2. käigu vahel . Rehvid (rõhk), vabajooks - sellised asjad on samuti suurema mõjuga kui esmapilgul arvata. Mootori hõredus (kolvigrupi kuluvus piirini ja edasi) teeb neil samuti teisel käigul toimetamise lahjaks...
Re: stella
ära gaasi vähenda kui 2. käigu sisse paned,vaata mis siis teeb
paljud,ja ka ise alguses tegin niimoodi,et enne siduri lahutumist ja 2.käigu sissepanemist vähendasin gaasi pea -aegu täielikult
aga jah üle kontrolli kindlasti keti pingusus ja rataste liikumine,rehvide rõhud jne
ja kui pole ammu kolvirõngaid vahetatud siis katsu need ära vahetada
paljud,ja ka ise alguses tegin niimoodi,et enne siduri lahutumist ja 2.käigu sissepanemist vähendasin gaasi pea -aegu täielikult
aga jah üle kontrolli kindlasti keti pingusus ja rataste liikumine,rehvide rõhud jne
ja kui pole ammu kolvirõngaid vahetatud siis katsu need ära vahetada