250cc quad
250cc quad
250cc zongshen 11kW
Tere siine rahvas.
Sai putitamiseks soetatud üks hiinakas (zongshen 250cc quad 2002a.). Kuna hind oli hea ja puhkus oli tulemas. Lisaks mul maja taga karjäär ka veel. Tegemist ja ehitamist on olnud ikka omajagu.
Ostes nägi välja selline:(klikka, et suuremalt näha).
Peale kuu aega nokitsemist:
Pajatan, siis natuke mis tehtud sai.
Kõigepealt oli vaja välja mõelda mingi valgus. Avastasin, et mu subaru vanad udukad istuvad ideaalselt.
Juhtmed ja nende ühendused oli väga kehvas seisus.
Enne:
Nüüd:
Kondlid olid katki kukutud. Kuna mul klaasriiet ja vaiku vabalt käes, siis ei pea kaua mõtlema, mis järgmiseks.
Enne:
Nüüd:
Kuna süütelukk oli originaalis väga kehvas kohas, siis tuli leiutada selline asi. Lisaks panin ka tosooli temp näidiku igaks juhuks ja ühe lüliti tuleviku tarbeks.
Tagumise piduri remont.
See imelik voolik sai ära võetud, sest tõmbas õhku vahele ja lekkis.
Vahendeid kulutatud:
Tuled - 0€
Juhtmete ühendused - 16€ (autoasi)
Klaasriie - 0€
Matt - 0€
Vaik - 0€
Gelcoat - 0€
Temperatuurinäidik - 5€ (ebay)
Suretuslüliti - 11€ (starmoto)
Spray (alu) - 10€ (autoasi)
Voolik - 0€
Töötunde - umbes 1 kuu
See projekt: 42€
Kokku: 42€
Tere siine rahvas.
Sai putitamiseks soetatud üks hiinakas (zongshen 250cc quad 2002a.). Kuna hind oli hea ja puhkus oli tulemas. Lisaks mul maja taga karjäär ka veel. Tegemist ja ehitamist on olnud ikka omajagu.
Ostes nägi välja selline:(klikka, et suuremalt näha).
Peale kuu aega nokitsemist:
Pajatan, siis natuke mis tehtud sai.
Kõigepealt oli vaja välja mõelda mingi valgus. Avastasin, et mu subaru vanad udukad istuvad ideaalselt.
Juhtmed ja nende ühendused oli väga kehvas seisus.
Enne:
Nüüd:
Kondlid olid katki kukutud. Kuna mul klaasriiet ja vaiku vabalt käes, siis ei pea kaua mõtlema, mis järgmiseks.
Enne:
Nüüd:
Kuna süütelukk oli originaalis väga kehvas kohas, siis tuli leiutada selline asi. Lisaks panin ka tosooli temp näidiku igaks juhuks ja ühe lüliti tuleviku tarbeks.
Tagumise piduri remont.
See imelik voolik sai ära võetud, sest tõmbas õhku vahele ja lekkis.
Vahendeid kulutatud:
Tuled - 0€
Juhtmete ühendused - 16€ (autoasi)
Klaasriie - 0€
Matt - 0€
Vaik - 0€
Gelcoat - 0€
Temperatuurinäidik - 5€ (ebay)
Suretuslüliti - 11€ (starmoto)
Spray (alu) - 10€ (autoasi)
Voolik - 0€
Töötunde - umbes 1 kuu
See projekt: 42€
Kokku: 42€
Last edited by djxp on 19. Feb 2018 22:47, edited 4 times in total.
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: 250cc quad
Rain kas altpoolt poleks saanud riiet ja vaiku panna? Ses mõttes, et oleks siledam jäänud. Aga tugev töö muidu. Kust killswitchi ostsid või oli küljes?
Sigmar
Sigmar
Re: 250cc quad
Aitäh.Nobody wrote:Kiire ja ilus töö! Tubli
Mati panin meelega peale, et jääks selline omapärane muster. Värv on alu zinc spray. Killswitchi ostsin starmotost.MrBlack wrote:Rain kas altpoolt poleks saanud riiet ja vaiku panna? Ses mõttes, et oleks siledam jäänud. Aga tugev töö muidu. Kust killswitchi ostsid või oli küljes?
https://starmoto.ee/et/juhtrauale-surnu ... uliti.html
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: 250cc quad
Kuna sumps oli liiga lärmakas ja seest tühi, siis tuli midagi ette võtta. Ja ega see 125cc mõeldud asi ei saagi 250cc plärinat ära summutada. Alla läks olemasolevast kaks korda suurem auto pütt, mida tuli nats ümber ehitada ja villaga täita (ümberehitusest pilt allpool). Lõpptulemusega võib täitsa rahule jääda. Mõnus mahlane hääl nüüd.
Lõpptulemus näeb välja selline:
Kuna uus pütt oli seest liiga avar, siis keevitasin sinna kolm plekist riba, et takistada läbivoolu ja tekiks mingisugunegi vastusurve. Selle vastusurvega pole lahing veel läbi, aga hetkel rahul.
Uus pütt seest:
Vana oli selline:
Vahendeid kulutatud:
Uus pütt - 0€
Töötunde - 2h
See projekt: 0€
Kokku: 42€
Lõpptulemus näeb välja selline:
Kuna uus pütt oli seest liiga avar, siis keevitasin sinna kolm plekist riba, et takistada läbivoolu ja tekiks mingisugunegi vastusurve. Selle vastusurvega pole lahing veel läbi, aga hetkel rahul.
Uus pütt seest:
Vana oli selline:
Vahendeid kulutatud:
Uus pütt - 0€
Töötunde - 2h
See projekt: 0€
Kokku: 42€
Last edited by djxp on 06. Feb 2018 23:22, edited 1 time in total.
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: 250cc quad
IBC tünni raamist jäi üks jupp üle. Mõtlesin, et kasutan selle ära. Nüüdsest, siis pakiraam.
Lõpptulemus:
Pilte ehitusest:
Vahendeid kulutatud:
Raam - 0€
Töötunde - 2h
See projekt: 0€
Kokku: 42€
Lõpptulemus:
Pilte ehitusest:
Vahendeid kulutatud:
Raam - 0€
Töötunde - 2h
See projekt: 0€
Kokku: 42€
Last edited by djxp on 06. Feb 2018 23:25, edited 2 times in total.
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: 250cc quad
Kui võimekas üldse selline Hiina 200+ccm quad on vedama järelhaagist või murutraktori järelkäru?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: 250cc quad
Hea küsimus. Konks on plaanis panna kindlasti!
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: 250cc quad
Veab ja veel kuidas, just nv lapsed harjutasid manööverdamist 3m palke paarikaupa lohistades, vähemalt minu Bashan 200. Muidugi mul manuaal, variaatori kohta ei oska öelda.
Sigmar
Sigmar
Re: 250cc quad
No, siis hästi, sest mul ka manuaal (R-N-1-2-3-4). Aga hetkel tundub, et konks lükkub edasi, sest leidsin lõpuks ette pidurisupportile samasuguse paarilise.
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: 250cc quad
Esimesed pidurid.
Asi sai ette võetud, sest ainult tagumistest jääb ilmselgelt väheks. Ja kuna üks pilt räägib rohkem, kui tuhat sõna, siis mõned pildid ehitusest:
Kui masina ostsin, siis sain ühe esimese piduri supporti kaasa.
Natuke uurimist ja selgus, et motolammutuses mu olemasolevale paariline olemas.
Ja kuna klotsid tuli tellida mõõtude järgi, siis pöördusin starmoto poole. Tellisin igaks juhuks kaks erinevat varianti, aga selgus, et mõlemad sobivad.
Enne kokkupanemist asjad liikuma ja määre.
Enne oli nii:
Lõpptulemus:
Vahendeid kulutatud:
Support - 10€ (motolammutus)
Piduriklotsid 1 - 9€ (starmoto)
Piduriklotsid 2 - 5€ (starmoto)
Töötunde - 4h
See projekt: 24€
Kokku: 66€
Asi sai ette võetud, sest ainult tagumistest jääb ilmselgelt väheks. Ja kuna üks pilt räägib rohkem, kui tuhat sõna, siis mõned pildid ehitusest:
Kui masina ostsin, siis sain ühe esimese piduri supporti kaasa.
Natuke uurimist ja selgus, et motolammutuses mu olemasolevale paariline olemas.
Ja kuna klotsid tuli tellida mõõtude järgi, siis pöördusin starmoto poole. Tellisin igaks juhuks kaks erinevat varianti, aga selgus, et mõlemad sobivad.
Enne kokkupanemist asjad liikuma ja määre.
Enne oli nii:
Lõpptulemus:
Vahendeid kulutatud:
Support - 10€ (motolammutus)
Piduriklotsid 1 - 9€ (starmoto)
Piduriklotsid 2 - 5€ (starmoto)
Töötunde - 4h
See projekt: 24€
Kokku: 66€
Last edited by djxp on 06. Feb 2018 23:32, edited 1 time in total.
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: 250cc quad
Tegemist ikka jagub.
Esimene vasak välimine rattalaager otsustas raja peal laiali joosta. Sai, siis natuke ropendatud ja mõõdetud ning lõpptulemusena uus laager küljes.
Veidi vaiksemaks liiklemiseks sai keevitatud eemaldatav "Silencer".
Ja nagu ikka lendab kõige "sobivamal" hetkel siduritross. Õnneks on olemas starmoto.ee
Järgmiseks otsustas tühikäik lepingu lõpetada. Karpa laiali ja selgus, et põhi mingit savi moodi asja täis.
Tegin sellest katkisest siduritrossist pintsli taolise asja ja udisin puhtaks.
Ja kuna asi laiali, siis teistele detailidele kaa piinlik puhastus.
Ja täitsa toimib
Vahendeid kulutatud:
Laager - 4€ (autoasi)
Silencer - 0€
Siduritross - 12€ (starmoto)
Töötunde - 3h
See projekt: 16€
Kokku: 82€
Esimene vasak välimine rattalaager otsustas raja peal laiali joosta. Sai, siis natuke ropendatud ja mõõdetud ning lõpptulemusena uus laager küljes.
Veidi vaiksemaks liiklemiseks sai keevitatud eemaldatav "Silencer".
Ja nagu ikka lendab kõige "sobivamal" hetkel siduritross. Õnneks on olemas starmoto.ee
Järgmiseks otsustas tühikäik lepingu lõpetada. Karpa laiali ja selgus, et põhi mingit savi moodi asja täis.
Tegin sellest katkisest siduritrossist pintsli taolise asja ja udisin puhtaks.
Ja kuna asi laiali, siis teistele detailidele kaa piinlik puhastus.
Ja täitsa toimib
Vahendeid kulutatud:
Laager - 4€ (autoasi)
Silencer - 0€
Siduritross - 12€ (starmoto)
Töötunde - 3h
See projekt: 16€
Kokku: 82€
Last edited by djxp on 06. Feb 2018 23:37, edited 1 time in total.
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: 250cc quad
Jalarauad.
Kuna masinaga tuli kaasa ainult vasakpoolne jalaraam, siis tuli parem selle järgi ise valmis meisterdada.
Materjaliks osutus sama jäme vana radiaatori toru.
Suht sama kuju saamine ei olnud lihtne ülessanne.
Edasi läks juba lihtsamalt. Ja kuna ma rihmadega ei viitsinud materdama hakata, siis otsustasin sinna panna hoopis diivani vedrud.
Värv
Parem ennem:
Parem nüüd:
Vasak ennem:
Vasak nüüd:
Vahendeid kulutatud:
Töötunde - 3h
See projekt: 0€
Kokku: 82€
Kuna masinaga tuli kaasa ainult vasakpoolne jalaraam, siis tuli parem selle järgi ise valmis meisterdada.
Materjaliks osutus sama jäme vana radiaatori toru.
Suht sama kuju saamine ei olnud lihtne ülessanne.
Edasi läks juba lihtsamalt. Ja kuna ma rihmadega ei viitsinud materdama hakata, siis otsustasin sinna panna hoopis diivani vedrud.
Värv
Parem ennem:
Parem nüüd:
Vasak ennem:
Vasak nüüd:
Vahendeid kulutatud:
Töötunde - 3h
See projekt: 0€
Kokku: 82€
Last edited by djxp on 06. Feb 2018 23:39, edited 1 time in total.
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: 250cc quad
Laadimine.
Laadimine kadus ära. Kruttisin vana maha ja kohe oli arusaadav, mis viga. Esiteks ei olnud ära ühendatud musta juhet, mis takistab üle- ja alalaadimist. Sellepärast eelmine omanik sellega ühe aku õhku lasigi Teiseks oli punane akut laadiv juhe katki.
Ei viitsinud jootma hakata, vaid tellisin uue.
Uus vs. vana.
Nüüd laeb korralikult (tühikäigul 13,7)
Tegin mingi skeemi taolise asja kaa, kuidas ühendatud sai, sest sellel masinal pole ju ühtegi pistikut.
Vahendeid kulutatud:
Pingeregulaator - 10€ (starmoto)
Töötunde - 1h
See projekt: 10€
Kokku: 92€
Laadimine kadus ära. Kruttisin vana maha ja kohe oli arusaadav, mis viga. Esiteks ei olnud ära ühendatud musta juhet, mis takistab üle- ja alalaadimist. Sellepärast eelmine omanik sellega ühe aku õhku lasigi Teiseks oli punane akut laadiv juhe katki.
Ei viitsinud jootma hakata, vaid tellisin uue.
Uus vs. vana.
Nüüd laeb korralikult (tühikäigul 13,7)
Tegin mingi skeemi taolise asja kaa, kuidas ühendatud sai, sest sellel masinal pole ju ühtegi pistikut.
Vahendeid kulutatud:
Pingeregulaator - 10€ (starmoto)
Töötunde - 1h
See projekt: 10€
Kokku: 92€
Last edited by djxp on 06. Feb 2018 23:41, edited 1 time in total.
I've got quad and i'm not afraid to use it!
Re: 250cc quad
Masin müüdud!
Uuest masinast teema lähipäevil
Uuest masinast teema lähipäevil
I've got quad and i'm not afraid to use it!