Võrri mootor ei käi ringi
Võrri mootor ei käi ringi
Võtsin lahti ühe d6 mootori ja vahetasin tollel mähisepoolse karteripoole ära kuna vanas oli mõra sees. Panin siis mootori silikoniga kokku kuid mootor ringi ei käinud. Võtsin uuesti lahti ja panin uuesti kokku kuid paremaks ei läinud midagi. Oskab keegi öelda milles viga olla võib?
Ostan vene mootorrattaid ja Riga võrre.
Re: Võrri mootor ei käi ringi
Karteripooli ükshaaval ei vahetata.
Re: Võrri mootor ei käi ringi
Võib vahetada küll, kuid siis pead kinldasti jälgima, et laagripesad oleksid väntvõlli suhtes õigetes kohtades st poleks nihkes.
mida tähendab sõnade ühend "Võrri mootor ei käi ringi"
Kas see tähendab, et väntvõll poob kinni või mootori mehhaanika töötab nii nagu peab aga silindris ei toimu küttesegu plahvatust.
Aga ära pane tihendite ja silikooniga - kõigepealt kuivalt aga ära pinguta polte lõpuni kinni!!
Kui eismene, Siis paigalda ainult väntvõll koos kaelustihenditega - pinguta polte aegamisi ja selle ajal kogu aeg proovi ka väntvõlli pöörata. Fikseeri koht kus kinni kiilub, siis tead kus poomise koht ja saad nupitama hakata kuidas seda likvideerida.
Kui väntvõlli pöörlemist miski ei takista siis pane alles sidur kokku, vaata kas sealsed asjad töötavad ja pöörlevad vabalt.
Kui kuskilt poob siis leia poomise põhjus:
kas elemendil pole külgsuunas ruumi - paksem karterivaheline tihend aitab.
Kui poob diagonaali - see on suurem jama, siis karteripooled omavahel ei sobi - laagrite pesad on nihkes ja nende õigeks tegemine ei tasu ennast rahaliselt ära.
Mõõda detailide/karterite/laagrite jne vahekaugused üle...
mida tähendab sõnade ühend "Võrri mootor ei käi ringi"
Kas see tähendab, et väntvõll poob kinni või mootori mehhaanika töötab nii nagu peab aga silindris ei toimu küttesegu plahvatust.
Aga ära pane tihendite ja silikooniga - kõigepealt kuivalt aga ära pinguta polte lõpuni kinni!!
Kui eismene, Siis paigalda ainult väntvõll koos kaelustihenditega - pinguta polte aegamisi ja selle ajal kogu aeg proovi ka väntvõlli pöörata. Fikseeri koht kus kinni kiilub, siis tead kus poomise koht ja saad nupitama hakata kuidas seda likvideerida.
Kui väntvõlli pöörlemist miski ei takista siis pane alles sidur kokku, vaata kas sealsed asjad töötavad ja pöörlevad vabalt.
Kui kuskilt poob siis leia poomise põhjus:
kas elemendil pole külgsuunas ruumi - paksem karterivaheline tihend aitab.
Kui poob diagonaali - see on suurem jama, siis karteripooled omavahel ei sobi - laagrite pesad on nihkes ja nende õigeks tegemine ei tasu ennast rahaliselt ära.
Mõõda detailide/karterite/laagrite jne vahekaugused üle...
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Võrri mootor ei käi ringi
teoreetiliselt on karteripooled komplekt , kuid sääreka puhul on valmistamisel niipalju juhusliku , et võib jopata , kuid pigem mitte , nii lihtsalt ei tehta .
karteripoolte vahel olev tihend pole poolte vahel juhuslikult , lisaks hermeetilisusele on tal ka muid ülesandeid, sama jutt simmerlingi adapteri aluse tihendiga. tihendi paksusega ajad pikilõtku paika. põhimõtteliselt- pole tihendit , pole pikilõtku ja vänt ei peagi liikuma.
karteripoolte vahel olev tihend pole poolte vahel juhuslikult , lisaks hermeetilisusele on tal ka muid ülesandeid, sama jutt simmerlingi adapteri aluse tihendiga. tihendi paksusega ajad pikilõtku paika. põhimõtteliselt- pole tihendit , pole pikilõtku ja vänt ei peagi liikuma.