Hea üritus veetmaks mõnusat päeva.
Liigun 01.10 laadale.
Siit ka pakkumine!
Lähme ühe autoga Tartu-Tagadi-Tartu. Autosse oleks ruumi veel ühele inimeselt. Mina +2 kohta kinni ja üks veel vaba. Lähme 4-kesi
Kes liituda tahab siis teadmiseks,et kütuseraha ei võta ja mossitavat kaaslast ka kaasa ei taha
Kui kaasa tahad siis ole Lihtsalt fun ja pilet olemas.
Eesmärk meil pole minna meeletut varandust koju tassima vaid pigem lahe väljasõit.
Kui liitujal huvi midagi suuremat tuua paneme ka käru järgi
Kes ees see mees
TAGADI RESTAURAATORITE PÄEV 01.10.2017
TAGADI RESTAURAATORITE PÄEV 01.10.2017
Sõida ja ära jonni
Re: TAGADI RESTAURAATORITE PÄEV 01.10.2017
Täitsa tore päev oli, suured tänud korraldajatele!
Sellised masinad olid mu autole tekkinud päeva lõpuks. Üks Itaalia mopeed Garelli, kahekäiguline ja 1959. aasta Kovrovets K-58. Mõned tunnid hiljem mõlemad rattad juba sõitsid ja töötasid nagu vaja. Paberid ka olemas.
Sellised masinad olid mu autole tekkinud päeva lõpuks. Üks Itaalia mopeed Garelli, kahekäiguline ja 1959. aasta Kovrovets K-58. Mõned tunnid hiljem mõlemad rattad juba sõitsid ja töötasid nagu vaja. Paberid ka olemas.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: TAGADI RESTAURAATORITE PÄEV 01.10.2017
Vot siis... palju siis 58 eest välja käidi. Märkasin, et esipiduri kate on minski oma see ei tööta seal hästi
Ise kangutasin K58 kasutusjuhendi, istmealuse pleki ja korraliku leegitoru.
Rohkem midagi eriti ei leidnudki. Samas jäi silma taganurgas üks aiakaunistus. Üks soomlane krahmas selle 150€ eest endale. Müüja mainis, et huvi oli pärast müüki üli suur ja tiba juba kahju, et nii odavalt müüd... Mind ennas huvitas pigem selle masina juures detailid. Nimelt silinder oli huvitav, mida polnud enne näinud. Tilgakujuline silinder, millel ülevoolu pesadel ülemised juhtsuunajad uuema minski sarnased - eraldi kinnitatavad. Lisaks lenks oli ilma liuguri gaasita ehk n.ö. rulliga gaas. Hädasti oli vaja seda gaasikäepideme korpust...
Ise kangutasin K58 kasutusjuhendi, istmealuse pleki ja korraliku leegitoru.
Rohkem midagi eriti ei leidnudki. Samas jäi silma taganurgas üks aiakaunistus. Üks soomlane krahmas selle 150€ eest endale. Müüja mainis, et huvi oli pärast müüki üli suur ja tiba juba kahju, et nii odavalt müüd... Mind ennas huvitas pigem selle masina juures detailid. Nimelt silinder oli huvitav, mida polnud enne näinud. Tilgakujuline silinder, millel ülevoolu pesadel ülemised juhtsuunajad uuema minski sarnased - eraldi kinnitatavad. Lisaks lenks oli ilma liuguri gaasita ehk n.ö. rulliga gaas. Hädasti oli vaja seda gaasikäepideme korpust...
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493