Page 1 of 1

Delta kolme rõngaga kolb

Posted: 18. Sep 2020 19:22
by ArgoK
Proovisin siis nagu siin ja seal on mainitud kolme rõngaga kolbi. Hea pood Narvas andis tõhusa kolbi ning lootuses masinat kiiremaks timmida lõppes mitte nii lootuspäraselt.
Tuli välja, et kompressioon ühe uue ja kahe kasutatud rõngaga on nõnda jäme, et kickstarter ei suuda kolbi liigutadagi, rääkimata lükkamisest, mis oli rohkem kruusal adraga vagude ajamine.
Kas kellegil on infi või aimu, et kas selline mehetükk kolbiga on üldse kellegil välja tulnud või kuidas seda tööle saada?

Re: Delta kolme rõngaga kolb

Posted: 18. Sep 2020 22:23
by tom
Kui hästi kolb ilma rõngasteta silindrisse sobis ? Mõnusama mineku saad ikka silindri ülepuurimisega 39 mm peale ja dio kolviga.

Re: Delta kolme rõngaga kolb

Posted: 19. Sep 2020 16:20
by fomoco
Pigem on sul kolb või rõngas silindris kinni.
Kas sa rõngaid ilma kolvita proovisid silindrisse?

Kolmas rõngas annab takistust rohkem kui kompressiooni, mina prooviks ühe rõngaga.

Re: Delta kolme rõngaga kolb

Posted: 20. Sep 2020 09:30
by hundu615
Justnimelt,pauku ja hoogu saad ikka ühe terasrõngaga kolvist ja originaal silku tuleb ka ikka ülbemaks teha.

Re: Delta kolme rõngaga kolb

Posted: 24. Sep 2020 15:12
by ArgoK
Yup... õieti arvasite. Kolb ei läinud poolest kaelast silindrisse sissegi.
Keegi härra spetsialist oli mulle pool millimeetrit kolvile juurde lasnud valada. Algul arvasin et kolvisõrme pealepaneku sai tangidega kuidagi deformeeritud, kuid nihikuga kontrollisin et teised küljed hoopis õiged. Järelikult see puhta valu-mäda.
Lihvimisega sai kolvi silindris liikuma nagu kala vees.

Re: Delta kolme rõngaga kolb

Posted: 24. Sep 2020 15:49
by tom
Kolb nagu õudusfilmist, viska vanametalli ja soeta viisakas ja silindrisse sobiv kolb.

Re: Delta kolme rõngaga kolb

Posted: 24. Sep 2020 16:33
by fomoco
Mulle ka tundub, et selle eksperimendi tulemuseks on ekskriment.

Kuid

Tark ei torma :)
Pane asi kokku ning ära unusta meid video ning pildimaterjaliga varustamast.

Re: Delta kolme rõngaga kolb

Posted: 04. Oct 2020 12:51
by Kauri
Mäletan ajast nii 2011 kui mu isal oli suur huvi taoliste mopeedide vastu ja mul oli kuskilt saadud kolmerõngaline (uus) kolb. Pani ka tema selle kolmerõngalise sinna sisse, kolvi liikumine silindris oli täiesti normaalne kui õigesti mäletan pidi ainult rõngatihvte mber tõstma. Igal-juhul isa V50 mootoriga masin käis ja sõitis sellise kolmerõngalise kolviga. Ja käis kohe täitsa hea häälega, ta lasi sellel esialgu tühikäigul tiksuda. Probleem oli aga isevärki. Nimelt ei olnud masinal teise käiguga üldse jõudu (samuti ka kiirust). Küll sättis ta süüdet, küll kütet, küll lasi asjadel sisse käia, aga lahendus oli kaherõngaline kolb.

Re: Delta kolme rõngaga kolb

Posted: 04. Oct 2020 15:25
by fomoco
See 3 rõngaga kolib on justkui üks võrrinduse etapp, mille iga eeskujulik Jaan Tatikas peab läbi tegema.

:mrgreen:

Re: Delta kolme rõngaga kolb

Posted: 04. Oct 2020 20:18
by Kauri
Kahtlemata, aga Jaan Tatikud peavad kiirust mujalt otsima. Mina kindlasti ei soovita kolmerõngalist V50 sisse. Võib-olla kui muud ka tjuunitud on siis veel, aga stock mootorile on ta pigem kahjuks

Re: Delta kolme rõngaga kolb

Posted: 05. Oct 2020 07:42
by hundu615
Minu arust on 3 rõngaga kolb jawa stadionis.Teemaalgatajast pole ka enam kõppugi,et jagada meiega kogemusi........