Tuleb öelda, et NV ilm oli mõnus ning sõit bonniga väga meeltmööda, uueks näiduks odol peale sõitu sai 9069km. Seega eelmine aasta ostmise hetkel 470km sai 8980km..
Kindlustus 6 kuuks kuni 1.sept 20€. Eks siis vaata edasi kuidas teha.
Talve jooksul sai hangitud püsikiirusehoidja nupuke (st terve vasaku hoova korpus koos kõikide nuppude ning juhtmetega). See pisike asja hind oli 386€. Triumph ise standardina püsikat T100 ei paku - teeb küll tehasest valmiduse, kuid ostja peab selle lisana juurde soetama. Esinduses selle panemine on 700+€ (selline hind oli külkaga jawal, kui see sai kunagi soetatud)
Siin on müüdud terveid rattaid sama hinnaga....
Triumphi kommd
Paigaldus lihte ainult ühenda - no pistikud olid küll teised aga PINide väljavõtmine ning teise pistikusse panna pole porbleem.
Põhimõtteliselt oleks saanud lisada n.ö. DIY nupp (musta krae ning hallikas nupp) koos juhtmete ja JWPF-VSLE-S pistiku PINidega ehk spetanud neid pinne juurde 2tk
Algselt sai tellitud korpus koos päevasõidutulede lülitiga (see ülemine koht kus oleks n.ö. tulede lüliti), kuid tuli ilma. Siis jaurasime sakslastega ning nad ütlesid, et kuna sellele masinale ei saa panna päevasõidutulesid (tehasest puuduvad vastavad juhtmed), siis nad seda ei paku... krt mul oli vaja lihtsalt täiendavat lülitid juhul kui soovin lisatulesid panna... kuid nad kompenseerisid 106€ arusaamatuse eest... Seega püsika maksumus oli 280€...
Nüüd vaja minna Motodepoosse kus paigaldatakse ECU-sse vastava MAP ning aktiveeritakse see nupukese töö.
Nupukest saab ka ise aktiveerida, kuid see eeldab vastava MAPi olemas olu ECU-s.
MAPi saab ka ise sinna paigaldada Tune-Ecu lehelt laadida alla ning vastava seadmega kirjutada peale. Kuna mul neid seadmeid pole (120+25€), lisaks ka detailseid teadmisi, siis mõistlikum on ühildada hooajaline hooldus + ECU-le MAPi kirjutamine asjatundjate kätte.
Järgmised asjad, mis vajaksid kohendus oleks:
1. soojendusega käepidemed - originaalid on mõnused 300+€, kuid on väga mõnusa disainiga ning ainult juhtmete ühendus - juhtmeotsad käepidemete juures olemas. Soetasin juba ka hiinakad, aga need 22mm lenksule, triumphil 26mm läbimõõduga lenks... seega hiinakad läksid Jawale ja teevad oma tööd seal suurepäraselt + on ka ilusad
2. Väikesemad suunakad.
3. Mõnus pisike pakikas - sadula pikendus + seljatoe lisamise võimalusega (vaja ju mingi hetk poeg ka pikematele reisidele kaasa võtta).
4. Aasta keskel, teisel poolel vaja ka vist rehvid vahetada...
5. Briti disainiga väiksed küljekotid - olemas olevad on kuidagi liiga paunad... st laiad. Koti laius peaks olema max 20cm (No 15 oleksid paremad) ja seda koos kinnitustega. Praegu on 22cm kohvrid, mida olen K58@100 kasutanud reisil ja 25cm nahast chopperi omad, millega sai käidud Vana-kolga tsiklitalli laadal.
Need mõlemad teevad triumpgi paksuks