Veidi aega on kuuris marineerunud üks 1962. a Iz 56. Ratta teeb huvitavaks, et on olnud pikalt ühes perekonnas. U. 70-date alguses omandas ratta 2. omanik Paidesse. Mõnda aega sõideti, kui perre tuli auto. Seejärel aastaid hiljem sõitis perepoeg sellega edasi, kuni mäletamist mööda 80ndate alguses jäi Izh seisma. Eelnevalt värvis poisi isa veel ratta Jawa poest ostetud aerosoolidega punaseks. Värvikiht on õhuke ning kohati tuleb pesuriga maha. Õige värv on all beež. Seejärel on ratas omal kohal seisnud umbes 40 aastat, kuni juhus selle mulle tõi. Perepoeg oli plaaninud ratta taastada ning ka vajalikke varuosi soetanud. Kahjuks käivitamiseni ta ei jõudnudki. Pean ütlema, et mul õnnestus juba samal päeval ratas käima saada ja esimesed sõidud teha. Silinder ja kolb on vahetatud vana tüübi 56 omade vastu ja tundub üsna tihe. Mootor leemendab õli. Omaniku jutu järgi on see korra lahti käinud, sest silindrit vahetades kukkus sõrmesplint?? karterisse. Tehtud töödest juttu järgmine kord. Pildil üks 31 ja teine 61-aastane ratas.
Iz 56 1962.a
Iz 56 1962.a
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Iz 56 1962.a
Tulede ümberlüliti(?) ja kontroll-lambi lahenduse eest 12 punti! :)
Sõidan nagu suudan.
Re: Iz 56 1962.a
Suunatule lüliti ja indikaator. Töötab muide hästi ja mina säilitan. Tore Nõukogude inimese sõiduk omas mahlas.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.