Gauja 1961 Hmm
Posted: 01. Apr 2024 22:23
Kriban siia ka, et jääks märk maha - pole ju päris mitu aastat võrridega tegelenud. Kogu mu motonduse huvi hakkas ju Riga7-st kui poisikese hing rõõmustas, kui vanaisa võrr ilusti sõitis Kemba külas Uurita talu maadel.
Nüüd suure ringiga (Riga7->125->175->350->900 + Läti, Leedu... Aadria ja Mustamere, Tatrate ja Transfăgărășani kaudu) võrri juures tagasi.
Üks võrrike tuli pimedast päevavalgele. Oli teine seal päris kaua olnud ning enda külge igasugust mustust hankinud.
Siinkohal võib öelda, et jäi sõitvana seisma...
Igatahes selline ta oli, kui valguse kätte tuli. Sorry, et pilte palju - lihtsalt tuli neid teha...
Ega ma Gaujade kohta midagi eriti ei tea. No jah oman küll Riga7, kuid see 10a uuem loom.
Sellelt lehelt sain infot, et Gaujasid hakati töötma 1961 aast veebruaris. 2Teletorni motope" Veiko ütles, et Gauja raami nr lõpp tähistab tootmisaastat.
Raami nr, mille leidsin on 0140 _ _ 61 Raami nr süvendid on valge värviga üle värvitud.
Sellelt saan siis välja lugeda, et on 14 tuhande alguse ratas aastast 1961. Kui tootmine oli ~70 000tk aastas, mis teeks ~7000 tk kuus, kui alustati veebruaris... Seega suht alguse aja masin, kui minu oletused õiged on.
Muide värv on ka kuidagi eriline - pole kohanud sellist värvi Gaujat - on sinakaid, musti, rohekassinakaid, kirsipunaseid jne aga beezi pole näinud.
Lisaks punasega GAUJAkiri ning ka istme õmbluse kummid on punased.
Kahjuks igasugused dokumendid puuduvad selle masina kohta.
Sai proovitud ka mis mootor teeb - sädemeke tuli 1960a. A8y küünlaga ilusti ja see oli juba hea märk. Rohkem sellel päeval mootorist välja ei võtnud.
Egas midagi, leotasin puhastasin, leotasin jne ning hakkas ilmet võtma.
Rehvid oli tühjad, täispumbata ei saanud, sest ventiilide õhuluku kumm oli paakunud kangeks. Laupäeval sai need uued pandud ning voila, rehvid pidasid ka õhku.
Nüüd suure ringiga (Riga7->125->175->350->900 + Läti, Leedu... Aadria ja Mustamere, Tatrate ja Transfăgărășani kaudu) võrri juures tagasi.
Üks võrrike tuli pimedast päevavalgele. Oli teine seal päris kaua olnud ning enda külge igasugust mustust hankinud.
Siinkohal võib öelda, et jäi sõitvana seisma...
Igatahes selline ta oli, kui valguse kätte tuli. Sorry, et pilte palju - lihtsalt tuli neid teha...
Ega ma Gaujade kohta midagi eriti ei tea. No jah oman küll Riga7, kuid see 10a uuem loom.
Sellelt lehelt sain infot, et Gaujasid hakati töötma 1961 aast veebruaris. 2Teletorni motope" Veiko ütles, et Gauja raami nr lõpp tähistab tootmisaastat.
Raami nr, mille leidsin on 0140 _ _ 61 Raami nr süvendid on valge värviga üle värvitud.
Sellelt saan siis välja lugeda, et on 14 tuhande alguse ratas aastast 1961. Kui tootmine oli ~70 000tk aastas, mis teeks ~7000 tk kuus, kui alustati veebruaris... Seega suht alguse aja masin, kui minu oletused õiged on.
Muide värv on ka kuidagi eriline - pole kohanud sellist värvi Gaujat - on sinakaid, musti, rohekassinakaid, kirsipunaseid jne aga beezi pole näinud.
Lisaks punasega GAUJAkiri ning ka istme õmbluse kummid on punased.
Kahjuks igasugused dokumendid puuduvad selle masina kohta.
Sai proovitud ka mis mootor teeb - sädemeke tuli 1960a. A8y küünlaga ilusti ja see oli juba hea märk. Rohkem sellel päeval mootorist välja ei võtnud.
Egas midagi, leotasin puhastasin, leotasin jne ning hakkas ilmet võtma.
Rehvid oli tühjad, täispumbata ei saanud, sest ventiilide õhuluku kumm oli paakunud kangeks. Laupäeval sai need uued pandud ning voila, rehvid pidasid ka õhku.