uus kolb silindris kinni!! abi?
uus kolb silindris kinni!! abi?
Mure sis sellin et sai sis mootor kokku laotud ja vana silinder uus kolb, brauer motos vana mõõtis vana kolvi pealt ära ja andis uue koos rõngastega,nüüd siis selline lugu et sai hakkatus silindrit peale panema. noh , kolb ilusti silindris sees ja sis enne aknaid jäi nii kinni kui kinni, ei edasi ei tagasi.vändast ei jõua lüüa.ja puuhaluga ja haamriga tagasi ka ei lähe?vale kolb?
Milles viga võib olla?
Milles viga võib olla?
Sama mure oli dnepriga:
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 72&page=13
Vastupidiselt kõigile kahtlejatele õnnestus taldlihvija ja peeneteralise liivapaberiga kolb niimoodi mõõtu ajada, et tänaseks on mitu tuhat km muretut sõitu (vähemalt kolbide-silkude poolest) seljataga. Muidugi tuli iga natukese aja tagant supleriga mõõte kontrollida.
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 72&page=13
Vastupidiselt kõigile kahtlejatele õnnestus taldlihvija ja peeneteralise liivapaberiga kolb niimoodi mõõtu ajada, et tänaseks on mitu tuhat km muretut sõitu (vähemalt kolbide-silkude poolest) seljataga. Muidugi tuli iga natukese aja tagant supleriga mõõte kontrollida.
Tegu on pigem vale mõõduga, kui tehase praagiga. Sest kolb soojeneb ülevalt poolt rohkem kui alt ning seetõttu paisub ülemine pool mootori soojenedes mõõtu. Number väiksem kolb panna või silinder mõõtu puurida. (arvatavasti on silinder vahepealses kulumises, kus väiksem mõõt on liiga väike ja suurem mõõt jääb kinni..
Välja saamiseks, kui on siis gaasipitsiga või kuumaõhu puhuriga silindrit kuumutada, pealt grafiitõli või muud analoogset peale valada ning kergelt puuklotsi ja haamriga meelitada.
Välja saamiseks, kui on siis gaasipitsiga või kuumaõhu puhuriga silindrit kuumutada, pealt grafiitõli või muud analoogset peale valada ning kergelt puuklotsi ja haamriga meelitada.
Minul sama jama Voshod 3M-iga. Võtsin mootori lahti ja avastasin, et pea tihend laskis läbi. Siis mõtlesin, et teeks veel kolvi tahmast puhtaks jne. Hakkasin kokku panema ja silinder läks natuke tuugalt peale ja lisaks veel mootor ei käinud ringi, kuna kolb vist kinni. Enne seda jama mootor oli töökorras, kolb liikus silindris. Õli kasutasin ka montaazi ajal. Nüüd on kõik nii kinni kiilunud, et isegi silindrit kätte ei saa.
Tänud kõigile info jagamise eest. Võtsin mootori pooleks ja sain silindri kätte. Häda põhjustas nõellaager, mis peale sõrme läbi panemist ei lasknud kolvil kõrvale (paremale-vasakule liikuda). Kolb oli jäänud lihtsalt ühele poole kinni. Koputasin natuke väntvõlli ka, siis pääses silinder kolvi ja n-ö ploki vahelt vabaks. Nüüd on uus nõellaager ja kõik korras.