Auto mootoriga Motikas :)
Auto mootoriga Motikas :)
On plaan ehitama hakkata aga kogemusi vähe keegi oskab abi pakkuda?? On keegi teinud???
Rääkinud isegi ühe sellise ehitajaga, kellel kauge/lähedane kogemus olemas. Emmilise raamist ei jäänud suurt lõpuks midagi järgi. Probleemiks, et originaaltorud painutab naksti kõveraks, esi- tagahargist rääkimata. Tähendab sisuliselt uue raami ehitamist, et saada toimivat ja kestvat asja. Tapariist on ta niikuinii.. mootorratta kohta raske ja parasjagu võimas ka.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
-
- Posts: 9
- Joined: 26. Jan 2006 01:00
- Contact:
-
- Posts: 9
- Joined: 26. Jan 2006 01:00
- Contact:
No tegelikult sai mõeldud seda asja veidi ning raami ei hakka midagi muu kallutama, kui üldse vaid väntvõllilaagrid. Veerhõõrde korral on see jõud aga märkimismäärselt pea olematu, seega ei saa arvestada. Küll aga hakka kardaan mootorit raamivahel väänama, tahtes raami ja mootorile nn keeret sisse keerata. Seega tasuks teha vajalikke tugevusarvutusi, kuid järsu gaasikeeramisega tsikkel külili küll ei kuku mingite jõudude pärast.goonster15 wrote:Sorry, my bad. Inertsmoment siis.
Inertsmoment samuti ei mõjuta otseselt raami väändumist, üksnes hõõrdejõud laagrites, tagaratta reduktoris ja veertakistus. Inertsmoment iseloomustab vaid keha massijaotust ümber pöörlemistelje.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... 00766&pg=0
Siin on kui ma ei eksi üks automootoriga motikas...
Samas on ka harleyde ja cruiserite seas kallina tuntud Boss Hoss, kus kasutatakse ka V4, V6 ja isegi V8 mootoreid...
Mõned pildid neist: http://www.mountainbosshoss.com/gallery.htm
Wikist Boss Hoss kohta midagi...
http://en.wikipedia.org/wiki/Boss_Hoss
Midagi huvitavat veel...
http://www.city-data.com/forum/automoti ... tures.html
http://www.motorland.ru/1mc2007/img/2801/mcnrapom.jpg - venelaste leiutis vist... http://thekneeslider.com/archives/2006/ ... otorcycle/
Head ehitamist ja jõudu...
Siin on kui ma ei eksi üks automootoriga motikas...
Samas on ka harleyde ja cruiserite seas kallina tuntud Boss Hoss, kus kasutatakse ka V4, V6 ja isegi V8 mootoreid...
Mõned pildid neist: http://www.mountainbosshoss.com/gallery.htm
Wikist Boss Hoss kohta midagi...
http://en.wikipedia.org/wiki/Boss_Hoss
Midagi huvitavat veel...
http://www.city-data.com/forum/automoti ... tures.html
http://www.motorland.ru/1mc2007/img/2801/mcnrapom.jpg - venelaste leiutis vist... http://thekneeslider.com/archives/2006/ ... otorcycle/
Head ehitamist ja jõudu...
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
- teints
- Tavakasutaja
- Posts: 222
- Joined: 02. Mar 2007 01:00
- Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
- Contact:
Kui sa sellist "pisikest" malmkolakat tahad motika raamile toppida, siis mul veel parem idee. Ehita parem Zil-130 mootoriga, see ainult "natukene" raskem, aga see-eest 8 silindrit ja 6 L töömahtu. Kusjuures raami polegi vaja teha, kõik asjad saad otse mootori külge kinnitada.Tahaks panna opel rekordi 2,2i mootorit.On kellegil aimu palju see kalub ja kas taha oleks mõistlik ehitada auto enda amordid või jäävad liiga jäigaks????
Oman mõnda roostes mootorratast.
ainuke eelis, mida sellisel pillil http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... 00766&pg=0 võrreldes tehase toodanguga on-inimesed tulevad ja küsivad "OO, KUIDAS TEGID" no vaadake seda kuulutust, 10 000 eek eest sellist asja küll valmis ei tee, kui just väga palju häid tutvusi pole. ja kuidas selline veel arvele võetakse????
Kui vajad abi ehitamisel, siis hästi. Esmalt räägi, mis tööriistad sul olemas on? Keevitus (millega), freespink (toru otste treimiseks), treipink (erinevad puksid, võllid).
Kui sellele ära vastad, siis räägime edasi.
Kui sellele ära vastad, siis räägime edasi.
Väga lihtsalt, raam keevitatakse Kavoris või Vihuris paberitega keevitajate käeall, torumaterjal peab olema tõmmatud torust, juures peavad olema dokumendid materjalide kohta (tugevustingimused, momendid jne) k.a. ostutsekid. Veermiku ja piduriosad peavad olema tehasetoodang, niisamuti ka vedrustus. Kui keegi oleks nii kena ja otsiks üles täpsed juhendid. Sirvisin neid kunagi tktk masinaehituse õppeosakonna ruumides.hannes_s wrote:inimesed tulevad ja küsivad "OO, KUIDAS TEGID" no vaadake seda kuulutust, 10 000 eek eest sellist asja küll valmis ei tee, kui just väga palju häid tutvusi pole. ja kuidas selline veel arvele võetakse????
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Tugevale raamile. Pead mõne hea konstruktsiooni välja hauduma, et raam raskust kannataks ja piisavalt jäik oleks. Vedrustuse jaoks sobiksid vast mõne emmilise detailid.
Rekordi mootorit sa arvatavasti seeriatootmises oleva/olnud tsikli raamile panna ei taha? Kui tahad, siis see oleks üks rumal tegu...
Ma kahtlen selles, kas see asi kunagi valmis saab...
Rekordi mootorit sa arvatavasti seeriatootmises oleva/olnud tsikli raamile panna ei taha? Kui tahad, siis see oleks üks rumal tegu...
Ma kahtlen selles, kas see asi kunagi valmis saab...
Ei sobi mitte ükski!rallitaja wrote:Vedrustuse jaoks sobiksid vast mõne emmilise detailid.
Isegi oma lõbuks tehes, pead vähegi toimiva asja korral selle siiski ise tegema.Qy03 wrote:Tahaks soovitusi millisele raamile seda yldse mõelda võiks???
Mootorivalikut ma ei viitsi arvustama hakatagi.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Paar aastat tagasi tegi mäkketõusudel kaasa üks civicu 1.2-se mootoriga tsikkel. Raam tundus olevat ise tehtud: 0-st.
Läks sitasti tööle ja iga vennike seda tööle ei jaksandki tirida. Sellisega oleks paras kuskil metsas jahil käia. Maanteele- misjaoks?
Vast paljud on seda oma silmagagi näinud. Paras kolakas...
Läks sitasti tööle ja iga vennike seda tööle ei jaksandki tirida. Sellisega oleks paras kuskil metsas jahil käia. Maanteele- misjaoks?
Vast paljud on seda oma silmagagi näinud. Paras kolakas...
Jawa 250; Iz Planeta 4
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Esiteks....freespingil freesitakse mitte ei treita:P Treimiseks on treipink.Nobody wrote:freespink (toru otste treimiseks)
Sirvisin neid kunagi tktk masinaehituse õppeosakonna ruumides.
Ja vaevalt,et sa neid masinaehitus alas lugesid.....transporditeaduskonna pärusmaa on see student formula ehitus;)
Selleks, et auto mootorit kaherattalisele installeerida peavad olema sul kuldsed käed ja kuldaju. Nende puudumisel läheb eelarve suuremaks kui tava-lihtsurelikule tasukukohane on. Ja kuna sa siit foorumist küsima tuled kuidas ja millele teha, siis kuldaju sul puudub. KEEP IT REAL!
Jorxx @ seadis pilgu lääne poole...
- vintizvint
- Tavakasutaja
- Posts: 151
- Joined: 13. Feb 2008 01:00
- Location: Soome> Riihimäki
- Contact:
RE:
Mull tuttavaks selle eelmainitud honda omanik, "kollase peletise teamist"
Aga teemast:
Se masin ehitati nönda et tömmati mootor lae-alla ja keevitati raam ymber. Mootori valikuks soovitaksin ikka midagi lahjemat: fiesta, honda,
golf.Kunagi sai ka ise aretatud 01-e mootor dnepri raami aga ylekandega
läksid närvid krussi ja asi löppes kuusakoskis.
Löpsönaks: www.hillclimb.ee Sealt vali "team" ja iseloomustuse alt saad
Voltsile Vöi Erksile kirja saata.
Aga teemast:
Se masin ehitati nönda et tömmati mootor lae-alla ja keevitati raam ymber. Mootori valikuks soovitaksin ikka midagi lahjemat: fiesta, honda,
golf.Kunagi sai ka ise aretatud 01-e mootor dnepri raami aga ylekandega
läksid närvid krussi ja asi löppes kuusakoskis.
Löpsönaks: www.hillclimb.ee Sealt vali "team" ja iseloomustuse alt saad
Voltsile Vöi Erksile kirja saata.