Page 1 of 1

Jupiter 3 ei käi

Posted: 01. Apr 2008 20:31
by criz666666
Tegu siis iz jupiter 3-ga, mis talve keskel käis kenasti, vahepeal parempoolne silku tegi mõne paugu kui väga pöördesse tõmmata ning kuna kontaktid olid suht läbis, otsustasin uued osta. Sai siis hiljaaegu uued peale pandud, süüde õigeks ja hakkasid anomaaliadd peale. Kõigepealt streikisid mõlemad mütad, siis sain ühe käima, teine vait, teine käima, esimene vait. No juhtus siis jumala abiga mõlemad käima saada. Vägev püss. Tegin ühe ringi ja lükkasin garaazi. Kõik. Rohkem ei tee mitte ühte pauku kah. Akusid laetud ja juhtmeid kontrollitud ja süüdet keeratud ja topkat tehtud ja karpat puhastatud ja õhukaga ja ilma proovitud ja summutiteta proovitud ja silkud maha võetud ja veendutud, et kõik ikka seal osas korras on ja tihendid silku vahel uued ja mitte midag! kallad kütet pealt sisse, peksad ja laamendad, tilgub summutist välja. Vaatad sädet - võimas. Kondekaid vahetatud, küünlaid vahetatud. Küünal jääb alati imekombel kuivaks:S isegi kui topkat teha ja ma ikka kallan sealt sisse. Mitte ei saa aru, kas on võimalik, et viga simmerites? Kuhugi peab see küte ju kaduma(sesmõttes, et lasin sealt kah kolvialla kütet, kust karpa seda silkusse kütab ja siis oli küünal kuiv) Enam ei hakka mõistus peale, lammutan pulkadeks laiali ja veendun kõiges või oskab keegi äkki kohe soovitada midagi, mida veel proovida või kus viga on. Kompressioon on okei.

Posted: 02. Apr 2008 00:41
by mesamees
Kui sa tõesti kõik selle eelneva oled läbiteinud,siis jäävadki ju ainult simmerid :wink:

Posted: 02. Apr 2008 16:52
by arts24h
Lükates kah ei lähe käima we?

Posted: 02. Apr 2008 19:01
by ints0000
Ehk on need kontaktide lehtvedrud paindunud vastu kontaktiplaati, siis kaa mingisugune säde on kuid ei tööta korralikult.

Posted: 02. Apr 2008 20:09
by criz666666
Võtsin kätte ja lammutasin pulkadeks laiali. Parempoolsel simmeril(seesmisel) olid mõlemalt poolt vedrud läinud ja nägi selline kivistunud tsaariaegne välja, teisalpool oli hooratta poolne täiesti sodiks ja see siduri poolne enamvähem. Kõik küte oli igalpool mootoris ja hooratta ruumis. Samuti vaatasin, et võiks laagrid välja vahetada. Ühesõnaga, nüüd lisaks simmeritele soovin ka õiges mõõdus laagreid. Keegi oskab kohta saavitada või on nõus ise ära tooma. Võiks ikka nädala jooksul masina käima saada korralikult.

Posted: 02. Apr 2008 20:11
by vintizvint
Alas-kuul as tartus, SKF- i tooted :wink:

Posted: 13. Apr 2008 15:17
by criz666666
niih,sai nüüd kõik simmerid ja laagrid ja tihendid ja rõngad ja küünlad kohe päris uute vastu vahetatud. Praktiliselt sama tulemus. Päev otsa igasuguseid imesid tehes saab viieks minutiks käima. Täielik müsteerium. Pole vahet kas on õhukas või ei ole, või kas on summutid või mitte, mitte miski ei mõjuta. Säde on meeletu, sentimeetri kauguselt laksab kah nagu loom, süüdet on kellade keeratud igasse võimalikku asendisse, põhimõtteliselt iga millimeeter läbi käidud juba:D ja mitte midagi. Natuke vahel tötutab löömise ajal ja see ongi kõik.
Ma pakun, et energia jäävuse seadus mõjub mu masinale, st. mu masin saab käia ainult siis, kui kellegi teise oma ei käi, vähemalt vanasti ma mäletan oli sõbra võrri ja minu mopiga sihuke delo, et kui üks käis, siis teine mitte ja vastupidi. Siis me nimetasime seda energia jäävuse seaduseks.:D

Posted: 13. Apr 2008 20:16
by hillar
criz666666 wrote:Selline asi kah, et mida see kirjavigane lollus tähendab.

Vabandame aga moderaatorit saab vastada postitustele selles foorumis

Vahepeal tuleb selline asi ette.
see teade tuleb ette äri foorumis, moded proovivad nii vaidlusi vältida :lol:

aga muidu äkki on karpa seadistus vale.

Posted: 14. Apr 2008 09:05
by mk
Katsu väljasuremise hetkel süütepoole ja anna teada, kas olid kuumad või mitte.

Posted: 14. Apr 2008 09:54
by Nobody
Kas lihtsam ei oleks primaar- ja sekundaarmähiste takistused üle mõõta?

Posted: 14. Apr 2008 17:33
by kristjan02
või siis lihtsalt vahetada korras süütepooli vastu.

Posted: 14. Apr 2008 22:18
by Nobody
kristjan02 wrote:või siis lihtsalt vahetada korras süütepooli vastu.
Uus tsikkel..

Jääme siiski selle juurde, kuidas esmalt töökorda kontrollida ja olla kindel 100% kas seade töötab. Süütepooli ülekuumenemine annab märku selle riknemisest ja mähise lühistumisest, kuid on väga subjektiivne katse.

Posted: 14. Apr 2008 22:30
by hillar
süütepooli takistusi mõõtes ei ole aru saada kas mõni keerd on katki, kuna seal on väga peenike traat.

Posted: 14. Apr 2008 22:52
by Nobody
Mõni keerd ei muuda veel induktiivsust märgatavalt. Kui pool on juba lühises või vastupidi traat katkenud, on üsna lihtne kontrollida selle olukorda. Ühe keeru lühistus ei tõsta temberatuurigi oluliselt, et käega katsudes oleks aru saada.. või eksin?

Posted: 15. Apr 2008 16:13
by criz666666
Testriga mõõtes paistis korras olevat(lühist ei täheldanud) ja takistused oli peaaegu et samad mõlemal. Kuumaks...no ma ei tea, külmas garaaziz ei tundunud kyll, et kumbki oleks kuumaks läinud aga ta käib kah ainult pool minutit korraga, nii et sellest võbla ei tulegi mingit kuumuse poissi. Oli tester ka aku otsas terve katsetuse aja, et äkki sealt märgata mingit tohutut pinge langust kui kusagil mingi lühis peaks tekkima, seda kah ei täheldanud. Kui ta kusagilt natukenekesekenegi lisaõhku saab, kas see selgitaks anomaaliaid?

Posted: 15. Apr 2008 19:27
by Nobody
Korras süütepoolil peavad olema takistused ca. 2 oomi kanti. Sekundaarmähisel komakoha võrra vähem.

Posted: 15. Apr 2008 19:57
by mk
Süütepoolid lähevad kuumaks ka siis, kui muud spetsiifilised hädad on ja nad ise korras on. Ühesõnaga, kui ei läinud, siis ei hakka pikemalt seletama ka.

Posted: 15. Apr 2008 20:56
by Nobody
mk wrote:Süütepoolid lähevad kuumaks ka siis, kui muud spetsiifilised hädad on ja nad ise korras on. Ühesõnaga, kui ei läinud, siis ei hakka pikemalt seletama ka.
Mulle pakuks küll huvi, mis hädasi süütepoolid veel kuumaks ajavad? Kui õli välja valgunud?

Posted: 16. Apr 2008 11:11
by mk
Üks tüüpilisemaid vigasid on süütemängus kapronseibide pragunemine (teinekord palja silmaga isegi raske näha). Mõnikord on ka juhtunud, et otse tehasest on nad terasseibidega vahetusse läinud (minul koguni kahe uue mootori korral), ilmselt koosteliini tädil on kiire olnud. Siis on just tüüpiline tunnus see, et osalise lühise tõttu süütepoolid kuumenevad, võtab see aega enamasti alla veerand tunni. Kui on õlisüütepoolid, siis ajab mõnikord ka välja. Pausi tehes süütepoolid jahtuvad maha ja jälle saab esimesest löögist käima. Lõppeb selline asi reeglina pooli riknemisega.

Posted: 06. May 2008 17:28
by meister
Mind on sarnane anomaalia tabanud.
Parempoolne pütt jamab.
Kui tööle lüüa siis töötab vaid vasakpoolse pütiga parem jookseb niisama kaasa.Siis gaasi keerates võtab parempoolse püti ainult paugurodu saatel järgi-taob karpasse. Kui veel enam gaasi keerata siis taob juba sumpasse ka kuid ka karpasse.

Olen vahetanud omavahel süütepoolid ja kondensaatorid ikka sama jama.

Lõpuks otsustasin elektrisüsteemi lammutada ja jätta ainult töötamiseks ja laadimiseks vajalikud juhtmed. Panin uued süütmängu juhtmed samuti.
Kapron seibe olen vahetanud ja toppinud terve hunniku vahele ei miskit...
Kruttisin ka neid süüteseade kruve kuid mõjub vaid ühele poolele-vasakule.

Ja kuidagi on seotud see parema silindri paukumine ka laadimisega.
Vaikselt vasakpoolsega põksides ei lae ,kui aga gaasi väänata ja kuulipilduri efekt paremal pool tekib siis võtab laadimise järgi ja vahepeal katkeb-vaheldumisi.Liivapaberiga korraldasin harjadele rünnaku ikka sama jama.

Kas selle probleemi taga võib tõesti olla simmerling?
Eriti hea meelega küll mootorit lammutama ei kavatse hakata.

Pidasin aruks juba miski ühesilindriline peale panna- 56 või planeeta.
Ja see mõte võib üsna reaalseks saada kui (töökorras)mootori leian.

Posted: 06. May 2008 18:21
by vintizvint
meister wrote: Ja kuidagi on seotud see parema silindri paukumine ka laadimisega.
Vaikselt vasakpoolsega põksides ei lae ,kui aga gaasi väänata ja kuulipilduri efekt paremal pool tekib siis võtab laadimise järgi ja vahepeal katkeb-vaheldumisi.
Tee ennem laadimine korda, kui sull on 6 V süsteemiga ratas siis ta trikitabki niivisi.
Süütemängule ei jätku lihtsalt ampreid, mull sama nali kunagise 634-ga
jõudu!

Posted: 06. May 2008 21:02
by meister
Ma käitasin masinat akulaadijaga...
Ja kuna täna huvi ikkagi piinas siis võtsin parema silindri lahti.
Igatahes pehmelt öeldes kutu oli kogu süsteem. Keps loksus sees nii mis kole kolb selle otsas samuti.Veel ilutsevad kolvil mingid karmid kraapimis jäljed ja silindri pind on ka ühe kõva kriipsu sisse võtnud.
Vasaku silindrini ei jõudnudki õhtu käes ja homseks ARKi teooria eksamiks vaja õppida.

Aga võtsin mootori maha ja kardan seda ,et siiski pean mootori pulkadeks võtma.
Eks varsti näeb mis see vasakpoolne silinder endas peidab.


Ja ikkagi otsin meelsasti ühesilindrilist izi mootorit. 8 )

Posted: 07. May 2008 00:28
by mesamees
Kas sa räägid sellest minu käest muretsetud jupiterist 8O Sry OT pärast.

Posted: 07. May 2008 10:27
by meister
Jep. Tegu sama masinaga.

Posted: 07. May 2008 19:13
by mesamees
Krt,siis küll kole loll lugu,s*ta maik jääb suhu :oops:

Posted: 07. May 2008 21:57
by meister
Heh mis sa nüüd sellepärast põed. Need jamad võisid vabalt ka minu käesoleku ajal tulla kurat seda teab. Igatahes on see masin minu probleem niiet sa ei pea südant vaevama. :wink:

Pean tõdema ,et olen selle masinaga siiamaani ainult kaks sõitu peale ostmist teinud kokku vist kilomeeter tuli ära.
Ma olen vastavalt ajale üritanud ainult ja ainult korralikult tööle saada eks seetõttu ka nii.
Enne töö ja roppumoodi töö ja siis alles lõbu! 8 )

Posted: 25. Jul 2010 22:53
by sidur
Ära põe, ma olen enda Jupiteriga healjuhul 1km sõitnud.

Kas keegi äkki seletaks mis asjad on primaar- ja sekundaarmähised?

Posted: 25. Jul 2010 23:04
by madeinussr
Teema kaks aastat vana. Primaar ja sekundaar mähiste tähenduse seletamisega aitab hädast välja Arseni Palu.
sidur wrote:Ära põe, ma olen enda Jupiteriga healjuhul 1km sõitnud.

Kas keegi äkki seletaks mis asjad on primaar- ja sekundaarmähised?