Page 1 of 1

Kui tark on ARK

Posted: 20. May 2008 07:18
by roosakummik
Nimelt tekkis küsimus, et kui targad on arki mehed- mul oleks soov võtta arvele tsikkel, minsk, kuid minskil ei ole peal mitte 125 minski mootor vaid 175 voshodi mootor, et kas see 50 kuupi üleliia on määrav.
Seda ma tean, et vanematel 175- tel on mootoril pooltel isegi peal kiri 175, kuid uuematel seda pole.
Kas mul on üldse ta võimalik arvele saada ta sellises konditsioonis, või mitte.
(Vene mootorrattad on nagu nad on, sellepärast vahet kyll eriti kiiruse poolest ei tee kas 175 või 125)

Tänud

Posted: 20. May 2008 08:57
by 51lK
Mõte on sul muidugi üllas, aga isiklikult arvan, et arvele võtmisel on ARK-i tegelastel ikkagi mõlemad silmad lahti :)

Kuid edu sellega!

Posted: 20. May 2008 10:37
by rallitaja
Kõige seaduslikum viis oleks sul hankida ümberehitusluba. Otsi www.ark.ee -st üles mootori vahetuse kohta käivad võimsuse ja kubatuuri protsendid. Ma ei ole kindel, aga Vossu mootor peaks piirangute sisse ilusti ära mahtuma. Muidugi tuleb pärast sõiduk esitada spetsialistidele, et kontrollida sõiduki vastavust nõuetele.
http://www.ark.ee/atp/?id=501

Posted: 20. May 2008 19:09
by priito
No üllad mõtted on tõesti.
Aga...
Viljandi ark-i pliuhkam pani 638 kirja 13kW-sena, sest tema teadis ja oli kindel, et nii on. :roll:

Posted: 20. May 2008 21:48
by N2O
Aga otsi selleks ajaks mingi rott 125cm3 mootor vahele, pole raske vahetada ja kindla peale minna.. 1 asi on ARK, teine asi Politsei.

Posted: 21. May 2008 12:27
by roosakummik
seal on need mootorikinnitused ümber ehitatud, ei vea välja, siis peab sellised universaal kinnitused ehitama, et sobib minski mootor vahele ja sobib voshodi mootor vahele.

Posted: 21. May 2008 15:45
by raivoku
roosakummik wrote:seal on need mootorikinnitused ümber ehitatud, ei vea välja, siis peab sellised universaal kinnitused ehitama, et sobib minski mootor vahele ja sobib voshodi mootor vahele.
Minuteada ei tohi mootori kinnitusi olla muudetud.
Igal juhul tundub suht lootusetu variant. Sest enamjaolt võetakse ikka arvele masinaid mis on originaali lähedased. (loe korraliku välimusega jne) See tähendab et sa pead palju vaeva nägema, et üldse jutule saada. Teisalt läheb see suht kulukaks. St vedada mitu korda masin arki vahet.
Uhh ühesõnaga kas see ära tasub on omaette küsimus. Kergem ehk oleks leida dokkidega masin.

Posted: 21. May 2008 22:38
by Alar
minski mootoil ja voshoodi mootoril pole mitte mingit kinnituste vahet
tõsta kuidapidi tahad :D

Posted: 26. May 2008 19:39
by hautz
Tegelt ikka on.

Augud on samade kohtade peal küll aga voshodi raamile pannes peab natuke kinnitusi väiksemaks käiama,muidu ei saa.

Vastupidi ei tohiks probleeme esineda :roll:

Re: Kui tark on ARK

Posted: 21. Aug 2009 00:47
by kondekas
roosakummik wrote:Nimelt tekkis küsimus, et kui targad on arki mehed- mul oleks soov võtta arvele tsikkel, minsk, kuid minskil ei ole peal mitte 125 minski mootor vaid 175 voshodi mootor, et kas see 50 kuupi üleliia on määrav.
Seda ma tean, et vanematel 175- tel on mootoril pooltel isegi peal kiri 175, kuid uuematel seda pole.
Kas mul on üldse ta võimalik arvele saada ta sellises konditsioonis, või mitte.
(Vene mootorrattad on nagu nad on, sellepärast vahet kyll eriti kiiruse poolest ei tee kas 175 või 125)

Tänud
No minu üks sõber sai nii arkist läbi, kindluse mõttes vahetas silindri ära mingi uuema tüübi vastu millel ainult üks summutaja et ei saaks keegi vastu vaielda :D

...

Posted: 21. Aug 2009 09:26
by xander4
priito wrote:No üllad mõtted on tõesti.
Aga...
Viljandi ark-i pliuhkam pani 638 kirja 13kW-sena, sest tema teadis ja oli kindel, et nii on. :roll:

vabandan offtopicu pärast aga mulle on ka algusest peale tekitanud hämmingut kuna enda 638 on paberite järgi 13kW ... :?
oskab keegi öelda mis variant sellega on ...

Re: Kui tark on ARK

Posted: 21. Aug 2009 09:31
by xander4
roosakummik wrote:Nimelt tekkis küsimus, et kui targad on arki mehed- mul oleks soov võtta arvele tsikkel, minsk, kuid minskil ei ole peal mitte 125 minski mootor vaid 175 voshodi mootor, et kas see 50 kuupi üleliia on määrav.
Seda ma tean, et vanematel 175- tel on mootoril pooltel isegi peal kiri 175, kuid uuematel seda pole.
Kas mul on üldse ta võimalik arvele saada ta sellises konditsioonis, või mitte.
(Vene mootorrattad on nagu nad on, sellepärast vahet kyll eriti kiiruse poolest ei tee kas 175 või 125)

Tänud

vuntsi tsikkel ilusti üles ja mine kohale ... hoia oma suu kinni ja vaata lihtsalt mida meestel öelda on ... kui mees asja jagab siis teed üllatunud näo 8O ... what a f...k , et näe müüja mind tillist tõmmanud :roll: ...
tean lihtsalt üht auto mootorivahetuse lugu kus omanik rääkis kohapeal liiga palju ja sellega keeras asja veits nihu ... oleks vait olnud , poleks keegi midagi jaganud ... hiljem teises ARKis võeti auto ilusti arvele ... omanik pidas nüüd suu kinni ... :oops:

Posted: 24. Feb 2012 14:23
by fomoco
Kui võtaks ühe vene rolleri, näit. Vjatka ja asendaks mootori mõne tänapäevase 50cc rolleri mootoriga, kas siis saaks ark`is selle arvele 50cc rollerina, et sõita ilma A-kat juhiloata?

Posted: 24. Feb 2012 15:58
by kondekas
Kardan et selleks vajalikud sul ümberehituse paberid vms. Sest kuna masinal pole originaalis 50 ccm mootorit on ta registris kirjas kui mootorratas, usun et asi suht keeruline.

Posted: 24. Feb 2012 16:00
by kondekas
Kardan et selleks vajalikud sul ümberehituse paberid vms. Sest kuna masinal pole originaalis 50 ccm mootorit on ta registris kirjas kui mootorratas, usun et asi suht keeruline.

Posted: 24. Feb 2012 16:03
by fomoco
Kuid arvele läheks ta kui isevalmistatud motoroller.
Motorolleri arvelevõtmine on kordades odavam kui mootorratta arvele võtmine.

Posted: 24. Feb 2012 16:21
by Tafka
Kui sa tahad lihtsalt Vjatkale teise mootori panna siis see ei lähe iseehitatud sõiduki alla. Iseehitatud sõidukil on tsipa teistsugused nõuded....või õigemini iseehitamise osakaal peab olema suurem...
Sinu hetke soov läheks rohkem mootorivahetuse/asenduse kategooriasse ja ka seal on omad tingimused ja minumäletamistmööda võis mootoritöömaht olla suurem/väiksem originaalist kas 10 või 30%...pole ammu kokku puutunud selle teemaga enam.

Posted: 25. Feb 2012 20:32
by -DELTA-
mul tekkis küsimus et kui ta mootori ära vahetaks siis kas mootori nr. passi mitte ei lähe.vana mootorit peale pannes on aga teine nr.?

Posted: 26. Feb 2012 12:28
by Tafka
Teoreetiliselt kui sa teed mootori vahetuse siis jah tõenäoliselt peaks minema uue mootori number passi.
Aga jah see mootori vahetus on ka suhteliselt kitsasse vahemiku ajatud....et võimus,töömaht ja vist oli midagi veel mis peab ette antud vahemiku jääma vana mootoriga võrreldes.

Posted: 26. Feb 2012 19:53
by madeinussr
Mootori nr enam passi ei lähe!