Page 3 of 3

Posted: 12. Sep 2010 22:05
by t6niz
lausa kolm korda järjest tegi seda siduri nalja :D

Posted: 12. Sep 2010 22:38
by delta-501
Kunagi kui mul veel võrr sõitis ja rohi rohelisem oli siis tegi mul ka nii vahel sõiduajal, et nagu hakkaks välja surema, vastus on lihtne: lahja segu. Peal oli Jikov tollel ajal. Kui segu rikkamaks muutsin siis sai korraga gaasi põhja väänata aga polnud sellist kurja iseloomu mootoril, lahja seguga pidi madalatel pööret vaiksel meelitama gaasiga, aga rsk kui juba 50% kiirusest rauas oli siis tõmbas ikka mõnuga edasi :D
Sidur tõesti mootori tööd ei mõjuta, kokkusattumus pigem vms.

Posted: 30. Oct 2010 16:59
by t6niz
Hankisin uue karpa. Tillotson HL-360 A.
Peale tuli uus ehitamisisu. Siis kui midagi rohkemat tehtud saadan pilte ka.

Posted: 14. Nov 2010 21:38
by t6niz
http://nagi.ee/photos/t6niz/17041643/in-set/134791/ miskisugune pildiuuendus. Kellele plastikud ei meeldi, siis võtke teadmiseks, et mul on nad isegi praktilise väärtusega, nimelt on mul resokas täpselt üle püti keeratud ja need plastikud ei lase mul jalga ära kõrvetada.

Posted: 21. Nov 2010 20:54
by t6niz
http://nagi.ee/photos/t6niz/17095579/in-set/134791/ väike pildiuuendus.
2 kolmnurka tuleb teatud kohtadesse veel paigutada, siis saab hea.

Re: t6niz: projekt säärekas, VIDEO!!!!

Posted: 02. Jun 2013 18:29
by t6niz
Kuna viimane postitus on aastast mine m*nni, siis otsustasin, et viin natuke kurssi mis sellest asjast saanud on. Palju raha on tuulde läinud teiste projektide peale ja võrr on jäänud tagaplaanile, aga tänu ühele entusiastlikule mehele tekkis minus uuesti see säde see asi lõpuks käima panna. Kuna teenin aega kaitseväes, siis oli kõik ainult ideetasandil, nüüd, paari päeva pärast reservi saades tuleb asi tõsisemalt kätte võtta. Senikskauaks veidikene tiiserit teile

Image

Image

Re: t6niz: projekt säärekas, VIDEO!!!!

Posted: 16. Jun 2013 00:34
by minimx38
...

Re: t6niz: projekt säärekas, VIDEO!!!!

Posted: 22. Jul 2013 08:37
by t6niz
Mm,

Re: t6niz: projekt säärekas, VIDEO!!!!

Posted: 23. Jul 2013 17:32
by extinction
Võidusõidutehnika juures peab esikohal olema tehnika funktsioon ja töökindlus mis eeldab head inseneritööd ja tehnilisi lahendusi, showroomi läige on täiesti teisejärguline.

Re:

Posted: 24. Oct 2013 00:43
by arvutiguru
t6niz wrote:Peale läheb selline kolb http://www.pvlsverige.se/vrm/kolvar/est.JPG
kus sa neid kolbe välja võlud,kui se saladus pole.ehk avaldad otse postkasti.



Iz350 mõtleb kindlasti http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... m_id=71637 selliseid kolbe.
Neid kasutati D4 mootoritel.