Page 1 of 1

naljakad juhtumised kaherattalistega

Posted: 21. Aug 2008 21:48
by flame
mõtlesin et võiks kõik siin rääkida naljakatest juhtumistest mis seovad mootorattaid mopeede jm

Posted: 22. Aug 2008 09:11
by wake
Siis võiks ju ise otsa lahti teha.
Ja teeme nii, et käivitamine,stopp lüliti vales asendis, ei ole naljakas, see on lihtsalt oma rumalus.

Endal tuleb meelde üks seline juhtum ajast kui ma veel noor olin. Sõitsime sõbraga mööda kohalikke liivateid (mul jupiter ja sõbral voshod) tema ees mina taga. Ühes kurvis aga sõidab otse heinamaale. Mina mõtlen, et ehk ongi nii plaanis, sõitsin järgi. Pidama saades küsib: "Sa ka ei võtnud kurvi välja või?"

Olete näinud, et küünal lendab minema mootorilt? Mina olen oma tsiklil. Õnneks on yamaha mootoril küünlad väljapoole ja e lenda vastu paaki. Sai siis küünal tagasi topitud ja 50 km koju sõidetud...häääästi vaikselt.

Posted: 22. Aug 2008 10:29
by casher
No jah. Me sõbraga kahekesi suutsime 5 mindi jooksul 6 korda külili käia.
P.S Me olime kained :D.

See oli talvel. Sõbraga mõtlesime Deltaga külavahele sõitma minna. Siis tuli kolmas sõber ka täpselt meie jutuajamise vahele. Niisiis hakkasime sõbraga kahekesi sõitma ning teine sõber võttis tagant kinni. Ning käisime külili. Nii 3 korda jutti. Siis ütlesime et ärgu võtku tagant kinni. Saime sõita mingi paarkümmend meetrit - külili ja teist korda uuesti külili. Lõpuks Viskas kopa ette ja muljusin esimese käiguga gaasi põhja, ise teadmata et olen jää rööpas. :D. Käisime uuesti kahekesi külili ning masin lohises mõõda jääd edasi - ise istusime peal :D.

Uuesti püsti, pika punnimise peale käima jõudsime ristmikule mõtlesin et proovin siin ka. Aga arvatavasti oli Deltal kõrini sellest kukkumisest ja tegime 180 kraadise kannapõõrde ja koju tagasi :D Libe päev oli ;)

Posted: 22. Aug 2008 11:02
by DELTA22
wake wrote: Olete näinud, et küünal lendab minema mootorilt?
mina olen.onu voshodil lendas minema.eks neid sai siis heinamaa pealt otsitud.vint oli korras.
selle sureti kohta:endal oli kunagi nii:ostsin bensiini 5liitrit.valan sisse ja käima ei lähe.vahetasime küünlaid jne.müüsin bensugi maha et raisku ei lähe.ja siis avastasin et sureti peal(mul oli aint juhe,lüliti puudus ja juhe oli vastu lenksu)
Kord sõitsime vennaga 125ccm ise ehitatud minskiga(raam ja muu).sõidame sirge tee peal kuid üsna libe oli(talvel) ja ühes heas lauges kurvis käis külg maha.mingi 60meetrit libisesime keset teed : ) vend pani tsikli käima ja edasi 8 )
arvan et see on ka naljakas: mäkketõusu Iz jupiter(originaal klassis marjamäel)

Posted: 22. Aug 2008 18:54
by mesamees
Paneks ka paar naljakat seika kirja.Sõitsime IZ jupiteriga metsavahel mina lenksus ja sõber külkas.Tee oli üsnagi käänuline ja hoog ka muidugi päris suur ja ühest 90 kraadisest kurvist põrutasime otse ja õnnetuseks oli ees suur kraav,mina lendasin üle lenksude ja sõber korvist välja.Toibudes ei suutnud ma,aga sõpra kuidagi leida.Tükk aega hüüdsin teda ja kartsin juba kõige hullemat,aga järsku kuulen põõsastest,et keegi naerab laginal,läksin vaatama ja nägin,et sõber oli korvist koos klaasiga minema lennanud ja hoidis seda kramplikult käes ja irvitas täiega.Tükk aega sai nuputatud,et mismoodi ta nii puhtalt suutis korvist välja lennata,et jalaluid ära ei lõhu,aga hiljem saime aru,et korvi luuk ei püsinud kinni ja liikus paugu hetkel ette ja nii ta saidi vabalt välja lennata.Teine jama oli voshodiga,kui sutsklapp minema lendas.Hakkasin seda kohe otsima ja üks auto pidas kinni ja uuris,et mis juhtus,rääkisin asja ära ja ka see autojuht hakkas otsima,siis tuli veel paar autot ja nendegi juhid hakkasid otsima :lol: .Lõpptulemus oli see,et see kuradi vidin oli praktiliselt ratta kõrval maas :lol: .

Posted: 30. Aug 2008 17:14
by flame
mõtlesin et kriblan ise ka midagi . sain 125cc dirt bike ning teist korda asfaldil ja lasin teisel käigul siduri liiga kiiresti lahti , tõmbas noka püsti jalad libisesid raudadelt maha ja kui maandusin esiotsaga maha lendasin kubemega vastu tagumist plastikut kaalu muide ainult 50kg mul niiet nokk tuli kergesti õhku , lisaks enne seda oli olnud minul ainult võrr ja mopeed 50cc

Posted: 31. Aug 2008 00:14
by hautz
No mina olen pannud iz 56 ilma küünlata tööle,kui kütteks oli nitrolahusti :lol:

SEE POLE NALI!

Posted: 31. Aug 2008 10:48
by 2fast
oli ilus suvepäev ajasin delta välja ja andsin vänta, ning samal hetkel lendas küünal vastu paaki 8O

Posted: 06. Sep 2008 21:00
by rallitaja
Sõber jooksis oma võrriga pidevalt ringi. Vahest aitasin mina ka joosta. Võrr lõi vaid mõnikord harva summutist londi välja ja lubas. Näppis süüdet, segukruvi, miski ei muutunud. Müüs siis võrri 500 krooniga mulle, uus kolb, karburaator, rõngad ja puha. Hakkan siis kodus asja uurima ja karburaatori kinnituspoldid olid NÄPUGA kinni keeratud, karburaator loksus otsas ette-taha, üles-alla. Keerasin poldid kinni ja olin sõidumees. : )

Posted: 07. Sep 2008 00:09
by canyondrift
rallitaja wrote:Sõber jooksis oma võrriga pidevalt ringi. Vahest aitasin mina ka joosta. Võrr lõi vaid mõnikord harva summutist londi välja ja lubas. Näppis süüdet, segukruvi, miski ei muutunud. Müüs siis võrri 500 krooniga mulle, uus kolb, karburaator, rõngad ja puha. Hakkan siis kodus asja uurima ja karburaatori kinnituspoldid olid NÄPUGA kinni keeratud, karburaator loksus otsas ette-taha, üles-alla. Keerasin poldid kinni ja olin sõidumees. : )
Enamvähem sama oli siis kui ma esimest korda oma võrri käivitasin. Tõukasin masina sõbra poole, et korda teha. Peamine viga oli süüde mida me koguaeg kruttisime ja uurisime et mis viga on. Esimese jooksu tegi sõber ja selle käigus läks summutaja alt pooleks nagu banaan, sai see kokku löödud uuesti, siis tema enam tõugata ei julgenud. Lihvisime kontakte, koguaeg käis küünla maha kakkumine, teise mootori peal küünla soojendamine. Lõpuks ikka mingit ebamäärast häält tegi, aga käima ei läinud, nagu oleks lubanud koguaeg. Sellega läks meil ikka ropult aega, kuna mõlemal lihtsalt mõtted otsa said. Lõpuks tuli sõbra vend välja ja avastas vea, ehk siis magnedo hammakas liikus koguaeg ja muutus süüte valeks, sai kinni keevitatud ja olingi töötava võrri omanik. Jooksime käima seda nagu lollakad, uurisime ja puurisime, aga vahepeal võib viga väga lihtne olla.

Mul siis ka üks.

Posted: 07. Sep 2008 21:39
by taivuuhin
paar aastat tagasi migni kui 12 olin siis panin võrri mootori meesteka jagratta vahele. ja hakkasin katsetama
masin ise enesest oli kerge ja kiire. (garburaatorisse kuhu gaasi tross jookseb sinna panin teibi peale . siis oli koguaeg gaas põhjas ja pidurid ka puudusid :D
Ning siis kui läksin esimesele testi ringile tuli mu sõber mini mopiga mulle täpselt kitsa kruusa tee ristis vastu :D
mul lõi junni nii jahedaks et sõitsin põllule ja hüppasin pealt maha:D
aga minu kahjuks kukkusin ma põlvega suure põllu kivi otsa. algul ei saanud arugi et midagi juhtus , kui sõber ütles et vaata oma põlve:D kõik oli ketsupit täis:D

ja nüüd on mul mõnus haav põlve peal:D

Ja nüüd ükspäev ostsin endale Iz planeta sport 350 ja mõtlen miks masin tööle ei lähe:D
igast värke üritasin sättide ja pärast 2 päevast pusimist avastasin et garburaatori ja silindri vahelise pikendusel on vahe sees:D
loomulikult olid sel vindid maha keeratud.
keerasin uued ja nüüd on masin laksu pill.
aint käike ei saa kätte:S
Postitasin foorumi ka teema, äkki keegi teaks milles viga.


.

Posted: 31. Jan 2010 02:02
by koppel
Vana teema ,aga mõtlesin ,et postitan ikka ,et politsei ei vaevunud seismagi jääda kui 110ccm pitbike ,150ccm roller ja 2 võrri sõitsid . Aga kui võrriga kurat üksinda kuhugi lähed siis kohe tulesid ja pidureid kontrollima !

Posted: 31. Jan 2010 02:23
by WaZ
Tean et läheb teemast kõrvale, kui ei hakanud ka ise uut teemat tegema, et kuidas see küünal saab siis ära lennata küljest, ta ju keermega kõvasti kinni suhteliselt !?

Posted: 31. Jan 2010 03:29
by Tafka
WaZ wrote:Tean et läheb teemast kõrvale, kui ei hakanud ka ise uut teemat tegema, et kuidas see küünal saab siis ära lennata küljest, ta ju keermega kõvasti kinni suhteliselt !?
Keere "kulub" ära. Enamasti alumiinium sulamis see keere seal. Tihti juhtub, etpingutad tsipa üle jne mis lõhub natukese haaval sul seda silindripeas olevat keeret. Kuni lõpuks sul paari keerme niidikesega hoiab kinni ja võib vabalt ära lennata see küünal :)

Posted: 01. Feb 2010 15:24
by pigilind
No neid lugusid on ikka palju: sõber lõi oma jup4-le hääled sisse ja tahtis kohe garaaziz kummi põletama hakata. Ajas siis esimese ratta seina vastu, pani esimese sisse, rutska põhja ja sidur lahti. Tema õnnetuseks aga oli mootor mingi valemiga tagurpidi tööle hakanud. See suurte silmadega lõust ja karjatus jäävad mulle vist elu lõpuni meelde.
Küünlaga meenus järgmine lugu: aastal 2000 sai Jõgeva treffil käidud. Laupäevasel paraadil Põltsamaaale minnes sai sõbra Jawa kruvi omale tagarehvi. Punt jäi seisma ja hakkasime siis ratast alt ära keerama. Meie kõrvale jäi veel üks õnnetu Jawamees seisma ja krudis omal küünlad maha. Vaatas ühte ikka väga pika pilguga ning viskas seejärel kõrge kaarega heinamaale. Siis aga küsis, kas meil küünalt oleks pakkuda/laenata. Kahjuks ei olnud. Seega ta läks ja otsis kogu selle aja oma äravisatud küünalt, kuni me õhukummi lappisime. Ratast alla pannes mees leidis suure rõõmuhõiskega oma äravisatud küünla ülesse, vaatas seda samasuguse pika pilguga, kehitas õlgu ja viskas siis veel kaugemale!

Posted: 01. Feb 2010 18:55
by casher
Mind vaadati ka imestusega kui ma Minskiga kodus platsi peal tagurpidi sõitsin ning siis mootorit välja suretamata uuesti edasi sõitsin. Põõrded langesid väga madalale ja kogemata kombel ma suutsin väga täpselt gaasi keerata ning mootor hakkas õiget pidi käima. Mõnel võttis see vaatepilt kukalt kratsima ning napakaid küsimusi esitama "Kas sellel on tagurpidi käik või? Mis moodi sa tegid seda? " jne. 8 )

Posted: 02. Feb 2010 00:53
by extinction
Ükskord sai just ellu äratatud frankensteiniga sõbra pool käidud. Uurisime siis MTZ-05'te, viskasin tünnisaunale pilgu peale ja värki. Lõpuks hakkasin kodu poole sõitma. Maja eest minema, teeristist vasakule ja nii kui nina otse, rull põhja keerata. Järgmise teeristini enam ei jõudnud... bensukraan kinni jäänud. Teen siis selle lahti, löön vänta - mootor käiks nagu kergemini ringi... mõtlesin "no kompressioon ikka mingi on, küll ta käima läheb." Aga ei läinud. Paar pauku lasi sumpsist välja, muud midagi. Lükkasin sõbra juurde ja neljakesi lükkasime ratta käima, hüppasin pulti ja hakkasin üheksat kilomeetrit koju sõitma. Poole tee peal läks vesi korralikult keema, aga see mind ei seganud ja sõitsin, temperatuurimeeter põhjas kinni, lõpuni ära. Kodus lahkamisel selgus et mootoris polnud kolvirõnga tükkegi järel. Uus kolvikomplekt vastu taevast...

Hiljem sai ostetud sama komplekt aga rõngad pandud korralikud. Guess what - kolb andis ikkagi saba, ju siis oli lihtsalt nii sitast materialist.

Posted: 11. Apr 2012 14:17
by fomoco