Suured tänud Ermole, kes kunagi andis väikseid needikesi, millega raaminumbrit kinnitada. Toimisid väga heasti.
Jätkub vaikselt aga siiski raami koostamine. Ei midagi erilist. Nagu ikka, avastad, et 2 vajalikku peenkeermega mutrit on ikka ostmata, kui BalticBoltist tagasi jõuad.
Lisaks ka tänane õppemoment. Märkasin, et ka Izhi alumiinium kerega piduriklotsid on erinevad. Just olin lasknud vanadele tagumistele klotsidele Pidurimeistris uuted katted panna, kui selgus nende erinevus.
Hämmastav, kas siis mingitel mudelitel muutusid esimesed-tagumised korraga või ongi erinevad tüüpi klotsid ka uuemaltel Planetadel/Jupiteridel? Kellelgi kokkupuuteid?
Nobody: Iz-56/Planeta3 (61.a)
Re: Nobody: Iz-56/Planeta3 (61.a)
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 724
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Nobody: Iz-56/Planeta3 (61.a)
Ohoo- pole ise ka vaadanud sellise pilguga- täitsa erinevad. Ülemine tundub suurem. Seda ma tean, et osad olid needitud alumiinjumist omal ajal ja uuemad tulid juba pressitud või valatud kujul nagu alumisel. Äkki see ülemine peaks sobima veel vanakooli rummu ja alu ketta külge, et ta otseselt soonde ei lähe kuid läbimõõdult sobib selle suurema puksiga kuhu tegelikult käivad need plekist piduriklotsid.
Re: Nobody: Iz-56/Planeta3 (61.a)
See suurem tuli P5 esipiduri rummu küljest, kus on kahe hoovaga süsteem.
Täna sai siis nn. õiged klotsid Pidurimeistrisse viidud, saab sinna siis ka kaasaegsemad katted. Tagupidur on Izhil hea niigi, igas asendis võtab vajadusel blokki.
Alumisel on peal kiri P2, ehk võib tõesti vanema otsa oma olla, kus toimus nn ühildamine mingi variandiga. Võib kontrollida.
Täna sai siis nn. õiged klotsid Pidurimeistrisse viidud, saab sinna siis ka kaasaegsemad katted. Tagupidur on Izhil hea niigi, igas asendis võtab vajadusel blokki.
Alumisel on peal kiri P2, ehk võib tõesti vanema otsa oma olla, kus toimus nn ühildamine mingi variandiga. Võib kontrollida.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Nobody: Iz-56/Planeta3 (61.a)
Vahepeal potsatas garaazi üks jõulukink. Soov sellega uuel hooajal mõned järvekaldad ära vallutada.
Korv on heas seisukorras, puudub veel esiklaas, kuid loodetavasti on see lähipäevadega lahenemas. Kiigele on vaja uus puks teha. Muidu täitsa tip-top asi.
Selle süsteemi proovin kah liikuma panna. Liiga põnev!
Korv on heas seisukorras, puudub veel esiklaas, kuid loodetavasti on see lähipäevadega lahenemas. Kiigele on vaja uus puks teha. Muidu täitsa tip-top asi.
Selle süsteemi proovin kah liikuma panna. Liiga põnev!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Nobody: Iz-56/Planeta3 (61.a)
Paistab, et eelnev külgkorv võiks minna ka uuele omanikule, kuna endal juba üks uus korvikas majas.
Parandatud sai rattavõll, pestud konstruktsioonid puhtaks ja leitud lõtkuga õõtsa asemele korralik lõtkuvaba õõts. Loomulikult kõik istmed ja katted on kobedad. Boonusena kaasa kõik korvikinnitamiseks vajalik.
Parandatud sai rattavõll, pestud konstruktsioonid puhtaks ja leitud lõtkuga õõtsa asemele korralik lõtkuvaba õõts. Loomulikult kõik istmed ja katted on kobedad. Boonusena kaasa kõik korvikinnitamiseks vajalik.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Nobody: Iz-56/Planeta3 (61.a)
Täna siis üks märgiline hetk minu isale kuulunud Izh 56ga. Selle ratta algupärane ja õige süda sai demontaažiks ette võetud. Mis siin salata, vanus koguneb turja ja aega jääb üha vähemaks. Seetõttu olen ka tegevusi rohkem läbi hakanud mõtlema. Seega vanad mootorrattad algupäraseks koos õigete osade ja remonditud mootoritega.
Antud Iz56 kuulus mu isale ning teen sellele mootoriremondi, et saaksin väärikalt selle hetkel 17-k pojale kunagi edasi usaldada.
Lühidalt esimesed silma jäänud vead:
1. Vv simmeri vedru purunenud
2. 1k hammasrattal tükk väljas
3. Siduri vedava hammasratta kiilusoonest tuleb mõra
4. Käivitusmehhanismi vedru puruks sidurikorvi alt
5. Käigukasti seibid vales järjestuses
6. Mootoripoolte vahel papptihend (vt. eelmist)
Kokkuvõttes asjad pesuvanni, katkised osad vahetada, uued tihendid ja laagrid. Vv tasakaalustada ja keps kontrollida. Võibolla tuleb see ka vahetada.
Mõned pildid..
Antud Iz56 kuulus mu isale ning teen sellele mootoriremondi, et saaksin väärikalt selle hetkel 17-k pojale kunagi edasi usaldada.
Lühidalt esimesed silma jäänud vead:
1. Vv simmeri vedru purunenud
2. 1k hammasrattal tükk väljas
3. Siduri vedava hammasratta kiilusoonest tuleb mõra
4. Käivitusmehhanismi vedru puruks sidurikorvi alt
5. Käigukasti seibid vales järjestuses
6. Mootoripoolte vahel papptihend (vt. eelmist)
Kokkuvõttes asjad pesuvanni, katkised osad vahetada, uued tihendid ja laagrid. Vv tasakaalustada ja keps kontrollida. Võibolla tuleb see ka vahetada.
Mõned pildid..
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Nobody: Iz-56/Planeta3 (61.a)
Seni, kuni väntvõll tegemises, komplekteerisin mootorile varuosad ära. Uued tihendid, simmerid, sidurikett, nos kahvlid ja muud defektiga detailid sai vahetatud ajastukohaste korralike vastu. Vanad osad paremal üleval nurgas
Auto võib olla, tsikkel peab olema.