O: Tula tihendeid
O: Tula tihendeid
Kas keegi oskab öelda kus saaks Tulale uusi tihendeid?
Re: O: Tula tihendeid
Ei saa küll täpselt aru mis tihendeid küsitakse, aga simmereid saab laagrikauplustest ja karteri-, küljekaante tihendid mõistlik vastavast materjalist ise valmis nokitseda. Augurauad poest ja tihendimaterjal näiteks Siduri tänavalt Tallinnast. http://www.tektrade.ee/tootevalik/tihen ... aterjalid/
Re: O: Tula tihendeid
Kui täpsustada, siis sooviks plokikaane tihendit. See mis metallist on.
Re: O: Tula tihendeid
No siis tuleb metallist teha.
Re: O: Tula tihendeid
Plokikaan... ehk siis silindri ja silindri pea vahelist tihendit.
Kui tekib kius seda plekkpurgist teha, siis see ei tööta. Purgiplekk on ju selleks liiga kalk materjal.
Tihendiks sobib ikka pehmem lehtmaterjal (vask, alumiinium), paksusega <0,5
Karteri ja silindri vaheline tihend tee 0,2mm papist ja tööriistamarketis (Tartu omas) oli ka 0,2mm, 0,4mm, 0,8mm, 1mm tihendimaterjali saada.
Karterivaheline tihend võiks olla ka 0,2 või siis 0,4 - oleneb kui palju oled karterite vahelist pinda lihvimise teel sirgendanud.
Enne kui asjad lõplikult kinni keerad koos tihendimastiksiga (silikooniga) pane kuivalt kokku ja vaata kas kõik asjad ikka ilusti ja vabalt liiguvad...
Kui tekib kius seda plekkpurgist teha, siis see ei tööta. Purgiplekk on ju selleks liiga kalk materjal.
Tihendiks sobib ikka pehmem lehtmaterjal (vask, alumiinium), paksusega <0,5
Karteri ja silindri vaheline tihend tee 0,2mm papist ja tööriistamarketis (Tartu omas) oli ka 0,2mm, 0,4mm, 0,8mm, 1mm tihendimaterjali saada.
Karterivaheline tihend võiks olla ka 0,2 või siis 0,4 - oleneb kui palju oled karterite vahelist pinda lihvimise teel sirgendanud.
Enne kui asjad lõplikult kinni keerad koos tihendimastiksiga (silikooniga) pane kuivalt kokku ja vaata kas kõik asjad ikka ilusti ja vabalt liiguvad...
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: O: Tula tihendeid
Kui siin juba pläramiseks läks, küsin ära.
Mille pagana pärast peab sinna lihvitud karteri vahele, lisaks uuele tihendile, veel silikooni panema?
Suvalisest papist tihend pole ka suuremasi lahendus, hakkab "higistama".
Hea meetod "pappi" testida - tõmbad näpuga õli peale, järgminepäev vaatad teist külge. Kui õlilaik paistab, siis järelikult ei ole parim. Mootori lappamine on piisavalt palju tööd, et mitte mitu korda teha.
Mille pagana pärast peab sinna lihvitud karteri vahele, lisaks uuele tihendile, veel silikooni panema?
Suvalisest papist tihend pole ka suuremasi lahendus, hakkab "higistama".
Hea meetod "pappi" testida - tõmbad näpuga õli peale, järgminepäev vaatad teist külge. Kui õlilaik paistab, siis järelikult ei ole parim. Mootori lappamine on piisavalt palju tööd, et mitte mitu korda teha.
Re: O: Tula tihendeid
Kõik oleneb kuidas lihvitud ja millised on need pinnad. Silikoon lihtsalt lisab natuke kindlust juurde.
Minul veel ei ole täiesti korras pindadega kartereid olnud - ikka on kuskil mõni kruvikeerajaga kangutamise täke/kriips peal.
Samas ei ole neid lasknud ka õiges lihvimise pingis sirgendada... M1M mootori osas on seda ka väga keeruline teha, sest karteri ümber on veel üldpinnast kõrgenev rant...
Olen kasutanud tihendipappi, mis peaks olema suhteliselt õige
Minul veel ei ole täiesti korras pindadega kartereid olnud - ikka on kuskil mõni kruvikeerajaga kangutamise täke/kriips peal.
Samas ei ole neid lasknud ka õiges lihvimise pingis sirgendada... M1M mootori osas on seda ka väga keeruline teha, sest karteri ümber on veel üldpinnast kõrgenev rant...
Olen kasutanud tihendipappi, mis peaks olema suhteliselt õige
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493