Birka numbrirauad
Birka numbrirauad
Tere!
Soovin ühele birkale veneaegse seeriamärgistuse ja aastaarvu lüüa. Kas keegi oskaks ming suunata kuhugi või kellegi kontakti anda?
Soovin ühele birkale veneaegse seeriamärgistuse ja aastaarvu lüüa. Kas keegi oskaks ming suunata kuhugi või kellegi kontakti anda?
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Birka numbrirauad
Raudu müüakse näit Kavialis aga kui omale osta ei taha, siis mul on olemas.
Saad tasuta ise peale lüüa, kirillitsa tähed ka olemas, kõrgus oli 3mm vist, originaaliga väga lähedane suurus.
Asun Lagedil.
terv.
Saad tasuta ise peale lüüa, kirillitsa tähed ka olemas, kõrgus oli 3mm vist, originaaliga väga lähedane suurus.
Asun Lagedil.
terv.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Birka numbrirauad
Originaal oli vist 3.5mm kui peast mäletan. Numbriraua komplekte müüakse alates 10 euri komplekt, olen näinud mitmes ehitus- ja tööriistapoes neid letikaubana.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Birka numbrirauad
Birka endal olemas. Tahaks ikka orginaalmõõdus numbreid :) Tegemist IZ56 masinaga, kui see määrab midagi. Vene B Meenutab 6 oleks ka vaja seerianumbri ette lüüa.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Birka numbrirauad
no ma räägin, et mul numbrid ja tähed olemas... a ju niiväga pole ikka vaja siis. Numbrid tasub üle mõõta oli erinevatel aastatel on erinevad kõrgused. 0,5mmi silmaga üsna raske eristada.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Birka numbrirauad
Kuidas uutesse andmesiltidesse ja löödud numbritesse üldiselt suhtutakse ametnike poolt? Kas keegi teab kogemusi jagada?
Iz-56, Riga-11
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Birka numbrirauad
Siiani pole probleemi olnud. Kui nullist arvele võtta siis soovitaks numbri lüüa suvalisele plekile ja peale arvele võtmist korraliku birka vastu välja vahetada. Võibad hakata uue birka kohta norima.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Birka numbrirauad
Miks MNT onud peaksid pahandama hakkama? Kas vanasti sildid olid siis teistsugused või mis? Kui samasugune siis ta ei peaks arugi saama ju. Kas löödud numbri kõrgus peaks sama olema, mis ette kirjuttud juba? Kui nii siis saan ju ära mõõta, kas on 3 või 3,5. Kuigi jah, praegu on see birka numbri kõrgus ilmselt teisejärguline. USSR võid oma kontakti mulle jagada tuleksin käiksin läbi.
Re: Birka numbrirauad
56-el peaks tagumise amordi üleval(ei mäleta kas vasak või parem) raami sisse vin löödud olema? Seega ei tohiks isegi esmasel arvele võtmisel keegi kobiseda, kui vin on raamil olemas ja eest birka puudu, sest see ei ole sellisel juhul põhikoht. Parandage kui eksin?!
Re: Birka numbrirauad
Iz 56l on nii dubleeritud tõesti.OneWheel wrote: ↑12. Feb 2019 19:4656-el peaks tagumise amordi üleval(ei mäleta kas vasak või parem) raami sisse vin löödud olema? Seega ei tohiks isegi esmasel arvele võtmisel keegi kobiseda, kui vin on raamil olemas ja eest birka puudu, sest see ei ole sellisel juhul põhikoht. Parandage kui eksin?!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Birka numbrirauad
Probleem võib tulla sellest, kui keegi on soetanud dokumendid ja lööb dokkis oleva numbri birkale(taga raamil oleva jätab vana või kaotab ära) ja ratta näitamisel/kontrollimisel esitab tehniline komisjon otsuse näha seda kohta, kus peab originaalis olema vin. Läbi läheks see ainult siis kui dokumendid on piisavalt uued ja ümber vormistamisel ei pea ratast näitama(ei ole uuesti arvele võtmist) või kui tagant raamilt vini ei kontrollita. Seega 56 puhul tuleks muuta 2 kohta ära (või vähemalt tagant, kui ees pole midagi), juhul kui dokumendid ei ühti raamiga. Lihtsalt infoks siis...Nobody wrote: ↑12. Feb 2019 19:52Iz 56l on nii dubleeritud tõesti.OneWheel wrote: ↑12. Feb 2019 19:4656-el peaks tagumise amordi üleval(ei mäleta kas vasak või parem) raami sisse vin löödud olema? Seega ei tohiks isegi esmasel arvele võtmisel keegi kobiseda, kui vin on raamil olemas ja eest birka puudu, sest see ei ole sellisel juhul põhikoht. Parandage kui eksin?!
Re: Birka numbrirauad
PLaanis birkale lüüa sama number, mis on raamil. Raamil vastav koht ka värvist puhastatud.
Last edited by oliveer on 12. Feb 2019 21:06, edited 1 time in total.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Birka numbrirauad
Raami numbrite ja vinkoodide ise löömine on tegelikult keelatud...tsss. Ja kui sa nüüd lähed mingit rimakat arvele võtma ( ma ei ütle, et sinu ratas seda on) ja nad näevad tuliuut birkat seal, siis tekib neil kahtlus. Eriti kui sul üldse mingeid dokumente pole.
Aga võib ka õnneks minna ja tegelt ei tea ju mis seisus su ratas ja dokid on.
Numbri saatsin privasse.
Aga võib ka õnneks minna ja tegelt ei tea ju mis seisus su ratas ja dokid on.
Numbri saatsin privasse.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Birka numbrirauad
Kindla peale minek, kui enne ehitamist vormistada dokumendid ära. Ilmselt Iz 56 puhul on tõendamine lihtsam, kuna raaminumber juba ühtib dokumentidega. Samas birka võib korrastamise käigus veelgi kannatada saada ning korralikult tehes tahaks birka alt ka värvida.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Birka numbrirauad
Isegi plaanin birkat uuendada: viewtopic.php?p=100960#p100960
Minul on birkal 4mm ja raamil 6mm täht/numbrid.
Komakohtadega raudasid vaevalt tehti...
Hilisemal (59a) raamil on 5mm numbrid.
Mina ei näe MNT ees suurt probleemi, kui uus birka on tehtud täpselt vana järgi. Õigem oleks nii, et kui ainult birkat uuendada, siis võib ju mnt ametile vana birka ka hambu visata... sest on olnud juhuseid, kus kaheldake birka vahetust(nt needid ei tundu usutavatena jne...) ning siis tekib neil legaalne õigus kahtlustada jamades... ja kohe käivitub "ametniku-alal-hoiu-instinkt"mis võrdub kasutajale kannatuste rajaga...
Raaml numbritega manipuleerida ei tohi jah...
Loogiline on, et kui juba raam kasutuskõlbmatu, siis peaks sõiduki maha kandma... sest raam = sõiduk
Raami ise järgi teha ei tohi - mis iganes e-nõuded
kunagi tehtud raam = kunagi olnud sõiduk... + tehases koostamisel kehtivad kvaliteedinõuded ja katsetamised/arvutamised, mille eest vastutas tehas.
Juhul kui tehas on veel olemas ja toodab veel neid raame /nt JAWA, siis saab tehasest tellida uue raami ilma numbrita, kuid sertifikaadiga ja sellele olemas olevad nr lüüa ja MNT ametis raamivahetus kooskõlastada.
juhul kui tehas väljastab uue raami (ilma sinna juurde kuuluvate osadeta e. komplekteeritud sõiduki) tuleb mnt taotleda raamivahetus ja seda siis vastava komisjon otsustab - tulem on see, et teostatav ja tehnilisse passi tuleb sisuliselt kaks raaminr.
MNT ameti jaoks on raami legaalsus ja tehnilistele nõuetele vastavus oluline, nendest nõuetest nad oma otsuses lähtuvad.
Samas kõikidest tegevustest, mis § reguleeritud ei pea hõiskama... ka mnt tegelased ju loevad midagi kuskilt...
Minul on birkal 4mm ja raamil 6mm täht/numbrid.
Komakohtadega raudasid vaevalt tehti...
Hilisemal (59a) raamil on 5mm numbrid.
Mina ei näe MNT ees suurt probleemi, kui uus birka on tehtud täpselt vana järgi. Õigem oleks nii, et kui ainult birkat uuendada, siis võib ju mnt ametile vana birka ka hambu visata... sest on olnud juhuseid, kus kaheldake birka vahetust(nt needid ei tundu usutavatena jne...) ning siis tekib neil legaalne õigus kahtlustada jamades... ja kohe käivitub "ametniku-alal-hoiu-instinkt"mis võrdub kasutajale kannatuste rajaga...
Raaml numbritega manipuleerida ei tohi jah...
Loogiline on, et kui juba raam kasutuskõlbmatu, siis peaks sõiduki maha kandma... sest raam = sõiduk
Raami ise järgi teha ei tohi - mis iganes e-nõuded
kunagi tehtud raam = kunagi olnud sõiduk... + tehases koostamisel kehtivad kvaliteedinõuded ja katsetamised/arvutamised, mille eest vastutas tehas.
Juhul kui tehas on veel olemas ja toodab veel neid raame /nt JAWA, siis saab tehasest tellida uue raami ilma numbrita, kuid sertifikaadiga ja sellele olemas olevad nr lüüa ja MNT ametis raamivahetus kooskõlastada.
juhul kui tehas väljastab uue raami (ilma sinna juurde kuuluvate osadeta e. komplekteeritud sõiduki) tuleb mnt taotleda raamivahetus ja seda siis vastava komisjon otsustab - tulem on see, et teostatav ja tehnilisse passi tuleb sisuliselt kaks raaminr.
MNT ameti jaoks on raami legaalsus ja tehnilistele nõuetele vastavus oluline, nendest nõuetest nad oma otsuses lähtuvad.
Samas kõikidest tegevustest, mis § reguleeritud ei pea hõiskama... ka mnt tegelased ju loevad midagi kuskilt...
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Birka numbrirauad
Paistab jah, et ainus komakohaga numbriraud on siiski 1.5.
https://www.osta.ee/index.php?q%5Bq%5D= ... at%5D=1000
https://www.osta.ee/index.php?q%5Bq%5D= ... at%5D=1000
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Birka numbrirauad
Birkal numbrid peal ja loodetavasti saab ratas ka varsti arvele.
Numbrirauad olid mul siiski 4mm ja tähed samuti. Imelik oli, et täiskomplektist oli vene b puudu... tuli improviseerida.
Originaalis olid numbrid näiteks Jupiter 3k 1972 3,8-4mm ja IZ K-15 4,5mm.
Numbrirauad olid mul siiski 4mm ja tähed samuti. Imelik oli, et täiskomplektist oli vene b puudu... tuli improviseerida.
Originaalis olid numbrid näiteks Jupiter 3k 1972 3,8-4mm ja IZ K-15 4,5mm.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Birka numbrirauad
Kas peab jälle sind külastama... mul ka see bukva Б
Võrr Riga7 u900: viewtopic.php?f=18&t=23493
Re: Birka numbrirauad
Teatan, et tänasest üks arvel 1958 aasta IZ56 juures
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Birka numbrirauad
Õnnitlused, kas räägid lähemalt kuidas protsess käis?
Võid ka privaat sõnumi saata.
Võid ka privaat sõnumi saata.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Birka numbrirauad
Asi käib nii:
Paned MNT kodulehel omale broneeringu sõdiuki ülevaatuseks. Kui ilma broneeringuta lähed siis ootad seal ilmselt terve päeva kui just hommikul esimene pole
Seal mees vaatab üle. Mul läks see suhteliselt ladusalt, midagi nokkida polnud ka peale rehvi mõõdu. Nimelt mul taga oli 3.75 19" aga peaks olema 3.25-3.50 19". See selleks. Vaatas, et VIN kood oleks ilusti näha ning vaatas ka mootori koodi. Seejärel täitsin igast pabereid - oma isikuandmed ja seletuskiri kuidas sõiduki sain. Tema ise uuris netist, et, et mis on masina kaalud ja võimsus jne. Siis oli selle osaga tehtud. Läksin masinaga ära ja jäin ootama, et mida büroo otsustab mu seletuskirja peale ning nad tegid ka mingisuguse taustakontrolli.
Järgmine päev (ehk siis täna) helstas see sama mees, et kõik OK ja võin minna dokumente vormistama.
Büroos soovisin saada küll oma oma kombineeringuga numbrimärke, aga see oleks ca 100eur kallimaks läinud ning ei võtnud.
Paned MNT kodulehel omale broneeringu sõdiuki ülevaatuseks. Kui ilma broneeringuta lähed siis ootad seal ilmselt terve päeva kui just hommikul esimene pole
Seal mees vaatab üle. Mul läks see suhteliselt ladusalt, midagi nokkida polnud ka peale rehvi mõõdu. Nimelt mul taga oli 3.75 19" aga peaks olema 3.25-3.50 19". See selleks. Vaatas, et VIN kood oleks ilusti näha ning vaatas ka mootori koodi. Seejärel täitsin igast pabereid - oma isikuandmed ja seletuskiri kuidas sõiduki sain. Tema ise uuris netist, et, et mis on masina kaalud ja võimsus jne. Siis oli selle osaga tehtud. Läksin masinaga ära ja jäin ootama, et mida büroo otsustab mu seletuskirja peale ning nad tegid ka mingisuguse taustakontrolli.
Järgmine päev (ehk siis täna) helstas see sama mees, et kõik OK ja võin minna dokumente vormistama.
Büroos soovisin saada küll oma oma kombineeringuga numbrimärke, aga see oleks ca 100eur kallimaks läinud ning ei võtnud.