Tafka: Dnepr MT 10-36 ( "Milvi" )
Tafka: Dnepr MT 10-36 ( "Milvi" )
Niih sai ka siis endale uus armuke muretsetud.Hetkel ei meenuta asi kohe mitte Dnepri vaid on pigem üks hunnik juppe
Esialgsed plaanid on ta kõigepealt soolona tööle/sõitma saada siis vaatab külkat edasi.
Erilisi suuri plaane ei hakka ette kujutama muidu läheb samamoodi nagu IZiga ehk tahtsin parimat aga läks nii nagu alati....
Kuid siiski on plaanis ta MINGIL MOEL arvele võtta kunagi.Dokumente pole, kuigi isik kes sellega sõitis on elus aga "omanik" ehk üks vana metskond on likvideeritud.Nii et sellega tuleb jamamist.
Hetkeolukord: Mootor:parempoolne silinder natukene roostes ja kolb kinni.Muu tundub korras olevat.
Raam tundub suht kobe aga eks vajab ka tööd.
Puudu on hetkel tagaporikas,reduktor(differ) + veel ninn-nänn.
Eks vaatab mis suvi toob :) Üritan millalgi mingid pildid ka teha.
Esialgsed plaanid on ta kõigepealt soolona tööle/sõitma saada siis vaatab külkat edasi.
Erilisi suuri plaane ei hakka ette kujutama muidu läheb samamoodi nagu IZiga ehk tahtsin parimat aga läks nii nagu alati....
Kuid siiski on plaanis ta MINGIL MOEL arvele võtta kunagi.Dokumente pole, kuigi isik kes sellega sõitis on elus aga "omanik" ehk üks vana metskond on likvideeritud.Nii et sellega tuleb jamamist.
Hetkeolukord: Mootor:parempoolne silinder natukene roostes ja kolb kinni.Muu tundub korras olevat.
Raam tundub suht kobe aga eks vajab ka tööd.
Puudu on hetkel tagaporikas,reduktor(differ) + veel ninn-nänn.
Eks vaatab mis suvi toob :) Üritan millalgi mingid pildid ka teha.
Last edited by Tafka on 10. Sep 2006 13:32, edited 1 time in total.
No nii nüüdseks on siis tsikel nii kaugel,et sai tehtud esimesed ringid.(soolona)
Värvitud sai mustaks.Suht korralik tuli välja(arvestades,et esimene kord värvisin püstoliga)
Mingi aeg saan ka külka kätte siis näeb mis olukorras see on.
Aga noh ehituse käigus sai mitmete toredate üllatuste osaliseks.....
Täna sõites tundus,et differ suri ära....kuigi müüja ütles,et väga heas korras differ(müüjaks siis ka siin foorumis tegelev isik,nimesid ei hakka nimetama).Lahti kiskudes selgus,et kõik laagrid on läbi,diffri hambad no nii ja naa...vedav hammakas oli oma aja üle elanud ja ka korpus oli kahjustada saanud.....olgu eks see oli minu enda viga ka,et ma ostu hetkel korralikult üle ei vaadanud aga polnud enne kokku puudet diffritega ja ei osanud vaadata.Aga vihale ajab see,et ta ütles,et on heas korras differ tal müüa.Kuigi tundub,et ta ise polnud sinna sisse vaadanudki. Diffri laagrite vahetus läks juba mõnusalt maksma,lisaks sellele hinnale millega ma ta ostsin...pgan võtaks nüüd mõtlen et natukene raha juurde ja oleks saanud Tondilt tutika diffri selle eest
Njah nüüd kukkus selline vihane teade välja aga mis teha...ajab vihale kui inimesed **** keeravad
Ükspäev üritan siis mingid pildid orgunnida
Värvitud sai mustaks.Suht korralik tuli välja(arvestades,et esimene kord värvisin püstoliga)
Mingi aeg saan ka külka kätte siis näeb mis olukorras see on.
Aga noh ehituse käigus sai mitmete toredate üllatuste osaliseks.....
Täna sõites tundus,et differ suri ära....kuigi müüja ütles,et väga heas korras differ(müüjaks siis ka siin foorumis tegelev isik,nimesid ei hakka nimetama).Lahti kiskudes selgus,et kõik laagrid on läbi,diffri hambad no nii ja naa...vedav hammakas oli oma aja üle elanud ja ka korpus oli kahjustada saanud.....olgu eks see oli minu enda viga ka,et ma ostu hetkel korralikult üle ei vaadanud aga polnud enne kokku puudet diffritega ja ei osanud vaadata.Aga vihale ajab see,et ta ütles,et on heas korras differ tal müüa.Kuigi tundub,et ta ise polnud sinna sisse vaadanudki. Diffri laagrite vahetus läks juba mõnusalt maksma,lisaks sellele hinnale millega ma ta ostsin...pgan võtaks nüüd mõtlen et natukene raha juurde ja oleks saanud Tondilt tutika diffri selle eest
Njah nüüd kukkus selline vihane teade välja aga mis teha...ajab vihale kui inimesed **** keeravad
Ükspäev üritan siis mingid pildid orgunnida
-
- Tavakasutaja
- Posts: 13
- Joined: 21. Oct 2004 00:00
- Location: Suure-Jaani
- Contact:
Külka vann käes ja vaikselt hakkas jälle tegevus pihta.....vana värv maha ja uus ilus must peale....paari nädala jooksul üritaks valmis saada :)
Diffri sain ka nüüd enam vähem korda...õnneks ei olnud jõudnud hammakaid eriti rohkem kahjustada....
Diffri kolisema ja ragisema hakkamise põhjus oli ühe laagri surm....
Pilte pole jõudnud veel teha kuna digikas on õe poolt kuhugi ära peidetud
Diffri sain ka nüüd enam vähem korda...õnneks ei olnud jõudnud hammakaid eriti rohkem kahjustada....
Diffri kolisema ja ragisema hakkamise põhjus oli ühe laagri surm....
Pilte pole jõudnud veel teha kuna digikas on õe poolt kuhugi ära peidetud
Näe rsk õde ei olnudki nii hästi digikat peitnud ära
Ehk pildid: http://www.zone.ee/dnepraal/Soolo/
Ehk pildid: http://www.zone.ee/dnepraal/Soolo/
Last edited by Tafka on 23. Nov 2005 23:13, edited 4 times in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 13
- Joined: 21. Oct 2004 00:00
- Location: Suure-Jaani
- Contact:
- tsiklivend
- Tavakasutaja
- Posts: 43
- Joined: 10. Jan 2005 01:00
- Location: Tartu
- Contact:
Istme nahk on plaanis jah ära vahetada...nahk isegi olemas aga hetkel tegelen külkaga nii,et ei ole kohe tõesti viitsimist ja jaksu õmmelda seda.
Õhufiltri panen küll tagasi...vajab natukene puhastamist jne kuigi plaanis on tegelikult koonused panna....eks vaatab kuidas rahakott vastu peab.
Summutid sai jah kuumakindla värviga üle tehtud kuna kroom oli maha koorunud enam jaolt.Kuigi plaan ka teha summuti süsteem ümber.....panna ainult üks summuti pütt....tuttav töötab autopoes sealt saaksin suht normaalse hinnaga sellise toreda ümmarguse püti ja siis nats keevitamist.Aga seda veel mõtlen.Miks auto püti tahan panna? Põhjus selles siis,et praegu on üks sumpa omadega suht läbi ja,et originaalide ostmine läheb kallimaks kui asi väärt on siis tuligi selline mõte.
Originaaliks ma teda täiesti ehitanud pole nii,et vist võib lubada sellist "ümberehitust".
Veljed plaanis ka ikka ära värvida....kas hõbedaseks või samasuguseks mustaks....see veel otsustamisel.
Õhufiltri panen küll tagasi...vajab natukene puhastamist jne kuigi plaanis on tegelikult koonused panna....eks vaatab kuidas rahakott vastu peab.
Summutid sai jah kuumakindla värviga üle tehtud kuna kroom oli maha koorunud enam jaolt.Kuigi plaan ka teha summuti süsteem ümber.....panna ainult üks summuti pütt....tuttav töötab autopoes sealt saaksin suht normaalse hinnaga sellise toreda ümmarguse püti ja siis nats keevitamist.Aga seda veel mõtlen.Miks auto püti tahan panna? Põhjus selles siis,et praegu on üks sumpa omadega suht läbi ja,et originaalide ostmine läheb kallimaks kui asi väärt on siis tuligi selline mõte.
Originaaliks ma teda täiesti ehitanud pole nii,et vist võib lubada sellist "ümberehitust".
Veljed plaanis ka ikka ära värvida....kas hõbedaseks või samasuguseks mustaks....see veel otsustamisel.
Hmm... Tafka, kas sul sellest käigukastist joonised pole või? mul endal käigukast laiali, panen kasti kokku praegu MT-9 jooniste järgi ja jääb mulje, et mul on puudu mõned seibid , aga äkki polegi selles käigukastis neid seibe ? Nii, et äkki oskad aidata. Kas sul on ikka MT-10 käigukast? Mul on MT-8 mootor, 6v genekaga ja küljes on sama käigukast mis sinu masinalgi .
Kahjuks pole mul ühtegi joonist...aga kui Sul juhuslikult A.Palu raamat käepärast on siis seal minuarust oli isegi.
Äkki leiad sealt midagi kasulikku: http://www.pilt.ee/view/340956/
Pole küll otsest skeemi aga äkki siiski.
Äkki leiad sealt midagi kasulikku: http://www.pilt.ee/view/340956/
Pole küll otsest skeemi aga äkki siiski.
Kui tahad, et rahakott vastu peaks, siis soovitan panna originaali uue filtriporolooniga. Seda seepärast, et koonused hoiavad sul kinni ainult suuremat sodi, tolm läheb ikkagi läbi ja tulemuseks on poole kiiremini kuluvad kolvid-rõngad. Koonused küll efektsemad, aga kui on siledad läikivad torud ja korralik kroomitud "seen", siis on ka see väga ilus asi. Kasulikum kindlasti.Tafka wrote:Õhufiltri panen küll tagasi...vajab natukene puhastamist jne kuigi plaanis on tegelikult koonused panna....eks vaatab kuidas rahakott vastu peab.
Korstnapühkimistööd - 5258784
www.laurilinnus.ee
www.laurilinnus.ee
Tegin siis "mõned" pildid koos külkaga Dnepraalist.
http://www.zone.ee/dnepraal/Kylkaga/
Külka ei kukkunud kohe üldse hästi välja....kuna kiiresti kiiresti oli vaja valmis saada siis nii ta läks....eeltöö oli teoreetiliselt olematu
Aga noh ega venelane tehasestki tulles ideaalne polnud.
http://www.zone.ee/dnepraal/Kylkaga/
Külka ei kukkunud kohe üldse hästi välja....kuna kiiresti kiiresti oli vaja valmis saada siis nii ta läks....eeltöö oli teoreetiliselt olematu
Aga noh ega venelane tehasestki tulles ideaalne polnud.
Last edited by Tafka on 23. Nov 2005 23:19, edited 6 times in total.
Niih mõtlesin,et eputaks ka natukene enda Dnepraaliga üle pika aja
Et siis vahepeal on toimunud nii palju,et on remonditud diffrit jällegi....seekord siis murdus see "junn" pooleks kuhu külge suur hammakas kinnitub. Eile sai lõpetatud ka käigukasti "remont" ehk sai lihtsalt paar simmerlingi ära vahetatud ja ka uus flants pandud kuna vanal oli päris korralik loks sees. Juurde sai ostetud ka peeglid....Kloostrimetsa moto poest,kumera klaasiga peaksid olema ja täitsa korralikud tunduvad. Muidugi sai tuttaval lastud uus sadula nahk peale panna kah. Mis siis veel plaanis? Talve jooksul üritaks veljed ära värvida ja kui rahaline seis lubab siis ka uued rehvid.Plaanis teha ka valged triibud uuesti peale,aga eks seda veel vaatab. Rohkem nagu midagi hetkel ei tule meelde mida teha tuleks....eks seda näeb siis kui seaduslikult sõitma hakata mööda maanteid. Ja sellega seoses meenus ka see,et nüüdsest mu kallis Dnepraal ka dokumentidega:)
Paar pildikest ka ikka siis uuest sadulast ja peeglitest http://www.zone.ee/dnepraal/13.11.05
Et siis vahepeal on toimunud nii palju,et on remonditud diffrit jällegi....seekord siis murdus see "junn" pooleks kuhu külge suur hammakas kinnitub. Eile sai lõpetatud ka käigukasti "remont" ehk sai lihtsalt paar simmerlingi ära vahetatud ja ka uus flants pandud kuna vanal oli päris korralik loks sees. Juurde sai ostetud ka peeglid....Kloostrimetsa moto poest,kumera klaasiga peaksid olema ja täitsa korralikud tunduvad. Muidugi sai tuttaval lastud uus sadula nahk peale panna kah. Mis siis veel plaanis? Talve jooksul üritaks veljed ära värvida ja kui rahaline seis lubab siis ka uued rehvid.Plaanis teha ka valged triibud uuesti peale,aga eks seda veel vaatab. Rohkem nagu midagi hetkel ei tule meelde mida teha tuleks....eks seda näeb siis kui seaduslikult sõitma hakata mööda maanteid. Ja sellega seoses meenus ka see,et nüüdsest mu kallis Dnepraal ka dokumentidega:)
Paar pildikest ka ikka siis uuest sadulast ja peeglitest http://www.zone.ee/dnepraal/13.11.05
Last edited by Tafka on 23. Nov 2005 23:17, edited 2 times in total.
Istmed tegi üks mitte nii lähedane sugulane kes tegeleb selliste asjadega(teeb diivanitele uusi katteid jne) isiklikult tutvuse poolest tegi ta mulle selle sadula valmis 350.- (materjal oli mul endal). Kui kunagi ta juurde jälle peaks sattuma siis uurin kas ta on nõus ja paljuga teisi sadulaid tegema.
PS! Kas tegu on sama Ishjuppiga kes Auto-Moto foorumis?
PS! Kas tegu on sama Ishjuppiga kes Auto-Moto foorumis?
Kui kunagi lähedalt vaatama juhtud võid ilusti selle mütsi pähe tagasi panna....sest ütlen ausalt,et oleks asju mis võiks paremini tehtud olla.
Värvimisega olen selles suhtes rahul,et esimene kord oli küll värvida püstoliga aga siiski nüüd vaatad et tahaks paremini....külkast me parem ei räägi sest see sai kiiruga enne külma tulekut valmis tehtud. Aga noh samas olen selle suhtes uhke,et ta SÕIDAB! arvestades seda milline ta alguses oli:)
Samas hakkasin nüüd mõtlema,et võiks saaled ära vahetada.Mis arvate...kas tasuks või sõita nii kaua kuni peab vahetama ja laskma lihvida väntvõlli esimese remondi mõõtu??(kui uskuda originaal spidomeetrit mis tal peal oli siis oli läbisõiduks 7-8000 km).
Oleks raha võtaks ette sellise nalja,et vahetaks kõik laagrid SKFide vastu või mõne teise korraliku firma vastu...aga jah hetkel 6kr taskus ja järgmise kuu "taskuraha" on ka juba broneeritud...tegelt on kuni mai kuuni taskuraha broneeritud...ja kõik tsikli peale:/
Aga jah mis arvate kas tasuks praegused saaled originaal mõõdus uute Mosse 408 saalede vastu vahetada?Või äkki keegi teab kas sobivad ka näiteks mingi BMW saaled?
Värvimisega olen selles suhtes rahul,et esimene kord oli küll värvida püstoliga aga siiski nüüd vaatad et tahaks paremini....külkast me parem ei räägi sest see sai kiiruga enne külma tulekut valmis tehtud. Aga noh samas olen selle suhtes uhke,et ta SÕIDAB! arvestades seda milline ta alguses oli:)
Samas hakkasin nüüd mõtlema,et võiks saaled ära vahetada.Mis arvate...kas tasuks või sõita nii kaua kuni peab vahetama ja laskma lihvida väntvõlli esimese remondi mõõtu??(kui uskuda originaal spidomeetrit mis tal peal oli siis oli läbisõiduks 7-8000 km).
Oleks raha võtaks ette sellise nalja,et vahetaks kõik laagrid SKFide vastu või mõne teise korraliku firma vastu...aga jah hetkel 6kr taskus ja järgmise kuu "taskuraha" on ka juba broneeritud...tegelt on kuni mai kuuni taskuraha broneeritud...ja kõik tsikli peale:/
Aga jah mis arvate kas tasuks praegused saaled originaal mõõdus uute Mosse 408 saalede vastu vahetada?Või äkki keegi teab kas sobivad ka näiteks mingi BMW saaled?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 13
- Joined: 21. Oct 2004 00:00
- Location: Suure-Jaani
- Contact:
Miks originaal remont Dnepri omad ei kõlba? Lihtsalt huvi pärast küsin.
EDIT: Selge, selge
EDIT: Selge, selge
Last edited by Vellou_Kask on 23. Nov 2005 23:01, edited 1 time in total.
Läbi raskuste tsikli poole...
1 kord mõõda, 9 korda lõika, kohati kipub nii olema...
1 kord mõõda, 9 korda lõika, kohati kipub nii olema...
Sobivad küll aga "Piiblis" on mainitud,et Mosse omad pidid vastupidavamad olema.
Lisasin paar pilti täiesti algusest,ehk kuidas mu Dnepr kätte saades välja nägi: http://www.zone.ee/dnepraal/Algus/
Lisasin paar pilti täiesti algusest,ehk kuidas mu Dnepr kätte saades välja nägi: http://www.zone.ee/dnepraal/Algus/
- agent007
- Tavakasutaja
- Posts: 30
- Joined: 14. May 2005 00:00
- Location: -- Tartumaa -- Mobiil: 58454535
- Contact:
Ei... raivoku seda mütsi nüüd küll pähe tagasi ei tohiks panna, sest võrreldes sellega milline ta algul oli siis hetkel on ta nagu kullatükk. Ei minu poolt ka kõva RESPECT - väga ilus asi ikka tehtud! Kas mootor algul käis?
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa)
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa)
Ishjupp: Regamisega on see jama,et ikka veel vaja ümberregistreerida...pole hetkel transporti,et teda ARKi meestele ette näidata värvi muutuse pärast.....
Aga noh loodame,et saaks enne kevadet ümber registreerida siis süda rahul ja kindel tunne,et enam mingeid jamasi ei ole.
Mootorist nii palju,et isegi esimeses postis vist oli mainitud,et parempoolne silinder oli kinni roostetanud....kuid õnneks oli enam vähem ülemises surnud seisus ta kinni roostetanud nii,et silindri kahjustus on suht minimaalne...kuid siiski kahjustus eksisteerib! Millalgi tahaks tegelikult ära vahetada selle silindri.
Aga noh loodame,et saaks enne kevadet ümber registreerida siis süda rahul ja kindel tunne,et enam mingeid jamasi ei ole.
Mootorist nii palju,et isegi esimeses postis vist oli mainitud,et parempoolne silinder oli kinni roostetanud....kuid õnneks oli enam vähem ülemises surnud seisus ta kinni roostetanud nii,et silindri kahjustus on suht minimaalne...kuid siiski kahjustus eksisteerib! Millalgi tahaks tegelikult ära vahetada selle silindri.
Nii lisaks siis siia sellise informatsiooni,et käisin täna selle sugulase juures kes mulle istme uue nahaga üle lõi ja sai räägitud,et mõned inimesed tunnevad veel huvi.Oli nõus tegema aga hinda ei osanud öelda kuna ütles,et peab enne sadulat nägema.Ja nahk on võimalik tema käest saada....aga kui on mingid eri soovid siis vist peab enda soovitud naha muretsema. Et kui on huvilisi siis võtke minuga ühendust ja siis mingi aeg lähen talle jälle külla nende sadulatega. Vahelt raha ei hakka võtma....ainult bensu raha.
Raigo wrote:Laagrite kohapealt soovitan soojalt Koyo laagreid,SKF on oma kvaliteedi ikka väga madalale lasknu
Eriti ei ole nõus, kuid kui kõik on suhteline.
RAIVO @ ei ole üldse pilusilmade pooldaja - sorry nii see on seega ei võta enam sellel teemal sõna.
Ps soovitan sulle ise ka KOYO laagrit, kuna ta on kaks korda odavam. Samas soovitan sul võtta laagrite mõõdud ette, ja lasta firmadel teha pakkumisi.
Mina saatsin ise laagrite saamiseks oma 10 firmasse pakkumise, ja tulemused olid huvitavad, maaletoojad on erinevad nii ka hinnad +-100 eeki laager, kui on hea laager(hinnaga 200-400eeku kuskil)
Firmad kust mina küsisin, enamik peaksid ka tallina firmad olema.
Oü WESTWARD --Fag laagrid , toovad ka teisi
AS Alas-kuul --- Ainult SKF
oü KAVIAL --- HUvitav odavaim pood, chekka ise www.kavial.info
Ps viimasel pead valima kodukal vene keele, tainad ei saa Eesti keelega hakkama netis, muidu töölised on eestalsed.
Tänasest siis Dnepr ametlikult minu oma
Aega läks aga asja sai. Uueddokumendid ja nõme raaminumber kleebiti ka peale kuna alguses oli raam markeerimata
Aega läks aga asja sai. Uueddokumendid ja nõme raaminumber kleebiti ka peale kuna alguses oli raam markeerimata
Plekist pirka vaata oli ju "tühi leht" ainult Nagu oleks poest ostnud....oli mudel,kubatuur ja aastagi polnud täielikult peale märgitud
Aga vist kõigile millel raaminumber puudu pannakse nüüd kleepsud....2 kleepsu peab peale kleepima.....tahaks näha kuidas need vihmale ja mudale vastu peavad.Üks läks nähtavasse kohta raamile aga teise pean veel paagi alla kleepima....siis vähemalt üks peaks vastu pidama.
Aga politseid kardan ikkagi....sest lube pole ikkagi ja minuteada nad saavad seda ju arvutist kohe vaadata....vähemalt siin paar nädalat tagasi sai natukene vesteldud nendega sõbralikult....ja seekord olid tõesti sõbralikud....jumal tänatud
Aga vist kõigile millel raaminumber puudu pannakse nüüd kleepsud....2 kleepsu peab peale kleepima.....tahaks näha kuidas need vihmale ja mudale vastu peavad.Üks läks nähtavasse kohta raamile aga teise pean veel paagi alla kleepima....siis vähemalt üks peaks vastu pidama.
Aga politseid kardan ikkagi....sest lube pole ikkagi ja minuteada nad saavad seda ju arvutist kohe vaadata....vähemalt siin paar nädalat tagasi sai natukene vesteldud nendega sõbralikult....ja seekord olid tõesti sõbralikud....jumal tänatud
Tolle aja tsiklitel oli see tabula rasa tüüpi birka üsna tavaline. Raami nr-t pole minu raamil ka, ju siis plärtsavad kleesud mulle ka peale Noh, hunt noist, elame üle Mis politseisse puutub, siis üsna paljudel on jah see online tsekkamise võimalus olemas. Mul vedas riistapuu koju toomisega - mõistlikud poisid ja offline tehnika, kirjutasin sellest automotos, igatahes meeldiv kogemus (kui välja arvata infarktieelne seisund ehmatusest :))
Arvan,et kui mul oleks lihtsalt omaniku vahetus olnud siis vist poleks ka hakatud sorkima selle raaminumbri pärast aga kuna mul oli värvivahetus ka vajalik siis pidin ette näitama tsikkli neile.
Aga jah politseiga vestlemine võttis mul ka järgnevaks päevaks käe värisema:P
Lisaks veel seda,et need kleepsud pole mitte väikesed...parajad plärakad....teen pilti homme kuidas ta raamil välja näeb:P
Aga jah politseiga vestlemine võttis mul ka järgnevaks päevaks käe värisema:P
Lisaks veel seda,et need kleepsud pole mitte väikesed...parajad plärakad....teen pilti homme kuidas ta raamil välja näeb:P
Last edited by Tafka on 05. May 2006 23:44, edited 1 time in total.
Saavad jah kaeda. Kuid eriti hea on see, kui sa nati targem oled, volituse teed sõbrale, ning sõber vahele jääb. Siis anna täie tambiga sõima kuidas suudad. Sest põhjust neil siis kinnipidamiseks ei ole, ning väljamõeldud põhjused targema inimese puhul ajavad hoopis vihale.Tafka wrote: Aga politseid kardan ikkagi....sest lube pole ikkagi ja minuteada nad saavad seda ju arvutist kohe vaadata....vähemalt siin paar nädalat tagasi sai natukene vesteldud nendega sõbralikult....ja seekord olid tõesti sõbralikud....jumal tänatud
Tafka- oskad sa miskit kosta mu probleemi kohta? Sorry et oma murega sinu teemasse ronin copy minu küsimusest ühes teises foorumis:
õõtsa puksid on kahes osas- üks paigaldatakse raami välimisest küljest ning teine sisemisest. Mälu järgi käis välimise puksi katteks üks robustne kausikujuline "seib" , siis dekoratiivsem kausike ja lõpuks polt, millega kogu krempel kokku pingutati. Küsimus ise siis järgmine: kas seespoolse puksi ja õõtsa vahele käib samuti see robustsem seib või peabki kumm otse vastu metalli käima? Õõts on nende pukside vahel nii kinni poodud, et oma tööd (õõtsumist ) teha ei saagi... Uurisin kataloogi, aga targemaks sellest ei saanud.
õõtsa puksid on kahes osas- üks paigaldatakse raami välimisest küljest ning teine sisemisest. Mälu järgi käis välimise puksi katteks üks robustne kausikujuline "seib" , siis dekoratiivsem kausike ja lõpuks polt, millega kogu krempel kokku pingutati. Küsimus ise siis järgmine: kas seespoolse puksi ja õõtsa vahele käib samuti see robustsem seib või peabki kumm otse vastu metalli käima? Õõts on nende pukside vahel nii kinni poodud, et oma tööd (õõtsumist ) teha ei saagi... Uurisin kataloogi, aga targemaks sellest ei saanud.
ishijupp: nägin su probleemi juba eile õhtul aga siis ei viitsinud minna vaatama tsikli pealt aga kohe söön natukene ja lähen välja vaatama!
Priito: kusjuures plaan oli küll panna mingi automakk vmt sisse:P Sireenist tehtud ruuporvaljuhääldi koos võimendikesega juba on külkas...otsib kohta kuhu kinnituda:P
Priito: kusjuures plaan oli küll panna mingi automakk vmt sisse:P Sireenist tehtud ruuporvaljuhääldi koos võimendikesega juba on külkas...otsib kohta kuhu kinnituda:P
Niih ishijupp vaata Auto-Motosse vastasin mingil määral su küsimusele.
Ja pilt sellest mitte väga kenast raamikleepsust raamil: http://www.zone.ee/dnepraal/raamikleeps.JPG?2
Ja pilt sellest mitte väga kenast raamikleepsust raamil: http://www.zone.ee/dnepraal/raamikleeps.JPG?2