Kas te nüüd saate aru miks keegi teie deltat ega võrri 3000 osta ei taha. Lätist ja Leedust saab Suzuki PV50 600kr, ning ma arvan ,et ta on natuke vastupidam ka kui vene mopeed.
hannes72 wrote:Kas te nüüd saate aru miks keegi teie deltat ega võrri 3000 osta ei taha. Lätist ja Leedust saab Suzuki PV50 600kr, ning ma arvan ,et ta on natuke vastupidam ka kui vene mopeed.
Suzuki pv50 ehk. honda monkey koopia.
Mina küll tahaks näha sellist 600.-ga müügis.
Kuidagi kahtlane tundub.
biker14 wrote:see on igatahes 100% parem kui mingi võrr või delta
ja selle sain ma börsi kuulutusest
aga sellegipoolest on inimesi keda huvitavad ida rattad. samas tahaks näha inimest, kes sinu ratta katkisena ära ostaks. mingi mopa läheb ka mitte töötavana müüki.
hannes72 wrote:Kas te nüüd saate aru miks keegi teie deltat ega võrri 3000 osta ei taha. Lätist ja Leedust saab Suzuki PV50 600kr, ning ma arvan ,et ta on natuke vastupidam ka kui vene mopeed.
Suzuki pv50 ehk. honda monkey koopia.
Mina küll tahaks näha sellist 600.-ga müügis.
Kuidagi kahtlane tundub.
Mart
Ei leidnud küll seda pakkumist aga tooks ühe näite:
hannes72 wrote:Kas te nüüd saate aru miks keegi teie deltat ega võrri 3000 osta ei taha. Lätist ja Leedust saab Suzuki PV50 600kr, ning ma arvan ,et ta on natuke vastupidam ka kui vene mopeed.
Suzuki pv50 ehk. honda monkey koopia.
Mina küll tahaks näha sellist 600.-ga müügis.
Kuidagi kahtlane tundub.
Mart
Ei leidnud küll seda pakkumist aga tooks ühe näite:
mul oli kunagi sarnane aind 80cc. liikus hästi(kuni ta liikus...). enam sellist vaeva kaela ei võtaks aga alustuseks sobis väga hästi:).
biker14, kui huvitatud oled siis mul on arvutis sellele mootorile raamile jm detailidele hunnik mikroskeeme...
Kui jõudu on piisavalt ja tahad kiirust juurde saada, siis pane ette suurem ja taha väiksem hammasratas.Liiga suurt ette ja liiga väikest taha on mõttetu panna, sest siis su masin kogub tippkiirust sirge peal 3 korda kauem kui ennem ja kui väike mägi tuleb, võtab hoo kiirelt maha.
Minul on sama mootoriga Honda MT5, mis on ka 50cm3, kuid tollel on 5 käiku.Väliselt paistavad mootorid kah ühesugused.Äkki on 5 käik ära kadunud Või äkki MB5 ongi ainult 4 käigulise mootoriga.
neid hondasid tehti nii 4, 5 kui ka 6 käigulistena. kõige algelisemad mudelid olid 4 käiguga. kui tahad rohkem käike siis pead uue käigukasti kuskilt teiselt mootorilt maha keerama
Masinast erilist midagi saanud ei olegi..
täiesti alles on veel, sõidab väga edukalt.. ise kasutan seda väga harva sõitmiseks..
Plaanis oli teha kap. remont mootorile, ära värvida ja täielikult korda teha.. aga ei tea kas on mõtet