karlerik110: racingvõrr
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Uus omanik siis foorumlane karlep. Asja transpordiskeem oli õige kummaline. Ise sõitsin sellega Viimsist Leppneeme sadamast Balti jaama. Pirita teel panin autodega sama kiirusega punn põhjas. Siis tunnike jaamas ootamist.
Uus omanik tegi väikese proovisõidu. Edasi oli plaan ratas rongiga Viljandisse saada. Konduktori moosimine läks üle ootuste normaalselt.
Kuidas ratas sealt edasi saadi, võib karlep ise rääkida :)
Loodan et ostja on kaubaga rahul
Uus omanik tegi väikese proovisõidu. Edasi oli plaan ratas rongiga Viljandisse saada. Konduktori moosimine läks üle ootuste normaalselt.
Kuidas ratas sealt edasi saadi, võib karlep ise rääkida :)
Loodan et ostja on kaubaga rahul
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Vootele, mu kasutaja on karlerik110.
Mnjah. Transport läks kummaliselt, aga kõik õnnestus hästi Masinaga olen väga rahul, väga hästi käib edasi. Mootor on väga hea. (hästi tehtud) Täna tekkis üks väike rike, nimelt säde kadus ära. Kiire kõne Vootelele ja selgus, et aku tühi. Aku laadima, natuke laadis võtsin tagant laadija ära ja jälle laksupill. Siis panin jälle laadima muidugi. Ootan juba rajale minekut, et teistele natukene konkurentsi pakkuda,võib-olla olete kuulnud, et Abja-Paluojas toimuvad võistlused säärude krossis. Ootan, et saaks kätte tiba suurema hammasratta, et rajapeal jõust puudus ei tekiks.
Ps. Äkki on võimalus, et jätkan oma kirjapanekuid samas teemas, hea pärast vaadata kuidas asi Vootele käes alguse sai jms.
Mnjah. Transport läks kummaliselt, aga kõik õnnestus hästi Masinaga olen väga rahul, väga hästi käib edasi. Mootor on väga hea. (hästi tehtud) Täna tekkis üks väike rike, nimelt säde kadus ära. Kiire kõne Vootelele ja selgus, et aku tühi. Aku laadima, natuke laadis võtsin tagant laadija ära ja jälle laksupill. Siis panin jälle laadima muidugi. Ootan juba rajale minekut, et teistele natukene konkurentsi pakkuda,võib-olla olete kuulnud, et Abja-Paluojas toimuvad võistlused säärude krossis. Ootan, et saaks kätte tiba suurema hammasratta, et rajapeal jõust puudus ei tekiks.
Ps. Äkki on võimalus, et jätkan oma kirjapanekuid samas teemas, hea pärast vaadata kuidas asi Vootele käes alguse sai jms.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Tere! Olen hakanud kohandama pilli maastikuraja jaoks. Suurem tagumine hammasratas, porirehvid( tavaline 16"Delta rehv, lõigatud), õhupuhastile porikaitse, pidurid korralikult korda (esipidurit mõtlen). Uut gaasirulli oleks ka vaja, see odav plastikgaasirull jätab soovida.
Igatahes olen vaimustatud selle pilli minekust, rolleriga kõrvuti läks 70km/h (Yamaha Aerox oli kõrval), originaal hammasrattaga (41hammast).
Ps! Raja pildid, rada on vahepeal muidugi kõvasti uuendatud aga üldpildi saab http://www.album.ee/album/16872655/16987391 Äkki keegi tunneb mu vana pilli ka ära ?
Igatahes olen vaimustatud selle pilli minekust, rolleriga kõrvuti läks 70km/h (Yamaha Aerox oli kõrval), originaal hammasrattaga (41hammast).
Ps! Raja pildid, rada on vahepeal muidugi kõvasti uuendatud aga üldpildi saab http://www.album.ee/album/16872655/16987391 Äkki keegi tunneb mu vana pilli ka ära ?
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Nii, võrrist siis pildid : http://www.album.ee/user/30036823
PS! Pildid kahjuks telefoniga tehtud, sellest ka kvaliteet nii jama
Edit: Peaks paremad ja teemakohasemad pildid olema
PS! Pildid kahjuks telefoniga tehtud, sellest ka kvaliteet nii jama
Edit: Peaks paremad ja teemakohasemad pildid olema
Last edited by karlerik110 on 12. Oct 2007 16:22, edited 1 time in total.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Mina nägin siin küll ainult seelikuid ja särke... Mootorit polnud ka ühelgi küljeskarlerik110 wrote:Nii, võrrist siis pildid : http://pildid.ee/displayimage.php?album ... cat=&pos=1
http://pildid.ee/displayimage.php?album ... at=0&pos=2
http://pildid.ee/displayimage.php?album ... at=0&pos=3
http://pildid.ee/displayimage.php?album ... at=0&pos=4
http://pildid.ee/displayimage.php?album ... at=0&pos=5
http://pildid.ee/displayimage.php?album ... at=0&pos=6
http://pildid.ee/displayimage.php?album ... at=0&pos=7
http://pildid.ee/displayimage.php?album ... at=0&pos=8
PS! Pildid kahjuks telefoniga tehtud, sellest ka kvaliteet nii jama
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Nüüd läks küll vähe kakasti... Suutsin raami pooleks sõita...
Juhtus see väga väikesel kiirusel, peaaegu paigal seistes. Väike pildiseeria ka http://www.album.ee/node/11474434/50078900
Ütlen niipalju, et säärut muidugi nurka ei jäta, parandamine ja raami tugevdamine juba käib.
Juhtus see väga väikesel kiirusel, peaaegu paigal seistes. Väike pildiseeria ka http://www.album.ee/node/11474434/50078900
Ütlen niipalju, et säärut muidugi nurka ei jäta, parandamine ja raami tugevdamine juba käib.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
No vot sellele küsimusele on raske vastata... Vahepeal sõitsin maastikurajal(ülevalpool pildid), tegin mõned väiksemad hüppehakatised.
Sel hetkel kui raam järgi andis sõitsin pmst tühikäigul, ei puutunud gaasirulligi. Maapind oli täiesti tasane, täiesti imelik kuidas raam järgi andis.
Igaljuhul õnnelik õnnetus, oleks see juhtunud rajal või hea hoo pealt siis oleks tagajärjed nii mulle kui säärule kehvad.
Säärust: Mootor maha võetud, plastikuring eemaldatud, aku, elektrisüsteem maas. Homme siis keevitama. Igalepoole kuhu vähegi võimalik teen tugevndused.
Praegu seis siis selline : http://www.album.ee/node/11477859/50078977
Sel hetkel kui raam järgi andis sõitsin pmst tühikäigul, ei puutunud gaasirulligi. Maapind oli täiesti tasane, täiesti imelik kuidas raam järgi andis.
Igaljuhul õnnelik õnnetus, oleks see juhtunud rajal või hea hoo pealt siis oleks tagajärjed nii mulle kui säärule kehvad.
Säärust: Mootor maha võetud, plastikuring eemaldatud, aku, elektrisüsteem maas. Homme siis keevitama. Igalepoole kuhu vähegi võimalik teen tugevndused.
Praegu seis siis selline : http://www.album.ee/node/11477859/50078977
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Noh,ega raam väga raske olegi, aga jube nõrk konstruktsioon on küll. Kui keevitamiseks läheb, siis iga karpraua keevitamise kohta alla tugevndus ( plekk kolmnurk vms, oleneb mis välja mõtleb)
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Tegelikult nagu näha, siis kipuvad ikkagi pragunema tehase raami torud. Tundub, et need on üsna õhukese seinaga... minu käes läks korra alt jalaraudade juurest toru pooleks. Marko Lepikul läks Jaanimäe rajal üsna samamoodi - ühel hetkel oli esiots koos lenksuga ülejäänd rattast eraldunud :) Aga samas kui mõtlema hakata - ka selle võrri raam on selle seltskonna poolt tehtud.
Kaalu oli sel tegelikult üllatavalt vähe...
Egas midagi, jõudu tööle raami tugevdamisel.
Kaalu oli sel tegelikult üllatavalt vähe...
Egas midagi, jõudu tööle raami tugevdamisel.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
No jah, nõrgad raamid on neil säärudel jah. Nt. Tean praegu, et Lepik pilli raam on nüüd uue omaniku käes lõplikult ära tugevdatud ja pole üle poole aasta midagi raamiga olnud ( vaatamata sellele, et 3-mas esihark on all)
Tegelikult oleks mõttes raami torule veel küljepeale vitsad panna, et ta enam sealt järgi ei annaks (Nurkrauad torude ümebr jääks vist veits inetud)
Karpraudade liitekohtade alla plekist toed (kolmnurgad peaks aitama ka vist)
Tegelikult oleks mõttes raami torule veel küljepeale vitsad panna, et ta enam sealt järgi ei annaks (Nurkrauad torude ümebr jääks vist veits inetud)
Karpraudade liitekohtade alla plekist toed (kolmnurgad peaks aitama ka vist)
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Rajast ka mõned klõpsud, et näha kuids siis raam peab vastu pidama.
Kõik need trepid ja hüpped+ punnvõrri raam
http://www.album.ee/album/30036823/50079080
Kõik need trepid ja hüpped+ punnvõrri raam
http://www.album.ee/album/30036823/50079080
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Nii... Vootelega oleme paar päeva plaane sepistanud.
Raam läheb totaalsele ümbertegemisele. Raami teen ruumilise( roolikannust jookseb üks toru, enne karbussi läheb see kaheks. Raam saab endale kiige koos monoamordiga.
Kõik torud teen karprauast koos tugevndustega.
Tagumiseks amordiks proovin leida kas pitbike amordi või cz õhkamordi (seoses sellega ootan ka pakkumisi amordile, Es-i teel Amort võib olla kasutatud)
Vootele käest sain suure hammasratta ja 2 mudarehvi.
Raam läheb totaalsele ümbertegemisele. Raami teen ruumilise( roolikannust jookseb üks toru, enne karbussi läheb see kaheks. Raam saab endale kiige koos monoamordiga.
Kõik torud teen karprauast koos tugevndustega.
Tagumiseks amordiks proovin leida kas pitbike amordi või cz õhkamordi (seoses sellega ootan ka pakkumisi amordile, Es-i teel Amort võib olla kasutatud)
Vootele käest sain suure hammasratta ja 2 mudarehvi.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Kõik on võimalik. Usu või mitte isegi traktor läheb pooleks. Tuttav vedas liiva et ees ja taga oli kunn koos kopaga. Viskas need liiva täis, sai paar kilti sõita ja järsku käis hiiglama pauk ja oligi traktor pooleks.t6niz wrote:Huvitav, kuidas see võimalik oli, äkki seletad lähemalt, kuidas raam katki läks?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Väike OT käis siin vahel
Nii, võistlus ähvardavalt lähedal, vaja laupäevaks ( 03 nov) sääru ikka liikuma ajada.
Vootele käest sain suure hammasratta jpm kätte. Olen otsinud odavamalt tagumist monoamorti, kuid tulutult. Tuleb kõvem papp siis välja käija ja osta 1700.- PitPro taguamort ( seadistatav). Materjal raami tegemiseks ammu ostetud, tuleb leida üks hea keevitaja, kellel oleks ka vastavad vahendid.
Vahepeal olen turvalisuse ja teemakohastele vajadustele soetanud ka uue kiivri.
Väike reklaam ka: 03.nov. siis Viljandis säärudele ja pitpikedele võistlus, niiet foorumlased kellel punnvõrr, nimi kirja ja sõitma! Säärekate stardid muidu päris ära hääbuvad.
Nii, võistlus ähvardavalt lähedal, vaja laupäevaks ( 03 nov) sääru ikka liikuma ajada.
Vootele käest sain suure hammasratta jpm kätte. Olen otsinud odavamalt tagumist monoamorti, kuid tulutult. Tuleb kõvem papp siis välja käija ja osta 1700.- PitPro taguamort ( seadistatav). Materjal raami tegemiseks ammu ostetud, tuleb leida üks hea keevitaja, kellel oleks ka vastavad vahendid.
Vahepeal olen turvalisuse ja teemakohastele vajadustele soetanud ka uue kiivri.
Väike reklaam ka: 03.nov. siis Viljandis säärudele ja pitpikedele võistlus, niiet foorumlased kellel punnvõrr, nimi kirja ja sõitma! Säärekate stardid muidu päris ära hääbuvad.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Tere ! Võistlusteni on jäänud 3 päeva ja homme saan sääreka valmis loodetavasti... Kiige valmis, raam kokku keevitatud.Homme tugevdab raami lõplikult ära ja värvib üle ( ikka punane). Raami alumist otsa siiski ümber ei tee. Selleks kuluks liiga palju aega. Alumine ots saab lihtsalt tugevam.
Pildid ka siis : http://www.album.ee/album/30036823/50081974
Pildid ka siis : http://www.album.ee/album/30036823/50081974
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Pildi pealt paistab terve tagakiik kõver ja ratas on ka kõveralt all... Ongi nii või ainult tundub selline asi?karlerik110 wrote:Tere ! Võistlusteni on jäänud 3 päeva ja homme saan sääreka valmis loodetavasti... Kiige valmis, raam kokku keevitatud.Homme tugevdab raami lõplikult ära ja värvib üle ( ikka punane). Raami alumist otsa siiski ümber ei tee. Selleks kuluks liiga palju aega. Alumine ots saab lihtsalt tugevam.
Pildid ka siis : http://www.album.ee/album/30036823/50081974
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Jah, pildi tegemise ajaks ladusin masina lihtsalt ajutiselt kokku, et pildi peale mingi üldilme luua.
Masin on nüüd nii kaugel, et homme peaks hääli kuulma
Keevitajat piinasin 3 päeva järjest, lõpuks sai valmis ka.
Homme siis saab natuke rada proovida ja siis laupäeval ju võistlused.
Pilti ka : http://www.album.ee/user/30036823
Masin on nüüd nii kaugel, et homme peaks hääli kuulma
Keevitajat piinasin 3 päeva järjest, lõpuks sai valmis ka.
Homme siis saab natuke rada proovida ja siis laupäeval ju võistlused.
Pilti ka : http://www.album.ee/user/30036823
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Krt jah... soiusin mis ma soiusin... Valmis ikka ei jõudnud, keevitaja andis raami kätte alles neljapäeva õhtul kella 23.00 paiku. Sel õhtul ei jõudnud midagi teha. Reede terve päeva aretasin ja ehitasin, aga no lihtsalt ajaliselt ei jõudnud. Praeguseks on masin enamvähem töökorras .
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Masin pole soiku jäänud, vaid täiesti liikvel nüüdseks :) Tänu teise taguosa ehitamisele läks paigast ära ketijooks, sai see siis pukside abil paika aetud ja aretatud ketipingutusrullik vedruga. Tänu sellele et see hammasrattale lähedal on, suunab see ketti ka hammaka peale. Hammasratas on Vootelelt saadud 55- hambaline. Amort on päris hea ja kõik töötab. Ühesõnaga raam õnnestus Mõned pisiasjad on jäänud ( Nt. esipidurit pole korda jõudnud teha veel ja süütelüliti tuleb vahele panna teine) Masin elab rõõmsalt edasi, ärge põdege! Maha säärut ka kunagi plaanis müüa pole, sest Open-klassi säärusid niigi vähe alles ja võistlustel näha)
Räägime siis "ulmelistest" tuleviku plaanidest ka. Ette plaanin aretada ketaspiduri koos BMX-i veljega. Kui rahaline seis lubab edasi siis ka tagurattaks samasugune asi. Veel vaatasime Vootelega e-Bayst 65-se krossiratta taguharki, mis sääru kindlasti kergemaks teeks.
Pilt : http://www.album.ee/node/11748363/50084573
Räägime siis "ulmelistest" tuleviku plaanidest ka. Ette plaanin aretada ketaspiduri koos BMX-i veljega. Kui rahaline seis lubab edasi siis ka tagurattaks samasugune asi. Veel vaatasime Vootelega e-Bayst 65-se krossiratta taguharki, mis sääru kindlasti kergemaks teeks.
Pilt : http://www.album.ee/node/11748363/50084573
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
sai jah natuke pikk.... aga enam vist lühemaks tegema ka ei hakka, kõik asjad praegu juba paigas. Kui rahasüst tuleb, siis panen krossitsikli tagukiige....
Kusjuures tõesti tundub selle nurga alt jube pikk olema see tagukiige
Kusjuures tõesti tundub selle nurga alt jube pikk olema see tagukiige
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Nonii, täna toimus siis võidusõit(16.02.08), esimest korda olin võidusõidul selle pilliga. Avaldan tänu Vootelele, sest mootor pidas ennast eeskujulikult ülal, ka raamiga ja muude viguritega ei juhtunud midagi.
Kokkuvõttes II koht.
Niisiis. Sääru nõudis endasse investeeringuid enne võistlusi ligi 2000.- kanti.
1.Uus kett( Jaapani toodang, firmaks Choco, 20000 km tehase poolt garantiid)
2.Uus aku
3.Uus Süüteandur
4.Uued käepidemed
Kuluosad, määrded
1.Uus seguõli(Castrol, täissünt)
2.Uus õhupuhastiõli(Castrol)
3.Trossid
Väljaspool säärut, aga siiski sääruga seotud
1.Varustus(riided, kasutatud, Oneil)
2.Krossiprillid
3.Krossikindad
Niiet keegi ei saa öelda, et selle sääruga ei ole auhinnalisele kohale tõustud
Kokkuvõttes II koht.
Niisiis. Sääru nõudis endasse investeeringuid enne võistlusi ligi 2000.- kanti.
1.Uus kett( Jaapani toodang, firmaks Choco, 20000 km tehase poolt garantiid)
2.Uus aku
3.Uus Süüteandur
4.Uued käepidemed
Kuluosad, määrded
1.Uus seguõli(Castrol, täissünt)
2.Uus õhupuhastiõli(Castrol)
3.Trossid
Väljaspool säärut, aga siiski sääruga seotud
1.Varustus(riided, kasutatud, Oneil)
2.Krossiprillid
3.Krossikindad
Niiet keegi ei saa öelda, et selle sääruga ei ole auhinnalisele kohale tõustud
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Tänud....
Esimest korda võistlesin SELLE masinaga, muidu starte seljataga umbes 8 jagu.
Ma olen ka sääru välimusega rahul
väike meenutus: http://www.album.ee/node/14164313/50096263
Esimest korda võistlesin SELLE masinaga, muidu starte seljataga umbes 8 jagu.
Ma olen ka sääru välimusega rahul
väike meenutus: http://www.album.ee/node/14164313/50096263
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Plaan on muidugi sinna poole, ehk PVL.
Kuna sääru müüki mitte KUNAGI ei lähe, siis pole kahju sinna raha kulutada. Praeguseks on sääru võtnud 5-kohalise summa(koos sääru endaga) ja lõppu ei näi tulevat
PVL süüde, teine esihark, ette ketaspidur, korralik kiige ja kui võimalik siis ka tagarattale ketaspidur....
Need on siis mõningad sihid, kuhupoole püüelda.
Kuna sääru müüki mitte KUNAGI ei lähe, siis pole kahju sinna raha kulutada. Praeguseks on sääru võtnud 5-kohalise summa(koos sääru endaga) ja lõppu ei näi tulevat
PVL süüde, teine esihark, ette ketaspidur, korralik kiige ja kui võimalik siis ka tagarattale ketaspidur....
Need on siis mõningad sihid, kuhupoole püüelda.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!