Mini/krossi voshood
Mini/krossi voshood
Lisan oma krossi voshoodi kommenteerimiseks siia.
Põhiline asi on praegu siis silinder, kolb,röngad-mootoril puudub norm komprekas.
http://nagi.ee/photos/hautz/sets/72095/
Põhiline asi on praegu siis silinder, kolb,röngad-mootoril puudub norm komprekas.
http://nagi.ee/photos/hautz/sets/72095/
Last edited by hautz on 20. Feb 2008 00:39, edited 1 time in total.
Krossiga ei ole seal küll midagi pistmist aga lahe porisõidu masin ikkagi ja kohe näha, et ka oma otstarbele vastvas kasutuses. Kole on küll, aga mitte üldse hullem, kui enamus siin nähtud masinad - erinevalt igasugu "custom", "chopper" ja "taastatmis" projektidest sellele selline olek vähemalt sobib. Aga süütesüsteem oleks ikkagi masinale tervislik kinni katta ja endale tervislik asendada need torust jalapulgad mõne krossiratta ümaraotsaliste ja kukkumise korral ülestõusvate jalapulkadega.
Tglt ootaksin siia migagi kasulikku NT mida tasuks muuta jne.Tagumise otsa rikub see ära et pole praegu porikat küljes(tuleb parem kinnitus mõelda).
Paar päeva tagasi sai selle käima...
Sumpat pole kuskile norm kohta panna(ilma ka ei saa..)
Süütesüstemm ootab orig küljekaant.
Arvtavasti tuleb uus tagakiige teha/muretseda sest see ei taha vastu pidada.siis saab edasi mõelda.
Uut paaki oleks ka vaja..
Vb panen teise (tsikli) esihargi..
Pakkuge vajaminevaid juppe
Paar päeva tagasi sai selle käima...
Sumpat pole kuskile norm kohta panna(ilma ka ei saa..)
Süütesüstemm ootab orig küljekaant.
Arvtavasti tuleb uus tagakiige teha/muretseda sest see ei taha vastu pidada.siis saab edasi mõelda.
Uut paaki oleks ka vaja..
Vb panen teise (tsikli) esihargi..
Pakkuge vajaminevaid juppe
Avaldaks ka arvamust siis...
Esiteks on asi "krossikast" väääääga kaugel. Ma ei saa üldse aru, miks minimopeedi raamile topitakse 175cm3 mootoreid? Selge see, et raam ja tagakiige jäävad nõrgaks. Süütesüsteemi kaane võin leida sulle, eks järgmine nädalavahetus annan teada, kas on alles.
Minu soe soovitus on see, et tee mootor korda ja tõsta siis kas Minski või Voshodi raamile.
Esiteks on asi "krossikast" väääääga kaugel. Ma ei saa üldse aru, miks minimopeedi raamile topitakse 175cm3 mootoreid? Selge see, et raam ja tagakiige jäävad nõrgaks. Süütesüsteemi kaane võin leida sulle, eks järgmine nädalavahetus annan teada, kas on alles.
Minu soe soovitus on see, et tee mootor korda ja tõsta siis kas Minski või Voshodi raamile.
Kõigepealt võiks ikka raami ära tundaMik wrote:Avaldaks ka arvamust siis...
Esiteks on asi "krossikast" väääääga kaugel. Ma ei saa üldse aru, miks minimopeedi raamile topitakse 175cm3 mootoreid? Selge see, et raam ja tagakiige jäävad nõrgaks. Süütesüsteemi kaane võin leida sulle, eks järgmine nädalavahetus annan teada, kas on alles.
Minu soe soovitus on see, et tee mootor korda ja tõsta siis kas Minski või Voshodi raamile.
See on delta raam.
Mida kergem raam seda paremini läheb edasi juuu..
Põhiline on see et kui sini/valge auto vastu tuleb ,et siis võib juhtuda ei ei panda motor tähelegi,vaatavad et keegi on moppi edasi aretand OK SEE ON NALJAGA
RAAM nõrgaks ei jää ja kui jääbsiis saab igal ajal tugevdada juu
Ja saaba üldse uus raam teha...kui vaja.
Tra mõtetu oli siia teemat teha......sõitke enne sellisega ,siis saate aru
hautz wrote:
Põhiline on see et kui sini/valge auto vastu tuleb ,et siis võib juhtuda ei ei panda motor tähelegi,vaatavad et keegi on moppi edasi aretand OK SEE ON NALJAGA
Kahjuks on nii, et kui sa mendile vahele jääd ja nad aru saavad sinu "omaloomingust" on sul probleemid kaelas. Esmalt puudub sul ümberehitusluba teisaks dokumendid ülevaatus kindlustus jne jne. Seega kui sa alla 30k hakkama saad siis oled õnnega koos.
Ise ma ei poolda ka kahjuks selliseid masinaid, kuna tean nende saatust paari aasta pärast (loe: emexis pool ja teinepool kuskil nurgas)
Samas kui meeldib anna tuld. Igal ühel oma maitse, kellele ema kellele tütar nö.
Väga kehv sõita. Mopeedi vedrustus ei kannata sellistel kiirustel enam mingit kriitikat. Lisaks on isteasend ülimalt ebamugav. Tagakiige kinnituse kohta võiks öelda, et see on eluohtlik - ilmselgelt liiga nõrk selle mootori ja suurtel kiirustel tekkivate pingete jaoks.hautz wrote:sõitke enne sellisega ,siis saate aru
Sõida sellisega 90 km/h väikesest august läbi ja oledki vigane. See lihtsalt ei vaja kommenteerimist. Marss garaazi ja lammuta see mootor sealt raamilt maha ennem, kui sa end vigaseks sõidad. See ei kannata maanteekiirusigi, hüpetest krossirajal rääkimata.
Kahjuks jah ma olen väheke politsei "reklaami ohver" st mainin vaid maksimumi.vaalo wrote:Oskad ehk mõne reaalse näite tuua kus keegi on eelpool loetletud rikkumiste eest üle 30k trahvi saanud?raivoku wrote:Esmalt puudub sul ümberehitusluba teisaks dokumendid ülevaatus kindlustus jne jne. Seega kui sa alla 30k hakkama saad siis oled õnnega koos.
Kuid üldiselt peaks olema nii, lubadeta sõit, kuni kuni 100 trahviühikut või arestiga.
Ümberehitusloa, registreeringu, TÜFi ja kindlustuseta sõidu eest kahjuks ei mäleta palju sai. (oletan et oli 200trahviühikut (loe 18k)- võin ka mööda panna)
Tõsi ta on, et eesti politsei on suurem tallalakkuja trahve viimasel ajal ei keerata. ja pontsiku söömine tasuvat Eestis rohkem ära.
Samas tuleb arvesse võtta, et kui ükskord vahele juba jääb, kes siis enam masiant ära lammutab proovitakse edasi sõita. Küll mammi papi maksavad.
isiklikust kogemusest tean 15k suurust trahvi sarnase jama eest. (ainuke vahe oli kardiga sai sõidetud autoteel. Kuigi raam oli tehase toode, oli keegi koletis 638 forseeritud mootori aiste vahele toppinud ja suutis sellega 110km/h otse ilusti põõsas sitsivatele mentidele sülle sõita)
Teistele tarkadele "onudele"
Palun saage aru, iga üks peab oma vitsad ise kätte saama. Mingeid sõimamisi pole vaja. Milleks vaja järjekordset teemat ühest "projektist", kus üks tark näitab, mis ta teinud on ja siis kümme tarka ütlevad oma arvamuse.(arvestamata, et enda garaazis vedeleb teine samasugune(kui mitte hullem projekt).
Reaalsus on see, et vaid paremad sellised projektid jäävad aastateks alles, ülejäänud (loe 90%) lähevad lammutamiseks kohe, kui omanik aru saab, millega ta hakkama on saanud.
raivoku wrote:Kahjuks jah ma olen väheke politsei "reklaami ohver" st mainin vaid maksimumi.vaalo wrote:Oskad ehk mõne reaalse näite tuua kus keegi on eelpool loetletud rikkumiste eest üle 30k trahvi saanud?raivoku wrote:Esmalt puudub sul ümberehitusluba teisaks dokumendid ülevaatus kindlustus jne jne. Seega kui sa alla 30k hakkama saad siis oled õnnega koos.
Kuid üldiselt peaks olema nii, lubadeta sõit, kuni kuni 100 trahviühikut või arestiga.
Ümberehitusloa, registreeringu, TÜFi ja kindlustuseta sõidu eest kahjuks ei mäleta palju sai. (oletan et oli 200trahviühikut (loe 18k)- võin ka mööda panna)
Tõsi ta on, et eesti politsei on suurem tallalakkuja trahve viimasel ajal ei keerata. ja pontsiku söömine tasuvat Eestis rohkem ära.
Samas tuleb arvesse võtta, et kui ükskord vahele juba jääb, kes siis enam masiant ära lammutab proovitakse edasi sõita. Küll mammi papi maksavad.
isiklikust kogemusest tean 15k suurust trahvi sarnase jama eest. (ainuke vahe oli kardiga sai sõidetud autoteel. Kuigi raam oli tehase toode, oli keegi koletis 638 forseeritud mootori aiste vahele toppinud ja suutis sellega 110km/h otse ilusti põõsas sitsivatele mentidele sülle sõita)
Teistele tarkadele "onudele"
Palun saage aru, iga üks peab oma vitsad ise kätte saama. Mingeid sõimamisi pole vaja. Milleks vaja järjekordset teemat ühest "projektist", kus üks tark näitab, mis ta teinud on ja siis kümme tarka ütlevad oma arvamuse.(arvestamata, et enda garaazis vedeleb teine samasugune(kui mitte hullem projekt).
Reaalsus on see, et vaid paremad sellised projektid jäävad aastateks alles, ülejäänud (loe 90%) lähevad lammutamiseks kohe, kui omanik aru saab, millega ta hakkama on saanud.
Loe nüüd läbi teema algataja esimene lause
Enne kui kümnest targast jahuma hakkad.
On olemas kogemus võsa mootoriga mini raamil.Esiteks läks tagakiigesid nagu leiba,teiseks polnud vajadust 1 ja 2 käigu järele(tõmbas lihtsalt alt minema).Politseiga sai kah nalja,pidas kinni mind ja küsis,et mis asi see on?Ma vastasin,et kas te ei näe,et see on minimopeed?No ok head reisi,aga tee ikka esituli ka korda(kinnipidamise põhjus oligi mittekorras esituli).
Sõidaks või seenele... www.sohver.ee
Nüüd ei hakka teemat risustama.
Eile toimus väike areng: http://nagi.ee/photos/hautz/4038109/in-set/73577/
See peaks küll nüüd mootori võimsuse välja kannatama(Ärge tagahammakat vaadake ,see tuleb ikka õige)
Oleks vaja krossika tagaporikat ja esiporikat.Äkki on kellelgi pakkuda?(PS)
Andke aga ideid
Eile toimus väike areng: http://nagi.ee/photos/hautz/4038109/in-set/73577/
See peaks küll nüüd mootori võimsuse välja kannatama(Ärge tagahammakat vaadake ,see tuleb ikka õige)
Oleks vaja krossika tagaporikat ja esiporikat.Äkki on kellelgi pakkuda?(PS)
Andke aga ideid
Miks enesetapja?Keevituskvaliteet nii hull?martvl wrote:enesetapja !
aga selles mõttes on hea et midagi tehakse vähemalt
mitte ei visata nurka vedelema
Esi hark on küljest tulnud sita keevituse pärast aga keevituskvaliteet on natuke paranend paari aasta joosul ikka
Ma pole selline poolikute asjade nurkaviskaja.Teen läpuni ikka.
Krt sõbral on vist kawasaki esihark emeksisse läinud
Tsikli ehitus on ikkagi üks paras teadus, ka parimate materialide ja ülihea keevitajaga ei tee midagi, kui ei oska asja õigesti projekteerida.
Tsiklit ehitatakse ikka sedasi, et ennem mõeldakse asi põhjalikult läbi, uuritakse iga juurdeehituse kõrvalmõjusid, arvutatakse igasugused detailidele mõjuvad pinged...
Tagakiige juures on sul praegu ülisuur ehitusviga: sa oled keti pingsuse reguleerimise otstarbel küll pikliku augu teinud, aga see ühest otsast lahti jätta on lollus. See ratas kaob sul sealt varsti alt ära, nagu mesamees ütles. Ja kui ta seda teeb, oled ise süüdi. Loodan, et see suurel kiirusel ei juhtu ja et sa terve nahaga pääsed. Sellele augule tee kohemaid tagumine sein ja pane ka "ketipingutid" külge, et ratas seal laaberdama ei hakkaks.
Tsiklit ehitatakse ikka sedasi, et ennem mõeldakse asi põhjalikult läbi, uuritakse iga juurdeehituse kõrvalmõjusid, arvutatakse igasugused detailidele mõjuvad pinged...
Tagakiige juures on sul praegu ülisuur ehitusviga: sa oled keti pingsuse reguleerimise otstarbel küll pikliku augu teinud, aga see ühest otsast lahti jätta on lollus. See ratas kaob sul sealt varsti alt ära, nagu mesamees ütles. Ja kui ta seda teeb, oled ise süüdi. Loodan, et see suurel kiirusel ei juhtu ja et sa terve nahaga pääsed. Sellele augule tee kohemaid tagumine sein ja pane ka "ketipingutid" külge, et ratas seal laaberdama ei hakkaks.
Mustri avastasin ise ka pildi pealt et valesti all ,aga niikuinii tuleb teine ratas.arts24h wrote:Krossirajal sellega heina ei tee ja muster on kah taga valetpidi all,aga poris müttamiseks kõlbab küll.
Last edited by hautz on 19. Feb 2008 23:37, edited 1 time in total.
teiselt poolt jättsin kiigel selle koha kinni kus tagavõll läheb,täitsa ära ei lenda kui peaks midagi juhtuma.Kui on kõrvalmõjusid siis saab see viga 5 min kõrvaldatud.See sai eelkõige selle pärast tehtud et oleks lihtsam tagaratast alla panna.
Pilt teiset poolest: http://nagi.ee/photos/hautz/4060029/in-set/73577/
Hammakas ainult kiige katsetuseks keti suhtes.
Eks see tsikli ehitus paras katsetus ole.Kui raami orig osa vastu ei pea siis teen uue raami...Algul katsetan metsa alla väikeste kiirustega ja siis suurematega.
Izi tagaots pole veel laiali lendand ja loodan et ei lenda ka.:)
Pilt teiset poolest: http://nagi.ee/photos/hautz/4060029/in-set/73577/
Hammakas ainult kiige katsetuseks keti suhtes.
Eks see tsikli ehitus paras katsetus ole.Kui raami orig osa vastu ei pea siis teen uue raami...Algul katsetan metsa alla väikeste kiirustega ja siis suurematega.
Izi tagaots pole veel laiali lendand ja loodan et ei lenda ka.:)
No täna läksin kettasse ja aretasin tagahammaka.Kasutasin moskva hammakat.(oleks saand lihtsamalt aga liiga hilja avastasin et piduritrummel on moskval eraldi küljes)
Puudu veel õhukumm ja esihammaka mutter (vaja ära tuua).Kärnu vist esialgu ei tule
Pidurid on juba omaette asi.Plaan on ketaspidurid(õliga),aga vaatab mis saab
Käima sai ka korra proovitud:läks käima küll
Pildimaterjal: http://nagi.ee/photos/hautz/4075287/in-set/73577/
Tru¸bast ka pilti ,kui esiharki ei saa sis rändab tru¸ba esihark vosale.Tru¸bal on i¸-i esihark ,natuke kohandatud... : http://nagi.ee/photos/hautz/4075617/in-set/74119/
Puudu veel õhukumm ja esihammaka mutter (vaja ära tuua).Kärnu vist esialgu ei tule
Pidurid on juba omaette asi.Plaan on ketaspidurid(õliga),aga vaatab mis saab
Käima sai ka korra proovitud:läks käima küll
Pildimaterjal: http://nagi.ee/photos/hautz/4075287/in-set/73577/
Tru¸bast ka pilti ,kui esiharki ei saa sis rändab tru¸ba esihark vosale.Tru¸bal on i¸-i esihark ,natuke kohandatud... : http://nagi.ee/photos/hautz/4075617/in-set/74119/
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Selle esihargiga tapad nüüd küll end ära, mõne hüppe peal või kõvema mülka peale sõimisest piisab et selline ära murda...hautz wrote:No täna läksin kettasse ja aretasin tagahammaka.Kasutasin moskva hammakat.(oleks saand lihtsamalt aga liiga hilja avastasin et piduritrummel on moskval eraldi küljes)
Puudu veel õhukumm ja esihammaka mutter (vaja ära tuua).Kärnu vist esialgu ei tule
Pidurid on juba omaette asi.Plaan on ketaspidurid(õliga),aga vaatab mis saab
Käima sai ka korra proovitud:läks käima küll
Pildimaterjal: http://nagi.ee/photos/hautz/4075287/in-set/73577/
Tru¸bast ka pilti ,kui esiharki ei saa sis rändab tru¸ba esihark vosale.Tru¸bal on i¸-i esihark ,natuke kohandatud... : http://nagi.ee/photos/hautz/4075617/in-set/74119/
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
- vintizvint
- Tavakasutaja
- Posts: 151
- Joined: 13. Feb 2008 01:00
- Location: Soome> Riihimäki
- Contact:
RE:
Tagu kiigest:Peaks ikka ratta pulgale taganemis vöimaluse ära kaotama,
kiirema hoopealt hyppetegemisel voib sull kett katgeda (kui on valesti pingutatud) Ja ongi tagumine ratas alt läinud
kiirema hoopealt hyppetegemisel voib sull kett katgeda (kui on valesti pingutatud) Ja ongi tagumine ratas alt läinud
IZ-i esihark mopeedi raamil lõhub raami. See on ikkagi liiga jäik, mõeldud on ta ju ~160 kg kaaluvale monstrumile. Pealegi hüpete jaoks on roolikann liiga kehvasti kinnitatud. Oleks seal kaks toru küljes - üks alumine, teine ülemine, siis oleks asjal juba nägu. Palju sinu "krossikas" kaalub?
Minu arvamus on järgmine, et otsi omale Minski esihark (Minsk on piisavalt kerge ratas ka) ja kruvi see külge. Kui amordid korras on, eks nad kannatavad siis hüppamist ka, aga raam peab piisavalt tugev olema. Pea meeles, et masin annab alati nõrgimast kohast järgi.
Ja kui hüpetele lähed, siis olgu amordid korras ja õli sees: vastasel juhul rikud amordid, võibolla ka ratta ja võimalik, et iseenda ka. Tühjade amortidega krossitamine on lollus. Vaata, kui head amordid spetsiaalsetel krossiratastel all on...
Minu arvamus on järgmine, et otsi omale Minski esihark (Minsk on piisavalt kerge ratas ka) ja kruvi see külge. Kui amordid korras on, eks nad kannatavad siis hüppamist ka, aga raam peab piisavalt tugev olema. Pea meeles, et masin annab alati nõrgimast kohast järgi.
Ja kui hüpetele lähed, siis olgu amordid korras ja õli sees: vastasel juhul rikud amordid, võibolla ka ratta ja võimalik, et iseenda ka. Tühjade amortidega krossitamine on lollus. Vaata, kui head amordid spetsiaalsetel krossiratastel all on...
Ah,mis me tast ikka kirume!Nagunii ta aru ei saa ja eks see paistab kui enam siia ei satu(kas on kastis või haiglas konte kokku lappimas).Ega sinna pole ju midagi teha kui on lusikaga antud ja kulbiga võetud.Öeldakse ka seda,et on 2 asja mis pole enda teha:mõistus ja m..ni mõõt
Sõidaks või seenele... www.sohver.ee
Mis teha kui selline iseloom mõnel on Mina nii kriitik pole,kui juhtub siis juhtub.mesamees wrote:Ah,mis me tast ikka kirume!Nagunii ta aru ei saa ja eks see paistab kui enam siia ei satu(kas on kastis või haiglas konte kokku lappimas).Ega sinna pole ju midagi teha kui on lusikaga antud ja kulbiga võetud.Öeldakse ka seda,et on 2 asja mis pole enda teha:mõistus ja m..ni mõõt
esiots saab ka tugevamaks.
tru¸bal küll pole midagi viga,izi orig esihark ilma lisaplekita.Peaks kartma siis iz-iga sõita?
Ka mopi raamil pole midagi hullu ,sai üle posti sõidetud(või siis otsa),kuna post oli teepeale kukkund ja ei saand pidama ja sai üle lennatud(koos tru¸aga)sai siis püsti tõstetud ja edasi sõidetud
Tagumine ots on nii kerge et ei saa arugi kui üle lendas ...ei saand haigetki
No ma arvan et see tuleks parem ikka kui peaegune,mitteliikuv min/võrri hargi ristand
Tru¸bal toimib see päris hästi.Oleks veel töötav st õliga töötav oleks veel parem.
Enamustel raamidel on raskemad asjad tagakiige mootor ja esihark,muu nagu eriti ei kaalugi
Täna sain veel teise moskva ratta ja arvatavasti tuleb selle hammakasüstem koos trumli ja pidurisüsteemiga.Ei hakka raha panema ketaspidurite peale...rolli ka ei taha lammutama hakata.
Tru¸bal toimib see päris hästi.Oleks veel töötav st õliga töötav oleks veel parem.
Enamustel raamidel on raskemad asjad tagakiige mootor ja esihark,muu nagu eriti ei kaalugi
Täna sain veel teise moskva ratta ja arvatavasti tuleb selle hammakasüstem koos trumli ja pidurisüsteemiga.Ei hakka raha panema ketaspidurite peale...rolli ka ei taha lammutama hakata.
Esimene sõit uue tagaosa ja uue silindriga tehtud.
Tulemusega olen väga rahul.(esiots on kahtlaselt madal jms ainult)
Täna tõin voshoodi tagahammaka ka ära,aga külge see ei lähe esialgu sest pole korralikku voshoodi ketti
Tuleb vist ikka izi esihark, 16"kärn ja vb sumpad ära tuua
Saan need umbes paari km kauguselt
Järele lähen juba voshoodiga vist...
Tulemusega olen väga rahul.(esiots on kahtlaselt madal jms ainult)
Täna tõin voshoodi tagahammaka ka ära,aga külge see ei lähe esialgu sest pole korralikku voshoodi ketti
Tuleb vist ikka izi esihark, 16"kärn ja vb sumpad ära tuua
Saan need umbes paari km kauguselt
Järele lähen juba voshoodiga vist...
Eile sai sõitma ja täna lõpetas sõitmise masin.
Sai täna mõni tiir tehtud ja viimast tiiru tegema minnes jäi mootor seisma-jooksis kokku Kolvirongas murdus ära
Silindrit andis ikka maha saada, maha võttes läks pooleks
Jälle uut vaja.Vaja veel kolbi, sõrmelaagrit ja kolvirõngaid.
Krt just sai likuma ja juba jahe
Sai täna mõni tiir tehtud ja viimast tiiru tegema minnes jäi mootor seisma-jooksis kokku Kolvirongas murdus ära
Silindrit andis ikka maha saada, maha võttes läks pooleks
Jälle uut vaja.Vaja veel kolbi, sõrmelaagrit ja kolvirõngaid.
Krt just sai likuma ja juba jahe
:D
mul oli ammu aega tagasi ka vashod. Tollel olid isetehtud need neli varrast mille peal silinder ja plokikaas on(kurat teab kuidas neid nimetatakse) ja nad olid jämedamad, hakkasin sõitma ja plokikaas läks pooleks, kolb kiilus kinni, hakkasin maha kakkuma aga ei tule no lahti kuidagi, mässasin juba mõned tunnid aga ei midagi, ei tule lahti, siis viskas üle ja võtsin suure kuvalda ja otseses mõttes peksin mootori laiali et jupid olid taga - selline saatus minu vashotil siis...
Re: :D
Said korda?jaan6 wrote:mul oli ammu aega tagasi ka vashod. Tollel olid isetehtud need neli varrast mille peal silinder ja plokikaas on(kurat teab kuidas neid nimetatakse) ja nad olid jämedamad, hakkasin sõitma ja plokikaas läks pooleks, kolb kiilus kinni, hakkasin maha kakkuma aga ei tule no lahti kuidagi, mässasin juba mõned tunnid aga ei midagi, ei tule lahti, siis viskas üle ja võtsin suure kuvalda ja otseses mõttes peksin mootori laiali et jupid olid taga - selline saatus minu vashotil siis...
Lihtsam oleks olnud võtta selline pooklots mis silindrisse läheb ja kolb allapoole peksta kuvaldaga ,siis panna klotsid silindri alla ja uuesti klotsi abil kolbi peksta.
Mina olin aga laisk ja panin ühe klotsi alla ja sellest murduski silindril alumiset osalt suur tükk ära.
Kui väga hästi läheb siis saan veel täna uued jupid.
Uued jupid olemas peale sõrme laagri. Saaks sõrmelaagri,siis saaks mootori uuesti kokku ja tsikli sõitma.
Välimusel on ikka nii mõndagi muutund.Suure esirattaga pole õieti sõta saanud,ainult 1 käiguga
Esihargi kinnituse juurest oli mõra sisse tulnud,sai kinni lastud.Tuleb ikka esimene ots ka ära teha.
Välimusel on ikka nii mõndagi muutund.Suure esirattaga pole õieti sõta saanud,ainult 1 käiguga
Esihargi kinnituse juurest oli mõra sisse tulnud,sai kinni lastud.Tuleb ikka esimene ots ka ära teha.