Jawa(mõne suzuki RG125 detailiga)
- agent007
- Tavakasutaja
- Posts: 30
- Joined: 14. May 2005 00:00
- Location: -- Tartumaa -- Mobiil: 58454535
- Contact:
Mismoodi kaovad käiguvahetus probleemid starteri lisamisega? Mitte ei mõika. 634 -le pole vist tehtud veel. Ei usu ka et tehakse, kuid mine tea. 638 -le on küll olemas. Õlipumba saab ka vist peale sellega. Maksis miskit 4200EEK vist. Hinnaga võin eksida.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa)
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa)
Vot seda ma mõtlesinrallitaja wrote:Käiguvahetusega on tal see probleem, et jalatoed on mootorist tublisti kaugemal (bike ikkagi ju). Ilmselt tahtis käigupedaali teistpidi panna, aga siis peaks vändast käivitades vänt alt üles liikuma ja niimoodi käivitamine ei saa olema lihtne.
Nüüd mootor täitsa juppideks ja juba puhastatud(kruus mootorist välja võetud )
Sa ka uues silindrid,vaja veel väntvõll,sõrmelaagrid ja kolvid rõngastega sebida.
Kellelgi parempoolset kolbi pole? (Elva-tartu kant)
Endal 2 vasakpoolset olemas
http://www.mps-moto.cz/pics/misc/Starter_350_02.jpg
Jawa starter
Endal 2 vasakpoolset olemas
http://www.mps-moto.cz/pics/misc/Starter_350_02.jpg
Jawa starter
Täna sain kolvi ja süütepoolid ja süütepolse küljekaane ja mikuni karpa.
Peab veel süütesüstemi ka ära sebima.
Mootor sai kokku panud ,aga ka lahti võetud,sest käigud ei töötand .Kui mootoripoolte kruvisid lahti lasta ,siis töötab.Veovõll käis ka raskelt.
Milles võib probleem olla?
Liiga õhuke tihend?
Reguleerimiseviga pole,sest seibe seal pole.
Käiguhoovastik ka välja mõeldud
Peab veel süütesüstemi ka ära sebima.
Mootor sai kokku panud ,aga ka lahti võetud,sest käigud ei töötand .Kui mootoripoolte kruvisid lahti lasta ,siis töötab.Veovõll käis ka raskelt.
Milles võib probleem olla?
Liiga õhuke tihend?
Reguleerimiseviga pole,sest seibe seal pole.
Käiguhoovastik ka välja mõeldud
rallitaja wrote:Õli läheb nii palju, kuni kontroll-avast välja hakkab ajama. Kontrollava on teatavasti sidurikaanes ühe kruviga suletud.
Seda tean kuidas taset kontrollida aga seda ei tednud kui palju osta seda.
Õli peaks minema natuke üle 1 liitri.
Nüüd sai sõita ka,aga süütvärk jamab.Üks pütt ei taha lihtsalt käia ilusti,viga arvatavasti nirudes kontaktides.Homme üritan geneka koos kontaktidega sebida,siis peaks töötama.
Täna sõitsin nii et üks pütt töötas ilusti ja teine ainult perioodiliselt korraks.Nii ei tahtnud üldse sõita.Kompressioon võiks parem olla aga küll see sissesõiduga paraneb.
Küljekaant paika pannes avastasin et üks kinnitus on katkti,see tuleb sügavamaks puurida ja keermestada.
Täna sai 13.00-21.00 üritatud teist püttu tööle saada.
Vahetatud sai kontaktialasi,kondekas,süütepoolid süütejuhe ja küünlaid.Seda kõike edutult,parempoolne pütt lihtsalt ei tööta.Survet on aga "pauku"ei tule sealt.Vahel perooditi teeb mõne töötakti,seega kõik.
Vändast käimaminemisest võib ainult unistada.Praegu läheb voshod ka kolm korda paremini edasi.(see ka loomulik,sest praegu peab ju üks silinder teist ka vedama)
Homme ostan natuke osasid juurde(SK-tihendid ja kontaktid),siis proovib uuesti.
Kui käsi õhupuhasti augule ette panna siis nagu tundub et hõrendust ei tekigi
Vahetatud sai kontaktialasi,kondekas,süütepoolid süütejuhe ja küünlaid.Seda kõike edutult,parempoolne pütt lihtsalt ei tööta.Survet on aga "pauku"ei tule sealt.Vahel perooditi teeb mõne töötakti,seega kõik.
Vändast käimaminemisest võib ainult unistada.Praegu läheb voshod ka kolm korda paremini edasi.(see ka loomulik,sest praegu peab ju üks silinder teist ka vedama)
Homme ostan natuke osasid juurde(SK-tihendid ja kontaktid),siis proovib uuesti.
Kui käsi õhupuhasti augule ette panna siis nagu tundub et hõrendust ei tekigi
Surnud seisu järgi
Süüde on Mõlemal pütil 2,5mm enne surnud seisu.
No kui üks pütt töötab sis peab ju teine ka sama sesiga töötama(Reguleerisin ikka mõlemad paika)
Täna sai prooviks klaasi paigaldus liimiga SK tihend(süütesüsteemi poolne)seest täis lastud(enne seda sai vedrut pingutatud).
Täna käima ei proovind aga rohkem kütet peaks peale imema.
Hommikul sai küljekaane kinnitused ka korda ja poldid said ka tegtud(isegi ühe tiiru sai kaanega tehtud,siis sai kaan uuesti ära võetud )
Süüde on Mõlemal pütil 2,5mm enne surnud seisu.
No kui üks pütt töötab sis peab ju teine ka sama sesiga töötama(Reguleerisin ikka mõlemad paika)
Täna sai prooviks klaasi paigaldus liimiga SK tihend(süütesüsteemi poolne)seest täis lastud(enne seda sai vedrut pingutatud).
Täna käima ei proovind aga rohkem kütet peaks peale imema.
Hommikul sai küljekaane kinnitused ka korda ja poldid said ka tegtud(isegi ühe tiiru sai kaanega tehtud,siis sai kaan uuesti ära võetud )
Keegi esikondlitagusest ei saa sarnasel masinal pilti teha.MA ei oska selle juhtmepuntraga seal midagi teha(ei oska juhtmeid ära paigutada),aga esituli töötab ja tagatule juhe veetud,näidikuploki valgustus ja täistule märgulamp töötavad .
Suunatulereleega ei oska midagi peale hakata(ei tea juhtmete ühendust)
Suunatulereleega ei oska midagi peale hakata(ei tea juhtmete ühendust)
(süütesüsteem laiali)
Täna sai vist teise pütti tööle.Õieti sõita ei saand sest panin peale õige jawa karpa.Sellega saab niipalju kütet peale ,et kui gaas alla lasta siis jäb seisma,muidugi käimasaamisega on raskusi.
Täitsa õige ikka ei ole,jätab vahele ja ei tööta õieti,aga küll seegi paraneb.
Oleks 12v süütesüsteem peal ,siis lammutaks kaks auto elektronsüütega jagajat ära ja aretaks elektronsüüte.
Kellelgi mikuni karpa segunõela pole üle?
Sellega sa vaevalt mootori käima saad, kui siis vaid üht andurit ja kahe otsaga süütepooli kasutades. Põlve otsas tehes ei saa sa kahte andurit täpselt üksteise vastu elu sees. Investeeri parem uutesse kontaktidesse, sea süüde kella ja testriga paika ja siis vaatame, mis juhtub. Ma ei usu, et su süüde praegu päris paigas on; küsin jälle mille järgi sättisid?hautz wrote: Oleks 12v süütesüsteem peal ,siis lammutaks kaks auto elektronsüütega jagajat ära ja aretaks elektronsüüte.
Saab tööle küll kui kahte andurit,kahte süüte pooli(seda peab niikuini) ja kahte halliandurit kasutada ja alusplaat freesida ,samas saaks ka vahetüki sellele mootorile teha 12v süsteemi jaoks .Mul koolis need võimalused olemas ja ise saan freesimis-,treimis-,lihvimis ja puurimistöödega hakkama.rallitaja wrote:Sellega sa vaevalt mootori käima saad, kui siis vaid üht andurit ja kahe otsaga süütepooli kasutades. Põlve otsas tehes ei saa sa kahte andurit täpselt üksteise vastu elu sees. Investeeri parem uutesse kontaktidesse, sea süüde kella ja testriga paika ja siis vaatame, mis juhtub. Ma ei usu, et su süüde praegu päris paigas on; küsin jälle mille järgi sättisid?hautz wrote: Oleks 12v süütesüsteem peal ,siis lammutaks kaks auto elektronsüütega jagajat ära ja aretaks elektronsüüte.
Süüde sai paika peaaegu samamoodi nagu autol.
Panna süüde sisse ja keerata mootrit ja vaadata kuna säde tekib(küünlad maas ja süütejuhtmeteotsas ,vastu mootorit)Siis mõõta palju läheb kolb ülespoole(mitu mm on enne surnud seisu)ja seda korrigeerida vajadusel.
Enne panin kontaktivahed paika, siis vasakpoolse püti kontakti ja siis parempoolse.
Ei näe mõtet asja keeruliseks ajada
Täna tõin SK tihendi ära ja 2 rõngast(4 toon teinekord,praegu vanad sees)
Hullust tahaks teist mootorit ehitama hakata,sellist millele saab kas ülikorralikud silindrid ,või puurib üle ja uued kolvid rõngad,laagrid,tihendid jne
Saaks 638 mootori...
Praegu tulevad kahtlased tükid parempoolse küünla portselani ümber(see pütt,mis ei töötand).Kas kui tütt ei tööta ,siis saab kuidagi teine pütt tõmmata väljalaskest tükke?
Nüüd siis tsikkel sõidab nii nagu peab. .Päris mõnus jälle ringi sõita.
Käimasaamisega oli ka nalja, mõtlesin et tuleb õlist tühjaks joosta aga see läks kohe tööle
Ühe probleemi peab homme ära lahendama.Nüüd jamab vasakpoolne pütt,kompressioon on halb ja õhku susiseb.Plokikaan on ilusti pingutatud ja tihendid uued.Tegelt tuleb sealt kilinat ka ,aga parempoolne töötab nagu uus.
Sõidus ei saa arugi et vasak pütt jamab,aga kui parempoolne küünal maas on siis on küll jube kompressioon ja susin.
Minekuga olen muidu rahul
Kontakte peab ka pidevalt puhastama et ühtlaselt käiks
Järgmine etapp on geneka tööle panemine ja aku jääb ainult käima panemiseks(kuna pole 6v akut ja ajutise asja pärast uut akut ei osta)
Väljalaske toru sai ka alt peaaegu ära sõidetud ,sinna asemele läheb võibolla kohandatud RG 125 originaal resokas
Käimasaamisega oli ka nalja, mõtlesin et tuleb õlist tühjaks joosta aga see läks kohe tööle
Ühe probleemi peab homme ära lahendama.Nüüd jamab vasakpoolne pütt,kompressioon on halb ja õhku susiseb.Plokikaan on ilusti pingutatud ja tihendid uued.Tegelt tuleb sealt kilinat ka ,aga parempoolne töötab nagu uus.
Sõidus ei saa arugi et vasak pütt jamab,aga kui parempoolne küünal maas on siis on küll jube kompressioon ja susin.
Minekuga olen muidu rahul
Kontakte peab ka pidevalt puhastama et ühtlaselt käiks
Järgmine etapp on geneka tööle panemine ja aku jääb ainult käima panemiseks(kuna pole 6v akut ja ajutise asja pärast uut akut ei osta)
Väljalaske toru sai ka alt peaaegu ära sõidetud ,sinna asemele läheb võibolla kohandatud RG 125 originaal resokas
mul on 634hautz wrote:Äkki sul 638?raimz wrote:mul on küll 12v elektrisüsteem peal.
esimest korda kuulen, et selisel masinal 6v süsteem ka olemas on.
paar pilt ka: http://fotoalbum.ee/photos/raimz/sets/429273
Vaheplaadiga siis?raimz wrote:mul on 634hautz wrote:Äkki sul 638?raimz wrote:mul on küll 12v elektrisüsteem peal.
esimest korda kuulen, et selisel masinal 6v süsteem ka olemas on.
paar pilt ka: http://fotoalbum.ee/photos/raimz/sets/429273
Selline asi juhtus
Tundub et kolbi alumise rõnga stoperduskoht andis otsad,sest rõnga ots(see mis terveks jäi oli paremalpool ääres,sõrme kohal
See juhtus nii:jätsin seisma.Pärast käima pannes algul ei võtnud hästi sidurit järgi ja siis käis krõks ja oligi kõik
Vaja hädasti paremat kolbi või Kolbide komplekti.Võivad olla ka teine/või järgmine remont