murutraktor
murutraktor
kuna seda teemat ei saa/tahtnud mopeedide ega tsiklite alla panna,siis teen siia,kui sai valesti,siis vabandan
Et sain siis Murray murutraktori,selline vanem suht..4 aastat või rohkem (mootor on ees ja heeder kõhu all) mootor on 96 kuubikut ja 11 hobust. aga jama selline,et ei lähe käima vana omaniku käes nagu läks,aga ise käima enam ei saa.. säde nagu on,aga ei tea,kas ei saa bensu kätte vms.. äkki oskab keegi aidata,on kokku puutunud sellise aparaadiga ja teab.. mootor pole briggs and stationi oma,vaid muu..deckeri vms oma.. ei tea ise ka 100% täpselt. äkki oskab keegi midagi sellise asja kohta rääkida ja infot anda,kust saaks rohkem infot vms.
Et sain siis Murray murutraktori,selline vanem suht..4 aastat või rohkem (mootor on ees ja heeder kõhu all) mootor on 96 kuubikut ja 11 hobust. aga jama selline,et ei lähe käima vana omaniku käes nagu läks,aga ise käima enam ei saa.. säde nagu on,aga ei tea,kas ei saa bensu kätte vms.. äkki oskab keegi aidata,on kokku puutunud sellise aparaadiga ja teab.. mootor pole briggs and stationi oma,vaid muu..deckeri vms oma.. ei tea ise ka 100% täpselt. äkki oskab keegi midagi sellise asja kohta rääkida ja infot anda,kust saaks rohkem infot vms.
vorrimen wrote:kas nii oled proovinud kui õhuklapp on kinni
jah olen proovinud.. aga kas keegi teab,kas starter peab ajama seda hooratast ühtlaselt ringi w? mul ajab ainult umbes 3/4 ringi ja siis jääb korraks seisma ja uuesti.. küünal ei lähe ka märjaks ega midagi...säde on,aga mitte just kõige vihasem..
tähendab starter vead ikka kuskil 3-4 pööret, tõmbab hinge ja siis jälle sama palju.. karpa oli õli täis .. sai siis puhtaks tehtud...ikka ei funka ..säde on olemas ja süüde peaks ka paigas olema aga käima ei lähe .. 4 taktiline.. seal ju mingi klapimäng ka .. kas see ei või paigast ära olla ? Selliene tunne nagu bena ei jõuaks karpast mootorisse... settepotti jõuab aga kas sealt ka edasi seda ei tea .. Kuidas seda kontrollida?
Seda ma ei tea kust see õli sinna karpasse sai. Mina teda külili pole kallutanud ja eelmise omaniku kohta ei oska öelda ..Masin töötas umbes kuu aega tagasi ( ise nägin) Karpa sai igati puhtsaks puhutud/loputatud. Kogu see teekond õhufiltrist kambrini sai puhtsaks tehtud. tulemust ei mingit..isegi ei luba.. säde on norm.. aga äkki kompressiooni ajal kaob ära ?
seda ei tea. kas seda ei saa kuidagi kontrollida, et kas ta segi ikka sisse pihustab ? Äkki kompressioon liiga nõrk ? ( ise ei usu, sest käsitsi on suht raske ringi ajada)
seda ei tea. kas seda ei saa kuidagi kontrollida, et kas ta segi ikka sisse pihustab ? Äkki kompressioon liiga nõrk ? ( ise ei usu, sest käsitsi on suht raske ringi ajada)
jepsik.. bena sai sisse pritsitud jh ... midagi eriti ei juhtunud.. korraks lõi ainult mootori nagu tagasi ( tagurpidi käima )Kas mootor saab tagurpidi käima minna ? Ja säde võib jh nõrk olla -- ühe küünlaga proovisin veel , kuid sama ( samas ega see küünal ka teab mis tutikas polnud, kuid säde oli (Y)) Hooratta peal olevate magnetite ja süütepooli vahe pidi olema 0,3 mm. see sai nii aetud( ennem oli suts üle 1 mm) kuid ma ei tea kas see on õige ?
Lae aku korralikult täis mootor peab tegema korralikke ringe ,et ikka käima läheks mitte 3/4 ja kui teeb seda sama ka siis võib jamada selline asi nagu dekompressiooni klapp
Võrr - Delta - Võrr - IZ planeta5 - Honda Dio - IZ planeta3 - Iz Jupiter 4 - Jawa Stella - Stella V50m - Jawa 638 - Delta - Delta - Rocket 50 - Delta - Hiina Roller
Akus pole asi. Ma olen neid vahetanud ja laadinud ja proovinud küll ja küll ( nii põka omadega, kui auto omadega) Tulemus ikka sama , veab 3 kuni 4 põõret ringi, tõmbab hinge korraks ja siis uuesti 3 kuni 4 ringi. Starteris on ka mingi viga ilmselt aga käima peaks ta ikka minema, sest sellest peaks piisama, kui mootor on korras. Voolu olen pannud otse starteri peale. Tõmbab mootorit ringi, kuid mitte kõssugi. Isegi kui bena silkusse pritsida.
...
antud masin on olnud mingil hetkel vales asendis ning õli on põlemiskambris ... seetõttu ei jõua ka starter vedada ...
aitab see kui masin lihtsalt seisab mõned päevad ja õli imbub selle ajaga sinna kus ta olema peab või võta küünal maha ja anna siis starterit mõned korrad nii umbes 5 sek. järjest ja siis küünal peale tagasi ... seejärel proovi uuesti ... kui ei aita siis korda protseduuri ... sõltub palju õli seal on aga paarist kolmest korrast peaks aitama ...
aitab see kui masin lihtsalt seisab mõned päevad ja õli imbub selle ajaga sinna kus ta olema peab või võta küünal maha ja anna siis starterit mõned korrad nii umbes 5 sek. järjest ja siis küünal peale tagasi ... seejärel proovi uuesti ... kui ei aita siis korda protseduuri ... sõltub palju õli seal on aga paarist kolmest korrast peaks aitama ...
Last edited by xander4 on 13. Jul 2009 10:00, edited 1 time in total.
Re: ...
ma pakusin seda varjanti et kas on kuidagi uppakil olnud tavalisel murukal kui tõstad nii et esimene pool jääb alla siis vajub õli silindrisse ja vaata et karteris oleks õli piisavalt vastasel juhul lased mootori kotti!xander4 wrote:antud masin on olnud mingil hetkel vales asendis ning õli on põlemiskambris ... seetõttu ei jõua ka starter vedada ...
aitab see kui masin lihtsalt seisab mõned päevad ja õli imbub selle ajaga sinna kus ta olema peab või võta küünal maha ja anna siis starterit mõned korrad nii umbes 5 sek. järjest ja siis küünal peale tagasi ... seejärel proovi uuesti ... kui ei aita siis korda protseduuri ... sõltub palju õli seal on aga paarist kolmest korrast peaks aitama ...
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Kaasfoorumlane viitas sädeme tekkimisele enne ülemist surnud seisu. Nii palju kui mina mäletan on süüde siis õige kui 3mm enne Ü.S.S'i ja seda võrril, mis on 2t mootoriga.MartynE wrote:see õli võib küll mootoris olla.Mina pole masinat külili lasknud. ilmselt jh, kui juba karpas õli oli ( settepott ujus õlist ) siis ilmselt on silkus ka. Kuid kas ainult kambri tuulutamine aitab. Mis tähendab,et 3 mm surnud asendis?
Tegemist on ikka 4t mootoriga.
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
...
kui küünalt käivitamise hetkel maha ei võta ja kolvil rõngad korras siis see õli ise ei kao sealt niipea kuhugi ... korras mootoril võib tagasi imbumine aega võtta mõnest nädalapäevast kuni nädala paarini ... olen ise sellise jama läbi teinud ja pöördusin tol korral murutraktoreid ja muid analoogseid asjandusi hooldava firma poole ... endalegi tundus algul , et asi totaalselt peetis ja kuidagi ei tahtnud uskuda , et lahendus võib nii lihtne olla ... mootorit hakka näppima alles siis kui starter veab korralikult ringi ja ikka käima ei lähe ...
...
MartynE wrote:see õli võib küll mootoris olla.Mina pole masinat külili lasknud. ilmselt jh, kui juba karpas õli oli ( settepott ujus õlist ) siis ilmselt on silkus ka. Kuid kas ainult kambri tuulutamine aitab. Mis tähendab,et 3 mm surnud asendis?
muide mina ei lasknud ka külili vaid rihma vahetamiseks tõstsin esiotsa üles ...
See, mis pidi teda pikali võib panna ja millist otsa tõsta tohib, sõltub ikka silindri asendist.
Mul oli tavalisel muruniidukil õli silindris, kuna keegi professor tõstis tagumise otsa üles, et puhastada. Silindrisse käis süstlaga küünlaava kaudu 150 ml bensiini, suvaline kuumaks aetud küünal peale ja nööri. Lubas. Kordasin protsessi 4-5 korda, iga kord uue soojaks aetud küünlaga ja jäi käima. Suitses tükk aega, lasin mootori soojaks, panin õige küünla tagasi ja viisin õlitaseme uuesti normi. Ja asi käib praegugi.
Aku lae täis, anna auto pealt "täkku" või asenda vana aku uuega, et tagada piisav käivitusvool. Starteri puhastamine (Jeep-i oma oli no sellist jama täis, et pendiks enam ei liikunud) võib aidata. Kui starter ka ilma süüteküünlata mootorit vedada ei jõua, võta see lahti ja kontrolli üle harjad, kõiksugu starterisisesed juhtmed. Korras starter ja laetud aku peaksid jõudma mootorit ka ekstreemsemates tingimustes ringi ajada.
Süüteküünla sädevahe aja ka paika, võid vana küünla ka uuega asendada.
Mul oli tavalisel muruniidukil õli silindris, kuna keegi professor tõstis tagumise otsa üles, et puhastada. Silindrisse käis süstlaga küünlaava kaudu 150 ml bensiini, suvaline kuumaks aetud küünal peale ja nööri. Lubas. Kordasin protsessi 4-5 korda, iga kord uue soojaks aetud küünlaga ja jäi käima. Suitses tükk aega, lasin mootori soojaks, panin õige küünla tagasi ja viisin õlitaseme uuesti normi. Ja asi käib praegugi.
Aku lae täis, anna auto pealt "täkku" või asenda vana aku uuega, et tagada piisav käivitusvool. Starteri puhastamine (Jeep-i oma oli no sellist jama täis, et pendiks enam ei liikunud) võib aidata. Kui starter ka ilma süüteküünlata mootorit vedada ei jõua, võta see lahti ja kontrolli üle harjad, kõiksugu starterisisesed juhtmed. Korras starter ja laetud aku peaksid jõudma mootorit ka ekstreemsemates tingimustes ringi ajada.
Süüteküünla sädevahe aja ka paika, võid vana küünla ka uuega asendada.
Kui pikad need harjad seal starteris olema peavad ?
ma Võtsin starteri lahti ja üks harjadest, mis oli + ühendatud oli lahti .. tinutasin kinni , puhastasin kõik tahma seest ära( mida polnud vähe )Aga ikka suht sama mis ennem ( 2-3 ringi tõmbab ja siis tõmbab hinge) Harjad olid ka kuidagi nirud mingi 8 mm pikad umbes, kas seda on vähe ja kas see võib probleem ?
ma Võtsin starteri lahti ja üks harjadest, mis oli + ühendatud oli lahti .. tinutasin kinni , puhastasin kõik tahma seest ära( mida polnud vähe )Aga ikka suht sama mis ennem ( 2-3 ringi tõmbab ja siis tõmbab hinge) Harjad olid ka kuidagi nirud mingi 8 mm pikad umbes, kas seda on vähe ja kas see võib probleem ?
Kui pikad need harjad seal starteris olema peavad ?
ma Võtsin starteri lahti ja üks harjadest, mis oli + ühendatud oli lahti .. tinutasin kinni , puhastasin kõik tahma seest ära( mida polnud vähe )Aga ikka suht sama mis ennem ( 2-3 ringi tõmbab ja siis tõmbab hinge) Harjad olid ka kuidagi nirud mingi 8 mm pikad umbes, kas seda on vähe ja kas see võib probleem ?
ma Võtsin starteri lahti ja üks harjadest, mis oli + ühendatud oli lahti .. tinutasin kinni , puhastasin kõik tahma seest ära( mida polnud vähe )Aga ikka suht sama mis ennem ( 2-3 ringi tõmbab ja siis tõmbab hinge) Harjad olid ka kuidagi nirud mingi 8 mm pikad umbes, kas seda on vähe ja kas see võib probleem ?
hah
mul oli ka kunagi selline probleem et lihtsalt suri välja ja enam ei käivitunud...võtsin silindripea maha ja kurat klapipesa oli lahti tulnud ...tagusin kinni uuesti.... kurat matsukas ja niitsin muru õnnelikult edasi:D proovi ära:D
Ei oska öelda,kui pikad nad originaalis on,ja seda ei näe,kui kõvasti nad vastu rootorit on..tanels wrote:Harjad on vist lühikesed. Kui pikad sinna üldse mahuvad? Ja kas praegu on nad tugevalt vastu rootorit?
mul on 100/96 vms.. 11 hobust ja 96 ccurru wrote:ma ei oska öelda kas sinu mudelil on vahetatavad klapipesad ..seda sa pead ise kontrollima! minu mudel on murray 7 ,,,,,,7 hobust ja 275 cc
...
kas siis ka poob kinni kui küünal maas ...
...
MartynE wrote:Siis kui küünal on maas..siis ajab starter korralikult ringi.. nii nagu peaks. Kuid kui kompress suurem , siis hakkab mökutama
sel juhul pole sel masinal muud viga kui õli põlemiskambris nagu juba eelpool ütlesin ... ketra aga küünal maas järjest ringi ja vahepeal proovi küünlaga ... kui ikka ei vea siis jälle küünal maha ja uuesti ... kui aku vastu ei pea siis laed vahepeal ja jälle otsast peale ... küll ta lõpuks tööle läheb ... võimalik , et üks värske küünal kuluks ka pärast marjaks ära ...