200 cc hiina krosser tossab ei võta tuure
200 cc hiina krosser tossab ei võta tuure
Tere selline probleem et ostsin hiljuti 200cc hiinaka suhteliselt uus mootor sain paar päeva sõita järsku akkas tossama ja ei võta tuure ülesse õli rõngad olid terved ja klapisaare tihend ka mis viga võiks olla äkki saate aitata
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Nii palju, kui mina neid näinud olen, ei ole tegemist vesijahutusega.
4T mootorile õli ja bensiini segu pannes see asi küll tõrkuma ei hakka. Ma ise mitu korda freesile tsikli paagist bensiini lasknud et töö ära saaks tehtud ja isegi suitsuvinet ei olnud järel.
Kui sumpast õli tilgub, siis kas klapisääretihendid läbi, õlirõngas läbi või valetpidi peal (ma ei tea, kas sellel mootoril võimalik). Võib-olla on silindripea tihend tuksis - neil läheb ju õlikanal suht poldi kõrvalt kui ma ei eksi, seal mingi sodi vahel, tihend ei pea ja pumpab õli muudkui põlemiskambrisse.
4T mootorile õli ja bensiini segu pannes see asi küll tõrkuma ei hakka. Ma ise mitu korda freesile tsikli paagist bensiini lasknud et töö ära saaks tehtud ja isegi suitsuvinet ei olnud järel.
Kui sumpast õli tilgub, siis kas klapisääretihendid läbi, õlirõngas läbi või valetpidi peal (ma ei tea, kas sellel mootoril võimalik). Võib-olla on silindripea tihend tuksis - neil läheb ju õlikanal suht poldi kõrvalt kui ma ei eksi, seal mingi sodi vahel, tihend ei pea ja pumpab õli muudkui põlemiskambrisse.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
sull on ikka vedelikjahutus ?
võta silku maha ja vaata et seal sees pragu ei ole , või tihend :d
toorega segu on kangem ja töötab aga ilma on lahjem aga seguneb jahutsuvedelikuga ää ja ei põle õieti
see minu loogika
ja koolis õppind vähemalt niipalju
iseasi kas sul jahutusvedeliku tase langeb ja õli oma tõuseb kui on nii siis on viga selles arvatavalt
võta silku maha ja vaata et seal sees pragu ei ole , või tihend :d
toorega segu on kangem ja töötab aga ilma on lahjem aga seguneb jahutsuvedelikuga ää ja ei põle õieti
see minu loogika
ja koolis õppind vähemalt niipalju
iseasi kas sul jahutusvedeliku tase langeb ja õli oma tõuseb kui on nii siis on viga selles arvatavalt
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Kui viga on jahutusvedelikus, siis kuidas seletada summutist väljuvat õli?
Enda rattal lausa purskas summutist vett välja, kui silindripea tihend läbi oli. Tõsi, käivitamisraskused olid olemas kuid pöördesse läks igas asendis. Mingit valget tossu ei olnud, lihtsalt vesi lendas. Ise kasutasin destilleeritud vett jahutussüsteemis, seega ei tea öelda mis teema tosooli kasutades tuleb.
Ei maksa unustada, et kui silindripea juba maha võetakse, siis tuleb niikuinii ka uus tihend panna. Samas võib teinekord hiinlase varuosa leidmine paras pind pe*ses olla. Vana tihendi tagasi panemine on vähemalt vesijahutuse puhul halb variant, kuna sa ei tea kas see hakkab lekkima või mitte.
Teemaalgataja võiks üldse oma tsikli kohta veidi täpsemaid andmeid anda, siis saab ka täpsemaid vastuseid pakkuda.
Enda rattal lausa purskas summutist vett välja, kui silindripea tihend läbi oli. Tõsi, käivitamisraskused olid olemas kuid pöördesse läks igas asendis. Mingit valget tossu ei olnud, lihtsalt vesi lendas. Ise kasutasin destilleeritud vett jahutussüsteemis, seega ei tea öelda mis teema tosooli kasutades tuleb.
Ei maksa unustada, et kui silindripea juba maha võetakse, siis tuleb niikuinii ka uus tihend panna. Samas võib teinekord hiinlase varuosa leidmine paras pind pe*ses olla. Vana tihendi tagasi panemine on vähemalt vesijahutuse puhul halb variant, kuna sa ei tea kas see hakkab lekkima või mitte.
Teemaalgataja võiks üldse oma tsikli kohta veidi täpsemaid andmeid anda, siis saab ka täpsemaid vastuseid pakkuda.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Re: 200 cc hiina krosser tossab ei võta tuure
jarxx24 wrote:Tere selline probleem et ostsin hiljuti 200cc hiinaka suhteliselt uus mootor sain paar päeva sõita järsku akkas tossama ja ei võta tuure ülesse õli rõngad olid terved ja klapisaare tihend ka mis viga võiks olla äkki saate aitata
Kas sul on siis vesijahutusega mootor? Kui ei siis kolvirõngad või säärekad. Ja mille järgi sa ültse aru saad kas säärekad ja rõngad korras on?
klappide reguleerimine
tahaks teada kuidas sellel masnial klappe reguleeritakse´on kuskil mingi märk vüi midagi
http://forum.atmracing.ee/viewtopic.php?t=4661 seda leiab väga kergelt googelist!
masin muidu selline
masin ise muidu selline http://projektit.homeip.net/kuvat/Samu1.jpg
Re: klappid
Silindripeas.jarxx245 wrote:kas klapid asuvad ikka silindri peal ju:D
Riga 13 -> Iz Jupiter 3 -> Jawa 634/638 -> Jawa 638 -> Suzuki GSX-750F ->
seal ei anna muud olla kui klapisääre tihendid(ise arvan nii ) sest kui rõngast vahelt kakub õli siis piaks kolvi pial olema suur tuha hunnik nii et kaku silindri pea maha ja uuri järgi mis teema on või lase kellegil teha kui omal nii palju nuppu ei ole!(aga 4-takti masinal ei ole mingeid väntvõlli tihendeid!)
Jama jutt! Iga kord kui silindri tihendi ära vötad (ja kui see terveks jääb) siis vöib selle tagasi panna aga enne tagasipanemist tuleb see grafiitmäärdega kokku teha, siis ei pöle kinni.sidur wrote:Silindritihendit võib kasutada aint ühe korra. Igakord tuleb uus panna.
[url=http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=391802]Müün LED-e (valgusdioodid)![/url]
Jama jutt ei ole see kindlalt. See mis sina pakkusid on lihtsalt üks moodus kuidas veel mõndaaega tihendit kasutada. Uus tihend peab ikka paremini kui vana ja kui pealt vaatad, et tihend on korras, siis ta ei pruugi ültse nii korras olla kui sa arvad.margus014 wrote:Jama jutt! Iga kord kui silindri tihendi ära vötad (ja kui see terveks jääb) siis vöib selle tagasi panna aga enne tagasipanemist tuleb see grafiitmäärdega kokku teha, siis ei pöle kinni.sidur wrote:Silindritihendit võib kasutada aint ühe korra. Igakord tuleb uus panna.