delta-501, krossivõrr
Ot ot, resokas? Kas saaksid natukene valgusada mulle selle tööpõhimõtet. Kas see on lihtsalt otseläbi erinevate mõõtudega toru või midagi muud? Rolleriklubi foorumist lugesin, et pannakse otsa veel ka mingi silencer vms , miks see pannakse? lihtsalt, et vaiksem oleks vms? Annab see resokas rohkem kui orig sumpa vms? Pole eriti tundja sellel alal
No resonaator annab jõu lisa teatud pööretel oleneb kuidas tehtud on mõni annab madalatel pööretel oma jõu mõni jälle kõrgematel.tofetome wrote:Ot ot, resokas? Kas saaksid natukene valgusada mulle selle tööpõhimõtet. Kas see on lihtsalt otseläbi erinevate mõõtudega toru või midagi muud? Rolleriklubi foorumist lugesin, et pannakse otsa veel ka mingi silencer vms , miks see pannakse? lihtsalt, et vaiksem oleks vms? Annab see resokas rohkem kui orig sumpa vms? Pole eriti tundja sellel alal
alustame nii--->
* enne oli asja nimi nero, nüüd elajas...
* asi arendab enneolematuid pöördeid
* reso on 100% succeed...
* http://album.ee/node/21006887/50182819
* enne oli asja nimi nero, nüüd elajas...
* asi arendab enneolematuid pöördeid
* reso on 100% succeed...
* http://album.ee/node/21006887/50182819
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Sa mõtled poolkuu-kiilu? Seda saab ju poest osta või vähem vastutusrikka koha peale mõnest tugevamast poldist ise lõigata-viilida. Mingit auku puurida vms ei ole üldse vaja.delta-501 wrote:Kõik on hea, aga vot ma räägin teile, et ise ei tasu hakata tifte tegema
Et siis see tift mille peal magnet on.... see pooleks nüüdseks,
Tore lugeda, et sai tegema hakatud ja asi õnnestus.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
poolkuu kiilu ma ei mõtle, mul selline süsteem üldse: http://album.ee/node/20855783/50182819 , et siis on d5 vänt ja puks vahel ja magnet on tifti peal. Vända otsa puurisin augu ja sinna tift sisse.
video üritan lähipäevil orgunnida
video üritan lähipäevil orgunnida
http://www.youtube.com/watch?v=06WUtsoIl4Q vohh rakett
Mul ajasid samamoodi mõtted liikuma oleks aind vabaraha niipalju et teha siis hakkaks kohe ehitama.delta-501 wrote:Muide, see võrr on juba mitmel mu tuttaval mõtted liikuma ajanud
Täna lõikasin tagakummil mustri ka ümber, nüüd siis kärna sarnane... igatahes gaasi andes ja punn põhjas sõites jääb päris hea jutt maha, niiet mineku poole pealt kurta ei saa
Sitaks kõva asi ikka, sul kahe rõngaga kolb sees?
Taga on nüüd selline muster:
http://album.ee/node/21039609/50182819
http://album.ee/node/21039605/50182819
Mõni niisama pilt ka
http://album.ee/node/21039615/50182819
http://album.ee/node/21039631/50182819
http://album.ee/node/21039609/50182819
http://album.ee/node/21039605/50182819
Mõni niisama pilt ka
http://album.ee/node/21039615/50182819
http://album.ee/node/21039631/50182819
Esialgu kui seda teemat esmakordselt vaatasin, olin ma nii 98% kindel, et siit midagi asjaliku ei tule ning asi jääb nädal-kahe pärast pooleli. Pean selle koha pealt sõnu sõõma. Tubli tõõga oled hakkama saanud ning isegi kui on kasutatud üpris väheks jäänud Riga-7 raami on mul rõõm vaadata, mis Sa sellest masinast teinud oled. Üks vähestest inimestest siin foorumis, kes suudab ka peale jutu midagi näidata kah!
Edu edaspidisteks tegemisteks.
Edu edaspidisteks tegemisteks.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Sai kunagi sama probleemiga jamatud. Meie lahendasime selle probleemi uue siduri konstrueerimisega. Sidurivõll oli treitud Minski käigukastivõllist, korv oli duralumiiniumist. Metallkettad olid Minski omad, pealt väiksemaks treitud ja vahekettad V-50 omad.delta-501 wrote:Ei ole aga kui on kunagi vaja lahti kakkuda, siis ma teen
Sidur ei taha mul ellu jääda kuidagi
Sellel hetkel kui reso tööle hakkab, algab selline libisemine, et...
sidurit mitu korda lahti võetud, ketast vahetatud, klotse lihvitud, ikka sureb ära, peab midagi välja mõtlema...
Pilte:
http://nagi.ee/photos/kradmelder/3939407/in-set/71637/
Sidurikettale lõikasin kummist klotsid, nüüd sidur ei lahuta aga ei libise ka üldse.
Siis radikas jookseb hullult läbi... ülaosas kuskil auk, ilmselt tuleb silikon appi, sest homme vaja rajale minna.
Tagapiduri tegin ka kahjutuks praegu, sest tõmbas suurel kiirusel ühe klotsi risti.
Kes sõmka rada teab, siis see pill läks läbi sealt suht lõdvalt, ühe umbes 2m pika ja m kõrge hüppe tegin ka poolkogemata, nüüd siis põlv väga valus ja selg pole ka kõige parem. Ma arvasin, et see hüpe pole nii järsk ja läksin gaas põhjas hüppesse, ime, et raam terveks jäi. Üks jalg libises täiega maha maandumisel, aga püsti jäin
praeguseks kõik.
Siis radikas jookseb hullult läbi... ülaosas kuskil auk, ilmselt tuleb silikon appi, sest homme vaja rajale minna.
Tagapiduri tegin ka kahjutuks praegu, sest tõmbas suurel kiirusel ühe klotsi risti.
Kes sõmka rada teab, siis see pill läks läbi sealt suht lõdvalt, ühe umbes 2m pika ja m kõrge hüppe tegin ka poolkogemata, nüüd siis põlv väga valus ja selg pole ka kõige parem. Ma arvasin, et see hüpe pole nii järsk ja läksin gaas põhjas hüppesse, ime, et raam terveks jäi. Üks jalg libises täiega maha maandumisel, aga püsti jäin
praeguseks kõik.
Täna sai rajal käidud jälle
Mingi ettekujutuse hüpetest jms. saab siit: http://granade.ee/rajad/rada.php?leht=Somerpalu
muidugi ma mingeid ekstreemhüppeid ei tee ja muide isegi sidurit ei pea kasutama , läheb niisama ka läbi.... kõvemat kärna oleks vaja ainult.
Resokas lendas ka küljest ja ühe kõvema matsu panin ka maha, peab mingise varustuse hankima (kiiver on loomulikult olemas)
Ja tegelt oleks taha veel suuremat hammakat vaja, mitte selleks, et jõudu puudu jääks vaid, et lihtsalt veel paremat tõmmet saada.
Keeway fact sai ära kiirenduses päris hästi
Ma hoian kursis ikka teid
Mingi ettekujutuse hüpetest jms. saab siit: http://granade.ee/rajad/rada.php?leht=Somerpalu
muidugi ma mingeid ekstreemhüppeid ei tee ja muide isegi sidurit ei pea kasutama , läheb niisama ka läbi.... kõvemat kärna oleks vaja ainult.
Resokas lendas ka küljest ja ühe kõvema matsu panin ka maha, peab mingise varustuse hankima (kiiver on loomulikult olemas)
Ja tegelt oleks taha veel suuremat hammakat vaja, mitte selleks, et jõudu puudu jääks vaid, et lihtsalt veel paremat tõmmet saada.
Keeway fact sai ära kiirenduses päris hästi
Ma hoian kursis ikka teid
Asi läheb nüüd mingi aeg ümbertegemisse, raami poolest just, mootor on hea.
http://album.ee/node/21130649/50182819
http://album.ee/node/21130655/50182819
Uued kummid tulevad ka, taha tuleb natuke suurem hammakas, carbon klapilehti tahaks, uut kuplit on vaja, sest praegune ei tule jahutusega nii hästi toime kui peaks..
Uus värv ka ilmselt siis. Oktoobri lõpuks üritan ära teha.
http://album.ee/node/21130649/50182819
http://album.ee/node/21130655/50182819
Uued kummid tulevad ka, taha tuleb natuke suurem hammakas, carbon klapilehti tahaks, uut kuplit on vaja, sest praegune ei tule jahutusega nii hästi toime kui peaks..
Uus värv ka ilmselt siis. Oktoobri lõpuks üritan ära teha.
Mul pidas ta alles kummist klotsidega vastu ,
muidugi siis sidur ei lahutanud, aga jõudu jätkus ja eriti vaja ka ei olnud seda sidurit.
Aga jah, praeguseks kogu asi laiali, uued karteripooled valmis, uus iste valmis, mõned raami tugevdused ka välja lõigatud ja noh üldiselt selliseid väiksemaid asju tehtud. 10. oktoobril või midagi sinnakanti läheb suuremaks ehitamiseks.
Mootori poole pealt tuleb ka uuendusi, kuigi see mootor oli juba enne nö. konkurentsivõimeline.
muidugi siis sidur ei lahutanud, aga jõudu jätkus ja eriti vaja ka ei olnud seda sidurit.
Aga jah, praeguseks kogu asi laiali, uued karteripooled valmis, uus iste valmis, mõned raami tugevdused ka välja lõigatud ja noh üldiselt selliseid väiksemaid asju tehtud. 10. oktoobril või midagi sinnakanti läheb suuremaks ehitamiseks.
Mootori poole pealt tuleb ka uuendusi, kuigi see mootor oli juba enne nö. konkurentsivõimeline.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 05. Jul 2009 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Sorry, aga minumeelest on see lai krossiratta rehv küll mõtetu veeretakistuse suurendamine. Lõigatud Delta 16" rehv peab küll ja veel + mahub hargi vahele ilusti ära ka.
Võib-olla on mul vale arvamus, aga minumeelest teed Sa tühja tööd...
Ja kui sa räägid konkurentsivõimelisusest, siis võiksid sa ju nt. järgmine aasta võistlustest ka osa võtta! Vaatame kui püssi masina valmis ehitanud oled
Võib-olla on mul vale arvamus, aga minumeelest teed Sa tühja tööd...
Ja kui sa räägid konkurentsivõimelisusest, siis võiksid sa ju nt. järgmine aasta võistlustest ka osa võtta! Vaatame kui püssi masina valmis ehitanud oled
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!