Sorry, aga siis mul pole küll erilist usku selle pilli konkurentsivõimelisusse. Ja pealegi on ka aeglaseid, kuid tehnilisi radu!delta-501 wrote: Võistlustele ma ilmselt ei jõua, sest see masin pole kiiruse peale tehtud.
delta-501, krossivõrr
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Vaheta karpa ära. See K60 on üks pagana rumalus.
Ma korra proovisin üht 18 mm karpat mida ma paikagi ei saanud timmitud, lisaks oli üleminek karpalt klapile terav ja klapp liiga väike aga siiski nagu uus mootor oleks vahel olnud.
Mis sa väntvõlliga tegid, vaatasin et pildil oli üks ära lõhutud?
Ma korra proovisin üht 18 mm karpat mida ma paikagi ei saanud timmitud, lisaks oli üleminek karpalt klapile terav ja klapp liiga väike aga siiski nagu uus mootor oleks vahel olnud.
Mis sa väntvõlliga tegid, vaatasin et pildil oli üks ära lõhutud?
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Süüde jääb originaal.
See praegune vänt on katsetamiseks, et kaua vastu peab. Plaanis on üldse uus laager panna, mitte originaal muidugi, vaja mingisse laagripoodi minna ja orig. mõõtude järgi uus otsida. Kui leiab muidugi...
Kuidas õlitusava mõtled? Kas selline nagu kepsu ülemises otsas, et lihtsalt mingine ava lõigata, või siis kepsu külje peale mingid avad viilida? Seda lõhet proovisin lõigata, ega eriti ei saa.
See praegune vänt on katsetamiseks, et kaua vastu peab. Plaanis on üldse uus laager panna, mitte originaal muidugi, vaja mingisse laagripoodi minna ja orig. mõõtude järgi uus otsida. Kui leiab muidugi...
Kuidas õlitusava mõtled? Kas selline nagu kepsu ülemises otsas, et lihtsalt mingine ava lõigata, või siis kepsu külje peale mingid avad viilida? Seda lõhet proovisin lõigata, ega eriti ei saa.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Külje peale sälkude lõikamist mõtlesin. Mul jäid need tegemata, vänt pole veel eriti sõitnudki ja juba küpse.
Last edited by extinction on 29. Mar 2010 00:21, edited 1 time in total.
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Mina mõtlesin endale ka teha amordikõrgendused. Ei saanud ka esialgu pihta, kuid vaatasin mida pakutakse rolleritele ja võtan sealt ¨nitti.
Lingil on üks variant rollerite amordikõrgendustest.
http://www.camex.ee/index.php?page=shop ... =1&lang=et
Lingil on üks variant rollerite amordikõrgendustest.
http://www.camex.ee/index.php?page=shop ... =1&lang=et
Pmst valmis,
Mootor töötab paremini kui enne, aga sidur tuleb uus teha. Ei viitsi hakata seletama mis tal viga on aga täna sai sõita vast paarsada meetrit. Muidu läheb ikka kõvalt edasi, sõidu ajal tõmbas ratta ringi lumel kui tuuri andsin, niiet mineku kohapealt võib rahule jääda
Aga kuna see mootor arendab jõudu kõrgetel pööretel, siis ilma sidurita on võimatu sõita. Ühtegi videot ei saanud ka teha..
Ideid kuidas uut sidurit teha? Delta sidurijuppidest mingine kolmekettaline tuleks vist kokku panna... või midagi sinnapoole...
Ahjaa, kärna ei saanud praegu alla panna, sest pole õhukummi tollele.
Ühtegi normaalset pilti ka pole
Mootor töötab paremini kui enne, aga sidur tuleb uus teha. Ei viitsi hakata seletama mis tal viga on aga täna sai sõita vast paarsada meetrit. Muidu läheb ikka kõvalt edasi, sõidu ajal tõmbas ratta ringi lumel kui tuuri andsin, niiet mineku kohapealt võib rahule jääda
Aga kuna see mootor arendab jõudu kõrgetel pööretel, siis ilma sidurita on võimatu sõita. Ühtegi videot ei saanud ka teha..
Ideid kuidas uut sidurit teha? Delta sidurijuppidest mingine kolmekettaline tuleks vist kokku panna... või midagi sinnapoole...
Ahjaa, kärna ei saanud praegu alla panna, sest pole õhukummi tollele.
Ühtegi normaalset pilti ka pole
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Valmis nüüd lõplikult.
Kuna varem mootor madalatel pööretel absull ei vedanud, siis võtsin silku maha ja käisin ülevooluaknad viiliga üle, palju parem sai ikka. Nüüd läheb kiiremini pöördesse, madalatel pööretel veab ka hästi, kiirus parem
Ainuke jama on siiani sidur ja lekkiv radikas aga küll need ka elama sunnib
Üldiselt mootor toidab päris hästi nüüd, kiirendusel võtab näo naerule ikka
Kuna varem mootor madalatel pööretel absull ei vedanud, siis võtsin silku maha ja käisin ülevooluaknad viiliga üle, palju parem sai ikka. Nüüd läheb kiiremini pöördesse, madalatel pööretel veab ka hästi, kiirus parem
Ainuke jama on siiani sidur ja lekkiv radikas aga küll need ka elama sunnib
Üldiselt mootor toidab päris hästi nüüd, kiirendusel võtab näo naerule ikka
Kleepsud kõik kleepepaberile prinditud, välja lõigatud ja mingine kleepekile ka peal, täitsa hästi püsivad.
Praegu muidu sõita ei saa, sest radikas jookseb suht kähku tühjaks, silikon ka ei aita, peab vist momendi ja riidega paikama kuidagi või midagi sinnakanti. Uut resot peab hakkama ka tegema mingi aeg, pinnalaotused ja plekk olemas, see on siis see rootsi reso aga suht lihtsal kujul... parem saab ikka kui praegune , Uut süüdet tuleb ka hakata vaikselt leiutama, vahepeal mõtlesin teha akusüüte aga see aku värk mulle eriti ei meeldi, sest laadimist pole.. samas see on odav ja lihtne variant.
pilti ka:
Praegu muidu sõita ei saa, sest radikas jookseb suht kähku tühjaks, silikon ka ei aita, peab vist momendi ja riidega paikama kuidagi või midagi sinnakanti. Uut resot peab hakkama ka tegema mingi aeg, pinnalaotused ja plekk olemas, see on siis see rootsi reso aga suht lihtsal kujul... parem saab ikka kui praegune , Uut süüdet tuleb ka hakata vaikselt leiutama, vahepeal mõtlesin teha akusüüte aga see aku värk mulle eriti ei meeldi, sest laadimist pole.. samas see on odav ja lihtne variant.
pilti ka:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Tere,
Küsimus selline, et millisest kohast säärase pisikese jahutusradiaatori soetasid? Ka tarvis varsti sellist, kuid tundub, et tegu nii ebamaise asjaga, et keegi eraldi neid eriti ei müü. Tartus ühest ATV ja mopeedidega tegelevast kauplusest pakuti põhimõtteliselt, aga hinnad olid sellised, et isegi müüja soovitas mujalt vaadata. Veidi veel otsin ja hoian silmad lahti, aga kui tulemust pole, tuleb ikkagi see kirvehoop pähe ära taluda, mis kauplusest pakuti.
Küsimus selline, et millisest kohast säärase pisikese jahutusradiaatori soetasid? Ka tarvis varsti sellist, kuid tundub, et tegu nii ebamaise asjaga, et keegi eraldi neid eriti ei müü. Tartus ühest ATV ja mopeedidega tegelevast kauplusest pakuti põhimõtteliselt, aga hinnad olid sellised, et isegi müüja soovitas mujalt vaadata. Veidi veel otsin ja hoian silmad lahti, aga kui tulemust pole, tuleb ikkagi see kirvehoop pähe ära taluda, mis kauplusest pakuti.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Teema maru pikaks läinud aga progressi nagu pole...
Midagi on ikka vahepeal arendatud.
Uus reso ootab keevitamist:
Karpal nüüd 16mm lõõr ja suurem düüs:
Silkust ka pilte:
Kõigepealt avaneb väljalase, siis kolmas ülevool ja siis põhiülevoolud. Lisaülevool on suunatud umbes 50 kraadi üles, põhiülevoolude vahelt on ribi maha võetud ja nad on suunatud 45 kraadi silindri tagaseina suunas, vertikaalselt 90 kraadi.
Lisaülevool avaneb varem, sest siis lööb ta põlemiskambri enam vähem tühjaks, kuna ta on üles suunatud ja siis gaasid ei segune nii palju.
Midagi on ikka vahepeal arendatud.
Uus reso ootab keevitamist:
Karpal nüüd 16mm lõõr ja suurem düüs:
Silkust ka pilte:
Kõigepealt avaneb väljalase, siis kolmas ülevool ja siis põhiülevoolud. Lisaülevool on suunatud umbes 50 kraadi üles, põhiülevoolude vahelt on ribi maha võetud ja nad on suunatud 45 kraadi silindri tagaseina suunas, vertikaalselt 90 kraadi.
Lisaülevool avaneb varem, sest siis lööb ta põlemiskambri enam vähem tühjaks, kuna ta on üles suunatud ja siis gaasid ei segune nii palju.