Renegade projekt võrr
Renegade projekt võrr
Terekest! Sai kevadel ehitatud võrr Delta raamile, aga nüüd plaanis asi ehitada krossika stiilis ja mootor ära teha.
Varsti fotod.
Varsti fotod.
nii fotod siin http://live.hot.ee/files/folder/108274
nonii http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/sets/894347 varsti veel pilte ja parema kvaliteediga.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Nii täna proovisin riga 13 esiratast ja vaatasin et masin on veits ilusam http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/62104785
Selline tagaratas sobiks ka paremini alla rehvile tuleb uus muster lõigata http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/62104789
Mõtlesin et paak võiks ka olla veits kõrgemal sellepärast panen ka selle toru. http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/62066087
Tagakiik tahab kohendamist s.t et tagakiik tuleb ümber pöörata.Tagumised amordid tuleb välja vahetada kuna need Delta originaalid on paras saast.Vahepeal tekkis mõte ,et kõrgendaks tagumist otsa ja paneks mono amordi.Varsti saan ühe rimaka Riga 13-e sealt saan moto ja riga 13 raam jääb minu Riga 13 raamile varuosa doonoriks.Peab varsti ka mõtlema kus saab reso sumpsi koonused teha, keevitada saan koolis TIG-iga.Peab veel kuskilt Reed Valve ka sebima ja parema karpa ka.Vahepeal mõtlesin ,et masin tuleb enduro stiilis. Hea ka mööda teid kulgeda tuled viled küljes.
Selline tagaratas sobiks ka paremini alla rehvile tuleb uus muster lõigata http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/62104789
Mõtlesin et paak võiks ka olla veits kõrgemal sellepärast panen ka selle toru. http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/62066087
Tagakiik tahab kohendamist s.t et tagakiik tuleb ümber pöörata.Tagumised amordid tuleb välja vahetada kuna need Delta originaalid on paras saast.Vahepeal tekkis mõte ,et kõrgendaks tagumist otsa ja paneks mono amordi.Varsti saan ühe rimaka Riga 13-e sealt saan moto ja riga 13 raam jääb minu Riga 13 raamile varuosa doonoriks.Peab varsti ka mõtlema kus saab reso sumpsi koonused teha, keevitada saan koolis TIG-iga.Peab veel kuskilt Reed Valve ka sebima ja parema karpa ka.Vahepeal mõtlesin ,et masin tuleb enduro stiilis. Hea ka mööda teid kulgeda tuled viled küljes.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
See Riga-13 esiratas teeb minumeelest asja ülirõvedaks
Plus vaata esihargi nurka, esihark ei saa normaalselt toimida.
Niimoodi, et sul on Delta raam originaalvälimusega ja sääru mootor vahel, näeb kõige parem su aretis kõige parem välja.
Plus vaata esihargi nurka, esihark ei saa normaalselt toimida.
Niimoodi, et sul on Delta raam originaalvälimusega ja sääru mootor vahel, näeb kõige parem su aretis kõige parem välja.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
ilmselt tuleb Delta originaal ratas tagasi ette.Leidsin netist Venekeelsed instruktsioonid kuidas forsseerida D-seeria mootorit.Panen ka saidid siia ülesse http://eto-vi-mogete.narod.ru/forsiruem-D.html tuunimis õpetus
http://www.tuningmoped.narod.ru/files.htm failid
http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0 elektronsüüde
http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=704 seletab tööpõhimõtet
http://www.tuningmoped.narod.ru/files.htm failid
http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0 elektronsüüde
http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=704 seletab tööpõhimõtet
Nii mis te arvate kui teen sellise tagakiige?Saab kõrgust reguleerida ja puha. Vabandan kasutaja IZH 350 ees kuna kasutan tema projekti tagakiige pilti.
siin siis link http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/62153603
Ah jaa leidsin veel MAW mootori karburaatori ja uurisin et seda on ka edukalt poogitud D-seeria motodele.Las targemad inimesed räägivad selle karpa head ja vead.Mul peaks selle karpa ja võrrimootori vaheflantsi joonis olema.Kui kellelgi on selle karpa joonised siis võib need ka siia postitada.
siin siis link http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/62153603
Ah jaa leidsin veel MAW mootori karburaatori ja uurisin et seda on ka edukalt poogitud D-seeria motodele.Las targemad inimesed räägivad selle karpa head ja vead.Mul peaks selle karpa ja võrrimootori vaheflantsi joonis olema.Kui kellelgi on selle karpa joonised siis võib need ka siia postitada.
nonii panin oma MAW-i Karpa pildid ülesse.
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/sets/899899
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/sets/899899
Nonii Flantsi joonis on arvutisse scannitud kellel vaja ES.Vene foorumitest avastasin et GAZ-53 tagapiduri silindri hülss sobib võrrile vaja ainult veits treida teda.Targemad võiksid rääkida kuidas oleks hea pressida võrri silindrist vana hülss välja. Ise mõtlesin nii et teha rakis kus hüdropress surub välja vana hülsi.Enne pressimist kuumutada alumiiniumist korpust.Peab otsima veel kanalite kaarti millejärgi saaks uuele hülsile teha ülevoolu,väljalaske kanalid.Siin võiksid targad kes on võrri võidusõidus osalenud ja mootorit forsseerinud oma mõtted avaldada.
Sealt see mõte tuli. http://www.dyr4ik.ru/images_uploaded/skorohod.jpg
ja veel: http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=644
Sealt see mõte tuli. http://www.dyr4ik.ru/images_uploaded/skorohod.jpg
ja veel: http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=644
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Mul oli tehase vahetükk K-60 karpale olemas, aga ei leia üles seda kuskilt.
Hülsiga on nii, et GAZ-53 tagumise piduri töösilinder küll sobib, aga enne tuleb vana hülss välja treida ja siis pidurisiindrist uus hülss treida, sellele aknad teha ja see sisse pressida. Materiali kvaliteet ei pidavat hea olema, usun et see töö ei tasu end ära, vähemalt mitte väga kauaks.
Hülsiga on nii, et GAZ-53 tagumise piduri töösilinder küll sobib, aga enne tuleb vana hülss välja treida ja siis pidurisiindrist uus hülss treida, sellele aknad teha ja see sisse pressida. Materiali kvaliteet ei pidavat hea olema, usun et see töö ei tasu end ära, vähemalt mitte väga kauaks.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Kuskilt olen kuulnud et BA3-i(termostaadi)flants pidi ka sobima.Mul on see karpa(vrakk) olemas kõveraks pingutatud,sealt küll ei saa tõetruusid mõõte.(avad nihkes).Mul lehtmetalli(4mm paksune) on ,koolist saaks torujuppisid endal sellise paksusega pole,ja peale selle piisavalt vaba aega ja igasugused keevitusvõimalused koolis.(MMA-käsikaar e elektrood,TIG-sulamatu elektroodiga inertgaasikeskkonnas,MIG/MAG-poolautomaat,Gaasilõikurid+keevitus)
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Plate'n'sheet või ConeLayout programmiga saad koonuste pinnalaotused teha. Silindrilise osa pinnalaotus on elementaarne matemaatika (ringi diameetrist ümbermõõdu tuletamine ning selle ja vastava osa pikkuse ristkülikuna paberile kandmine). Kõverad osad joonista paberile, mõõda sealt andmed ja kanna need programmi, saad nurga all otstega koonuseid ja silindrilisi osi.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Leidsin mingist venelaste ¸urnaalist jooniseid kuidas ise teha võrrisid ja sealt leidsin ühe reso joonise.(Mul arvutis igasugust kirjandust kes tahab ES) Moto oli tal D-5 aga vahet pole kas D5 või D8. kõik on enamvähem sama v.a karter ja magneeto.Selline joonis mis te arvate.
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/62935513
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/62935513
Nii Eile lõin ühe vana D8E vända laiali(oli loksuga). Mõõtsin selle vahetapi ka ära mis hoiab vända põskesid koos.See on täpselt 15mm.Nii et võib vabalt Piaggio Ciao kepsu peale istutada(Kuskilt olen lugenud ,et see on 16mm ja tuleb treida).Avastasin veel ,et see kanal kus segu jookseb on 10,4-10,7mm(vahemikus).Huvitav mis juhtub kui lasta see ava 12mm peale(treipingis puurida) ja hõõritseda.Ja segu koonust tunduvalt ümaraks teha.Peab minifreesi ja (Lõhutud kruustangide) jaoks raha koguma.
PS:Ärge kruustange pressina kasutage,ma hakkasin eile teist ronti vänta poolitama kruustangidega ja "Targem annab järele" kurask on veel malmist, peab kooli kaasa võtma ja keevitada(proovima).
PS:Ärge kruustange pressina kasutage,ma hakkasin eile teist ronti vänta poolitama kruustangidega ja "Targem annab järele" kurask on veel malmist, peab kooli kaasa võtma ja keevitada(proovima).
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Kasutaja: extinction ,vaatasin teie fotoalbumist ,et teil on mingisugune pressilaadne asi.Kas see on isetehtud või poekaup.Vahepeal käis peast mõte läbi ,et teeks ka omale väikese pressi.
Kas vanadest arvuti korpuse plekkidest oleks mõtekas reso teha? Värv relakaga maha nühkida ja kokku keevitada.Peaks olema paraja paksusega ka veel.
Kas vanadest arvuti korpuse plekkidest oleks mõtekas reso teha? Värv relakaga maha nühkida ja kokku keevitada.Peaks olema paraja paksusega ka veel.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
tere
Vända lahti pressimiseks aja ikka võll kuumaks (isegi fööniga aitab) siis jäävad isegi kruustangid terveks.Toorest jõudu seal küll vaja ei ole.Renegade wrote:Nii Eile lõin ühe vana D8E vända laiali(oli loksuga). Mõõtsin selle vahetapi ka ära mis hoiab vända põskesid koos.See on täpselt 15mm.Nii et võib vabalt Piaggio Ciao kepsu peale istutada(Kuskilt olen lugenud ,et see on 16mm ja tuleb treida).Avastasin veel ,et see kanal kus segu jookseb on 10,4-10,7mm(vahemikus).Huvitav mis juhtub kui lasta see ava 12mm peale(treipingis puurida) ja hõõritseda.Ja segu koonust tunduvalt ümaraks teha.Peab minifreesi ja (Lõhutud kruustangide) jaoks raha koguma.
PS:Ärge kruustange pressina kasutage,ma hakkasin eile teist ronti vänta poolitama kruustangidega ja "Targem annab järele" kurask on veel malmist, peab kooli kaasa võtma ja keevitada(proovima).
Tekkis üks huvitav küsimus.Kui ma puurin segukanali suuremaks(palju ka ei saa ,sein on õhuke)umbes 13mm peale, seal all lõpus on malmilaadsest materjalist puks mis on habras.Mitu tuttavat on mootori nii ära lõhkunud ,et see puks on purunenud puurimise tagajärjel.Aga mis siis saaks kui treiks puidust punni sinna auku kus väntvõlli ots käib.Alguses prooviks nii forsseerida,pärast tuleb reed valve koos mingi rolleri,ATV,"krossika" karpaga.Peab veel mingi parema süüte konstrueerima ,et saaks tulesid ka kasutada.Nüüd tuleb seisuharki ka konstrueerima hakata ,vana käib vastu ketti ja ei meeldi mulle.
Last edited by Renegade on 11. Mar 2010 19:28, edited 3 times in total.
Leidsin rolleriklubist odava reed valve-i.Kas need klapi lehed on omavahel vahetatavad ,et panen carbon lehed?Plaan teha selline klapipesa nagu see oli Vootele võrril.
http://www.hot.ee/saaseracing/reedvalve.htm
http://www.hot.ee/saaseracing/reedvalve.htm
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Need lehed on enamusel vahetatavad. Poes müüa nii valmislehti (rolleri või selle mootori margi/mudeli põhjal) kui ka materiali, millest ise sobivad lehed välja saad lõigata. Lisaks on lehti eri materialidest, eri paksuse/jäikusega jne. Originaalseades paljudel, 50cc masinatel teraslehed.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Hetkel tuli mõte ,et kevadepoole teeb selle reed-valve-i mõtte teoks.Täna vaatasin ühte vana sääru silindripead ja avastasin ,et küünal asub täpselt põlemiskambri tsentris. Mõte järgmine Koolis trein/(kui ei lasta mul treida)lasen treida kuuskant toorikust vahejupi kus on keere M14X1,25.Keeran selle küünla "pesasse" ja teine ots läheb treipingi padrunisse. Siis treib sealt Ca 1mm maha.Silindri jaoks tuleb mul konstrueerida vastav rakis ,et saaks silindri hülsi pealt ka ca 1mm maha treida.Ja ongi suurem surveaste käes.Jaanuari algul peaks olema stipipäev ,siis lasen isal Soomest tuua minifreesi komplekti ja ostan uued kruustangid .
Tahtsin küsida veel :mida teha ,et see habras puks ei puruneks?Mis siis saaks kui treiks puidust punni sinna avasse kus see puks on (see koht kus tuleb väntvõlli ots välja ja kinnitub väike hammakas)? Puurin segukanali 13 mm puuriga läbi
Tahtsin küsida veel :mida teha ,et see habras puks ei puruneks?Mis siis saaks kui treiks puidust punni sinna avasse kus see puks on (see koht kus tuleb väntvõlli ots välja ja kinnitub väike hammakas)? Puurin segukanali 13 mm puuriga läbi
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Venelaste foorumist vaatasin et seal üks oli 13mm peale selle kanali teinud.Ei taha motorit ka kohe p****e keerata.Proovib siis 12 mm peale lasta.Ja siis hõõritsaga töödelda segukanalit.Leidsin oma kolikastist ühe D4-ja kolvi(üherõngalise)peab tifti ava tegema ja proovib Zid Pilot-i kolvirõngast.Kepsule ka veel õlitusavad vaja teha. PS kellelgi pole sääru mootori gaasijaotus tabelit/graafikut ?
Kepsulaagriks SKF NU202EC ja sõrmelaagriks SKF HK1012
Sõrmelaagrist veits infot: http://dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=15
Sõrmelaagrist veits infot: http://dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=15
Pole paigaldanud aga plaanis on, hinnast ei tea midagi... Õlitust pole ka veel mõelnud, seda vaatab siis kui laagrid käes on.
Odavam tuleb see värk kindlalt kui ciao keps ja niipalju kui mina aru olen saanud, pole asi niiväga kepsus vaid laagrites. Nende SKF laagrite pluss on see, et nad lähevad pmst üksühele, ülemist otsa on vaja veits puurida, aga need laagrid ei vaja ka mingit eriliselt töödeldud pinda.
Odavam tuleb see värk kindlalt kui ciao keps ja niipalju kui mina aru olen saanud, pole asi niiväga kepsus vaid laagrites. Nende SKF laagrite pluss on see, et nad lähevad pmst üksühele, ülemist otsa on vaja veits puurida, aga need laagrid ei vaja ka mingit eriliselt töödeldud pinda.