vorrimeni delta
Kas sa oma soonelise silndri oled ära vahetanud? Loodetavasti samaaegselt uute kolvirõngaste ja kolviga? KÕIK need mootorid käivad ja käivituvad kui on korras paar asja: vänvõlli simmerlingid, kolb ja silinder, silindri alumine ja silindrikaane tihend, karbussi ja silindrivahel olevad 2! tihendit(teine teiselpool seda pisikest alumiiniumplaati), ka oleks hea korralik puhas syytekyynal, korraliku kontaktiga kaablid(kas raami külge mineva maajuhtme alt on värv maha kratsitud ja oled 101% kindel et on hea kontakt). Ja üks pisiasi, kohalik bensiin ei seedi seismist-peale 3-e kuud kanistris, hakkab see juba omadusi kaotama ja poole aastaga tekivad käivitumistõrked, kuna kütus ei sütti. Kui KÕIK ja viimne kui üks asi eelkirjutatust on raudselt korras, siis see apastraat sul ka käivitub üldjuhul. Loomulikult sellised pisiasjad, nagu lahti jäänud genekas ja võibolla ka muud pisidetailid, mõjutavad oluliselt selle mootori tööd.
Üks pisike soovitus: Kontrolli üle kõik poldid ja mutrid, kuid ettevaatust! sa ei pea saama igale pisikesele kruvikesele pool ringi peale pingutatud, vaid lihtsalt veendu, et on kinni. Eriti kui su *heatahtlikud* sõbrad on abis olnud.
Üks pisike soovitus: Kontrolli üle kõik poldid ja mutrid, kuid ettevaatust! sa ei pea saama igale pisikesele kruvikesele pool ringi peale pingutatud, vaid lihtsalt veendu, et on kinni. Eriti kui su *heatahtlikud* sõbrad on abis olnud.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
bensiin
Räägi mulle ka kust sa 92 bensiini said.
Re: bensiin
piir on 25 km kauguseltundmatu987 wrote:Räägi mulle ka kust sa 92 bensiini said.
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
täna proovisin tööle saada pidurituld kuid tulutult
samuti ei tööta esimene tuli
ja gaas jääb peale, pean otsima sinna mingi parema gaasi rutska, kuna olen juba kaks gaasi rutskat kinnitamisega ära lõhkunud (praegune on ka katki ,hetkel teibiga kinni)
plaan praegune õhufilter asendada poroloniga
kuid masin käivitub 1 laksuga (eetri abiga)
samuti ei tööta esimene tuli
ja gaas jääb peale, pean otsima sinna mingi parema gaasi rutska, kuna olen juba kaks gaasi rutskat kinnitamisega ära lõhkunud (praegune on ka katki ,hetkel teibiga kinni)
plaan praegune õhufilter asendada poroloniga
kuid masin käivitub 1 laksuga (eetri abiga)
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
nüüd lõpuks panin siis deltal siduri kokku
ja proovisin tööle panna läks tööle aga suri mõne sekundi pärast jälle välja ja nii mitu korda järjest
praegu aretan deltale tagumist porikat selle plastik osa asemele mis mul puudub
ja proovisin tööle panna läks tööle aga suri mõne sekundi pärast jälle välja ja nii mitu korda järjest
praegu aretan deltale tagumist porikat selle plastik osa asemele mis mul puudub
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
mis viga võib kui delta tööle lükkan ja siis peab mingi 30 m lükkama et välja ei sureks ja siis kui peale hüppad siis vaevaliselt esimese käiguga veab edasi ja saad mingi 10 m sõita ja siis sureb välja ja siis kui tööle lükkad ja vaba käigule paned siis sureb ka mootor välja
vändast ka tööle ei lähe
vändast ka tööle ei lähe
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
ujuki taseme olen saanud niimoodi paika et võtad karbussi tagurpidi kätte ja ujuk peab olema karbussiga sirgelt,kui see paigas siis paned ujukile selle kaane peale hoiad karburaatorit tagurpidi puhud bensiini voolikust sisse ja vajutad uputamis nuppu kui õhk vabalt läbi tuleb siis korras.
(natukene segane jutt aga loodan et saad aru)
(natukene segane jutt aga loodan et saad aru)
täna sai mootor enamjaolt kokku
mul oli suur üllatus kui avastasin et isa oli uue siduri ostnud aga seda ma peale ei pannud aga panen ilmselt siis peale kui vana otsad annab
silindrile vaja veel alumine tihend teha ja karpa vahele tihendid teha
ja see auk kust õli välja saab lasta, sai ka 10 mm vint sisse keeratud kuna vana vint oli maas
mul oli suur üllatus kui avastasin et isa oli uue siduri ostnud aga seda ma peale ei pannud aga panen ilmselt siis peale kui vana otsad annab
silindrile vaja veel alumine tihend teha ja karpa vahele tihendid teha
ja see auk kust õli välja saab lasta, sai ka 10 mm vint sisse keeratud kuna vana vint oli maas
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
mul oli karpa kapsas ja voolik oli ka läbikoppel wrote:Ma ise arvasin ka ,et karpa laseb läbi, aga tegelikult oli voolik kapsas.
Mul endal Delta nii ,et teed topkat , paned kraani kinni siis annad vänta, läheb käima kraan lahti.Aga mul 1 silindripea polt ka lahti hetkel
proovisin just deltat tööle
2 laksust tööle aga suri välja kuna silindripea vahelt laseb välja
peab vist silikoniga kinni panema
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
Kas sa oled loll või teeskled, et oled? Sulle antakse head nõu ja õpetatakse kuidas asjad olema peavad. Ja sina? teed kõik endast sõltuva, et see teema oleks igavesti olemas. Kas te ei taha oma punnvõrre kasutada ja meeldib meeletult remontida? Mootorite juures on teatud asjad, mis tuleb teha nii nagu neid tegema peab-seega unustage kurat see silikoon ära!!!!vorrimen wrote:oli uus vasest tihend aga ikka lasi läbiminimo wrote:Silindri ja silindripea vahele käib alumiiniumist mitte silikoonist tihend!Kõikjale ka silikooni pole vaja mäkerdada .
nüüd on tihend silikoniga kinni
Haarame mopeedil kolvist!
sain lõpuks delta tööle
viga oli selles et süütemäng oli lahti
süütemängu peab väga kõvasti kinni väänama et püsiks kinni
hetkel on viga selles et käiguvahetustross on katki ,nädalavahetusel saab vast korda selle
viga oli selles et süütemäng oli lahti
süütemängu peab väga kõvasti kinni väänama et püsiks kinni
hetkel on viga selles et käiguvahetustross on katki ,nädalavahetusel saab vast korda selle
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
-
- Tavakasutaja
- Posts: 10
- Joined: 23. Nov 2009 01:00
- Contact: