Mopeedi segukruvi
Mopeedi segukruvi
Mida muudab K-60b karpal segukruvi? Kas õhku või bensiini?Öeldi, et segu lahja (on jah nii) ja see kruvi reguleerib õhu pealesaamist, kuigi kui ta lahti keeran(praegu täiesti kinni) läheb rohkem pöörde.
PS!!Otsisin teemat, kuid kas ma olen loll või sellist teemat pole.
Küünla värvus on veidi liiga hele ka.
PS!!Otsisin teemat, kuid kas ma olen loll või sellist teemat pole.
Küünla värvus on veidi liiga hele ka.
Karpal peaks olema ühel küljel 2 vedruga kruvi. Ülemine reguleerib tühikäigu pöördeid ja alumine segu jaoks. 1,5 tiiru täitsa kinnisest lahti on minu minil see kruvi. Tühikäigu oma reguleerid vastavalt vajadusele, et kui gaas maha lasta käiks normaalselt madalatel pööretel. Kütuse segu kruvi reguleerid samuti töötava mootoriga. Tunned ära, kui masin paremini käima hakkab.
Nii... Sai keeratud segukruvi 1,5 pööret, üsna hästi hakkas tööle ja läheb üsna hästi pööretesse.
Jama siis nüüd selline, et külmast peast ei lähe vändast, käima lükates läheb paarist meetrist.:S Soojana ka peab uputama, siis läheb ühe laksuga, muidu 3-5.Proovinud olen nii õhuklapiga kui ka ilma. Korra just garagest tulles hakkas käima, kuid suri kohe välja. Samas see tühikäik on imelik. Panen käima, saan paika kohapeal käies, siis lähevad pöörded liiga kõrgeks, keeran väljapoole käib mõnda aega ja siis sureb välja :S.
Küte läheb keema ? Igastahes kuumaks läks mootor.
Sorry, pikk jutt tuli
Jama siis nüüd selline, et külmast peast ei lähe vändast, käima lükates läheb paarist meetrist.:S Soojana ka peab uputama, siis läheb ühe laksuga, muidu 3-5.Proovinud olen nii õhuklapiga kui ka ilma. Korra just garagest tulles hakkas käima, kuid suri kohe välja. Samas see tühikäik on imelik. Panen käima, saan paika kohapeal käies, siis lähevad pöörded liiga kõrgeks, keeran väljapoole käib mõnda aega ja siis sureb välja :S.
Küte läheb keema ? Igastahes kuumaks läks mootor.
Sorry, pikk jutt tuli
Külmkäivituseks on sellel karpal üks vigur. Keerad paagi kraani lahti. vajutad segukruvide juures oleva viguri all asendisse, ujutat üle ja annad vänta. Gaasi rutskast ei pea keerama, kui kõik korras on. Kui kohapeal liiga kiiresti soojaks käib, siis vbl süüde pisut varane? Hilise süüte korral oleks masin pisut tuim ja uimane.
Unustasin veel mainida, et tühikäiku keeratakse 1/8 tuuri korraga, mitte rohkem. Pisut keerad ja vaatad, kuidas masin reageerib
Unustasin veel mainida, et tühikäiku keeratakse 1/8 tuuri korraga, mitte rohkem. Pisut keerad ja vaatad, kuidas masin reageerib
Nii... Oligi uimane,halvasti läks pöörde... Koolis sõber ütles, et süüde vale. Panin süüte varasemaks ja läks paremini ja rohkem pöördesse ja ei vaja uputamist.Enne oli nii, et ilma uputamiseta ei läinud üldse .Soojana tahab küll rohkem vända peksmist, kuid asi oli seda väärt. Lõppkiirust pole saanud proovida. Enne oli nii, et jalgrattaga sõideti mööda- lausa häbi hakkas.
Mootori kuumenemist pole saanud vaadata. Hiljem lähen garaazi ja proovin külmana teda käivitada.
Tänud kõigile nõuannete eest eriti veel Urmetile.
Mootori kuumenemist pole saanud vaadata. Hiljem lähen garaazi ja proovin külmana teda käivitada.
Tänud kõigile nõuannete eest eriti veel Urmetile.
Keegi oskab öelda mitu mm enne ÜSS-i peab olema andur ja see süvend rootoril(magneetol) kohakuti?? Kas see kriips või süvend vms mis magneeto otsas peab olema anduriga siis kohakuti või on seal mingi muu koht?
Praegu käib üsna hästi aga mootor ikka tulikuum peale ca 600 m läbimisel.
Arusaamatuks teile jäi asi niikuinii, aga proovige asja mõistlikult võtta
Praegu käib üsna hästi aga mootor ikka tulikuum peale ca 600 m läbimisel.
Arusaamatuks teile jäi asi niikuinii, aga proovige asja mõistlikult võtta
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa