müstika relee pp-1-ga ????? Hädas,nagu mustlane mädas.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 113
- Joined: 17. Mar 2008 01:00
- Location: paldiski Rae tn
- Contact:
müstika relee pp-1-ga ????? Hädas,nagu mustlane mädas.
tegu jupiter-2 mootoriga-releex on pp-1...juhtus selline jama,et sõitsin ringi,genekas laadis ja poole hoo pealt käis pauk ja mõlemad pytid olid tummad...lõi kaitsme läbi,vahetasin kaitsme ära ja panin pilli uuesti käima,kuid genekas enam ei lae....nyyd siis suur kysimus.
et kui genekas on juhtmete kyljest lahti yhendatud,kas tal peab olema takistus ergutusklemmi ja massi vahel-testriga mõõtes???????????
ja millal peax olema ergutus voolu klemmil vool peal????mul ei tule sinna yldse voolu,ei käima pannes,ega käies....
ylejäänud kõik asjad on kontrollitud ja testriga yle mõõdetud..kõik oli korras...harjad on peaaegu tutikad...proovisin kõike,puhastasin kõik klemmid ära ja tinutasin yle,aga ikka ei lae...et siis palun teie abi...2 päeva juba jamanud ja endal mõistus otsas....
et kui genekas on juhtmete kyljest lahti yhendatud,kas tal peab olema takistus ergutusklemmi ja massi vahel-testriga mõõtes???????????
ja millal peax olema ergutus voolu klemmil vool peal????mul ei tule sinna yldse voolu,ei käima pannes,ega käies....
ylejäänud kõik asjad on kontrollitud ja testriga yle mõõdetud..kõik oli korras...harjad on peaaegu tutikad...proovisin kõike,puhastasin kõik klemmid ära ja tinutasin yle,aga ikka ei lae...et siis palun teie abi...2 päeva juba jamanud ja endal mõistus otsas....
-
- Tavakasutaja
- Posts: 113
- Joined: 17. Mar 2008 01:00
- Location: paldiski Rae tn
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 113
- Joined: 17. Mar 2008 01:00
- Location: paldiski Rae tn
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 113
- Joined: 17. Mar 2008 01:00
- Location: paldiski Rae tn
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 113
- Joined: 17. Mar 2008 01:00
- Location: paldiski Rae tn
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 113
- Joined: 17. Mar 2008 01:00
- Location: paldiski Rae tn
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 113
- Joined: 17. Mar 2008 01:00
- Location: paldiski Rae tn
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 113
- Joined: 17. Mar 2008 01:00
- Location: paldiski Rae tn
- Contact:
kui palju mõjutavad mikropraod harjal laadimist???? oli natuke aega asja uurida ja avastasin et massi hari on mikropragusid täis...aga seisab veel terves tykis...et plaanin nyyd need ära vahetada..aga millest need praod tekkisid??? kas äkki sellest kui tekkis sõidu ajal lyhis ja kaitsme läbi lõi??? ja peale kaitsme vahetust enam ei laadinud....
-
- Tavakasutaja
- Posts: 113
- Joined: 17. Mar 2008 01:00
- Location: paldiski Rae tn
- Contact:
relee on nyyd uus ja vahetatud...nyyd genekas laeb...aga yks väike kysimus on veel,et kui palju peab olema laadimisvool tyhikäigu pööretel ja kõrgetel pööretel???
mul nyyd uue releega on tyhikäigupööretel 6,03v laadimisvool,kui tuled kah põlema panen siis 5,82 ja kõrgetel pööretel 6,90v...vana releega oli koguaeg 6,9v..olenematta sellest ,et kas tuled põlesid või mitte...et kumb siis normaalne on?????
NB. ankur,genekas ja relee kontaktid on puhastatud...
tänud...
mul nyyd uue releega on tyhikäigupööretel 6,03v laadimisvool,kui tuled kah põlema panen siis 5,82 ja kõrgetel pööretel 6,90v...vana releega oli koguaeg 6,9v..olenematta sellest ,et kas tuled põlesid või mitte...et kumb siis normaalne on?????
NB. ankur,genekas ja relee kontaktid on puhastatud...
tänud...
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Ei hakkanud uut teemat tegema, aga minu küsimus seisneb selles, et seal relee-regulaatoris on kaks niiöelda "junni" millel on kontaktid küljes. Kui masin seisab siis vasakul asuva "junni" kontakte liigutada siis seal tekib sädelus ja kui masin käima panna siis paremal asuva "junni" kontaktide vahel on selline jõhker roheline sädelus ja kui masin seisma jätta siis need kontaktid on päris tulised, on see normaalne?
Re: müstika relee pp-1-ga ????? Hädas,nagu mustlane mädas.
kui sul on vene harjasid mis sarnanevad izi omadega siis pane teised peale ,kui ei istu pessa siis viili parajaks niiet istuvad pessa sest omal oli sama jama ostsin uued harjad ja ei töötand niiet võtsin panin teised sisse mis sai parajaks viilida ja nüüd töötab ilusti ja laadib suurtel ja madalatel pööretel ühtlaselt.BlackDevil18 wrote:tegu jupiter-2 mootoriga-releex on pp-1...juhtus selline jama,et sõitsin ringi,genekas laadis ja poole hoo pealt käis pauk ja mõlemad pytid olid tummad...lõi kaitsme läbi,vahetasin kaitsme ära ja panin pilli uuesti käima,kuid genekas enam ei lae....nyyd siis suur kysimus.
et kui genekas on juhtmete kyljest lahti yhendatud,kas tal peab olema takistus ergutusklemmi ja massi vahel-testriga mõõtes???????????
ja millal peax olema ergutus voolu klemmil vool peal????mul ei tule sinna yldse voolu,ei käima pannes,ega käies....
ylejäänud kõik asjad on kontrollitud ja testriga yle mõõdetud..kõik oli korras...harjad on peaaegu tutikad...proovisin kõike,puhastasin kõik klemmid ära ja tinutasin yle,aga ikka ei lae...et siis palun teie abi...2 päeva juba jamanud ja endal mõistus otsas....
relees on lühis sädelusi ja kuumaks ei tohi minnasidur wrote:Ei hakkanud uut teemat tegema, aga minu küsimus seisneb selles, et seal relee-regulaatoris on kaks niiöelda "junni" millel on kontaktid küljes. Kui masin seisab siis vasakul asuva "junni" kontakte liigutada siis seal tekib sädelus ja kui masin käima panna siis paremal asuva "junni" kontaktide vahel on selline jõhker roheline sädelus ja kui masin seisma jätta siis need kontaktid on päris tulised, on see normaalne?
Saingi lahenduse teada, unise peaga olen juhtmed valesti ühendanud .Aga lõpuks mu I´ laeb .nugis7504 wrote:relees on lühis sädelusi ja kuumaks ei tohi minnasidur wrote:Ei hakkanud uut teemat tegema, aga minu küsimus seisneb selles, et seal relee-regulaatoris on kaks niiöelda "junni" millel on kontaktid küljes. Kui masin seisab siis vasakul asuva "junni" kontakte liigutada siis seal tekib sädelus ja kui masin käima panna siis paremal asuva "junni" kontaktide vahel on selline jõhker roheline sädelus ja kui masin seisma jätta siis need kontaktid on päris tulised, on see normaalne?
Aga laadimisega on tulnud mul üks probleem. Nimelt I´ ei läinud käima ja avastasin, et see piske korpus kus sees on mul kaitse mis on pandud akujuhtme vahele on sulama hakanud, esimene mõte oli, et laeb akut äkki üle vms. Kõrval oli üks mees kes ütles, et ergutusvoolu juhtmele tuleb vahele panna 5w pirn. Ei tea kas uskuda või mitte.
Milles võib seisneda probleem ja mis selle lahendus on?
Milles võib seisneda probleem ja mis selle lahendus on?