Abi tuvastamisel, M1M? Kas on?
Abi tuvastamisel, M1M? Kas on?
Pilt on selline. Kuid millise mudeliga täpsemalt tegu või hoopis segu?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Enam ebatäpsemat hinnangut M1M puhul anda ei saa, sest selle nelja aasta vahemikku mahub kaks M1M põlvkonda.raits1997 wrote:Minsk M1M arvatavasti 1956 - 1960 mudel.
Selle ühe pildi järgi ja puuduvate osadega ratta puhul ütleks vaid, et tegu on esimese põlvkonna rattaga ehk siis 56-57. Nendel aastatel valmistatud rattad omasid rida erinevusi hilisematest ratastest, millest suurim on elektrisüsteem. Esituli oli neil kahel hoopis erinev - uuematel mudelitel on spidomeeter selle sees, varajastel mudelitel Esihargi küljes. Samuti kasutati I-põlvkonnal paaki, millel külgedele oli pressitud "Minsk", hiljem asendus see vesiembleemiga. Sumbuti oli kalasaba-tüüpi, mis asendus hiljem "sigari" vastu, istmel kasutati musta dermatiini, signaal oli eboniidist ning tagatuli püstribilise plastikhajutiga hilisema helkurkeha asemel, tulede ja signaali lüliti oli lapiku korpusega, II-põlvkonnal juba kuppel-tüüpi (täpsed lülitite tüübinimed jään võlgu). Lisaks veel mitu erinevust, mis on aastate jooksul M1M juures läbi viidud ning mis momendil meelde ei tule.
Antud rattal on paak ja sadul valed, mootor päris suure tõenäosusega vale, kuid seda saate ise numbri järgi kontrollida.
Täpsustaksin natuke kasutaja Karpaadid juttu:
See kalasaba summuti oli veel kuni 1959 aasta Minskitel veel olemas. Alates 1960.a muudeti summuti ja leegitoru kuju.
Sadul on ilmselt Degtjarjevi tehase oma, muidu peaks tal nahksadul olema(aeg ajalt liigub ka osta.ee portaalis neid). Põhjus,miks vahetati nahksadul kummisadula vastu on väga lihtne: nahksadulad rebenesid ja kulusid väga ruttu ära.
Karburaator koos õhufiltriga tundub miski Vjatka-Tuula rida olema, originaalis on K-55 tüüpi markeeringuga karburaator.
Mootor ei pruugi veel vale olla, peaksid kontrollima birka pealt mootori nr sobivust.
Paak on ilmselt vale nagu Karpaadid viitas, sellel mudelil peaks olema MINSK kirjaga sissepressitud paak,mis on sama kujuga nagu Moskva paak(loe DKW RT 125 paak). 1960.a või ka osaliselt juba 1959 tulid vesikleepistega paagid kasutusele.
Ise enesest üsna hea leid, komplekteerimine ei tohiks selle masina juures miski eriline probleem olla.
See kalasaba summuti oli veel kuni 1959 aasta Minskitel veel olemas. Alates 1960.a muudeti summuti ja leegitoru kuju.
Sadul on ilmselt Degtjarjevi tehase oma, muidu peaks tal nahksadul olema(aeg ajalt liigub ka osta.ee portaalis neid). Põhjus,miks vahetati nahksadul kummisadula vastu on väga lihtne: nahksadulad rebenesid ja kulusid väga ruttu ära.
Karburaator koos õhufiltriga tundub miski Vjatka-Tuula rida olema, originaalis on K-55 tüüpi markeeringuga karburaator.
Mootor ei pruugi veel vale olla, peaksid kontrollima birka pealt mootori nr sobivust.
Paak on ilmselt vale nagu Karpaadid viitas, sellel mudelil peaks olema MINSK kirjaga sissepressitud paak,mis on sama kujuga nagu Moskva paak(loe DKW RT 125 paak). 1960.a või ka osaliselt juba 1959 tulid vesikleepistega paagid kasutusele.
Ise enesest üsna hea leid, komplekteerimine ei tohiks selle masina juures miski eriline probleem olla.