võrr sai kokku pandud, käima sai peale kahepäevast nuputamist.
küsimus järgmine...
mootor tiksub ilusasti kui aga peale hüppan ja mineku teha üritan
ei jaksa kohe kuidagi veerema hakata ?
mida pean reguleerima, et tal oleks korralikult jõudu ja kiirust ?
segu kruvi keera täitsa kinni ja siis 2.5 ringi lahti, siis peaks vedama küll kui süüde korras.tavaliselt kruvin mina ise teda sõidu pealt ja jätan sinna kus ta kõige paremini liigub.süüde 2,5 mm ennem üss.kui ma nüüd süütega ei eksi
kui ise ei saa jagu kutsu keegi appi , kuskandis asud ! aitaks kui väga kaugel pole .
sellise juhendamisega väga raske viga leida ,kui aga jõudu pole siis kas süüde vale või ei saa kütet piisavalt.
Ma arvan, et kui ta kohapeal röögib ja edasi ei jõua vedada, siis on asi selles, et võtab lisaõhku kusagilt vahele, ehk siis segu on liiga rikas, katsu segu lahjemaks muuta, ehk siis saab paremini käima
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
kas vända võlli otstes on miskit puksid millel võll istub ?
mõtlen just seda võlli poolt kust küte peale lendab ? kõik asjamehed on mootorit vaadanud ja kõik on ok aga jõudu ei ole ... tundub, et lisaõhk kusagilt tuleb... muud ei oska midagi aimata, kõik ok käib kohal ilusti, kütet saab piisavalt säde hea (traktori magneeto) küünal ok ...
kas võib viga olla vända puksides ?
Kirjutad: kolvirõngad vahetatud remont rõngastega ja lukuvahed paika viilitud jne ...
Kui kulunud silinder pole remontmõõtu puuritud, siis pole remontrõngaste kasutamisest küll mingit abi, 2/3 matsust läheb nendest lihtsalt mööda ja jõudu ei saagi olema.
Millel põhineb väide, et kompressioon on ok?
kuidas saab teada kas silinder on kulunud ? kolvile sai pandud uued rõngad millel luku vahed sai viilitud jne.... Silinder paistab suht kobe ei ole kriime jne. Kui kolvile sai peale rõngad sai proovida kolbi silindrisse ja ei olnud erilisi vahesid ja lokse.
Kas veel peaks midagi vaatama teadma ?
Silindri seisukorda ei saa puhtalt kriimude puudumisega hinnata. Kui silinder on, nagu Mellpoiss kirjutas, ellipsisse( ovaalseks) kulunud, siis lihtsalt enamus enamus "pauku" läheb rõngast kõrvalt mööda, sest rõngas ei toetu täis pinnaga vastu silindrit.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
küsimus suurele ringile...
1. millised laagrid ja mõõtudega on vända laagrid korpuses?
2. kas vända puksi saab vahetada ? asub seal kus väike hammakas vända otsas
Settepotti ja karburaatori puhastamisest on ka mõnikord kasu olnud, seltsimees Reymo esimesel sääreväristajal tuli jõud peale neid toiminguid tagasi, settepott oli pooleldi sitta täis ja karpa ka pasane.
mootor täiesti algosadeks võetud. plaanin vahetada kõik laagrid kinniste vastu. vända segupoolne otsa puks (malmist puks) kulunud, kes teab kuidas seda taastada või annab selle millegist muust materjalist valmistada ?
Mootoripooled ikka. Erinevad eksemplarid ei sobi kokku. Ise tegin ühe järgi tihendi ja teisele ei sobinud hästi :) . Ainuke asi on see, kas korralikke kartereid nii lademetes leidub