riga 12 1975, riga 12 1974 randoainlo
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
täna enam palaviku polnud.siis käisin ja kontrollisin süüteanduri vahet.panin ta umbes 0.3 mm.kuna lehtkaliiber oli ära kadunud siis ei saanud täõselt panna paika.proovisin seda liigutada nii ja naa aga säde küünlasse jäi tulemata.ilma piibuta on ikka selline väike hädine säde.koos piibu ja küünlaga pole mitte kui midagi.hakkab juba närvi ajama.kas keegi oskab öelda miks veel midagi lahendust pakkuda miks säde nii väika on ja piibu ja küünlaga pole üldse????palun abi.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
üks juhe oli lahti küll selle kimbu küljest mis läheb magneetost kommutaatorisse.aga kui selle juhtme ära ühendasin siis polnud isegi seda väikest sädetgi.kui jälle lahti võtsin siis oli.eks pean jah vaatama kas on oksüdeerunud.ei saa jah aru mis kamm selle asjaga on.äkki oskab mõni asjatundja miskit tarka pakkuda?
Kontrolli selle joonise järgi asjad üle http://www.speedyshare.com/files/197618 ... iskeem.doc
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
tänud skeemi eest!aga mul ei ole juhtmed niimoodi.kui panin niimoodi nagu skeemil siis ei olnud mitte kui midagi.mul läheb roheline juhe süütepooli plussi.teiste klemmide pealt minumeelest sädet ei saanud aga see pruun juhe mis tuleb magneetost peab minema massi koos kommutaatori massiga?mul kommutaatoril on neli otsa ainult.puuduvad klemmid D ja M.kui panin süütepooli juhtme K alt siis ei saanud mingit sädet kätte.kui panin rohelise O2 alt siis sain väga väikese sädeme.tuli segane jutt aga loodan et said aru.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
nii, pole siis vahepeal midagi erilist juhtunud.ratas seisab endiselt.aga toimus siiski väike edasiminek.automoto foorumisse panin ülesse veljeostu kuulutuse, ja sama päüeva õhtuks oli kaks pakkumist.ühele pole siiani vastatud aga teine pakkuja vastas ja hinnaks tegime 100kr per velg.täna sain nad siis kätte.veljed on väga hea kroomiga aga kodarad natuke nutused.aga ei midagi hullu.samuti jõudsid eile minuni kaasfoorumlase disketti käest ostetud riga 16 väiksemad osad.raam veel isa tööjuures.aga siiski, kahte velge oleks veel vaja.nii et kui kellelgi on pakkuda siis andke julgelt teada.kuna need hea kroomiga veljed lähevad riga 12 alla aga riga 16 on vaja endiselt velgi.riga 16- ga ostsin ka mootori s-58.pidi olema töökorras aga kolvil ühe rõnga tift puudu.plaan on siis uus kolb panna ja käima proovida.aga panin ka tähele et silindri alumine nurk on natuke viga saanud.aga ei oska öelda kas imeb sealt õhku.aga homme võtan v-50 raamipealt ära ja võtan ära v-50 küljest kolvi ja rõngad ning panen s-58 külge.vajadusel panen ka v-50 silindripea, kui sealt alt õhku tõmbab.siis panen s-58 riga 12 raamile aga ajutiselt.äkki saab ikka lõpuks tööle.kasutaja diskett ütles et süüde on paigas ja säde olemas.aga eks siis homme näeb.kas keegi oskab öelda kas v-50 vänt sobib s-58 mootorile?ise ei suutnud kusagilt informatsiooni leida.äkki keegi targem oskab öelda?eks ma homme annan siis põhjalikumalt teada kuidas ja kas üldse mootor tööle läheb.loodetavsti ikka läheb.arvatavasti teen ka riga 16-st siia teema.aga eks seda vaatab millal
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Niisiis, täna võtsin s-58 mootoril silindri maha ja vaatasin seda kolbi.Keegi oleks seda nagu treinud pealt või selline astmeline oli, kahjuks pildi masinat lähedal ei olnud.Alumise kolvirõnga soonel tõesti tifti ei olnud.Kuna sain teada et v-50 ja s-58 kolvid on ühte mõõtu siis võtsin v-50 raami pealt maha ja sellel ka silinder maha.Hakkasin siis v-50 kolbi panema s-58 , ja vaatan, ei sobigi!v-50 kolvil on sõrm palju jämedam.s-58 oma meenutab sääreka sõrme, sama peenike.Panin siis ilma tiftita kolvile ikka teise rõnga peale ja kokku tagasi.Ahjaa, silindri kaan oli pandud silikoniga kinni.Minuteada seda silikoniga ei panda.Panin siis teise mootori plekk´tihendi sinna ja kokku tagasi.hakkasin siis tasapisi s-58 riga 12 raamile sobitama.Sobis nagu valatult.panin ikkagi jupiteri süütepooli.Proovisin ka
v-50 vänta aga selle nuut ei sobinud.S-58 jäi kompresioon hea.Proovisin ka panna kumme velgdele, ühele sain pandud peale, teisel kummil lõhkusin kogematta heebliga siselohvi ära.
Proovisin vana küünlaga ka sädet, sellega vaehpeal oli vahepeal ei olnud.Siis tuli meelde et sai dneprile ostetud kaks uut.proovisin ühte, sellega sädet ei olnud.Tegin sädevahet natuke väiksemaks ja oli ilus sinine väike säde.proovisin ka käima lükata, aga üksi oli seda paha teha, sest keegi pidi taga peal istuma sest muidu ei käinud tagaratas lume peal ringi.Käima täna ei saand sest jalad hakkasid niipalju külmetama.eks homme võtan vanema venna appi ja katsun käima ikka saada.
v-50 vänta aga selle nuut ei sobinud.S-58 jäi kompresioon hea.Proovisin ka panna kumme velgdele, ühele sain pandud peale, teisel kummil lõhkusin kogematta heebliga siselohvi ära.
Proovisin vana küünlaga ka sädet, sellega vaehpeal oli vahepeal ei olnud.Siis tuli meelde et sai dneprile ostetud kaks uut.proovisin ühte, sellega sädet ei olnud.Tegin sädevahet natuke väiksemaks ja oli ilus sinine väike säde.proovisin ka käima lükata, aga üksi oli seda paha teha, sest keegi pidi taga peal istuma sest muidu ei käinud tagaratas lume peal ringi.Käima täna ei saand sest jalad hakkasid niipalju külmetama.eks homme võtan vanema venna appi ja katsun käima ikka saada.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
pole siia siis ammu kirjutanud.riga seisab ikka garaazis ja ootab.s-58 mootori võtsin lahti ja midagi rõõmustavat sealt ei leidnud.seda siduri pronkspuksi või kuidas seda nimetatakse ei olnud.sidurikorvi ära võttes ei leidnud ka sealt alt seda 1mm terasseib.ühesõnaga mitte midagi meeldivat.tegin siis ühe nimekirja mida on sellele mootorile vaja.samuti tegin ühe suure avastuse.v-50 mootoril on ikkagi säde olemas!!!kuidas ma seda teada sain?asi on lihtne, ostsin endale stella ja vaatasin et sellel on ka v-50 aga kommutaator plokk oli hoopis teistpidi.panin selle Rakverest ostetud v-50 sinna peale ja voila, säde missuguna!.arvatavasti teen ka stellast siia teema.igatahes riga ootab praegu mootorit.samuti sai ringi tehtud s-58 vänt.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
kirjutan siiss taas ka siia teemasse midagi.s-58 mootor on endiselt lahti võetud, kastis ootab oma järge.aga kuna ma ei olnud rahul mopi värviga siis rääkisin paari päeva eest ühe sugulasega kes saab mul asjad liivapritsiga ära teha oma tööjuures, samuti ütles et seal on ka värvikamber ja saab kruntida ja värvida asjad ära.maksma ei lähe see mulle midagi aga viisakusest natuke tuleb ikka anda.sinna lähevad siis riga 12 ja riga 16.võibolla kunagi ka stella.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
sai juba ammu motokuuri foorumlaselt hautzilt nillitud s-52 mootorit.täna jõudis see siis postiga minuni.kompresioon oli suht norm.aga mootor oli ikka väga must, kahtlen et on ka seest.siduril oli nagu miskit puudu, paar vehe ketast vms.igatahes plaan on lahti võtta ja teha kap. rem.siis plaan see riga 12 le peale istutada, parem ikka kui v-50 eks?aga ma miskit vene foorumist lugesin(niipalju kui google suutis tõlkida) et riga 12 1975 aasta algupoolel oli tehasest välja s-52 mootoriga.kas keegi oskab öelda kas see vastab tõele?raam on nüüdseks jälle osandatus ja ootab liivapritsi minekut.plaan see ikka kevadeks jonksu saada.minumeelest see s-52 sobiks väga hästi sinna raamile.või mis te arvate?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
täna osandasin s-52 täielikult.pealtnäha korralikud asjad osutusid täielikuks saastaks.nt. siduri korv.kui kätte saades võtsin mootori kaane maha siis nägin et on suht norm.täna lammutades aga tuli välja et siduri korv on lopergune, see piks mille peal peaks sidurikorv jooksma oli sinna sisse väga robustselt kinni keevitatud.siduril oli ainult 1 ketas.loomulikult polnud ka korvi all seda 1mm terasseibi.simmerid olid jummala ribadeks(sõna otseses mõttes)siis jõudis järg silindri kätte.eemaldasin selle, ise palvetades et silinder oli korralik.aga mu palvetele ei vastatud.ka sellel mootoril oli lennanud kolvisõrme stopper silindrisse.helistasin siis ühele inimesele automoto foorumist, kes oli mulle pakkunud v-50 silindreid, küsisin kaś on sellisele asjale, vastati et vist isegi üks on.pidi tagasi helistama.siis jõudis järg süüte kätte.no lihtsalt ei tule see(ei tea täpselt mis selle nimi on)alumiinium kauss sealt pealt maha.lõpuks kujundasin laagri õmmitsat ümber selle jaoks ja kätte ta saingi.süüteplaat oli all loomulikult lahti.kontaktid paistsid korras olevat.aga eks näeb kas sealt sädeme ka välja meelitab.käigukast tundus enam vähem olevat, hea seegi.tegin pilte ka aga unustasin fotoka garaazi.siis kui mootor pulkadeks helistasin kloostrimetsa ja küsisin kas neil on vanade s seeria mootorite varuosi.valmistain end ette vastuseks et ei ole.aga ennäe, vastati et jah, on küll, mida vaja?nimelt tahan osta uue väntvõlli ja sidurikomplekti.palusin ńeed asjad endale kõrvale tõsta.
plaan on siis mootorisse osta uued laagrid ja tihendid , simmerid, ja siis väntvõll.umbkaudsete arvutuse põhjal läheb selle mootori remont maksma umbes 2000.-
aga eks aega on ja sellega kiiret pole.
külastasin täna ka kloostrimetsat, ostsin deltale jälle 500.- eest juppe.ja kaasa sain kingituseks simmerite komplekti v-501 mootorile.aga see pole selle teema jutt
plaan on siis mootorisse osta uued laagrid ja tihendid , simmerid, ja siis väntvõll.umbkaudsete arvutuse põhjal läheb selle mootori remont maksma umbes 2000.-
aga eks aega on ja sellega kiiret pole.
külastasin täna ka kloostrimetsat, ostsin deltale jälle 500.- eest juppe.ja kaasa sain kingituseks simmerite komplekti v-501 mootorile.aga see pole selle teema jutt
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
niisiis, tulin just garaazist.käisin natuke vaatamas mida see mootor endast kujutab.võtsin ära veel simmerid ja kaks laagrit mis olid sisse jäänud.iis tuli mõte et vaataks kas on tegemist ikka s-52 mootoriga.välja tuli siis selline asi et karterid on s-51 omad, süütemängu poolne küljekaan s-57 oma, siduri poolne kaan s-52 oma, silindripea oli s-51 oma.silindrilt ei leidnd mingit markeeringut.mis te arvate mis sellise mootoriga teha tasuks?teha ta korda nii nagu on?või oskab keegi veel mingi variandi välja pakkuda?
PS:kui kellelgi on huvi või soovi siis võin vahetada s-57 mootori vastu.
PS:kui kellelgi on huvi või soovi siis võin vahetada s-57 mootori vastu.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
võtsin ennast siis kokku ja laadissin s-52 mootori pildid ülesse
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/934750
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/934750
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Lõpuks see siis juhtus!
Lõpuks ometi on asjad taas minu käes ja värvitud.Värv jäi endiselt punane ja kollane.minumeelest on võrv täpselt nagu tehases, umbmäärane toon.Kollane meenutab rohkem titesita värvi ja punane on vähe heledam kui ennem.Homme hakkan vaikselt kokku laduma, käin veel peale kooli banaisa juurest läbi, saan vene polte, ei pea uusi ostma.veel tahaks ära lasta tsinkida(kollaseks teha) rattavõllid ja tagakiige- ja amortide võlli.
Mootoriks läheb peale ikka s-52, laagrid ja simmerid on juba olemas, ja ootavad paigaldamist.Karterid on väga korralikud, ilusti puhtaks pestud mingi ilgelt karmi ja mürgise kemikaaliga.
homme teen ka pilte.
Lõpuks ometi on asjad taas minu käes ja värvitud.Värv jäi endiselt punane ja kollane.minumeelest on võrv täpselt nagu tehases, umbmäärane toon.Kollane meenutab rohkem titesita värvi ja punane on vähe heledam kui ennem.Homme hakkan vaikselt kokku laduma, käin veel peale kooli banaisa juurest läbi, saan vene polte, ei pea uusi ostma.veel tahaks ära lasta tsinkida(kollaseks teha) rattavõllid ja tagakiige- ja amortide võlli.
Mootoriks läheb peale ikka s-52, laagrid ja simmerid on juba olemas, ja ootavad paigaldamist.Karterid on väga korralikud, ilusti puhtaks pestud mingi ilgelt karmi ja mürgise kemikaaliga.
homme teen ka pilte.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Täna peale kooli jõudsin masina kokku laduda.Suht viisaka välimusega tundub.Kui hästi läheb siis saab homme uue väntvõlli, tihendid ja kolvirüngad, siduri pronkspuksi.Siis saan hakata motot kokku laduma.
pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/963539
Avaldage siis arvamust.
pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/963539
Avaldage siis arvamust.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
proovin täna teha uued pildid, kui jõuan.värvikombinatsioon on selline nagu ostes oli.
zxr, ega Sul 12ne orginaal seisuharki üle pole?mul seal mingi eiga 13 oma, ja selle peal masin üldse ei püsi.
täna sain kätte uue väntvõlli, maksis ta 550.- ja loomulikult ostsin Kloostrimetsast.samuti sain uue siselohvi, kolvirõngad, ja veel paar pisikest pudinat.
zxr, ega Sul 12ne orginaal seisuharki üle pole?mul seal mingi eiga 13 oma, ja selle peal masin üldse ei püsi.
täna sain kätte uue väntvõlli, maksis ta 550.- ja loomulikult ostsin Kloostrimetsast.samuti sain uue siselohvi, kolvirõngad, ja veel paar pisikest pudinat.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1560
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Konkreetselt ei küsinud ma s-52 vänvõlli, vaid s seeriale võlli.Arvasin et neil kõigil sama.Kahjuks see nii polnud.Väntvõlli peal oli silt S-58, aga 52he karterisse see ei läinud.550.- vastu perset.Aga õnneks leidsin oma varudest sobiva.nüüd on aint caja tihend teha.
Paigaldasin veel elektrisüsteemi, ja tagatule.
taga on riga 16ne tagaporilaud, sest 12 oma oli kaheks jupiks lõigatud.Äkki saab Tagadilt uue.
Paigaldasin veel elektrisüsteemi, ja tagatule.
taga on riga 16ne tagaporilaud, sest 12 oma oli kaheks jupiks lõigatud.Äkki saab Tagadilt uue.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Nii, täna panin elektrisüsteemi külge, vähemalt osa sellest.Lenksule oleks vaja uut lülitit.Samuti panin külge käiguvaheti ja gaasirutska ja ketikaitsme.Väntvõlli sain küll eile, aga see oli s 58 oma ja ei sobinud s52 karteritesse.Õnneks leidsin oma varudest teise mis sinna sobiks.Nii et s58 uus väntvõll on müügiks, kui kellelgi vaja läheb.Nüüd tuleb veel mootorile tihendid teha ja siis saab osaliselt kokku panna.Simmerid, uued suutsin karteritesse niimoodi sisse lüüa et need on kasut´uskõlbmatud.Äkki saab esmaspäeval uued.
tegin väljas mõne pildi ka:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/964173
tegin väljas mõne pildi ka:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/964173
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Vahepeal on nii mõndagi juhtund.Sain lõpuks moto kokku.Tõsi, saaks teha ka parema mootori aga karterid olid nii-ja-naa.Mootor on kenasti peal, täna sain veel viimased trossid ja installisin need kohe külge.Sädeme sain ka kätte, võiks natuke parem olla, ehk pean kontaktivahe väiksemaks panema.Kas see on normaalne et kontaktide vahel vahelduva eduga säde on?Vist ei ole.Täna kallasin bena sisse, käisin korra garaages, tõin paar mutrivõtit, selle ajaga oli jõudnud bena alt välja joosta.Pean teise karpa hankima, või aitab ka tihendite vahetus.Kui miskit huvitavat toimub, eks ma siis kirjutan siia ka.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Niisiis.Mootor juba ammu koos ja peal.Kõik asjad on olemas, et käima minna.säde on, peale saab.Aga olen enam kui kindel et viga on karteripooltes ja tihendis.Nimelt karterid omadega nii tümad, et isegi simmerid läksid näpuga surudes sisse
Aga mis teha.Ehku leian Tagadilt uued karterid või kofuni terve mootori.muud asjad on olemas ja küljes.
Käima proovisin lükates, tagarattast tõmmates kui ka akutrelliga magneetost ringi lastes.proovisin ka topkat aga ei miskit.
Aga mis teha.Ehku leian Tagadilt uued karterid või kofuni terve mootori.muud asjad on olemas ja küljes.
Käima proovisin lükates, tagarattast tõmmates kui ka akutrelliga magneetost ringi lastes.proovisin ka topkat aga ei miskit.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Vahepeal on nii mõndagi toimunud.Olen saanud uued karterid, sedapuhku orginaalid, S57 karterid k60 karburaatori jaoks.Peale läks uus silindr koos silindri peaga.Tegin ka paraniidist tihendi mootoripoolte vahele.Säde oli, peale sai aga käima ei läinud.Siis jäi ta kuskil kuuks ajaks seisma.Ei tulnud kohe isu peale selle kallal tegeleda.Nüüd täna võtsin end kokku ja natuke nokitsesin.
Vahetasin ära küünla, mitte uue vastu kuid töötava.Säde on parem.Kontaktivahe on õige.Läksin siis õue lükkama.Ja ma ei uskunud oma kõrvu!masin tegi oma esimesed popsud.Aga käima ei läinud, aint lubas.Näppisin siis natuke süüdet aga ikka ei midagi.Ahjaa, karburaatori ette panin kaltsu, varem oli seal kummitoru mis läks õhufiltrisse.Aga siiski, mingi edasiminek on.Eks homme näpin edasi, väike lootus on ikka tööle saada.
Proovin ka pilte teha.
Aga äkki oskab mõni targem öelda miks tööle ei lähe?
Vahetasin ära küünla, mitte uue vastu kuid töötava.Säde on parem.Kontaktivahe on õige.Läksin siis õue lükkama.Ja ma ei uskunud oma kõrvu!masin tegi oma esimesed popsud.Aga käima ei läinud, aint lubas.Näppisin siis natuke süüdet aga ikka ei midagi.Ahjaa, karburaatori ette panin kaltsu, varem oli seal kummitoru mis läks õhufiltrisse.Aga siiski, mingi edasiminek on.Eks homme näpin edasi, väike lootus on ikka tööle saada.
Proovin ka pilte teha.
Aga äkki oskab mõni targem öelda miks tööle ei lähe?
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Kuna vahepeal oli mul sünnipäev ja sünnipäeva kink lubati mul ise valida.Algul jäi pilk pidama motokuuris müügile ilmunud võrridel, pärast leidsin samast albumist ka riga 12 pildid.Ega seal pikka ootamist olnudki.Võtsin telefoni,helistasin omanikule.Öeldi et orig. värv ja suht orginaalses seisus aga tööle ei lähe.
Rääkisin ema-isaga ka asja ära, nemad olid sellega täitsa nõus.Ainult, et nad tahtsid seda ennem näha.Kuna masin asus Pärnus, ja isal oli ka tööasjus vaja sinna minna siis läksingi temaga kaasa.
Nii rooste kui ka ajahammas olid vaest riga päris kõvasti purenud.Roostet võis leida pea igalt poolt.Veljed olid täiesti kroomivabad, mitte roostevabad,.Sest rooste oli kõik kroomi ära söönud.
Mootor tundus olema hea, süütemäng nägi välja nagu uus.
Hoolimata roostest ja seisukorrast lõime müüaga käed.Üks tuttav aitas selle Pärnust ära tuua.
Kui masin oli õuepeal, hakkasin teist vaikselt tööle meelitama.Ostsin ma ta ju kui mitte töötava isendi.Peale süütepooli vahetust tegi masin esimesed popsud ja jäi ka iseseisvalt tööle.
Süütega oli ikka vägapalju jamamist.Teele jäin ma sellega umbes 3 korda aga õnneks mitte kodust kaugele.Aga vändata on sellise asjaga küll tõeline piin.
Vahetasin süütemänge ja magneteid aga miskit ei aidanud, ostsin sõprade ja tuttavate käest süütemänge aga masin ei teinud midagi.
Kasutaja Kauri käest sain S51 süüttemängu, millel küünlajuhe tuleb otse mähisest.Sellega läks mopp natukeseks ajaks käima, ja see oli kõik.
Siis võtsin riiulist süütemängu mis oli kõige esimsesl s seeria mootoril mille ma ostsin.Teise riga 12 peal see sädet ei teinud.vahetasin kondeka ära ja sättisin selle peale.Ja riga töötas nagu kulda.Samuti tegin uue silindri aluse tihendi ja vahetasin 2 kolvirõngast.
Muide, kui kedagi huvitab siis mootoris on 3 rõngaga kolb.Nii kolb, silinder kui ka väntvõll on väga heas korras.Süütemängu vahetusest tänaseni on mopp korralikult töödanud.Käima läheb poole vändaringiga ja käib eeskujulikult.
Väga mõnus on sellise asjaga sõita, vedrustus on nii pehme ja hääl...
see hääl on nii mahe.
aga siiski, ei ole head ilma halvata.Nimelt kuumast peast läheb pika väntamise peale käima või ei lähe üldse.Kas see on normaalne?ainuke seletus vist oleks et bens aurab enne silindrisse jõudmist ära.samuti ei ole ma ka tööle saanud signaali ja kaugtuld.
Vahetanud olen ka tagapiduri trossi sest vanal oli ots katki.Isegi see kummist kinnitus on olemas mis tagapiduri trossi hoiab.
Praegu veel niipalju infoks et aparaat on rohelise ja valgega ja pärineb aastast 1974 ja maanteel arendab kiirust 50 km/h
lisaks sellele on riga 12 parema minekuga kui delta.
homme näete ka pilte.
Rääkisin ema-isaga ka asja ära, nemad olid sellega täitsa nõus.Ainult, et nad tahtsid seda ennem näha.Kuna masin asus Pärnus, ja isal oli ka tööasjus vaja sinna minna siis läksingi temaga kaasa.
Nii rooste kui ka ajahammas olid vaest riga päris kõvasti purenud.Roostet võis leida pea igalt poolt.Veljed olid täiesti kroomivabad, mitte roostevabad,.Sest rooste oli kõik kroomi ära söönud.
Mootor tundus olema hea, süütemäng nägi välja nagu uus.
Hoolimata roostest ja seisukorrast lõime müüaga käed.Üks tuttav aitas selle Pärnust ära tuua.
Kui masin oli õuepeal, hakkasin teist vaikselt tööle meelitama.Ostsin ma ta ju kui mitte töötava isendi.Peale süütepooli vahetust tegi masin esimesed popsud ja jäi ka iseseisvalt tööle.
Süütega oli ikka vägapalju jamamist.Teele jäin ma sellega umbes 3 korda aga õnneks mitte kodust kaugele.Aga vändata on sellise asjaga küll tõeline piin.
Vahetasin süütemänge ja magneteid aga miskit ei aidanud, ostsin sõprade ja tuttavate käest süütemänge aga masin ei teinud midagi.
Kasutaja Kauri käest sain S51 süüttemängu, millel küünlajuhe tuleb otse mähisest.Sellega läks mopp natukeseks ajaks käima, ja see oli kõik.
Siis võtsin riiulist süütemängu mis oli kõige esimsesl s seeria mootoril mille ma ostsin.Teise riga 12 peal see sädet ei teinud.vahetasin kondeka ära ja sättisin selle peale.Ja riga töötas nagu kulda.Samuti tegin uue silindri aluse tihendi ja vahetasin 2 kolvirõngast.
Muide, kui kedagi huvitab siis mootoris on 3 rõngaga kolb.Nii kolb, silinder kui ka väntvõll on väga heas korras.Süütemängu vahetusest tänaseni on mopp korralikult töödanud.Käima läheb poole vändaringiga ja käib eeskujulikult.
Väga mõnus on sellise asjaga sõita, vedrustus on nii pehme ja hääl...
see hääl on nii mahe.
aga siiski, ei ole head ilma halvata.Nimelt kuumast peast läheb pika väntamise peale käima või ei lähe üldse.Kas see on normaalne?ainuke seletus vist oleks et bens aurab enne silindrisse jõudmist ära.samuti ei ole ma ka tööle saanud signaali ja kaugtuld.
Vahetanud olen ka tagapiduri trossi sest vanal oli ots katki.Isegi see kummist kinnitus on olemas mis tagapiduri trossi hoiab.
Praegu veel niipalju infoks et aparaat on rohelise ja valgega ja pärineb aastast 1974 ja maanteel arendab kiirust 50 km/h
lisaks sellele on riga 12 parema minekuga kui delta.
homme näete ka pilte.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Tegin just ka pildid ära.
unustasin eile kirjutada et ära olen vahetanud veel siduri trossi ja ostes ei olnud tagatule klaasi ja spidomeetri trossi.Need lisasin ise.
Täna hommikul käivitus masin taaskord eeskujulikult.
Üks mure on veel.Nimelt kui kuuma mootoriga tuled sisse lülitan hakkab hirmsasti puterdama ja vahele jätma kuni välja sureb.
Kas selle vastu on ka mingit rohtu?Äkki keegi oskab nõu anda?
Siin ka pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1033019
Avaldage siis arvamust.
Kes ei tea kuhu kinnitub seisuhargi vedru, siis mõnel pildil on see ka näha.
Lisaks tuli mul mõte teise riga 12, puna kollasega.
Kas sinna tasuks peale panna v-501 moto?raami on juba eelnevalt selle jaoks freesitud.
jalarauad on ka olemas, need kinnitaksin tagakiige võlli külge.
Mis te arvate, kas sellisel mõttel oleks jumet?
unustasin eile kirjutada et ära olen vahetanud veel siduri trossi ja ostes ei olnud tagatule klaasi ja spidomeetri trossi.Need lisasin ise.
Täna hommikul käivitus masin taaskord eeskujulikult.
Üks mure on veel.Nimelt kui kuuma mootoriga tuled sisse lülitan hakkab hirmsasti puterdama ja vahele jätma kuni välja sureb.
Kas selle vastu on ka mingit rohtu?Äkki keegi oskab nõu anda?
Siin ka pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1033019
Avaldage siis arvamust.
Kes ei tea kuhu kinnitub seisuhargi vedru, siis mõnel pildil on see ka näha.
Lisaks tuli mul mõte teise riga 12, puna kollasega.
Kas sinna tasuks peale panna v-501 moto?raami on juba eelnevalt selle jaoks freesitud.
jalarauad on ka olemas, need kinnitaksin tagakiige võlli külge.
Mis te arvate, kas sellisel mõttel oleks jumet?
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Kirjutaks siia ka miskit.
Eelmisel neljapäeval käsi klassikaaslane külas.Sõitsime ka moppidega.
Käisime 3 korda poes ja tegime muud põnevat.Ilm oli loomulikult halb, sadas palju.
Poejuures lendas minu riga 12l kett maha.Panime ketti kõige suurema paduvihmaga peale, ketilukk oli loomulikult kadunud,sõber laiutas sinna traadist midagi.Imekombel pidas see traat täpselt minu teeotsani vastu, siis läks puruks.Lisaks sellele lohistasin ma ka stellat, mis keeldus käivitumast.
Maantee ääres on suured parkimis taskud.Seal käisime vaatasmas palju masinad välja lähevad.
sõber oli deltaga ja mina riga 12ga.Delta spido näitas 52-53km/h
aga riga 12 näitas 42-43km/h
Nüüd küsimus.Kummal näitab spido täpsemalt?Muiud kiiruse poolest tundus küll nagu oleks üle 50km/h läinud.Aga kumba spido usaldada?kas riga 12 või delta oma?
Riga 12 on nüüd viimased paar päeva seisnud.Pole olnud mahti käivitada.
Üks probleem on ostmisest peale olnud.Nimelt lekib õli.Ei tea kust kohast aga igal hommikul on loik all.
Varem, kui liiga palju õli panin tuli ketihammaka simmeri vahelt.Nüüd vahetasin simmeri ära aga probleem on ikka sama
Eelmisel neljapäeval käsi klassikaaslane külas.Sõitsime ka moppidega.
Käisime 3 korda poes ja tegime muud põnevat.Ilm oli loomulikult halb, sadas palju.
Poejuures lendas minu riga 12l kett maha.Panime ketti kõige suurema paduvihmaga peale, ketilukk oli loomulikult kadunud,sõber laiutas sinna traadist midagi.Imekombel pidas see traat täpselt minu teeotsani vastu, siis läks puruks.Lisaks sellele lohistasin ma ka stellat, mis keeldus käivitumast.
Maantee ääres on suured parkimis taskud.Seal käisime vaatasmas palju masinad välja lähevad.
sõber oli deltaga ja mina riga 12ga.Delta spido näitas 52-53km/h
aga riga 12 näitas 42-43km/h
Nüüd küsimus.Kummal näitab spido täpsemalt?Muiud kiiruse poolest tundus küll nagu oleks üle 50km/h läinud.Aga kumba spido usaldada?kas riga 12 või delta oma?
Riga 12 on nüüd viimased paar päeva seisnud.Pole olnud mahti käivitada.
Üks probleem on ostmisest peale olnud.Nimelt lekib õli.Ei tea kust kohast aga igal hommikul on loik all.
Varem, kui liiga palju õli panin tuli ketihammaka simmeri vahelt.Nüüd vahetasin simmeri ära aga probleem on ikka sama
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Õli lekib ikka, täna garaasi minnes avastasin riga 12ne alt suure õli loigu.
Ei tea, kas tihendid siis nii läbi?
Ilmselt talvel, kui rohkem raha ja rohkem aega tekib siis teen motole remondi.
Ei tea, kas tihendid siis nii läbi?
Ilmselt talvel, kui rohkem raha ja rohkem aega tekib siis teen motole remondi.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Vahepeal on palju toimunud.Riga 12 on sõitnud väga edukalt, alati käima läinud kui vaja, kuni tänaseni...
Egas tegelikult midagi juhtunudki, lihtsalt õli aina´ lekkis ja lekkis.Täna tuli tahtmine sellele lõpp teha.
Õli välja lastes, tundsin bensiini haisu, õli oli bensiini lõhnaga, selge, väntvõlli kambri ja käigukasti vaheline tihendi osa on otsas, või veel hullem, et karterite vahel polegi tihendit.
Võtsin moto lahti, kõik oli kena ja korralik, sain ka karterid lahti, ja siis mnu kartused osutusid tõeks.Karterite vahel polnudki tihendit, vaid mingi värv, ja seda ka väga vähe.Seega nüüd on teada põhjus miks tilkus õli.
Käigukast, silinder, sidur olid väga heas korras.Aga väntvõllile on kuskilt tulnud loks, mida eelmisel korral polnud.Loksu on umbes pool mm.
Aga laagrid ja simmerid...
süütepoolsed väntvõlli laagrid olid kinni roostetanud
teisttel laagritel olid loksud sees, kõikidel.
Nüüd, lähipäevil saan uued simmerid ja laagrid.Millest oleks otstarbekas tihendid teha`?`Kas paraniidist, või paksemast papist?või silikooni ja paksema papiga kokku panna?
Keegi võiks öelda milline variant oleks kasulikum.
Kevadel läheb massin ilmselt ka tegemisse, st saab uue värvkatte.
Egas tegelikult midagi juhtunudki, lihtsalt õli aina´ lekkis ja lekkis.Täna tuli tahtmine sellele lõpp teha.
Õli välja lastes, tundsin bensiini haisu, õli oli bensiini lõhnaga, selge, väntvõlli kambri ja käigukasti vaheline tihendi osa on otsas, või veel hullem, et karterite vahel polegi tihendit.
Võtsin moto lahti, kõik oli kena ja korralik, sain ka karterid lahti, ja siis mnu kartused osutusid tõeks.Karterite vahel polnudki tihendit, vaid mingi värv, ja seda ka väga vähe.Seega nüüd on teada põhjus miks tilkus õli.
Käigukast, silinder, sidur olid väga heas korras.Aga väntvõllile on kuskilt tulnud loks, mida eelmisel korral polnud.Loksu on umbes pool mm.
Aga laagrid ja simmerid...
süütepoolsed väntvõlli laagrid olid kinni roostetanud
teisttel laagritel olid loksud sees, kõikidel.
Nüüd, lähipäevil saan uued simmerid ja laagrid.Millest oleks otstarbekas tihendid teha`?`Kas paraniidist, või paksemast papist?või silikooni ja paksema papiga kokku panna?
Keegi võiks öelda milline variant oleks kasulikum.
Kevadel läheb massin ilmselt ka tegemisse, st saab uue värvkatte.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 43
- Joined: 15. Jul 2010 00:00
- Location: Põltsamaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Hermeetikus ma natuke kahtle, ise kasutan mingit punast mootori silikooni.
Tavaliselt teen nii, et lõikan paksemast joonistusploki paberist tihendi, kahelt poolt määrin silikooni peale, ja siis karterite vahele.
Tavaliselt teen nii, et lõikan paksemast joonistusploki paberist tihendi, kahelt poolt määrin silikooni peale, ja siis karterite vahele.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
- -mustadpapud
- Tavakasutaja
- Posts: 136
- Joined: 30. May 2010 00:00
- Contact:
kusjuures see punane silikoon on päris hea , nimi oli mingi gasket silicone igastahes ajab asja ära , sellega isegi escordi roolivõimu leket parandatud :drandoainlo wrote:Hermeetikus ma natuke kahtle, ise kasutan mingit punast mootori silikooni.
Tavaliselt teen nii, et lõikan paksemast joonistusploki paberist tihendi, kahelt poolt määrin silikooni peale, ja siis karterite vahele.
Sõna ''business'' tähendab aint vaid ühte suurt huiamist .
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Ei tea täpselt mis nimi tal on, aga niisama kasutada ei julge.St teen nt silindrile tihendi, siis kahele poole tihendit silikooni ja kokku.Kardan et niisama kasutades ei jää asi efektiivne.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Niisiis, remont tehtud.Karterid pesin ilusti puhtaks, ja siis moto kokku.Sisse läksid uued laagrid, FAG, ja simmerid.Tihendi tegin ma joonistusploki tagakaane papist.Too oli parajalt paks.Algul tegin ka paraniidist, aga see oli jälle liiga paks.
Täna sain uue kolvi koos rõngastega, ehk siis sain moto lõplikult kokku.
Istutasin mootori peale, ühendasin trossid, juhtmed ära.
Ja siis suundusin õue käivituskatsetele.Tegelikult, mis seal ikka katsetada, ennem ju töötas.Käima läks kahe vändaringiga, tuli natuke gaasi peal hoida sest kolb läks suht tihkelt silindrisse.Suretasin välja, panin natuke õli veel silindrisse, ja siis väntasin, küünalt peal polnud.Mootor hakkas ka oluliselt kergemalt käima.Käima läks teist korda poolest pöördest.
Ainuke asi, mis tuleks paika näppida on käigud.esimene on, teist pole.Aga muidu kõik töötas, panin ka teise bensiini vooliku.vähe peenema.õli on sees, lootused on laes et õli läbi ei ajaks.Lähen käin vaatams ka kohe.
Täna sain uue kolvi koos rõngastega, ehk siis sain moto lõplikult kokku.
Istutasin mootori peale, ühendasin trossid, juhtmed ära.
Ja siis suundusin õue käivituskatsetele.Tegelikult, mis seal ikka katsetada, ennem ju töötas.Käima läks kahe vändaringiga, tuli natuke gaasi peal hoida sest kolb läks suht tihkelt silindrisse.Suretasin välja, panin natuke õli veel silindrisse, ja siis väntasin, küünalt peal polnud.Mootor hakkas ka oluliselt kergemalt käima.Käima läks teist korda poolest pöördest.
Ainuke asi, mis tuleks paika näppida on käigud.esimene on, teist pole.Aga muidu kõik töötas, panin ka teise bensiini vooliku.vähe peenema.õli on sees, lootused on laes et õli läbi ei ajaks.Lähen käin vaatams ka kohe.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
Täna hommiku garaazi minnes olin valmis kõige halvimaks.Seda aga õnneks ei olnud.Õli enam ei olnud maas, st moto remont oli edukas.Nüüd siis sellega ka korras.Käima käks umbes poole vändaringiga, aga natuke peab süüdet veel näppima.Käigud seadsin ka paika.Ja paaki panin sortsu 2t õli, lihtsalt, kuna uus kolb sees.Tegin ka väikse tiiru, jõudu oli nagu rohkem, aga nüüd peab hakkama sissesõiduga tegelema.
Hetkel olen massinaga rahul.
Hetkel olen massinaga rahul.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 397
- Joined: 12. Dec 2008 01:00
- Location: kuusalu
- Contact:
palju aega möödunud.Riga 12l olen taas moto lahti võtnud, kuna papist tihendid otsustasid õli läbi lasta.
Järgmiseks asjaks millest tihendid tegin oli silikoon.Eriti ma seda küll ei fänna, aga otsustasin proovida.Kokku see mootor sai ja täna läks tööle kah.Kõik paistis toimima, kuskilt midagi ei tilkunud.
Umbes 5 minutit tagasi käisin garaazis, väike leke ikka kuskil on.Eks vaatab mis homseks on, kui on ikka rohkem välja tulnud siis jälle lahti, miskit kolmas kord juba, ja spets tihendipapist tihend.
Või oskab keegi veel paremat tihendi marterjali soovitada?
kas silikoonil on vahe ka?Ma panin karterid kokku miskit spets siikooniga.Aga punast olen ka kasutanud.See tundus kuidagi parem.Või kuidas?
Järgmiseks asjaks millest tihendid tegin oli silikoon.Eriti ma seda küll ei fänna, aga otsustasin proovida.Kokku see mootor sai ja täna läks tööle kah.Kõik paistis toimima, kuskilt midagi ei tilkunud.
Umbes 5 minutit tagasi käisin garaazis, väike leke ikka kuskil on.Eks vaatab mis homseks on, kui on ikka rohkem välja tulnud siis jälle lahti, miskit kolmas kord juba, ja spets tihendipapist tihend.
Või oskab keegi veel paremat tihendi marterjali soovitada?
kas silikoonil on vahe ka?Ma panin karterid kokku miskit spets siikooniga.Aga punast olen ka kasutanud.See tundus kuidagi parem.Või kuidas?
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre
Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/