kaska wrote:
kui sa oled ühe väikse õlle ära joonu ja lähed auto rooli või sikli lenksu ei tähenda et sa kohe oleksid roolijoodik. see üks õlu ei mõjuta midagi.
Inimesed on erinevad, fakt on, et igasugune alkohol veres suurendab reaktsiooniaega. Mõni joob poolese ära ja rooli istudes hirmust ja suurest ettevaatlikkusest sõidab hoopis aeglasemalt/tagasihoidlikumalt (kindlasti ei tähenda, et seda võiks teha!!) Mõnele piisab 4 õlut joonud sõbrast kõrvalistmel, et tekiks "ülemeelikus" tunne roolis ja hakkab tegema lollusi. Äkilised manöövrid, kiiruseületamised, napid ristmikuületamised jne. Seetõttu saan isegi aru, miks purjus kaasreisijad mõne seaduse tegija meelest võib olla probleem.
Minule on "kerges" joobes juht tsiklile ette keeranud ja ei ole meeldiv üle kapoti lennata! Seetõttu, et selliseid lambaid vältida, on lihtsam kui kindel null ja KÕIGIL (olenemata kui kõvaks juhiks end keegi peab).
Kui ei suuda ühele õllele ka ära öelda enne rooli minemist, siis järelikult on ikkagi midagi häda.
Jällegi, kui see "tõeline parm" on end kinni joonud ja pimedas ilma helkurite ja muu turvavarustuseta keset maanteed koju vingerdad ning auto otsa sõidab? Eks see ole iga seadusesilma tunnetuse küsimus, kus on vaja ja kellele on vaja. Kuid võibolla tänu sellele "peedistamisele" ongi mõni paar tänu elule võlgu, kes ise kõige teravam pliiats ei ole.....
Auto võib olla, tsikkel peab olema.