küsimus siis seline, et kuidas küünlapiibu küünla küljest kätt esaaks?
ÄKki keegi jagak smingeid põhitõdesid või midagi. EElnevalt proovisin kummiheebliga, aga sellest ei tulnud midagi välja, ei saanud eriti ligi sinna. kas tõmmitsaga oleks mõttet proovida?
Mure küünlapiibuga.
Kas see on sul külge liimitud või? Pole kunagi juhtunud, et kinni on. Arvatavasti jõuga lahendus ei toimi. Tavaliselt on piibu põhjas traadist nn aas, mille vahele küünla kontaktpind sisse surutakse, ehk on kuhugi äärevahele kinni haakunud.
Proovi piipu loksutada (paremale-vasakule) kallutades ning ülespoole tõmmata. Jõust ei ole kasu, usun et logistamine aitab.
Proovi piipu loksutada (paremale-vasakule) kallutades ning ülespoole tõmmata. Jõust ei ole kasu, usun et logistamine aitab.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Umbes sama lugu nagu ühe algaja remondimehega,kes suutis GAZ 53 mootoril keerata keerme maha 3 silindri küünla ava pealt ja mõtles,et oh kui tore paneme epoliimiga küünla peale. Noh, mõeldud tehtud. Esimses käivitamisega lendas küünal kapotti kinni nagu kuul , ime,et keegi viga ei saanud.
Kui juba liimiga ei jäänud ühel mehel pidama küünal,kuidas siis sa mõtled,seda hermeetikuga sinna kinni saada.
Kui juba liimiga ei jäänud ühel mehel pidama küünal,kuidas siis sa mõtled,seda hermeetikuga sinna kinni saada.
Irvitama võtab küll, kuid pigem tahaks teada, et kust kurat see teadmine tekib, et silikooniga asju kokku pannakse? Aga äkki traadiga või nätsuga või äkki tatiga?
Ei tõepoolest ei saa silikooniga normaalne, peale selle et silikoon ei kesta põlemist, ega ka bensiini, silikoon ei kesta iial seda survet mis sul silindris põlemise ajal peaks tekkima. Mootorite tegemises ei ole alternatiivlahendusi ega ka ajutisi lahendusi, ka ei ole nö shortcut-e. Tee asjad nii nagu raamatus kirjas ja sa ei pea kaks päeva küünlalt piipu maha rebima, ega ka muudmoodi endale ja teistele ohtlik olema.
Ei tõepoolest ei saa silikooniga normaalne, peale selle et silikoon ei kesta põlemist, ega ka bensiini, silikoon ei kesta iial seda survet mis sul silindris põlemise ajal peaks tekkima. Mootorite tegemises ei ole alternatiivlahendusi ega ka ajutisi lahendusi, ka ei ole nö shortcut-e. Tee asjad nii nagu raamatus kirjas ja sa ei pea kaks päeva küünlalt piipu maha rebima, ega ka muudmoodi endale ja teistele ohtlik olema.
Haarame mopeedil kolvist!