Terv.
Sai soetatud 67a k750. Hakkan seda taastama. Mootor juba laiali võetud ja enamus juppe olemas.
Aga silindrite välispind on hirmus kole ja roostes. Kas keegi oskab öelda mismoodi saaks neid jälle läikima ja originaalilähedaseks.
Onuüllar
K750 silindrid
Kui silindritest rääkida, siis seal pole alumiiniumi kunagi olnud, vähemalt K-750 puhul.
Pealegi on valu kvaliteet seal väga nigel, läikinud a la kroom või nikkel pole seal kunagi miskit olnud.
Pinnakatte kvaliteedi määrab eelkõige kasutatav värv, siin on erinevad koolkonnad: läikiv ahjuvärv, Sadolini must või hoopis mõni matt kuumakindel värv.
Kõige lihtsam on rooste liivapritsis ära lasta ja saadud pind kuumakindla värviga üle tuisata.
Halvemal juhul võivad ribid olla ka täielikult ära roostetanud (nähtud sedagi), siis on abiks uus silinder, sest vanade ribide taastamine on küll võimalik, aga mitte ajaliselt ja rahaliselt mõistlik.
Pealegi on valu kvaliteet seal väga nigel, läikinud a la kroom või nikkel pole seal kunagi miskit olnud.
Pinnakatte kvaliteedi määrab eelkõige kasutatav värv, siin on erinevad koolkonnad: läikiv ahjuvärv, Sadolini must või hoopis mõni matt kuumakindel värv.
Kõige lihtsam on rooste liivapritsis ära lasta ja saadud pind kuumakindla värviga üle tuisata.
Halvemal juhul võivad ribid olla ka täielikult ära roostetanud (nähtud sedagi), siis on abiks uus silinder, sest vanade ribide taastamine on küll võimalik, aga mitte ajaliselt ja rahaliselt mõistlik.
Eks ma proovin ära! Aga silindripead? mis materjalist need on ja kuidas ilusaks saada?Aspelund wrote:Kui silindritest rääkida, siis seal pole alumiiniumi kunagi olnud, vähemalt K-750 puhul.
Pealegi on valu kvaliteet seal väga nigel, läikinud a la kroom või nikkel pole seal kunagi miskit olnud.
Pinnakatte kvaliteedi määrab eelkõige kasutatav värv, siin on erinevad koolkonnad: läikiv ahjuvärv, Sadolini must või hoopis mõni matt kuumakindel värv.
Kõige lihtsam on rooste liivapritsis ära lasta ja saadud pind kuumakindla värviga üle tuisata.
Halvemal juhul võivad ribid olla ka täielikult ära roostetanud (nähtud sedagi), siis on abiks uus silinder, sest vanade ribide taastamine on küll võimalik, aga mitte ajaliselt ja rahaliselt mõistlik.