I¸ k15
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Mootor on peaaegu koos , silinder on hetkel parandamisel .
Silindrit ei ole lihtsalt peal.
Igaks juhuks pean käigukasti poolse karteripoole uuesti korraks lahti võtma rsk. Mul on imelik tunne ,et ma unustasin kogemata 4 käigu vahele tolle seibi panemata, mis sinna peavõllipeale käib.
Lihtsam ülevaadata , kui hiljem hammaka juppe kastist korjata.
Praegu panen ma ta jah kokku cz-ti kolviga , kanalid proovib niipalju kui võimalik paika ajada, lisaks peab ülemise rõnga tihvti nihutama, oma algsest kohast.
Eks siis on näha , kuidas tsikkel liikuma hakkab.
Mis väntvõlli puutub tekib seal jah selline häda , et väntvõll jääb niisuure kolvi jaoks väikeseks ja tänu sellele võib tulla ka meeletu vibra sisse.
Süüteks panen motoplati , väga töökindel riist
Tööd on veel küllaga.
Küsige veel julgesti!
Silindrit ei ole lihtsalt peal.
Igaks juhuks pean käigukasti poolse karteripoole uuesti korraks lahti võtma rsk. Mul on imelik tunne ,et ma unustasin kogemata 4 käigu vahele tolle seibi panemata, mis sinna peavõllipeale käib.
Lihtsam ülevaadata , kui hiljem hammaka juppe kastist korjata.
Praegu panen ma ta jah kokku cz-ti kolviga , kanalid proovib niipalju kui võimalik paika ajada, lisaks peab ülemise rõnga tihvti nihutama, oma algsest kohast.
Eks siis on näha , kuidas tsikkel liikuma hakkab.
Mis väntvõlli puutub tekib seal jah selline häda , et väntvõll jääb niisuure kolvi jaoks väikeseks ja tänu sellele võib tulla ka meeletu vibra sisse.
Süüteks panen motoplati , väga töökindel riist
Tööd on veel küllaga.
Küsige veel julgesti!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 91
- Joined: 24. Mar 2008 01:00
cz esiratas
Tere IZ-i ehitaja.Mul peaks neid cz esirattaid leiduma,kui huvi on,siis anna teada?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Nii ta siis koku sai pandus 3 , 4 kuuga umbes .
Võind muidugi mõned asjad veel ära teha aga need ei ole nii tähtsad.
Eks igaüks teab kas sai hästi või halvasti tehtud , aga mina ise jään rahule.
Pikad töötunnid garaazi al tasusid end ära õppimise kõrval
Numbrilauad veel paigaldamata aga muidu teised asjad küljes mis peavad.
Hea lihtsalt et üks higemattunud iz sai uue elu , ja peatselt krossiradatel teistega taas mõõtu on võtmas
Igatahes väärt tegemist
Retro ei hävine vaid ärkab taas, rsk
Loodan et meeldis.
Võind muidugi mõned asjad veel ära teha aga need ei ole nii tähtsad.
Eks igaüks teab kas sai hästi või halvasti tehtud , aga mina ise jään rahule.
Pikad töötunnid garaazi al tasusid end ära õppimise kõrval
Numbrilauad veel paigaldamata aga muidu teised asjad küljes mis peavad.
Hea lihtsalt et üks higemattunud iz sai uue elu , ja peatselt krossiradatel teistega taas mõõtu on võtmas
Igatahes väärt tegemist
Retro ei hävine vaid ärkab taas, rsk
Loodan et meeldis.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 91
- Joined: 24. Mar 2008 01:00
iz
Tere,kas sul möni keevitamist vajav krossi IZ -i raam üle ka on?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Juba tükk aega pole ma IZH-ga suur midagi teinud ,
naelas said alla ja jäid talve ootama umbes kuuks ajaks ,
aga täna oli see päev mil lihtsalt pidi tsiklit tuulutama,
sellepärast otsustasingi mõned ringid tega , muidugi mõne ringi asemel sai juba pool päeva sõidetud
Lahe oli , võind ainult rohkem külmetada.
Vahel käntsu ka ikka
naelas said alla ja jäid talve ootama umbes kuuks ajaks ,
aga täna oli see päev mil lihtsalt pidi tsiklit tuulutama,
sellepärast otsustasingi mõned ringid tega , muidugi mõne ringi asemel sai juba pool päeva sõidetud
Lahe oli , võind ainult rohkem külmetada.
Vahel käntsu ka ikka
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Video siis
Uue tikliga pole veel päris harjunud sellepärast ka rumalad apsakad
Lisaks mõned vead veel mis peaks kõrvaldama , nagu näiteks neljanda käigu peaks ligemale kolmandale tooma ja tüüsi tahaks ka nagu tsipa veel suuremat 200 on praegu see peatüüs, õhutüüs aga 50.
Vist ka vedelamat amordiõli talveks , pisu liiga jäik tundub ,
Muidu NICE!!
http://youtu.be/DQSpaVOElEM
Uue tikliga pole veel päris harjunud sellepärast ka rumalad apsakad
Lisaks mõned vead veel mis peaks kõrvaldama , nagu näiteks neljanda käigu peaks ligemale kolmandale tooma ja tüüsi tahaks ka nagu tsipa veel suuremat 200 on praegu see peatüüs, õhutüüs aga 50.
Vist ka vedelamat amordiõli talveks , pisu liiga jäik tundub ,
Muidu NICE!!
http://youtu.be/DQSpaVOElEM
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Pea pea on algamas hobikrossi uus hooaeg ja selleks tuleb tikkel korralikult ja viksilt ette valmistada, mitte ilu jaoks muidugi , sest ilus ei sõida.
Mootoril sa käikugastis hammkas vahetatud ja muud parandusi veel siin ja seal.
Nii et otsige oma retrod kuurnurgast välja ja 7.aprillil Kunda poole ajama
Mootoril sa käikugastis hammkas vahetatud ja muud parandusi veel siin ja seal.
Nii et otsige oma retrod kuurnurgast välja ja 7.aprillil Kunda poole ajama
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Tervitust rahvas :), juba pikka aega ei ole ma enam midagi foorumisse postitanud. Asi ei olnud mitte selles , et ma oleks selle teema unustanud või et ma lihtsalt oleks laisk olnud. Pigem , et keskkooli lõpp oli käsil ja lihtsalt aega polnud siia midagi postitada.
Teie rõõmuks on tsikkel täiesti alles. Vahepeal sai teda ühest ja teisest kohast parandatud, nii raami , kui ka erinevaid silindred ja vähendatud n-ö
hooratast ehk siis siduri ja väntvõlliotsa hammasratta arvelt.
Kui rääkida võistlustest, siis EHKK-l peak olema teine koht selle tsikliga.
Sai nii Lätis käidud kui ka kestvussõite proovitud , eriti meeldivad mulle kõvad rajad ja talvel kesvussõidud Nagu näiteks piksepini Missos , oi neid pikki sirgeid
Minu tegemised ja toimetude selle tsikliga veel kaugelti ei lõpe.
Pidu alles algab :) !
Teie rõõmuks on tsikkel täiesti alles. Vahepeal sai teda ühest ja teisest kohast parandatud, nii raami , kui ka erinevaid silindred ja vähendatud n-ö
hooratast ehk siis siduri ja väntvõlliotsa hammasratta arvelt.
Kui rääkida võistlustest, siis EHKK-l peak olema teine koht selle tsikliga.
Sai nii Lätis käidud kui ka kestvussõite proovitud , eriti meeldivad mulle kõvad rajad ja talvel kesvussõidud Nagu näiteks piksepini Missos , oi neid pikki sirgeid
Minu tegemised ja toimetude selle tsikliga veel kaugelti ei lõpe.
Pidu alles algab :) !
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Plaan on sis silindrit ümber ehitada Klappile + teine kanali ehitus.
Kuna testitud sai nii cz kolviga ja izhi originaal kolviga tsiklit siis võin mina küll julgelt tunnistada ,et vahe oli öö ja päev. Izhi originaal kolviga polnud eriti algust aga lõpp oli keskmine või kõva aga cz-ti kolviga oli rohkem algust ja keskeltki vedas paremini.
Asi ei olegi selles et nüüd mida suurem seda uhkem aga mis testitud see testitud.
Olgu mainitud ,et mõlemaid silindreid sai parandatud ja izhi originaal kolbi über tehtud kuna no jah, teate ise millised need kolvid on.
1.Ovaalsus puudus ja tänu selle pigistaks kolb ennast kohe kinni selleks saigi see ovaalsus tekitatud.
2. Ja need rõngad mis neile müüakse oh ..... valgus paistab nii läbi et neid isegi kui võtad õhupuhastaja otsast ja sõidad kruusa teel , isegi siis nad ei kuluks õigesse mõõtu , selleks pidigi ise rõngad tegema. Õnneks ei pidanud neid tegema algtoorikust vaid M-i ja Uraali rõngastest mis olid 78mm .
Spordi kolb oli mull 77mm siis pidi need õigesse mõõtu treiama vastava abinõuga. lisaks olid nad ka liiga paksud ja sealtki pidi maha kärpima aga valmis nad said.:)
Kuna testitud sai nii cz kolviga ja izhi originaal kolviga tsiklit siis võin mina küll julgelt tunnistada ,et vahe oli öö ja päev. Izhi originaal kolviga polnud eriti algust aga lõpp oli keskmine või kõva aga cz-ti kolviga oli rohkem algust ja keskeltki vedas paremini.
Asi ei olegi selles et nüüd mida suurem seda uhkem aga mis testitud see testitud.
Olgu mainitud ,et mõlemaid silindreid sai parandatud ja izhi originaal kolbi über tehtud kuna no jah, teate ise millised need kolvid on.
1.Ovaalsus puudus ja tänu selle pigistaks kolb ennast kohe kinni selleks saigi see ovaalsus tekitatud.
2. Ja need rõngad mis neile müüakse oh ..... valgus paistab nii läbi et neid isegi kui võtad õhupuhastaja otsast ja sõidad kruusa teel , isegi siis nad ei kuluks õigesse mõõtu , selleks pidigi ise rõngad tegema. Õnneks ei pidanud neid tegema algtoorikust vaid M-i ja Uraali rõngastest mis olid 78mm .
Spordi kolb oli mull 77mm siis pidi need õigesse mõõtu treiama vastava abinõuga. lisaks olid nad ka liiga paksud ja sealtki pidi maha kärpima aga valmis nad said.:)