Renegade projekt võrr
tere
Hiinaka väntvõll maksab 400eek.Sobib vene openile (võidusõidu keeles ).Vändaots on väikse magnetiga (hiina elektron süüde) ja laagrid on 202.Kõik on lihtne teostada. Kepsul on all ja üleval nõellaager.
www.sakusaaruklubi.ee
www.sakusaaruklubi.ee
Nii ,eile läksin Laki tn 17 asuvasse Laagri ja Tihendikeskusesse ning ostsin kepsulaagri ära www.laager.ee .Maksis ta mul 240.-(koos käibemaksuga).Laager pidi kuni 23K pööret ära kannatama.Reed valve ka pea-aegu käes(postkontoris).
Hetkel tekkis küsimus:kas tapp võib pesast veits väljas olla nagu pildil? http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/66235351
Ja teiseltpoolt : http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/66235353/
.Kes on väntvõlli kodus kokkupannud andke nõu.Eriti ei viitsiks seda homme pressialla panna(veits kardan ka ,keps võib ju kinni kiiluda vända põskede vahele).Soojendaks teist gaasipliidil ja ,siis toksiksin tappi sissepoole?Muidu kuumutaksin gaasipitsiga ,aga hapnik on otsas.Igasugused vastused on teretulnud.
Ja teiseltpoolt : http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/66235353/
.Kes on väntvõlli kodus kokkupannud andke nõu.Eriti ei viitsiks seda homme pressialla panna(veits kardan ka ,keps võib ju kinni kiiluda vända põskede vahele).Soojendaks teist gaasipliidil ja ,siis toksiksin tappi sissepoole?Muidu kuumutaksin gaasipitsiga ,aga hapnik on otsas.Igasugused vastused on teretulnud.
- teints
- Tavakasutaja
- Posts: 222
- Joined: 02. Mar 2007 01:00
- Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
- Contact:
Tapp ei tohiks sealt avast välja ulatuda, sest laagri välissaale hakkab sinna vastu käima. Et pressimisel põskede vahe kokku ei läheks tuleb sinna vastava paksusega metallist liistud või puksid vahele panna. Soojendamisest pole mingit kasu kuna mõlemad detailid on terasest ja paisuvad võrdselt. Peale pressimist on vaja vänt sirgeks rihtida, võllikaelad on vaja rihtida samale teljele, lubatud viskumine 0,04 mm.
Oman mõnda roostes mootorratast.
Nii just tulin töökojast (Tänud kasutajale Delta-501 nõuande eest).Puurisin puit klotsi sisse ava ja panin väntvõlli sinna peale nii ,et saaks selle tapi sisse toksida.Et keps kinni ei kiiluks kasutasin vanu laagri saalesid 202 seeria omad(kunagi sai päris mitu sääru vänta lahti lüüa ja sealt ka need saaled). Vända rihtisin nii ära :koputasin 100g vasaraga vastu vändapõske ,seal tapi vastas on 8mm avad ,võtsin täpselt 8mm kalibrofka ja proovisin läbi ajada , koputasin niikaua kuni läks ilusasti läbi.Nüüd vaikselt hakkan kokku klappima seda motot.
tere
Niimoodi tõesti ei saa seda rihti.Kindlasti pane riht pinki,ära keera seda kohe p....sse.Renegade wrote:Nii just tulin töökojast (Tänud kasutajale Delta-501 nõuande eest).Puurisin puit klotsi sisse ava ja panin väntvõlli sinna peale nii ,et saaks selle tapi sisse toksida.Et keps kinni ei kiiluks kasutasin vanu laagri saalesid 202 seeria omad(kunagi sai päris mitu sääru vänta lahti lüüa ja sealt ka need saaled). Vända rihtisin nii ära :koputasin 100g vasaraga vastu vändapõske ,seal tapi vastas on 8mm avad ,võtsin täpselt 8mm kalibrofka ja proovisin läbi ajada , koputasin niikaua kuni läks ilusasti läbi.Nüüd vaikselt hakkan kokku klappima seda motot.
www.sakusaaruklubi.ee
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Nii täna panin mootori käima, päris edevalt liikus teine edasi.Nüüd on vaja Delta raam üle värvida.Proovisin Riga 13 raami peal kuidas see mootor töötab/sõidab.Reed valve oli veits suurem ja seisab riiulis.Sisselaset ülevoolusid ja väljalaset modisin ,kasutan D4-ja üherõngalist kolbi.Lisaks paigaldasin lääne kepsulaagri.Nüüd vaja 0,7mm-st plekki millest reso teha.Millalgi tahan osta pit/dirtbike tagumise ketiratta.
vändalaager
kuidas ostsid selle vända laagri , kas oli alumine kaasas ja ehk said ka nr mille järgi saaks nyyd tellida
Mul siin foorumis eespool peaks olema selle laagri mark kirjas.Ostsin ta Laagri-ja tihendikeskus OÜ-st Laki 17 Tallinn.Ei leia tsekki üles.Pole küll SKF ,aga kvaliteetsem kui Vene toodang.
Update: sääru sõidab ja päris edukalt.Sai tehtud samasugune sidur nagu Delta-501 krossivõrril (hetkel välispraktikal keevitamises ,aga saab treipinke kasutada ,sest koguaeg ei viitsi ka keevitada )Sai ka veel silindripealt 1mm maha treitud surveastme tõstmiseks(tunduvamalt paremini läheb pöördesse.)Sisse-ja väljalaset suurendatud,ülevoolude kallale pole jõudnud.
Vaatasin ,et reed valve ei taha hästi passida minu mota peale kuna veits suur ta jaoks.Peab otsima väiksema klapi.Kunagi panen selle klapi mopi mootorile peale ,mis mul praegu riiulis seisab.Kiirust arendab sääru umbes 50 km/h. Täna sai aega mõõdetud kaua praktika kohast koju sõidab: vahemaa ca 3,5km ja aega kulus stopperi järgi 7min ja 45sek veloga kihutan sinna ca 15 min.millalgi pildid säärust tehtud detailidest ja rakistsest mille abil sain sidurikettaid ja silindripead treida.Vaja veel teha leegikas reso jaoks(Delta leegikas) toru painutist läbi lasta ja hakata koonuseid tegema ,siis veel teine süüde ka leiutada valmis.
Update: sääru sõidab ja päris edukalt.Sai tehtud samasugune sidur nagu Delta-501 krossivõrril (hetkel välispraktikal keevitamises ,aga saab treipinke kasutada ,sest koguaeg ei viitsi ka keevitada )Sai ka veel silindripealt 1mm maha treitud surveastme tõstmiseks(tunduvamalt paremini läheb pöördesse.)Sisse-ja väljalaset suurendatud,ülevoolude kallale pole jõudnud.
Vaatasin ,et reed valve ei taha hästi passida minu mota peale kuna veits suur ta jaoks.Peab otsima väiksema klapi.Kunagi panen selle klapi mopi mootorile peale ,mis mul praegu riiulis seisab.Kiirust arendab sääru umbes 50 km/h. Täna sai aega mõõdetud kaua praktika kohast koju sõidab: vahemaa ca 3,5km ja aega kulus stopperi järgi 7min ja 45sek veloga kihutan sinna ca 15 min.millalgi pildid säärust tehtud detailidest ja rakistsest mille abil sain sidurikettaid ja silindripead treida.Vaja veel teha leegikas reso jaoks(Delta leegikas) toru painutist läbi lasta ja hakata koonuseid tegema ,siis veel teine süüde ka leiutada valmis.
Nii pole halba ilma heata.Eile jooksis kepsulaager kinni ,hetkega pill seisis ja mina olin oma uhkusega pensupaagi korgi peal vedas ,et kusagil kurvis nii kinni ei jooksnud.Eile tuttav helistas ja küsis:kas sa säärekat ja varujuppe tahad?Ütlesin ,et mõtlen päeva ,täna käisin vaatamas komplektne Riga 13 D8M mootoriga ,poolik Riga 13 ka D8M motoga ja keegi totu on sellele pannud traktori magneeto peale,pööningul vedeleb vähekasutatud D8E mootor ja hunnik võrri-mopi rattaid.Kogu krempli saan homme väga soodsalt.Nii ,et saab oma Riga 13 ka ilusasti korda teha. Delta baasil säärust tuleb võidusõidu pill.
Tere.
Vaata eelpool postitusi,kus ma ütlesin et ei kesta need laagrid.Ülesse ei saa RIGA kepsule mingit laagrit panna.
www.sakusaaruklubi.ee
www.sakusaaruklubi.ee
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/se ... e=lastpage siin mõned klõpsud Riga 13-st peab vist teise teema ka siis tegema.Varsti jälle garaazi fotojahile.
Update:Delta raam praktikakohas ,teen talle monoamorti ja kuju "krossika moodi".Motole tuleb jälle peale originaal kepsulaager,süüde sae oma. Silindrile tahan teha vesijahutust.Kas kloostrimetsas müüakse eraldi silindripead vesijahutusega silindri jaoks(D10 silindripea siis)?karteri pooled (koht kuhu reed valve tahtsin panna) on tasapinnaliseks freesitud.Vaikselt teen resonaatorit kah.Kus kohast saab plekki muretseda reso jaoks soodsa hinnaga?
Hakkan vaikselt sellist süüdet ehitama http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=27552 .Homme sebin teemantviilid freesid jne.
Nonii üleeile sain ühe kepsu õhemaks freesitud-käiatud,kepsulaager sai omale õlitussälgud ka sisse.Silinder sai ka suuremad kanalid v.a boost port jäi tegemata.Oomipoes oli kahjuks vene dioodide türistoride-transistoritega ikaldus,st pean kuskilt lääne omad sebima.Eelmine aasta sai Delta raam endale monoamordi,kuuris vedeleb ka riga 13 ronte raame.peab vaatama ja midagi aretama.Pean veel sebima alumiinium klotsi millest tahan teha klapipesa.Vaatab kas sebin omale jootepulgad või siis lasen kinni keevitada.Tööd veel jätkub ja kõvasti.
Nii tekkis küsimus nendele kes on teinud sellise süüte http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=27552
kuidas te mõõtsite staatori plaadil uued poldiaugu kohad?Ma möllan malli sirkli ja supleriga juba pool päeva ,tulevased augud ei taha minna sinna kuhu peaksid.Ja kas keegi teab mis komponendid sobivad asenduseks?Oomipoes oli vene komponentidest ikaldus.Äkki mingi tabel vms.
edit:midagi leidsin vene interneti avrustest:
1 – общий вывод; 2 – вывод датчика; 3 – вывод заряда;
4 – вывод ВВ катушки; 5 – лампа фары: 2,5В, 0,72А;
Т1 – Катушка магнето Д8; Т2 – Высоковольтная катушка.
С1 – 3,3мФ; С2 – 0,068 мФ; (400-600В)
V1 – КД105Г 1N4007;
V2 – КД105Г 1N4007;
V3 – КД521 1N4148;
V4 – КТ361; ?????ei tea
V5 – КТ315; ?????ei tea
V6 – КД521; 1N4148
V7 – КУ201 ВТ 138-800;
V8 – КД105Г 1N4007;
V9 – КД202;
R1 – 30К; R2 – 3,9К; R3 – 1,8К; R4 – 20К;
väike copy-paste.
kuidas te mõõtsite staatori plaadil uued poldiaugu kohad?Ma möllan malli sirkli ja supleriga juba pool päeva ,tulevased augud ei taha minna sinna kuhu peaksid.Ja kas keegi teab mis komponendid sobivad asenduseks?Oomipoes oli vene komponentidest ikaldus.Äkki mingi tabel vms.
edit:midagi leidsin vene interneti avrustest:
1 – общий вывод; 2 – вывод датчика; 3 – вывод заряда;
4 – вывод ВВ катушки; 5 – лампа фары: 2,5В, 0,72А;
Т1 – Катушка магнето Д8; Т2 – Высоковольтная катушка.
С1 – 3,3мФ; С2 – 0,068 мФ; (400-600В)
V1 – КД105Г 1N4007;
V2 – КД105Г 1N4007;
V3 – КД521 1N4148;
V4 – КТ361; ?????ei tea
V5 – КТ315; ?????ei tea
V6 – КД521; 1N4148
V7 – КУ201 ВТ 138-800;
V8 – КД105Г 1N4007;
V9 – КД202;
R1 – 30К; R2 – 3,9К; R3 – 1,8К; R4 – 20К;
väike copy-paste.
Oskab keegi öelda kus kohast saaks 60X60mm nelikant-alumiinium "klotsi".Kogu töö seisab selletaga ,et olen aretand igasuguseid terasest klapipesasid ,aga ei usu ,et nad hermeetilised jäävad.Lihtsam oleks alumiiniumist teha ja see karteri külge keevitada.Metalli firmad müüvad pikki "balvankasid" ja see oleks liiga kulukas.Krt emex-ist ka ei saa enam, nad ei müü midagi välja.kogu tuunimiseks vajaminev stuff olemas ,aga tahaks midagi korralikku ka ehitada.Võite ka inspiratsiooniks saata pilte terasplekist tehtud klapipesadest.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Progress! Hetkel mootor selline:http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/93090155
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/93090969
Tuleb tasaseks viilida/freesida ja siis klapipesa meisterdama hakata.mootorit hakkab toitma 17,5mm Dellorto.
http://fotoalbum.ee/photos/Renegades/93090969
Tuleb tasaseks viilida/freesida ja siis klapipesa meisterdama hakata.mootorit hakkab toitma 17,5mm Dellorto.
Tekkis küsimus, töökaaslane rääkis, et on kunagi võrri mootoreid(D-5) forseerinud ja kasutanud Motoplati süüdet. Mulle väitis et see mahub ilusasti mootori "süütekarpi"ära.Olen vaadanud Motoplat süütest pilte ja kahtlen et ei mahu.On motoplatil ka mingeid väiksemaid mudeleid või on kõik standartne ehk siis ühe ja sama mõõduga.Toodab keegi replikaid Motoplat süütest?
süüde
Kui tahad elektron süüdet siis kõige lihtsam, pane hiinavõrri oma 50 eur. või KTM 50cc kolm korda kallim.Hiinaka süüteid pandud võrridele ja mopeedidele ikka väga palju.
www.sakusaaruklubi.ee
www.sakusaaruklubi.ee