Renegade projekt võrr
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Pasa karbussi oled valinud minu arust. Muidu automaatse tooreklapi saad kinni panna ainult kui lased voolu peale, või paned siibri sinna pessa, näiteks pastakavedru selle otsa ja kaane peale. Või osta käsitoore komplekt mõnest rolleri varuosadega tegelevast kauplusest. Kui voolu peale ei tule, on toores sisse lülitatud.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Homme lasen teha klapipesa ja mootoripooled tasapinda klapipesa alt freesida.Camex-ist öeldi ,et nad saavad Piaggio kepsu tellida maksma läheb ca 50euri,väntvõlli pean ka kuskile tegemisse ,siis saatma.Kolb jääb D4-ja oma. kolvirõngas ,aga peavalu.Süüte plaanin hiinaka oma panna.Raam peaks olema Delta oma vedrustus(esikahvel ja taga amordid) pit-dirtbike omad.Suveks plaanis elajas liikuma saada.
Hiinakal käik 38 ,D seerja 40. Hiinaka vända laager 202Renegade wrote:Mis on hiinaka ja vene D-mootori kolvikäik? Plaan oleks muretseda hiinaka väntv6ll ja syyde. Vene D-seerial olid väntv6llilaagrid 203,Mis m66dus need hiinakal on?
www.sakusaaruklubi.ee
http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=26064 Keegi ei tea mis masinatel veel selliseid käigukaste kasutati.Kui kellelgi peaks kasutult vedelema siis oleksin huvitatud.suht huvitav
h
ei viitsinud praegu teemat ülelugema hakata ,aga kkas ta ei olnud mingi tegase eksperimentaal,mis seeriasse ei jõudnud.vaevald praktiliselt kasutamiseks piisavalt sujuv-töökindel. oli siin üks müügil,saaremaal vist.eelmisel aastal vist,vene asjade puhul pole mõtet palju loota.Renegade wrote:http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=26064 Keegi ei tea mis masinatel veel selliseid käigukaste kasutati.Kui kellelgi peaks kasutult vedelema siis oleksin huvitatud.suht huvitav
Võta mingi suvaline frees, peaasi et peale hakkab ja tee sinna mõned sooned sisse, peaasi et laagrirullide tööpindadeni ei ulatu. Kepsu võid alumise tapi juurest väiksemaks ka käiata aga nii võib vänt tasakaalust välja minna. Nende soonte tegemisel saab ka relaka või käiaga hakkama...Renegade wrote:"Deshnik skorohodi"teemat tean kyll aga, vene keel on algtasemel,jooniselt nägin mingid sissel6iked olid tehtud aga mis freesiga jne...jäi m6istmatuks.
Väntvõlli ots tuleb treida peenemaks ja ongi kõik. Isegi kiilu pole vaja.Paned korralikult liimiga poldi kinni. OK
www.sakusaaruklubi.ee
www.sakusaaruklubi.ee
Hiinaka süütega on nii,kui töötab siis hästi.Kui midagi on pees siis ei tööta.Nii ei saa olla,et halvasti töötab.
minimo
mis mootor sul on ,et käima ei saa ???
Renegade
Kolm korda küsid ühte ja sama kösimust.Kas sa teiste poste ei loe ??Öeldi ju ,et vända ots tulb peenemaks treida.
www.sakusaaruklubi.ee
minimo
mis mootor sul on ,et käima ei saa ???
Renegade
Kolm korda küsid ühte ja sama kösimust.Kas sa teiste poste ei loe ??Öeldi ju ,et vända ots tulb peenemaks treida.
www.sakusaaruklubi.ee
Vootele võrri mootor on. Süütepool läks tuksi, vahetasin ära, säde on aga ei lähe tööle enamvirgor wrote:Hiinaka süütega on nii,kui töötab siis hästi.Kui midagi on pees siis ei tööta.Nii ei saa olla,et halvasti töötab.
minimo
mis mootor sul on ,et käima ei saa ???
Renegade
Kolm korda küsid ühte ja sama kösimust.Kas sa teiste poste ei loe ??Öeldi ju ,et vända ots tulb peenemaks treida.
www.sakusaaruklubi.ee
minimo wrote:Vootele võrri mootor on. Süütepool läks tuksi, vahetasin ära, säde on aga ei lähe tööle enamvirgor wrote:Hiinaka süütega on nii,kui töötab siis hästi.Kui midagi on pees siis ei tööta.Nii ei saa olla,et halvasti töötab.
minimo
mis mootor sul on ,et käima ei saa ???
Renegade
Kolm korda küsid ühte ja sama kösimust.Kas sa teiste poste ei loe ??Öeldi ju ,et vända ots tulb peenemaks treida.
www.sakusaaruklubi.ee
siis süüte probleem pole ju. vootele pillid töötavad ainult vootele käes , ning sedagi ainult hea ilmaga
Muud ei saa ju olla. Enne käis, kuni töötamise pealt välja suri ja säde ära kadus. Peale seda vahetasin süütepooli ja ei tööta. Aga juba uus süüde valmimasiceman wrote:minimo wrote:Vootele võrri mootor on. Süütepool läks tuksi, vahetasin ära, säde on aga ei lähe tööle enamvirgor wrote:Hiinaka süütega on nii,kui töötab siis hästi.Kui midagi on pees siis ei tööta.Nii ei saa olla,et halvasti töötab.
minimo
mis mootor sul on ,et käima ei saa ???
Renegade
Kolm korda küsid ühte ja sama kösimust.Kas sa teiste poste ei loe ??Öeldi ju ,et vända ots tulb peenemaks treida.
www.sakusaaruklubi.ee
siis süüte probleem pole ju. vootele pillid töötavad ainult vootele käes , ning sedagi ainult hea ilmaga
Kui kütted ja muud asjad on paigas ja säde on siis saab olla ainult süüde vale.Kas süütepool on ikka samale süütele kuuluv..Magneto on paigast ära,säde on, aga valel ajal.
www.sakusaaruklubi.ee
www.sakusaaruklubi.ee
virgor wrote:Kui kütted ja muud asjad on paigas ja säde on siis saab olla ainult süüde vale.Kas süütepool on ikka samale süütele kuuluv..Magneto on paigast ära,säde on, aga valel ajal.
www.sakusaaruklubi.ee
magneti valepidi paned , siis on ka ikaldus.
Magneti kohta tean jah, olen ka mõlematpidi proovinud. Süütepool kuulub küll hiinakale, sai töötavalt süütelt võetud.iceman wrote:virgor wrote:Kui kütted ja muud asjad on paigas ja säde on siis saab olla ainult süüde vale.Kas süütepool on ikka samale süütele kuuluv..Magneto on paigast ära,säde on, aga valel ajal.
www.sakusaaruklubi.ee
magneti valepidi paned , siis on ka ikaldus.
Mulle see hiinaka oma ei meeldi, teen endale sae süüte parem.
Kysimus järgmine: Delta raam m6rasid täis ,Kas on m6tet hakata ise raami ehitama?on kuskil netis jooniseid(vene dyr4ik foorumi otsisin läbi ja ei leidnud midagi.)Tahaks ikka amortidega raami, jäiga tagaosaga raamidest on kyllalt, p6rutab p###e ära.Väntv6ll läheb treipingist läbi ja hakkan mootorit kokkulappama.
Ei ole see amortideta raamiga midagi nii hullu. Kõik võrrisõitudel osalejad sõidavad ju ilma amortideta. Amortidega raam läheb ka liiga raskeksRenegade wrote:Kysimus järgmine: Delta raam m6rasid täis ,Kas on m6tet hakata ise raami ehitama?on kuskil netis jooniseid(vene dyr4ik foorumi otsisin läbi ja ei leidnud midagi.)Tahaks ikka amortidega raami, jäiga tagaosaga raamidest on kyllalt, p6rutab p###e ära.Väntv6ll läheb treipingist läbi ja hakkan mootorit kokkulappama.
Renegade wrote:no igatahes mul vedeleb kuuriall 2 R13 raami ja nende konstruktsioon ei ole paljulubav,(kuna plaan hakata mööda "kuumaastikku" s6itma).Ja vaadates torude läbim66tu kardan ,et s6idan selle k6veraks ,R13 Paak ka mulle ei meeldi kuna tal on terav rant(v6in p6lved ära l6hkuda)
ei ole neil riga torudel häda midagi, eriti 13 -l on nad suht jämedad. vaevalt sul õnnestub raamil midagi kõveraks saada , kui läheb siis pooleks. tavaline on mõrad liite kohtade kõrval , või togevdatud koha lähedalt.
torudest. ilmselt tehas kasutas siiski mingil määral sobivat terastoru mille tugevos andmed mingi teooria järgi vastavad olid. kui sa üritad kodus vee , vihma või kanalisatsiooni torudest midagi aretada võta äkki " minut järelemõtlemiseks " , nagu ¨tirlits . loe vanu sossseppade teemasid siitsamast foorumist ,pole vaja tört¨ikusse minnagi. arvan et sa ei leia ühtki tulemuslikult lõpuni veetud sääreka projekti.
võta se r13 raam ja lao oma moto sinna vahele,pane sõitma, pidurdama jne
kui tunned et on nõrk või midagi , no siis vaata edasi. sul läheb juba neljas hooaeg plaane veeretades, aga tulemust pole näha , kas sa sõita nagu üldse ei taha?
R 13 raamile pead tegema mootori ette torule väikese kaare sisse ainult ,et su karpa-klapi majandus ära mahuks . sinna soovitan leida vanakooli naisteka raam , mis sobib edukalt torutoonoriks.
ei taha üldse kritiseerida , tundud norm vana ja võtad koleegide nõu kuulda jne. lihtsalt su tuuma meenutab juba pisut Tuunia-Tõnise megateost mis vältas ka aastaid ,aga tulemus jäi pehmelt öeldes kesiseks. ei taha ka Tõnist üldse mingilgi määral laita, samuti norm vana, aga milleks see kõik kui tulemus on hunnik ära narritud varuosi.
Renegade wrote:Ok millalgi lähen maale ja toon sealt siis R13 raami.Hetkel mootor seisab, ootab väntv6lli otsa treimist ja uusi laagreid(tööjuures treipingi padrun viskab ja ma keeraksin selle pingiga väntv6lli peesse)(töökaaslane lubas treimisse saata aga juba 1kuu lubab nagu ka laagritega)
c3 laagrid ikka?
minimo wrote:Esikahvliks pane mägiratta või piti oma.Renegade wrote:J2rgmine n2dal peaks v2ntv6ll minema treimisse.Laagrid sebin omale l2hiajal.Siis saab mootorit kokku lapata.Teha on veel j22nud Raam,sidur,uus esikahvel sebida kuna originaalid on parajad peldikud,vb silindrit ka portida ja reso.
mõte õige , aga pisut komplitseeritud. nimelt ei mahu mägiratta (ilmselt ka piti) kahvli võll sääru kaelakaussidest läbi. lahenduseks mägiratta laagrid kausid+ adapterid raamikülde. teine varjant , teed kahvlile peenema võlli.