K: Hinnapäring.
K: Hinnapäring.
Tere! Oleks abi vaja uunikumi hinnapäringu kohta, et palju selline masin väärt on.
Riiklik Registeerimismärk: 372AA
Sõiduki liik: Mootoratas
Kere tüüp: Külgkorviga
Mark: K
Mudel: 750 M
Värvus: ROHELINE
Tehasetähis: Numbrita
Väljalaske aasta: 1967
Istekohtade arv koos juhiga: 3
Kütuse liik: BENSIIN
DOKUMENDID olemas.
Sooviks asjatundjate abi, kes on asjadega kursis.
Asi on töökorras natuke nokitseda sõidab oma ratastel, kuna on 2 a seisnud, isegi roostet ei ole sel masinal.
Riiklik Registeerimismärk: 372AA
Sõiduki liik: Mootoratas
Kere tüüp: Külgkorviga
Mark: K
Mudel: 750 M
Värvus: ROHELINE
Tehasetähis: Numbrita
Väljalaske aasta: 1967
Istekohtade arv koos juhiga: 3
Kütuse liik: BENSIIN
DOKUMENDID olemas.
Sooviks asjatundjate abi, kes on asjadega kursis.
Asi on töökorras natuke nokitseda sõidab oma ratastel, kuna on 2 a seisnud, isegi roostet ei ole sel masinal.
1 pilt ütleb rohkem, kui tuhat sõna!
Dokumentide olemasolu on suur pluss, mis aitab hinnale kaasa.
Aga muu sõltub ikka väga konkreetsest rattast - rulliga värvitud/originaalvärv, koosneb õigetest osadest/suvalistest tükkidest kokku laotud jne jne jne.
Dokumentidega sõitva isendi hinnad pakusin ca.200.- alates - muu sõltub ikka konkreetsest rattast.
Ats.
Dokumentide olemasolu on suur pluss, mis aitab hinnale kaasa.
Aga muu sõltub ikka väga konkreetsest rattast - rulliga värvitud/originaalvärv, koosneb õigetest osadest/suvalistest tükkidest kokku laotud jne jne jne.
Dokumentidega sõitva isendi hinnad pakusin ca.200.- alates - muu sõltub ikka konkreetsest rattast.
Ats.
Selline ta on praegu, risu hunniku otsas.
Pilt 1: http://www.upload.ee/image/2176004/26600328.jpg
Pilt 2: http://www.upload.ee/image/2176005/26600335.jpg
Pilt 3: http://www.upload.ee/image/2176006/26600340.jpg
Pilt 1: http://www.upload.ee/image/2176004/26600328.jpg
Pilt 2: http://www.upload.ee/image/2176005/26600335.jpg
Pilt 3: http://www.upload.ee/image/2176006/26600340.jpg
Oodatav tulemus.
Hetkel ei pakuta sulle hinda millega oleks soovitatav müüa vaid seda millega "soodsalt kätte saaks"
Mitte alati, kuid enamjaolt on nii, et "soodne hind x 2" on reaalne hind.
Pane mingi hind ette ja hakka seda langetama senikaua kuni huvilised tekivad.
Igasuguste viimase aja vaheltkasu võtjatega ei ole soovitatav kaupa teha, kui just tasuta - või peale maksta ei taha.
Hetkel ei pakuta sulle hinda millega oleks soovitatav müüa vaid seda millega "soodsalt kätte saaks"
Mitte alati, kuid enamjaolt on nii, et "soodne hind x 2" on reaalne hind.
Pane mingi hind ette ja hakka seda langetama senikaua kuni huvilised tekivad.
Igasuguste viimase aja vaheltkasu võtjatega ei ole soovitatav kaupa teha, kui just tasuta - või peale maksta ei taha.
Ma veidi vaidleks selle koha pealt, hind on suuresti ka kokkuleppe küsimus.
Neid vahendajaid leidub alati ja mõni ei põlga ka suuremat hinna numbrit ära. Hetkel ei tundu aga K-750M järele olema meeletut nõudlust kui oli 3-6.a tagasi.
Samas,miks ei võiks soodsalt asju kättesaada, reaalselt vaadates keskmise kodaniku sissetulekut on veidi ülepingutatud küsida rohkem. Ma saan aru,et tahetakse utiili või enne buumi aegse hinnaga kokkuosta aga 600 EUR kindlasti enam selle kategooria alla ei kvalifitseeru.
Neid vahendajaid leidub alati ja mõni ei põlga ka suuremat hinna numbrit ära. Hetkel ei tundu aga K-750M järele olema meeletut nõudlust kui oli 3-6.a tagasi.
Samas,miks ei võiks soodsalt asju kättesaada, reaalselt vaadates keskmise kodaniku sissetulekut on veidi ülepingutatud küsida rohkem. Ma saan aru,et tahetakse utiili või enne buumi aegse hinnaga kokkuosta aga 600 EUR kindlasti enam selle kategooria alla ei kvalifitseeru.
-
- Posts: 5
- Joined: 22. Jul 2010 00:00
Üks aus vastus, tänan sind selle eest. Mulle neid "soodsaid pakkumisi" tehtud küll ja küll juba, telefon on lausa punane . Katsuvad minult saada odavalt ja ise parseldavad kuhugi kallimalt.raivoku wrote:Oodatav tulemus.
Hetkel ei pakuta sulle hinda millega oleks soovitatav müüa vaid seda millega "soodsalt kätte saaks"
Mitte alati, kuid enamjaolt on nii, et "soodne hind x 2" on reaalne hind.
Pane mingi hind ette ja hakka seda langetama senikaua kuni huvilised tekivad.
Igasuguste viimase aja vaheltkasu võtjatega ei ole soovitatav kaupa teha, kui just tasuta - või peale maksta ei taha.
No Auto.24 kuulutuse hind on juba klass omaette.......selle raha eest eeldaks juba täielikult originaalvärvi ja osadega, või restaureeritud, väga, väga heas korras ratast. Soovitan uurida Saksamaa Ebay.de oksjonikeskkonda ja vaadata mis hindadega sealsed heaoluühiskonnas tegutsevad entusiastid kauplevad......on ruumi küll veel hinnast õhku välja lasta, arvestades, et meie nii rikkad ei ole.
Last edited by Enzo on 21. Mar 2012 10:03, edited 1 time in total.
Mina küsiks parem sellise küsimuse, et kas omanik kes passis/dokumentides kirjas on, on ka ostu-müügi lepingu võimeline väljastama.
Kuna tegu on vana numbriga ja ma eeldan, et ülevaatust tal enam pole ja tõenäoliselt sellise numbriga enam pole ta ka ARKi andmebaasis kirjas.
Seega nii palju kui mina olen ARKiga kokku puutunud siis enamasti kui omaniku ette pole näidata siis pole nendest dokkidest väga kasu ka...
Aga kui omaniku osas asi korras siis Eestisse müües hetkel piltide pealt vaadates olukorda pakuks ka 600-800.
Soomlased vist jah väga enam ei taha aga Rootsis on minuteada huvi veel küll olemas just M/K750 vastu....aaaga nad eeldavad ka, et saavad ilgelt odavalt kätte
Minu kaks mõttetera :)
Kuna tegu on vana numbriga ja ma eeldan, et ülevaatust tal enam pole ja tõenäoliselt sellise numbriga enam pole ta ka ARKi andmebaasis kirjas.
Seega nii palju kui mina olen ARKiga kokku puutunud siis enamasti kui omaniku ette pole näidata siis pole nendest dokkidest väga kasu ka...
Aga kui omaniku osas asi korras siis Eestisse müües hetkel piltide pealt vaadates olukorda pakuks ka 600-800.
Soomlased vist jah väga enam ei taha aga Rootsis on minuteada huvi veel küll olemas just M/K750 vastu....aaaga nad eeldavad ka, et saavad ilgelt odavalt kätte
Minu kaks mõttetera :)
teema on vähemalt õiges rubriigis.
Raffale soovitan uurida retrostiilis "Maajat" - või kuidas ta ka kirjutati.
Saate aimu naiste keha kumerustest. Fantoompiltide pealt ja supi leeme pealt raske välimust ennustada. Keeruline keeruline.
Veneajal sai sellise asja pudeli eest joodikult. Tänapäeval küsitakse asjade eest ka raha. Reaalsus on see, et Eestis on 3 tüüpi inimesi
a) Koinivad inimesed, kes vinguvad iga detaili üle ja teevad igast otsast masinast nii maha kui ääretult võimalik. Kõik omaarust suured spetsialistid.
B) Vahendajad kes üritavad siis ikka veel pudeli eest asju saada ja siis suure vaheltkasuga maha müüa.
c) Reaalsed ostjad. Kui detail meeldib ja tahab osta siis enamjaolt rahanumbril ei ole siin enam väärtust.
Viimasel ajal on asi lihtsaks läindu. Kui asi meeldib siis ostetakse ka kirve hinnaga asju omale. Teine mees kõrval teeb suuri silmi.
Eestis ei lähe enam ammu a-sotsiaalide ja jõukamate inimeste hinnakiri kokku. Või õigemini nüüd on kombeks 7ste BMWdega sõitvad a tegelased, kes käisid varem 25eegistega nüüd 5 euristega tanklas ja vinguvad et küte on kallis.
Asjad ei ole kallid. Mõnel mehel lihtsalt raha vähe.
Siiamaani ei vaadanud ka ma seda teemat nii kindla pilguga. Et kas mõnes portaalis on kuulutusena üleval. Kuid koheselt hüppasid vahendajad enda suurte tarkustega kohale. Pole ma veel kohanud, et üheski vene foorumis raha korraliku asja eest välja käiakse. Ikka üritatakse moositada kopikate eest.
Teisalt ei loe ka auto24s oleva kuulutuse hind. Nagu varemgi, kuskil hinnapiiril hakkavad tekkima huvilised kellel ka raha. Jah koormate viisi tuleb kirju tegelastelt kes tahavad kohe ja soodsalt nendele tuleb lihtsalt spämmifilter peale panna.
Välismaale müük on samas suht keeruline. Keelebarjäär tuleb ette ja siis transport probleemid ja selle hind. Ka eestis on ostjaid, kes ei näri iga detaili küljes.
Arusaadavalt ei käi keegi masina eest suurt summat välja, et masin seisma jätta. ROOSTETAMA. Tegelased kellel 10 masinat hoovil ja 10 räästa all peaksid kuusakoski auto kodu kutsuma ja veidi vaimuhaiglas veetma aega. - juhul kui tõesti haige mõte tuleb mõni projekt veel seisma jätta. - Inimestele kes ehitavad 1-3 tsiklit aastas üles see loomulikult ei kehti vaid nn kogujatele.
Hindade kohapealt iga tegelane siin foorumis üritaks ka suurt hinda küsida. Palju on näiteid liikmetest kes küsivad üle 1k euri enda vanaraua eest. Siis tulevad süümekad et ikka ei loobu liiga vähe ja siis omakorda veidi aja pärast suur ülisuur rahakriis ja vii vanaraua hinna eest minema.
Seega kui on otsus tehtud, et müüa maha. Ja raha saamisega kiiret pole.- Pole raha peale vihane. Siis võib ju algul panna kirve hinna ette ja sellega müüma hakata. Mingil hetkel jah langetades leiab ka iga projekt omale hea omaniku.
Raffale soovitan uurida retrostiilis "Maajat" - või kuidas ta ka kirjutati.
Saate aimu naiste keha kumerustest. Fantoompiltide pealt ja supi leeme pealt raske välimust ennustada. Keeruline keeruline.
Veneajal sai sellise asja pudeli eest joodikult. Tänapäeval küsitakse asjade eest ka raha. Reaalsus on see, et Eestis on 3 tüüpi inimesi
a) Koinivad inimesed, kes vinguvad iga detaili üle ja teevad igast otsast masinast nii maha kui ääretult võimalik. Kõik omaarust suured spetsialistid.
B) Vahendajad kes üritavad siis ikka veel pudeli eest asju saada ja siis suure vaheltkasuga maha müüa.
c) Reaalsed ostjad. Kui detail meeldib ja tahab osta siis enamjaolt rahanumbril ei ole siin enam väärtust.
Viimasel ajal on asi lihtsaks läindu. Kui asi meeldib siis ostetakse ka kirve hinnaga asju omale. Teine mees kõrval teeb suuri silmi.
Eestis ei lähe enam ammu a-sotsiaalide ja jõukamate inimeste hinnakiri kokku. Või õigemini nüüd on kombeks 7ste BMWdega sõitvad a tegelased, kes käisid varem 25eegistega nüüd 5 euristega tanklas ja vinguvad et küte on kallis.
Asjad ei ole kallid. Mõnel mehel lihtsalt raha vähe.
Siiamaani ei vaadanud ka ma seda teemat nii kindla pilguga. Et kas mõnes portaalis on kuulutusena üleval. Kuid koheselt hüppasid vahendajad enda suurte tarkustega kohale. Pole ma veel kohanud, et üheski vene foorumis raha korraliku asja eest välja käiakse. Ikka üritatakse moositada kopikate eest.
Teisalt ei loe ka auto24s oleva kuulutuse hind. Nagu varemgi, kuskil hinnapiiril hakkavad tekkima huvilised kellel ka raha. Jah koormate viisi tuleb kirju tegelastelt kes tahavad kohe ja soodsalt nendele tuleb lihtsalt spämmifilter peale panna.
Välismaale müük on samas suht keeruline. Keelebarjäär tuleb ette ja siis transport probleemid ja selle hind. Ka eestis on ostjaid, kes ei näri iga detaili küljes.
Arusaadavalt ei käi keegi masina eest suurt summat välja, et masin seisma jätta. ROOSTETAMA. Tegelased kellel 10 masinat hoovil ja 10 räästa all peaksid kuusakoski auto kodu kutsuma ja veidi vaimuhaiglas veetma aega. - juhul kui tõesti haige mõte tuleb mõni projekt veel seisma jätta. - Inimestele kes ehitavad 1-3 tsiklit aastas üles see loomulikult ei kehti vaid nn kogujatele.
Hindade kohapealt iga tegelane siin foorumis üritaks ka suurt hinda küsida. Palju on näiteid liikmetest kes küsivad üle 1k euri enda vanaraua eest. Siis tulevad süümekad et ikka ei loobu liiga vähe ja siis omakorda veidi aja pärast suur ülisuur rahakriis ja vii vanaraua hinna eest minema.
Seega kui on otsus tehtud, et müüa maha. Ja raha saamisega kiiret pole.- Pole raha peale vihane. Siis võib ju algul panna kirve hinna ette ja sellega müüma hakata. Mingil hetkel jah langetades leiab ka iga projekt omale hea omaniku.
Nagu mina aru saan on teema tehtud selleks, et saada teada kui suur on mootorratta turuhind(minu teada ei ole veel ühtegi sellises seisus ratast, sellise hinna eest, ei enne masu, ega ka peale masu müügiks pakutud, ega ka müüdud). Kas pakkumised on odavad, või kallid otsustab ikkagi müüja ise, kuigi müüja jaoks on pakutav hind alati odav ja ostja jaoks kallis, sinna ei saa miskit parata, kuid enne, kui midagi üldse müüma hakata, võiks endale selgeks teha, mida üldse müüakse. Kas asi on originaalses seisukorras, palju on küljes mitteoriginaalseid osi, jne. Ka vanaraua eest võib küsida kosmoselaeva hinda, aga kas see on mõistlik? Võiks alustuseks veidi ilmalikumaid numbreid küsida, muidu mõni "mitterikas" 1200 - 1500.- eurot omav reaalse ostusooviga kodanik ei julge masinat vaatama minnagi. Kui aga otsest müügisoovi pole ja otsitakse lihtsalt rikast "lolli", kes õnge läheks, siis on kuulutus igati omal kohal.
just selle lause pärast tegin enda eelmise postituse.Enzo wrote: Soovitan uurida Saksamaa Ebay.de oksjonikeskkonda ja vaadata mis hindadega sealsed heaoluühiskonnas tegutsevad entusiastid kauplevad......on ruumi küll veel hinnast õhku välja lasta, arvestades, et meie nii rikkad ei ole.
Kust otsast meil ei ole rikkaid. Vaatan siin ise just 10a vanat saksa autot omale. Mis meil maksab 5tuh euri seal saab 3k eest kätte.
Samamoodi edasiparseldajad vedasid tsikleid autoveotreilerite kaupa saksa edasi, kuna seal maksti nende eest raha.
Söök, jook isegi munad on saksas odavamad.
On siis ostja süüdi, et ta ei oska raha teha? Õigemini ei oska küsida.
Esimesena kõnnivadki eemale vaheltkaubitsejad ja rämpsukogujad.
Aga eks niimoodi kaup müüaksegi riigist välja. Tehased pannakse kinni, kuna Eesti kodanikud ei taha investeerida ja vinguvad kõrge hinna üle.
Masinaid on eestis väheks jäänud. Kaup on koondunud kindlate inimeste kätte ja kui midagi välja immitseb ei tasu enam loota, et seda kommiraha eest kätte saab.
Eestis on rikkaid auto ja mototehnika kollektsionääre küll, tunnen lausa kahte neist isiklikult. Kuid nendega juttu vestes olen aru saanud,et ega nad rohkem kindlasti maksma ei hakka,kui kõige keskmisem asjahuviline,mingi pruugitud asja eest. Ise asi on juba väga ideaal korras ajad,mida pole külaseppad ega kolhoosnikud ära rikkunud aga see on ka tihti n.ö "letialune kaup". Küsimus pole selles,et raha pole. Raha on küllaga,kuid selle väärtus pole enam see,mis vanal heal ajal. Sisuliselt inflatsioon sööb kõik ära ja sellepärast pole ka sellel väärtust ega piisavalt ostujõudu.
Ise asi on Raivo mainitud sitt suhtumine ja üldine "halb" mõttemall,mis omakorda asja võimendab.
Ise asi on Raivo mainitud sitt suhtumine ja üldine "halb" mõttemall,mis omakorda asja võimendab.
Mis krdi pärast sellist teemat teha, küsimusi esitada ja teiste inimeste aega raisata, kui see, mida vastatakse nagunii ei huvita. Peale sellist ärigeeniust tuleb järgmine samasugune, kes nägi seda kuulutust ja hakkab väitma, et need masinad ongi jubeharuldased ja kallid ja toob näiteks selle kuulutuse, et selliste hindadega neid müüaksegi.
M: K750M 1967a
Riiklik Registeerimismärk: 372AA
Sõiduki liik: Mootoratas
Kere tüüp: Külgkorviga
.....
Alghind 4500 eur
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga