võrrimootor D4-5. vajan abi
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
Üldiselt on täiesti sobilik, kui ilma rõngasteta kolb (toa temp.) vajub silindrist rahulikult läbi.arvutiguru wrote:ooo,see ju kuldaväärt lahendus.kuid mis õlis ma kolbi kokkama hakkan.ja kas õi peab päris keema ajama koos kolviga.vast räägisd sellest protseduurist lähemalt
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
Õlil vahet vist ei ole, mingi vana mootoriõli või kasvõi toiduõli. Kolb sisse ja soojenema, kui keeb siis lased läbi silindri kukkuda, kui kinni jääb, siis liiga tihke, kui kohe kukub, siis on liiga lohvka. Ole ainult ettevaatlik, kui õli juhtub kuidagi põlema minema, ära jumala eest vett kasuta! Enne võiksid tegelikult lasta silindri üle puurida ja hoonida, vanad silindrid ovaalseks kulunud tavaliselt.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
üldiselt sama retsept toimib ka d4-5 silindritega ma usun.ja usun,et se on kõige parem mõõtmis võimalus kodustes tingimustes.
nüüd siis jõudsime silindri puurimise ja hoonimise juurde.õnnestus saada paar sellist silkut,mis pole ovaalseks kulunud,kuid triibud on kerged sees.
aknad paistavad ka enamvähem ok olema ja praaki väga ei paista.nüüd siis küsimus
et kuidas oleks kõige parem kodustes tingimustes hoonida ja poleerida.
sebisin kahtesorti poleerimis pastat ka juba valmis,kuid kuidas edasi.
nüüd siis jõudsime silindri puurimise ja hoonimise juurde.õnnestus saada paar sellist silkut,mis pole ovaalseks kulunud,kuid triibud on kerged sees.
aknad paistavad ka enamvähem ok olema ja praaki väga ei paista.nüüd siis küsimus
et kuidas oleks kõige parem kodustes tingimustes hoonida ja poleerida.
sebisin kahtesorti poleerimis pastat ka juba valmis,kuid kuidas edasi.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
gen wrote:Mõningates tööriista poodides on mulle silma jäänud selline kolme käiakivi tükiga vigur(pööreldes liiguvad need laiali)pidavalt olema veoauto piduri silindrite puhastus tööriist.Olen mõelnud seda kasutada mopeedi silindri"sättimiseks",kuid otsest vajadus pole veel olnud.
On keegi seda proovinud?
ei ei ei , see pole õige asi . luisud liiga lühikesed ja tillatölla.sellega saad hülsile nn hoonijäljed tekitada , mis siis aitavad õlikilet pinnal paremini püsida. kui vaja hülsile silindrilist vormi taastada pead ikkagi kasutama spets hooni mis nelja luisuga silinder, sees ektsentrikud. see töö tuleb ikka sisse osta . tartus suga, karksis ligur , tallinnas tõukur. hind sõltub, kui ainult hoon siis mingi 15 oli tõukuril, kui räiged jooned või hirmus lapergune , siis puurimine ka, hind tuubeldatakse.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
[quote="arvutiguru"]tööriistamarketis hakkas millalgi silma küll hoon kolme luisuga ja luisu pikkus oli 5cm minu mäletamist mööda.sellise vidinaga peaks saama küll enamvähem ok tulemuse.täna käin ära ja uurin järgi.[/quote
seesama tööriista marketi oma , kahe luisuga mahub sääreka hülssi sisse , aga on ilge nökats kolme luisuga vähe kobedam ,aga alates 55mm vist. ostsin prooviks selle väikese ja suure varuluisud, et äkki miksab kokku, aga ei õnnestu seegi.
kui sa tahad seda originaal üherõnga kolbi kasutada, vali oma püttidest tihedaim välja, mis selle kolviga kokkumängiks. eeldusel et see ikka originaalmõõdus. ise sellist vana rem. mõõdus pole kohanud,mis muidugi ei tähenda et neid polnud.
seesama tööriista marketi oma , kahe luisuga mahub sääreka hülssi sisse , aga on ilge nökats kolme luisuga vähe kobedam ,aga alates 55mm vist. ostsin prooviks selle väikese ja suure varuluisud, et äkki miksab kokku, aga ei õnnestu seegi.
kui sa tahad seda originaal üherõnga kolbi kasutada, vali oma püttidest tihedaim välja, mis selle kolviga kokkumängiks. eeldusel et see ikka originaalmõõdus. ise sellist vana rem. mõõdus pole kohanud,mis muidugi ei tähenda et neid polnud.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
üherõngalise kovi peale jään ma kindlasti kindlaks.neid mul kokku 7tk ja kaks neist päris tutikad.olemas veel 4tk Llukuga rõngad,mis on ka tutikad.
neid d4-5 silindreid on kokku 6tk ja kaks neist pole ovaalsesks kulunud ja aknad paistavad suht ok,kud suurused erinevad akendel.usun et neist kahest üks ikka tööle hakkab.kuid hoonima peab neid veidike,suht palju neid pikkitriipe.täna ma tööriistamarketisse ei jõudnud,kuid homme teen seda kindlasti. ma vist ikkagi nägin seal kolme luisuga hooni,millel luisu pikkust oli silmajärgi umbes 5cm. fakt on see,et hoonima peab.
selle hooniga saan ju mõne vanema tüki peal ära proovida ja siis näha milline tulemus on.ega noid korralikke d4-5 pütte ei raatsi küll kohe nahka keerata.
eks lisan pildimaterja ka ja kuidas protsess õnnestus.
neid d4-5 silindreid on kokku 6tk ja kaks neist pole ovaalsesks kulunud ja aknad paistavad suht ok,kud suurused erinevad akendel.usun et neist kahest üks ikka tööle hakkab.kuid hoonima peab neid veidike,suht palju neid pikkitriipe.täna ma tööriistamarketisse ei jõudnud,kuid homme teen seda kindlasti. ma vist ikkagi nägin seal kolme luisuga hooni,millel luisu pikkust oli silmajärgi umbes 5cm. fakt on see,et hoonima peab.
selle hooniga saan ju mõne vanema tüki peal ära proovida ja siis näha milline tulemus on.ega noid korralikke d4-5 pütte ei raatsi küll kohe nahka keerata.
eks lisan pildimaterja ka ja kuidas protsess õnnestus.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
- teints
- Tavakasutaja
- Posts: 222
- Joined: 02. Mar 2007 01:00
- Location: Kesk-Eesti, maalt Sport Iz -ga.
- Contact:
Numbrid ei ole lambist. Peale kolvi ja silindri valmimist mõõdeti ja sorteeriti need ning löödi peale kindlat mõõtu tähistav number. Näiteks IZ Planetal on neli erinevat originaalmõõtu kolbe ja silindreid vastavalt numbritega 1 ;0 ;00 ;000. Mõõtude erinevus kahe numbri vahel on 0,01 mm ja number 1 on kõige väiksema läbimõõduga kolb või silinder. Komplekteeriti sedasi, et kolvi ja silindri number olid samad, see tagas õige lõtku nende vahel. Sääreka mootoril peaks see lõtk olema 0,04 mm.
Eespool piltidel olevaid umbsilindreid mina võistlusmootorile ei paneks. Nendel on kaks olulist puudust, esiteks ülimadal surveaste ja teiseks halb põlemiskambri kuju.
Eespool piltidel olevaid umbsilindreid mina võistlusmootorile ei paneks. Nendel on kaks olulist puudust, esiteks ülimadal surveaste ja teiseks halb põlemiskambri kuju.
Oman mõnda roostes mootorratast.
Kuidas siis esimest ja teist remontmõõtu tähistatakse?teints wrote: IZ Planetal on neli erinevat originaalmõõtu kolbe ja silindreid vastavalt numbritega 1 ;0 ;00 ;000. Mõõtude erinevus kahe numbri vahel on 0,01 mm ja number 1 on kõige väiksema läbimõõduga kolb või silinder.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
sääru puhul vist ikka lampidega ka seos,igatahes ei tähista nr2 teist re´monti . lamepea silku eeliseks ,tema paremad ülevoolu kanalid.teints wrote:Numbrid ei ole lambist. Peale kolvi ja silindri valmimist mõõdeti ja sorteeriti need ning löödi peale kindlat mõõtu tähistav number. Näiteks IZ Planetal on neli erinevat originaalmõõtu kolbe ja silindreid vastavalt numbritega 1 ;0 ;00 ;000. Mõõtude erinevus kahe numbri vahel on 0,01 mm ja number 1 on kõige väiksema läbimõõduga kolb või silinder. Komplekteeriti sedasi, et kolvi ja silindri number olid samad, see tagas õige lõtku nende vahel. Sääreka mootoril peaks see lõtk olema 0,04 mm.
Eespool piltidel olevaid umbsilindreid mina võistlusmootorile ei paneks. Nendel on kaks olulist puudust, esiteks ülimadal surveaste ja teiseks halb põlemiskambri kuju.
põlemiskamber on halva kujuga tõesti, kuid selle vastu on rohtu, samuti surveastme tõstmisega. tööd tuleb teha ,see õige, ainult peaks kalkuleerima kummast silindritüübist rentaablim päris asja voolida.
selles punktis ühineksin eelkõnelejatega,ehk siis jätaksin mõne asja prohvide teha, ei käi kõik asi põlveotsas, mõnda asja saab lihtsalt näpuvahel teha, teise jaohs peab omama teadmisija eelkõige vahendeid,et soovitud tulemust saavutada.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
laseks terve mootori teha profil,kuidkus need profid on?
eesmärk on siiki ise teha nii hästi kui võimalik.
nüüd tekkis küsimus,et mis võimalused on surveastme tõstmisel d4 silindril?
juttu nagu on ja ikka veeretatakse proffide tegemisteks kõik,kuid leian siiski,et saab ka ise teha.
ega ma ei küsigi midagi ülemäärast ega ulmet,et kuidas saada võrr tõmbama nagu pitpro.
lihtsam oleks ikka lasta mootor teha türil,kuid se pole eesmärk.
eesmärk on siiki ise teha nii hästi kui võimalik.
nüüd tekkis küsimus,et mis võimalused on surveastme tõstmisel d4 silindril?
juttu nagu on ja ikka veeretatakse proffide tegemisteks kõik,kuid leian siiski,et saab ka ise teha.
ega ma ei küsigi midagi ülemäärast ega ulmet,et kuidas saada võrr tõmbama nagu pitpro.
lihtsam oleks ikka lasta mootor teha türil,kuid se pole eesmärk.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
arvutiguru wrote:vast keegi teab kuidas d4 surveastet tõsta ja on nõus seda ka jagama.
mootorit ma tuunida ei soovigi,lihtsalt vaja hästi käima saada.
ise teinud ei ole, aga tuleb teha uus pea silindrile, nii tapad kaks kärbest ühe hinnaga-saad soovitud surveastme ja parema põlemiskambri. aga ikka treiali abiga, soovitavalt sellise treiali kes asja ennem ka teinud.
lihtsam varjant silkut altpoolt maha treida, sellega peaks iga seenetreial hakkamasaama,kes muu aja mingit polti treib. sinu asi on ainult jälgida ,et sul aknad õigel ajal kinni-lahti lähevad.
No kurat, eks ma räägin siis. Ülemist postitust ära loe, ei käi nii. Lameda peaga silindril saab silindripea välja keerata. Selle jaoks on vaja seal soone kohast veidi sisse treida. Hiljem puuri kaks ava, mis küünlaava kõrval on üle, tee vastav võti ning keera välja. Siis saab panna asja treipinki. Flantsiks saab vana küünalt kasvõi kasutada ning maha treida. Kindlasti tuleks teha squish band(otsi ise selle kohta googlest). Band peaks olema ca 6mm lai ning mõni kraad järsem, kui kolvi pea.iceman wrote:arvutiguru wrote:vast keegi teab kuidas d4 surveastet tõsta ja on nõus seda ka jagama.
mootorit ma tuunida ei soovigi,lihtsalt vaja hästi käima saada.
ise teinud ei ole, aga tuleb teha uus pea silindrile, nii tapad kaks kärbest ühe hinnaga-saad soovitud surveastme ja parema põlemiskambri. aga ikka treiali abiga, soovitavalt sellise treiali kes asja ennem ka teinud.
lihtsam varjant silkut altpoolt maha treida, sellega peaks iga seenetreial hakkamasaama,kes muu aja mingit polti treib. sinu asi on ainult jälgida ,et sul aknad õigel ajal kinni-lahti lähevad.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact: