¦-57 mootori sidur
¦-57 mootori sidur
Tere!
Küsimus siis tegelikult lihtne: kuidas asi kokku käib? Kui pikk ja mis läbimõõduga peab olema siduri survevedru?
Probleem selles, et kui siduri kokkupanen (analoogselt v-50 omaga) ei hakka sidur lahutama (ei jaksa sidurit alla lülitadagi). Kokku panen seda nii:
(vasakult paremale: 1.sidurikorv 2.pulkadega detail 3.kettad (kaks ketast ja üks vaheketas) 4. pildil nähtav detail 5. vedru (mida tähistab pildil Saku õllepudeli kork ) 6. surveplaat (katkine, kasutusel ainult pildi tegemiseks)
Kas topin seda vedrut valesse kohta või viga milleski muus? Olen kokkupuutunud vaid ainult ühe seda tüüpi siduriga, mis oli eelnevalt nii koos kuid samuti ei lahutanud...
Küsimus siis tegelikult lihtne: kuidas asi kokku käib? Kui pikk ja mis läbimõõduga peab olema siduri survevedru?
Probleem selles, et kui siduri kokkupanen (analoogselt v-50 omaga) ei hakka sidur lahutama (ei jaksa sidurit alla lülitadagi). Kokku panen seda nii:
(vasakult paremale: 1.sidurikorv 2.pulkadega detail 3.kettad (kaks ketast ja üks vaheketas) 4. pildil nähtav detail 5. vedru (mida tähistab pildil Saku õllepudeli kork ) 6. surveplaat (katkine, kasutusel ainult pildi tegemiseks)
Kas topin seda vedrut valesse kohta või viga milleski muus? Olen kokkupuutunud vaid ainult ühe seda tüüpi siduriga, mis oli eelnevalt nii koos kuid samuti ei lahutanud...
Tõsi jutt, kettaid on kaks aga lugu sama. Vedru on oluliselt lühem kui V mootori oma, kuid sellest ka oluliselt suurema läbimõõduga. Teen sellest lähemal ajal pildi.urmet48 wrote:Sellisel siduril käib 2 veetavat ketast. Vedru peaks pisut lühem olema, kui V-mootori siduril. Kui kettaid liiga palju on, siis tõesti ei suuda sidurit vajutada.
Sama survevedru teema vist ka ¦62 mootoriga. Mina sinna V mootori vedru sobima ei saanud, kuna ¨ mootoril vedru läbimõõt suurem ja V mootori vedru normaalselt korvi ei istunud. Sain asendatud puuduva originaali miski rohelist värvi rolleri vedruga. Leidsin sobiva vedru telemoto poest proovimise teel (korv ja surveplaat olid kaasas).Kauri wrote:Sain asja toimima, kuid mitte "õige" vedruga. Tegin V-seeria mootori vedrut tublisti lühemaks (umbes 1/4 või rohkem lühemaks) ja sain asja tööle. Kuna uus vedru pehmem, siis loodan, et peale käivitamist sidur laiali ei lähe.
Tundub, et õiget asja sellest V mootori vedrust ei saanud. Sidur libiseb kui nt juba masina peal istuda, samas aga ei lahuta korralikult. Tundub, et tuleb samamoodi toimida ja rolleri vedrusi proovima hakata.MargusM wrote:Sama survevedru teema vist ka ¦62 mootoriga. Mina sinna V mootori vedru sobima ei saanud, kuna ¨ mootoril vedru läbimõõt suurem ja V mootori vedru normaalselt korvi ei istunud. Sain asendatud puuduva originaali miski rohelist värvi rolleri vedruga. Leidsin sobiva vedru telemoto poest proovimise teel (korv ja surveplaat olid kaasas).Kauri wrote:Sain asja toimima, kuid mitte "õige" vedruga. Tegin V-seeria mootori vedrut tublisti lühemaks (umbes 1/4 või rohkem lühemaks) ja sain asja tööle. Kuna uus vedru pehmem, siis loodan, et peale käivitamist sidur laiali ei lähe.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Soovitaksin ka kindlasti originaal vedru, kuna uuema mopi vedru ei suuda vajaliku vastusurvet tagada.(lühemaks tehtud kuj) Või kui mitte originaal, siis diameetrilt suurem. Nagu ise katsetasin et lükates käik sees juba libises.
Kas korv on ka siis vanema mudeli oma? too peaks natuke peenem olema, sellest ka siduripoolsete kaante erinevus, uuemal mopiseerial sidur juba laiem.
T.M
Kas korv on ka siis vanema mudeli oma? too peaks natuke peenem olema, sellest ka siduripoolsete kaante erinevus, uuemal mopiseerial sidur juba laiem.
T.M