Tervist.
Mul on planeta 5 mootor, millel käigukastis teise käigu väike hammasratas loksub võlli otsas, samuti on üldiselt käigukast rohkem kulunud. Samas on olemas täiesti loksuvaba ja väga heas korras jupiter 5 käigukast. Erinevus nüüd ülekannetes. On kellegil kogemusi, kuidas veojõud toimib? Kas 2 käik saab ehk liiga kiire Planetale?
Samas mäletan, et kuigi Jupiteril on 2 käik kiirem kui Planetal, oli ta siiski minu jaoks aeglane ja sai liiga ruttu otsa, mistõttu Jawa vennad kiirendasid eest minema
K: Kas keegi on planetale paigaldanud jupiteri käigukasti?
Kuskil siin on minu tehtud teema, kus sai ülekande suhteid võrreldud.
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... ic&p=76895
Niisiis, täna sai kastide vahel kaameraga ringi hiilitud.
1. Käigu hammakad. Tõenäoliselt on neid veel erinevate suhetega, mina sain 2 erinevat.
Käigukahvlite ja vahetusmehanism on neil 100% erinev
Käigukahvlid lähemalt.
Peavõllid on Jupiteril ja Planetal erineva pikkusega. 3-4 käigu hammakad on samad. 1-2 käik on erinevate ülekande suhetega. Samuti olen märganud, et vanemal iz 56'l käib ketihammaka all olevasse laagrisse lühemad rullikud kui teistele. Kui kellelgi on selliseid laagreid lahtiselt, olen "lühematest" rullikutest huvitatud.
Peavõllid on neil 3 erinevat tüüpi. Vaata "vanemat" iz-56, kus spidoreduktor saab pöörlemise vahevõlli otsas olevalt kruvisoonest.
Mootori peaülekanded on erineva suhtega. (Kunagi lugesin sain isegi 3 erinevat ülekandesuhet) Ketid peaksid olema sama pikkused, lähtudest mälust.
Vahevõllid lahtivõetuna. Võll sama mõõduga, 1-2 käik erinevate suhetega, muu sama.
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... ic&p=76895
Niisiis, täna sai kastide vahel kaameraga ringi hiilitud.
1. Käigu hammakad. Tõenäoliselt on neid veel erinevate suhetega, mina sain 2 erinevat.
Käigukahvlite ja vahetusmehanism on neil 100% erinev
Käigukahvlid lähemalt.
Peavõllid on Jupiteril ja Planetal erineva pikkusega. 3-4 käigu hammakad on samad. 1-2 käik on erinevate ülekande suhetega. Samuti olen märganud, et vanemal iz 56'l käib ketihammaka all olevasse laagrisse lühemad rullikud kui teistele. Kui kellelgi on selliseid laagreid lahtiselt, olen "lühematest" rullikutest huvitatud.
Peavõllid on neil 3 erinevat tüüpi. Vaata "vanemat" iz-56, kus spidoreduktor saab pöörlemise vahevõlli otsas olevalt kruvisoonest.
Mootori peaülekanded on erineva suhtega. (Kunagi lugesin sain isegi 3 erinevat ülekandesuhet) Ketid peaksid olema sama pikkused, lähtudest mälust.
Vahevõllid lahtivõetuna. Võll sama mõõduga, 1-2 käik erinevate suhetega, muu sama.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.