Kavrovets 63a
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Kavrovets 63a
Terekest!
Sai soetatud pealkirjas mainitud isend.
Varem kokku pole puutunud sellega, niiet mõned küsimused.
Kas edaspidi 3 käiku?
El. süsteem peaks olema 6V pealt?
Kirjandust kust leida selle kohta? - Foorumi otsing väga palju infot ei andnud.
Esineb pindmist roostet üle terve ratta niiet tuleb haljaks lasta ja uuesti värvida.
Hetkel mis märkasin et puudu: küljepeale käiv seisujalg ja karpa kate.
Eks panen ka ostukuulutuse eraldi teemasse ja üritan hankida need.
Pilte tuleb hiljem.
Indrek
Sai soetatud pealkirjas mainitud isend.
Varem kokku pole puutunud sellega, niiet mõned küsimused.
Kas edaspidi 3 käiku?
El. süsteem peaks olema 6V pealt?
Kirjandust kust leida selle kohta? - Foorumi otsing väga palju infot ei andnud.
Esineb pindmist roostet üle terve ratta niiet tuleb haljaks lasta ja uuesti värvida.
Hetkel mis märkasin et puudu: küljepeale käiv seisujalg ja karpa kate.
Eks panen ka ostukuulutuse eraldi teemasse ja üritan hankida need.
Pilte tuleb hiljem.
Indrek
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Harisin ennast.
Minu käes olev isend on K-175B ja tegemist siis kirjanduse järgi ikkagi
4-käigulise ja akuta. Toodeti neid 1962-1964a tühikaal 115kg ja max kiirus 85km/h
Lisan veel veidi juttu
K-175 toodeti 1957-59, 3-käiguline ja akuga, tühikaal 105kg ja max kiirus 80km/h
K-175A toodeti 1959-62, 4-käiguline ja akuta, tühikaal 110kg ja max kiirus
80km/h
K-175B toodeti 1962-64
K-175V toodeti 1964-65, 4 -käiguline ja akuta, võimsus kasvas 8-lt 9,5 hobujõuni, tühikaal 110kg ja max kiirus 85km/h
Edasi tulid juba Voshodid...
Minu käes olev isend on K-175B ja tegemist siis kirjanduse järgi ikkagi
4-käigulise ja akuta. Toodeti neid 1962-1964a tühikaal 115kg ja max kiirus 85km/h
Lisan veel veidi juttu
K-175 toodeti 1957-59, 3-käiguline ja akuga, tühikaal 105kg ja max kiirus 80km/h
K-175A toodeti 1959-62, 4-käiguline ja akuta, tühikaal 110kg ja max kiirus
80km/h
K-175B toodeti 1962-64
K-175V toodeti 1964-65, 4 -käiguline ja akuta, võimsus kasvas 8-lt 9,5 hobujõuni, tühikaal 110kg ja max kiirus 85km/h
Edasi tulid juba Voshodid...
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
k175
...eks need aastad ja mudelid ikka rohkem paberile jäid...K175b ning aasta 60 birkal...4 käiku, akuta ning porilaud kinni prillides...ratas on olnud peres ning seni veel nö ühes tükis.
igaljuhul on tegemist huvitava rattaga taastamiseks...kurtnas peaks üks isend saalis olema 175B...mäletamist mööda oli gaasi käepide vaid võõras.
igaljuhul on tegemist huvitava rattaga taastamiseks...kurtnas peaks üks isend saalis olema 175B...mäletamist mööda oli gaasi käepide vaid võõras.
elu ongi mäng!
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Saab ise hakkama ikka, aga aega on vaja.
Tundub, et leidsin doonori ja saan vajaminevad jupid, va karpa kate.
K-36 jaoks näeb välja selline:
Niiet kui kellegil pakkuda siis olen huvitatud.
Vahetuseks saan pakkuda:
iþ jupiter-3 karpakatteid v kavrovetsi omasid mis sobivad k-55 karpale.
Tundub, et leidsin doonori ja saan vajaminevad jupid, va karpa kate.
K-36 jaoks näeb välja selline:
Niiet kui kellegil pakkuda siis olen huvitatud.
Vahetuseks saan pakkuda:
iþ jupiter-3 karpakatteid v kavrovetsi omasid mis sobivad k-55 karpale.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Terekest!
RS07: Mootorratas mida mina oman ei ole AMF kuulutuse kaudu omandatud.
Roheline ratas kus ma viitasin karburaatorikaitsmele on pärit veebiavarustest.
MargusM: See tundub olema jah õige detail. Kas see on teie valduses?
Kui jah siis oleksin sellest huvitatud.
RS07: Mootorratas mida mina oman ei ole AMF kuulutuse kaudu omandatud.
Roheline ratas kus ma viitasin karburaatorikaitsmele on pärit veebiavarustest.
MargusM: See tundub olema jah õige detail. Kas see on teie valduses?
Kui jah siis oleksin sellest huvitatud.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Kaas on minu oma küll, ainult pean vaatama kas ta on mul pärnus või keilas. Põhimõtteliselt saan ma ilma selleta hakkama, kuna algne mõte oli see paigaldada kardile, aga sinna võib ka midagi muud välja mõelda.indrek1000 wrote:Terekest!
RS07: Mootorratas mida mina oman ei ole AMF kuulutuse kaudu omandatud.
Roheline ratas kus ma viitasin karburaatorikaitsmele on pärit veebiavarustest.
MargusM: See tundub olema jah õige detail. Kas see on teie valduses?
Kui jah siis oleksin sellest huvitatud.
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
MargusM: Saatsin ES
Sain täna rattale ligi ja mõned pildid siis:
Tooreklapi hoova mehhanism on musta värvi, küll pole see kahjuks pildilt näha. Seninähtud on kõik olnud hallikad. Kuidas seda kommenteerida? Originaaldetail?
Silindripea on ülejäänud silindrist üleulatuv. Veebis on olen kohanud samamoodi.
Need puuduolevad plekid on pakiraami paigaldusega maha monteeritud ja teadmata kadunud.
Järgmiseks üritan dokumendid korda ajada.
Keegi hiljuti läbielanud? Kas saan õigesti aru, et umbes 150 raha peaksid riigilõivud minema?
Edit: Hetkel must veneaegne number.
Sain täna rattale ligi ja mõned pildid siis:
Tooreklapi hoova mehhanism on musta värvi, küll pole see kahjuks pildilt näha. Seninähtud on kõik olnud hallikad. Kuidas seda kommenteerida? Originaaldetail?
Silindripea on ülejäänud silindrist üleulatuv. Veebis on olen kohanud samamoodi.
Need puuduolevad plekid on pakiraami paigaldusega maha monteeritud ja teadmata kadunud.
Järgmiseks üritan dokumendid korda ajada.
Keegi hiljuti läbielanud? Kas saan õigesti aru, et umbes 150 raha peaksid riigilõivud minema?
Edit: Hetkel must veneaegne number.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Terekest.
Läks aega ja oli oodatust keerukam, aga sai siis nii:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/4 ... 1358339081
(Millegipärast ei lase siia kohe riputada)
Vahepeal ka doonor toodud.
Aga puudu ikkagi küljejalgade taha käivad plekid.
Indrek
Läks aega ja oli oodatust keerukam, aga sai siis nii:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/4 ... 1358339081
(Millegipärast ei lase siia kohe riputada)
Vahepeal ka doonor toodud.
Aga puudu ikkagi küljejalgade taha käivad plekid.
Indrek
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Eks ta ole, aga ühegi ratta puhul ei pääse remondist. Ja kui kõik sõlmed üle käia siis saab temaga muretult sõita mingi aja.Sisse wrote:Ühel tuttaval oli samasugune aga ütles, et hullemat näru annab leida!
Ohh eks igal öhel oma arvamus aga põhjandas ta sellega ,et süütesüsteem jamas pidevalt ja oli sada muud häda!
Jõudu ja jäksu!
Fakt on ka see, et see ei tule igapäevasõidukiks. See rohkem hobi või lausa haigus, nimetagem siis kuidas keegi.
Olen eelnevalt omanud ka venemaist riistapuud ja sealt see "haigus" külge jäigi...
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Terekest
Mootor ja raam osastatud, tulemuseks kulunud kepsulaager ja ka kepsu silm ei ole enam uus. Silinder kulumisrandita ja OK.
Lisaks sellele veohammaka juurest karterist tükk väljas. Ka selline tüüpiline mure. Asendan arvatavasti teiste karteripooltega.
Kiige ei taha alt ära tulla ka kõige parema tahtmise juures, tuleb kasutada lõiketööriistu.
Kodarad plaan osastada ja tsinkimisse, kuid mis lisaks nendele veel kuuluvad harilikult tsinkimisse?
Tuli päevavalgele veel juppe mida otsin, ei hakka eraldi teemat tegema, aga oma postituses mainin ära: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=43396
Ja viimaks on küljekarpide ümber kummitihend mis isoleerib küljeplekke ja küljekarpe. Ümara profiiliga, hinnanguliselt 7-8mm läbimõõdus ja ühe soonega, mis läheb küljeplekkidele.
Kes pakub kaubandusketis suures valikus tihendeid?
Indrek
Mootor ja raam osastatud, tulemuseks kulunud kepsulaager ja ka kepsu silm ei ole enam uus. Silinder kulumisrandita ja OK.
Lisaks sellele veohammaka juurest karterist tükk väljas. Ka selline tüüpiline mure. Asendan arvatavasti teiste karteripooltega.
Kiige ei taha alt ära tulla ka kõige parema tahtmise juures, tuleb kasutada lõiketööriistu.
Kodarad plaan osastada ja tsinkimisse, kuid mis lisaks nendele veel kuuluvad harilikult tsinkimisse?
Tuli päevavalgele veel juppe mida otsin, ei hakka eraldi teemat tegema, aga oma postituses mainin ära: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=43396
Ja viimaks on küljekarpide ümber kummitihend mis isoleerib küljeplekke ja küljekarpe. Ümara profiiliga, hinnanguliselt 7-8mm läbimõõdus ja ühe soonega, mis läheb küljeplekkidele.
Kes pakub kaubandusketis suures valikus tihendeid?
Indrek
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
tihend
Biker24 motopoes olen näinud rullis müüdavat erinevas mõõdus kummirante. Küllap neid leiab ka mujalt, kes gondleid jms pakuvad... peaks aitama, kui muidugi täisoriginaali taga ei aja. Vene ajal topiti plekkide serva kaablirüüse ja mida iganes, mida kätte juhtus. Mis seal muidu originaalis peaks olema?indrek1000 wrote: Ja viimaks on küljekarpide ümber kummitihend mis isoleerib küljeplekke ja küljekarpe. Ümara profiiliga, hinnanguliselt 7-8mm läbimõõdus ja ühe soonega, mis läheb küljeplekkidele.
Kes pakub kaubandusketis suures valikus tihendeid?
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Re: tihend
Tundub täitsa autentne tihend olema, sest minu käsutuses oleval mõlemal rattal on samasugune tihend samamoodi kinnitatud. Kahjuks ei teinud profiilist pilti täna, ununes.Maccaroni wrote: Biker24 motopoes olen näinud rullis müüdavat erinevas mõõdus kummirante. Küllap neid leiab ka mujalt, kes gondleid jms pakuvad... peaks aitama, kui muidugi täisoriginaali taga ei aja. Vene ajal topiti plekkide serva kaablirüüse ja mida iganes, mida kätte juhtus. Mis seal muidu originaalis peaks olema?
Sõber vaatas otsa ja ütles, et t-25 tagumise akna tihend. Mulle silmeette kohe ei löö, niiet ei oska kosta.
Kodaratega otsustasin kõigepealt, et uurin turgu, sest üritasin täna ka osastada, aga keerasin 2 tk jutti puruks... Õnneks mul velgi kokku 5 ja kõigil kodarad all. Seisukord varieerub seinast seina. Kuumaga võiks lahtivõtmise tulemus olla parem. Sirged - 250mm pikad ja läbimõõt 3mm.
Teatavasti tuleb ka valged/heledad jutid vedada paagile ja porikatele. Milline protseduur see on ja kuidas see kulgeb?
Mõlemad ketid, Simmerid ja võimalik et ka kolb rõngastega üritan Põlvast saada.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Re: tihend
[quote="indrek1000]Teatavasti tuleb ka valged/heledad jutid vedada paagile ja porikatele. Milline protseduur see on ja kuidas see kulgeb?[/quote]
Soovitaks teibiga, vastavat värvi reklaamteip - sellega annab soojendades ka nurki vedada. Hea on see, et jääb ühelaiune ja igati nägus ja ei käki midagi ära. Muidugi pärast teipimist tuleb plekid lakikihi alla panna, kuna teip ise on suht õrn ja kardab kraapimist. Töö vajab vastavaid materjale ja võtteid - kui omal kogemusi pole, siis leiaksid abilise mõnest reklaamifirmast, kes nt ka autosid teibivad.
Soovitaks teibiga, vastavat värvi reklaamteip - sellega annab soojendades ka nurki vedada. Hea on see, et jääb ühelaiune ja igati nägus ja ei käki midagi ära. Muidugi pärast teipimist tuleb plekid lakikihi alla panna, kuna teip ise on suht õrn ja kardab kraapimist. Töö vajab vastavaid materjale ja võtteid - kui omal kogemusi pole, siis leiaksid abilise mõnest reklaamifirmast, kes nt ka autosid teibivad.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
-
- Tavakasutaja
- Posts: 55
- Joined: 06. Jun 2007 00:00
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Tere,
Müüja ise on siin: http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-11G-2 ... 88?vxp=mtr
Võtsin gmaili kaudu ühendust, ütlesin mis vaja ja kas toodavad. Saatsid paypaly peale arve ja nüüd ma ootan ja vaatan mis välja kukub.
Müüb kodaranipleid ka ja seda peab ka eraldi juurde küsima.
Musta numbrit taga ei aja.
Indrek
Müüja ise on siin: http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-11G-2 ... 88?vxp=mtr
Võtsin gmaili kaudu ühendust, ütlesin mis vaja ja kas toodavad. Saatsid paypaly peale arve ja nüüd ma ootan ja vaatan mis välja kukub.
Müüb kodaranipleid ka ja seda peab ka eraldi juurde küsima.
Musta numbrit taga ei aja.
Indrek
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Jalaraua kummid ei istu jah, tõdesin ka seda pärast ostu.MAZ wrote:Jalaraua kummid on sul Voshod 3M omad ja need K-175V mudelile ei istu.
Mul on üks uus originaal jalaraua kumm olemas, kui huvi peaks pakkuma.
Pilti võid teha ja saata ilensment@gmail.com
Lisaks tellitud kepsu alumine puks on jämedama läbimõõduga kui minu valduses oleval väntvõllil. Järelikult ka keps voshodi oma...
Siit mul nüüd kaks varianti:
1. Keegi lahke kaasfoorumlane pakub mulle voshodi väntvõlli. Ntks riknenud kepsuga. Pakkuge julgelt!
2. Treida olemasolev puks põskede kohapealt õhemaks.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Kui lahti pressitud saab siis saan täpsemalt öelda. Või keegi ütleks mulle Voshod 3M -i kepsu alumise tapi läbimõõdu nii umbes 10-ndiku täpsusega. Siis saaks oletusi kinnitada.MAZ wrote: Tuleb välja,et Voshod 3M ja uuematel mudelitel on siis võrreldes vana kavrossiga, keps ka erinev.
Teine vanem mootor lahti veel võtmata, samamoodi kepsulõtkuga vänt. Eks näis mis mõõduga seal see...
Vast alumise ja ülemise silma tsentrite vahe ei erine olenevalt mudelist. :)
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Tere,
Väntvõlli saan teise niiet ei hakkagi vahetama. Võimalik et ainult ülemine puks.
Sain kätte oravasabapintsli ka millega triipe vedada. Tuleb harjutama hakata
Porikatele ka triibud tulevad? Originaalis nagu ei paistnud.
Kellegil mölgita summuteid pole pakkuda, eriti just käimalöömisvända poolset?
Lisaks puudu endiselt plekid mis käivad tagumiste jalaraudade alla.
Raam koos mootoriga lähebki esialgu ilma puuduolevate detailideta klaaskuuli. Kas mootorit pärast klaaskuuli lakitakse või töödeldakse mingisuguse keemiaga?
Indrek
Väntvõlli saan teise niiet ei hakkagi vahetama. Võimalik et ainult ülemine puks.
Sain kätte oravasabapintsli ka millega triipe vedada. Tuleb harjutama hakata
Porikatele ka triibud tulevad? Originaalis nagu ei paistnud.
Kellegil mölgita summuteid pole pakkuda, eriti just käimalöömisvända poolset?
Lisaks puudu endiselt plekid mis käivad tagumiste jalaraudade alla.
Raam koos mootoriga lähebki esialgu ilma puuduolevate detailideta klaaskuuli. Kas mootorit pärast klaaskuuli lakitakse või töödeldakse mingisuguse keemiaga?
Indrek
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Sumbuti leidmine on suur probleem, sest neid korralikke pole kusagilt võtta.
Voshod 3M omad on vanale Kavrossile ja Voshodile nagu võõrkehad all. Seega sinul soovitaks ma kas sumbuti lahti lõigata mõlgid välja lüüa ja uuesti kokku keevitada. Või kui joppad siis leiad korraliku, mis on suht väikese tõenäosusega.
Triibud on kindlasti olemas ka porilaudadel. Ja velgedel ka, kui tegu on värvitud velgedega.
Mootori osas klaaskuuli võib kasutada. Samas olen tähelepannud,et vanad kavrossi mootorid on värvitud matt hõbedase värviga. Ise asi, kas peale klaaskuuli sinna kannatab miskit värvida või ongi vaja. Klaaskuul on hea asi aga kui hakkad hoidma ratast rõskes ruumis siis hakkab see klaaskuuliga tehtud pind, varsti oksüdeeruma.
Voshod 3M omad on vanale Kavrossile ja Voshodile nagu võõrkehad all. Seega sinul soovitaks ma kas sumbuti lahti lõigata mõlgid välja lüüa ja uuesti kokku keevitada. Või kui joppad siis leiad korraliku, mis on suht väikese tõenäosusega.
Triibud on kindlasti olemas ka porilaudadel. Ja velgedel ka, kui tegu on värvitud velgedega.
Mootori osas klaaskuuli võib kasutada. Samas olen tähelepannud,et vanad kavrossi mootorid on värvitud matt hõbedase värviga. Ise asi, kas peale klaaskuuli sinna kannatab miskit värvida või ongi vaja. Klaaskuul on hea asi aga kui hakkad hoidma ratast rõskes ruumis siis hakkab see klaaskuuliga tehtud pind, varsti oksüdeeruma.
Kui karteril on valujääke või muid koledusi, siis soovitaks need enne klaaskuuli nt. jämeda liivakaga maha võtta. Klaaskuul teeb pinna ilusaks ühtlaseks, kuid pind jääb üsna kare ja kardab mõnda aega mustust ning näperdamist. Kasuta puhtaid kindaid. Üks võimalus on karukeelega pind käsitsi üle poleerida - see võtab kareduse maha, jääb selline pehmem, siidisem tulemus.
Kui on võimalus, siis tõsta nädalaks-paariks välisõhu kätte, et pooridesse oksiidikiht tekiks.
Hoolduseks ja kaitseks tasub kasutada impregneerainet, ise kasutan ZEP KEM 7-11, mis puhastab väga efektiivselt ning jätab pinnale mittenähtava vett- ja mustusthülgava kile.
Kui on võimalus, siis tõsta nädalaks-paariks välisõhu kätte, et pooridesse oksiidikiht tekiks.
Hoolduseks ja kaitseks tasub kasutada impregneerainet, ise kasutan ZEP KEM 7-11, mis puhastab väga efektiivselt ning jätab pinnale mittenähtava vett- ja mustusthülgava kile.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Re: Kavrovets 63a
Tere
Kas käimakasti kokku pannes peaks midagi jälgima ka? Märke v midagi kokku ajama?
Ladusin kokku aga toimi nagu.
Simmerlingid mis tellitud Voshodi omad ja nendest 1 sobis ainult, niiet ei tasu osta komplekti.
Indrek
Kas käimakasti kokku pannes peaks midagi jälgima ka? Märke v midagi kokku ajama?
Ladusin kokku aga toimi nagu.
Simmerlingid mis tellitud Voshodi omad ja nendest 1 sobis ainult, niiet ei tasu osta komplekti.
Indrek
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Re: Kavrovets 63a
Kas käigukast enne töötas?
Kinni pingutamisel /sobitamisel tuleb pidevalt käigukasti liigutada, et asi korralikult hambumisse saada.
Reguleer seibid on ka, kuid nende kasutamist ma õpetada ei oska.
Kinni pingutamisel /sobitamisel tuleb pidevalt käigukasti liigutada, et asi korralikult hambumisse saada.
Reguleer seibid on ka, kuid nende kasutamist ma õpetada ei oska.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Kavrovets 63a
Kui kahvlid on kulunud ja erguleerseibid mis hoiavad kahvlei kinni, siis hakkab Kovrovets tavaliselt 4 käiku jõnksutama ja välja viskama.fomoco wrote:Kas käigukast enne töötas?
Kinni pingutamisel /sobitamisel tuleb pidevalt käigukasti liigutada, et asi korralikult hambumisse saada.
Reguleer seibid on ka, kuid nende kasutamist ma õpetada ei oska.
Re: Kavrovets 63a
Mina olen jällegi kuulnud midagi puuhaamriga põhja alla antavast "vabastuslaksust", mis masinavärgi ellu äratab.indrek1000 wrote:Tere
Kas käimakasti kokku pannes peaks midagi jälgima ka? Märke v midagi kokku ajama?
Ladusin kokku aga toimi nagu.
Simmerlingid mis tellitud Voshodi omad ja nendest 1 sobis ainult, niiet ei tasu osta komplekti.
Indrek
Kõlab nagu vene anekdoot, aga võib täitsa abiks olla, kui see laks mõistusega anda :)
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Kavrovets 63a
Kui nii asi töötaks siis saaks iga pilli korda väikse kõlksuga ja sõnade peale lugemisega.Maccaroni wrote:Mina olen jällegi kuulnud midagi puuhaamriga põhja alla antavast "vabastuslaksust", mis masinavärgi ellu äratab.indrek1000 wrote:Tere
Kas käimakasti kokku pannes peaks midagi jälgima ka? Märke v midagi kokku ajama?
Ladusin kokku aga toimi nagu.
Simmerlingid mis tellitud Voshodi omad ja nendest 1 sobis ainult, niiet ei tasu osta komplekti.
Indrek
Kõlab nagu vene anekdoot, aga võib täitsa abiks olla, kui see laks mõistusega anda :)
Re: Kavrovets 63a
See laks peaks käima kokkupaneku ajal.
Tõmbad polte koomale, keerad võlle ringi ja annad laksu, jälle polte koomale jne...
juba lõpuni kinni poodud kasti pole mõtet vägistada.
Tõmbad polte koomale, keerad võlle ringi ja annad laksu, jälle polte koomale jne...
juba lõpuni kinni poodud kasti pole mõtet vägistada.
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Re: Kavrovets 63a
Terv,
Selge see, et mõistusega käib kokku ja koputamisega ka kursis. Lihtsalt näiteks jupi kastil märgid mis tuleb kokku ajada. Mõtlesin, ehk kovrossil ka iseärasusi.
Indrek
Selge see, et mõistusega käib kokku ja koputamisega ka kursis. Lihtsalt näiteks jupi kastil märgid mis tuleb kokku ajada. Mõtlesin, ehk kovrossil ka iseärasusi.
Indrek
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Re: Kavrovets 63a
Jupi/planeta kastil on tiguvõll, mida saab mitut moodi sisse panna, selle tarvis on ka märgid.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Kavrovets 63a
Tahtsin küsida, et milline näeb välja K36 karburaatoriga kovrovetsi õhupuhastaja. Tegemist siis vist K175 B